Биотехнология – ХХІ ғасыр сұранысы 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Биотехнология – ХХІ ғасыр сұранысы 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Биотехнология – ХХІ ғасыр сұранысы 9 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

6-бөлім: Биотехнология жәнегендік инженерия


МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП:

Қатысқандар :

СЫНЫП:

Сабақтың тақырыбы:

Биотехнология – ХХІ ғасыр сұранысы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау;

9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: Биотехнология туралы еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды;сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі.

Көпшілігі:Биотехнология туралы еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды, ой тұжырымдайды;сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі, түрлендіріп қолданады.

Кейбір оқушылар: Биотехнология туралы еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды, өз көзқарасын танытады;сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі, түрлендіріп қолданады, салалас құрмалас сөйлемдерді қатыстырып мәтін құрайды.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы






























Сабақтың ортасы
































Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабаққа назары аударылады. мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал.

Оқушылар тұрған орындарында шынжыр бойымен санайды, құрамында 3 саны бар сандарға келгенде оқушылар табиғатты сақтау туралы, қалай қорғауға болатындығына қатысты сөздер, сөз тіркестері, сөйлемдер айтады.

Қызығушылықты ояту.

  • Биоалуантүрлілік дегеніміз не?

Берілген сұрақтың үш жауабы берілген, оқушылар берілген жауаптардың дұрысын таңдайды.

Shape1

Биоалуан-түрлілік

1-жауап.Биоалуантүрлілік – адамзатты шексіз ұзақ уақыт энергетикалық, техникалық және басқа ресурстармен қамтамасыз етудің жалғыз көзі.

2-жауап. Биоалуантүрліліктің экожүйедегі байланыстарының толық болуының шарты және негізгі факторы бола отырып, оның ең маңызды қасиеті – тұрақтылықты қамтамасыз етеді.

3-жауап. Табиғаттағы барлық биологиялық процестер биосфера мен экожүйелерден тыс жүрмейді.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ.

  • Биология мен технологияны не байланыстыруы мүмкін?

  • Биотехнология ғылымының дүниеге келуіне не себеп болды деп ойлайсыңдар?

Дескриптор:

  • тақырыпты түсінеді;

  • сұрақтарға жауап береді.

  • Өз көзқарасын білдіреді.

ҚБ

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. 1-тапсырма.

Биотехнология тарихы
Мәтінді түсініп оқыңыз.

Екі пікірдің бірін дәлелдеп, биотехнологияның адамзат өміріндегі атқаратын рөлі туралы ойталқы өткізіңдер. Осы пікірталаста сөйлейтін сөзіңізді дайындыңыз. Ғаламтордан алынған мәліметтерді қолданыңыз, оқылым мәтінін пайдаланыңыз, авторына сілтеме жасаңыз.

  1. Биотехнология адамзаттың жаһандық мәселелерін шеше алады.

  2. Биотехнология ғылымынсыз-ақ адамзат өзінің жаһандық мәселелерін шеше алады.

Дескриптор:

  • мәтін деректерін дәлел ретінде қолданады;

  • авторына сілтеме жасайды.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН

Сабақтас құрмалас сөйлемдердің жасалуымен оқып, танысады.

6-тапсырма. Шартты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді қолдана отырып, төмендегі сұрақтарға жауап жазыңдар.

  • Биотехнология ғылымы сенің қызығушылығыңды қай кезде тудыруы мүмкін?

  • Адамдардың биотехнология ғылымына деген сұранысы төмендеуі мүмкін бе?

Дескриптор:

  • шартты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді қолданады;

  • сұрақтарға жауап жазады;

  • тақырып бойынша өз ойын тұжырымдайды.

ҚБ

Оқушылар тұрған орындарында шынжыр бойымен санайды, құрамында 3 саны бар сандарға келгенде оқушылар табиғатты сақтау туралы, қалай қорғауға болатындығына қатысты сөздер, сөз тіркестері, сөйлемдер айтады.





Берілген сұрақтың үш жауабы берілген, оқушылар берілген жауаптардың дұрысын таңдайды. Таңдау себебін түсіндіреді.











Оқушылар мәтінді түсініп оқып, екі пікірдің бірін дәлелдеп, биотехнологияның адамзат өміріндегі атқаратын рөлі туралы ойталқы өткізеді.



















Оқушылар грамматикалық тақырыпты меңгереді.















Грамматикалық тақырып бойынша тапсырмалар орындайды.




















Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

-жақсы жауап;

-керемет жауап!









Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

-жақсы жауап;

-керемет жауап!








































Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

-жақсы жауап;

-керемет жауап!




















https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B8%D0%BE%D1%82%D0%B5
















wikipedia.org/wiki

Сабақтың соңы







Үй тапсырмасы: 7-тапсырма. Биотехнология ғылымына үлес қосқан ғалымдардың өмір жолын зерттеп, мақала жазыңдар.



















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.01.2024
1091
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі