|
6-бөлім: Биотехнология жәнегендік инженерия |
МЕКТЕП: |
||||||
|
КҮНІ: |
Мұғалім: |
||||||
|
СЫНЫП: |
Қатысқандар : |
СЫНЫП: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Биотехнология – ХХІ ғасыр сұранысы |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Биотехнология туралы еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды;сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі. Көпшілігі:Биотехнология туралы еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды, ой тұжырымдайды;сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі, түрлендіріп қолданады. Кейбір оқушылар: Биотехнология туралы еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды, өз көзқарасын танытады;сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі, түрлендіріп қолданады, салалас құрмалас сөйлемдерді қатыстырып мәтін құрайды. |
||||||
|
Жоспар: |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушылары түгенделеді. Сабаққа назары аударылады. мақсаты хабарланады. Жағымды психологиялық ахуал. Оқушылар тұрған орындарында шынжыр бойымен санайды, құрамында 3 саны бар сандарға келгенде оқушылар табиғатты сақтау туралы, қалай қорғауға болатындығына қатысты сөздер, сөз тіркестері, сөйлемдер айтады. Қызығушылықты ояту.
Берілген сұрақтың үш жауабы берілген, оқушылар берілген жауаптардың дұрысын таңдайды.
Биоалуан-түрлілік 1-жауап.Биоалуантүрлілік – адамзатты шексіз ұзақ уақыт энергетикалық, техникалық және басқа ресурстармен қамтамасыз етудің жалғыз көзі.2-жауап. Биоалуантүрліліктің экожүйедегі байланыстарының толық болуының шарты және негізгі факторы бола отырып, оның ең маңызды қасиеті – тұрақтылықты қамтамасыз етеді. 3-жауап. Табиғаттағы барлық биологиялық процестер биосфера мен экожүйелерден тыс жүрмейді. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.
Дескриптор:
ҚБ
Биотехнология
тарихы Екі пікірдің бірін дәлелдеп, биотехнологияның адамзат өміріндегі атқаратын рөлі туралы ойталқы өткізіңдер. Осы пікірталаста сөйлейтін сөзіңізді дайындыңыз. Ғаламтордан алынған мәліметтерді қолданыңыз, оқылым мәтінін пайдаланыңыз, авторына сілтеме жасаңыз.
Дескриптор:
ҚБ ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН Сабақтас құрмалас сөйлемдердің жасалуымен оқып, танысады.
6-тапсырма. Шартты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді қолдана отырып, төмендегі сұрақтарға жауап жазыңдар.
Дескриптор:
ҚБ |
Оқушылар тұрған орындарында шынжыр бойымен санайды, құрамында 3 саны бар сандарға келгенде оқушылар табиғатты сақтау туралы, қалай қорғауға болатындығына қатысты сөздер, сөз тіркестері, сөйлемдер айтады.
Берілген сұрақтың үш жауабы берілген, оқушылар берілген жауаптардың дұрысын таңдайды. Таңдау себебін түсіндіреді.
Оқушылар мәтінді түсініп оқып, екі пікірдің бірін дәлелдеп, биотехнологияның адамзат өміріндегі атқаратын рөлі туралы ойталқы өткізеді.
Оқушылар грамматикалық тақырыпты меңгереді.
Грамматикалық тақырып бойынша тапсырмалар орындайды.
|
Қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау
|
https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B8%D0%BE%D1%82%D0%B5 wikipedia.org/wiki |
|||
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: 7-тапсырма. Биотехнология ғылымына үлес қосқан ғалымдардың өмір жолын зерттеп, мақала жазыңдар. |
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Биотехнология – ХХІ ғасыр сұранысы 9 сынып
Биотехнология – ХХІ ғасыр сұранысы 9 сынып
|
6-бөлім: Биотехнология жәнегендік инженерия |
МЕКТЕП: |
||||||
|
КҮНІ: |
Мұғалім: |
||||||
|
СЫНЫП: |
Қатысқандар : |
СЫНЫП: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Биотехнология – ХХІ ғасыр сұранысы |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Биотехнология туралы еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды;сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі. Көпшілігі:Биотехнология туралы еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды, ой тұжырымдайды;сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі, түрлендіріп қолданады. Кейбір оқушылар: Биотехнология туралы еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды, өз көзқарасын танытады;сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі, түрлендіріп қолданады, салалас құрмалас сөйлемдерді қатыстырып мәтін құрайды. |
||||||
|
Жоспар: |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушылары түгенделеді. Сабаққа назары аударылады. мақсаты хабарланады. Жағымды психологиялық ахуал. Оқушылар тұрған орындарында шынжыр бойымен санайды, құрамында 3 саны бар сандарға келгенде оқушылар табиғатты сақтау туралы, қалай қорғауға болатындығына қатысты сөздер, сөз тіркестері, сөйлемдер айтады. Қызығушылықты ояту.
Берілген сұрақтың үш жауабы берілген, оқушылар берілген жауаптардың дұрысын таңдайды.
Биоалуан-түрлілік 1-жауап.Биоалуантүрлілік – адамзатты шексіз ұзақ уақыт энергетикалық, техникалық және басқа ресурстармен қамтамасыз етудің жалғыз көзі.2-жауап. Биоалуантүрліліктің экожүйедегі байланыстарының толық болуының шарты және негізгі факторы бола отырып, оның ең маңызды қасиеті – тұрақтылықты қамтамасыз етеді. 3-жауап. Табиғаттағы барлық биологиялық процестер биосфера мен экожүйелерден тыс жүрмейді. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.
Дескриптор:
ҚБ
Биотехнология
тарихы Екі пікірдің бірін дәлелдеп, биотехнологияның адамзат өміріндегі атқаратын рөлі туралы ойталқы өткізіңдер. Осы пікірталаста сөйлейтін сөзіңізді дайындыңыз. Ғаламтордан алынған мәліметтерді қолданыңыз, оқылым мәтінін пайдаланыңыз, авторына сілтеме жасаңыз.
Дескриптор:
ҚБ ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН Сабақтас құрмалас сөйлемдердің жасалуымен оқып, танысады.
6-тапсырма. Шартты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді қолдана отырып, төмендегі сұрақтарға жауап жазыңдар.
Дескриптор:
ҚБ |
Оқушылар тұрған орындарында шынжыр бойымен санайды, құрамында 3 саны бар сандарға келгенде оқушылар табиғатты сақтау туралы, қалай қорғауға болатындығына қатысты сөздер, сөз тіркестері, сөйлемдер айтады.
Берілген сұрақтың үш жауабы берілген, оқушылар берілген жауаптардың дұрысын таңдайды. Таңдау себебін түсіндіреді.
Оқушылар мәтінді түсініп оқып, екі пікірдің бірін дәлелдеп, биотехнологияның адамзат өміріндегі атқаратын рөлі туралы ойталқы өткізеді.
Оқушылар грамматикалық тақырыпты меңгереді.
Грамматикалық тақырып бойынша тапсырмалар орындайды.
|
Қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау
|
https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B8%D0%BE%D1%82%D0%B5 wikipedia.org/wiki |
|||
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: 7-тапсырма. Биотехнология ғылымына үлес қосқан ғалымдардың өмір жолын зерттеп, мақала жазыңдар. |
|
|||||
шағым қалдыра аласыз
















