Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Биосфера және оның құрамдас бөліктері.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақжоспары
«Тексерілді»: ...........................
Сабақ № 33
Бөлім 3 Физикалық география Бөлімше: 3.4 Биосфера |
Мектеп: №49 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 10.01.2020 |
Мұғалімнің аты-жөні: Алишева Г.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 Ж |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Биосфера және оның құрамдас бөліктері. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.4.1 -биосфераның құрамын, құрылымын, шекаралары мен қасиеттерін анықтайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Сызба және фотосуреттер арқылы биосфераның шекарасы, құрылымын атау Биосферадағы зат айналымын түсіндіру Биосферадағы ағзалардың көптүрлілігін сипаттау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Егер төмендегі бағалау критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар биосфераның құрамын, құрылымын, шекаралары мен қасиеттерін анықтайды және биосферадағы зат алмасуды түсіндіреді. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Биосфера............................... зат алмасу............................ продуеценттер, редуценттер, консументтер ........................... биоценоз .............................. биогеоценоз.......................... биогеография....................... |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Биология. және Физика пәндерімен байланыс жасайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және карталар мен презентация қолдану барысында жүзеге асады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Биосфера туралы 5-6 сыныптағы білімдері, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 0-5 мин |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5-10 минут 10-15 минут 15-20 минут 20-25 минут 25-35минут |
Оқушыларға " Биосфера құрамы және құрылымы." жайында жаңа сабақ түсіндіру. Керекті ақпараттарды жаздырту.
Тапсырма бойынша оқушылар суретті қолдана отырып топпен биосфера шекарасына талдау жасайды:
1.В.И.Вернадский 2.Э.Зюсс 3.В.В.Докучаев 4.Ж.Б.Ламарк А. «Биосфера»терминінғылымғатұңғышретенгізгенғалым Ә. «Биосфера»туралыілімініңнегізінсалғанғалым. Б. «Биосфера»туралыалғашқы ой-пікірлерайтқанғалым. В. «Биосфера»терминін геология ғылымындакеңіненқолданғанғалым 1----------:2----------:3---------:4-------:5------:6------------
Табиғатта болатын биологиялық зат айналымын
сызбанұска арқылы көрсетуге
болады: Топтық сұрақтар:
Экожүйе тақырыбында бейнематериал тамашалайық.Экожүе = табиғи бірлестік + табиғи орта жағдайы (биогеоценоз) (биоценоз) (экотоп не биотоп)Экожүйе, биоценоз ұғымдарымен танысып, анықтамаларын дәптерлеріне жазып алады.
Тапсырма 4 Жеке жұмыс . Сәйкестендіру
Сәйкестендіру тапсырмасы
Жауабы 1-E, 2- B,3-A,4-F,5-G,6- Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |