Биотехнология саласындағы жаңалықтар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Биотехнология саласындағы жаңалықтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау, сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану оқу мақсатына сай құрылған жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

6-бөлім: Биотехнология жәнегендік инженерия келешегі.

Мектеп:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП:

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Биотехнология саласындағы жаңалықтар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің ерекшелігін ажырата біледі, сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін біледі;

Көпшілігі: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін ажыратады, сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі.

Кейбір оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдайды, сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі, түрлендіреді.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы
























Сабақтың ортасы




































І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ

Оқушыларға тақырыпты болжатуға бірнеше суреттер беріледі. Сұрақтар:

  • Суреттерден нені байқадыңыз?

  • Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар дегенді қалай түсінесіздер?

  • Қандай тағамдар гендік өзгеріске ұшырайды деп ойлайсыздар?

  • ГМО-ның әсеріне ұшыраған тағамдар қаншалықты зиянды?(оқушы жауабы тыңдалады).

С абақтың тақырыбы, мақсаты анықталады. Күтілетін нәтижелер белгіленеді.

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

Оқылым мәтініндегі 1-2-мәтінді салыстырыңдар.

1-мәтін

2-мәтін


Мәтіннің стилі





Тақырыбы





Түрі





Тілі





Екі мәтіннің ұқсастығы





Екі мәтіннің айырмашылығы





Дескриптор:

  1. Мәтін тақырыбын, мәселесін анықтайды.

  2. Стильдерді ажырата алады;

3. Стиль белгілерін таба алады;

4. Екі мәтіннің ұқсастығын анықтайды;

5. Екі мәтіннің айырмашылығын анықтайды.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН

3-тапсырма. Қарсылықты сабақтас құрмалас сөйлемдерді толықтырып жазыңдар.

Дескриптор:

  1. Сабақтас құрмалас сөйлемдерді біледі;

  2. Қарсылықты сабақтас құрмалас сөйлемдерді толықтырып жазады.

ҚБ

Бекіту. 6-тапсырма. Оқылым мәтіндеріндегі қозғалған мәселеге көзқарастарыңды білдіріп, сыныптастарыңмен пікірталастырыңдар.

Оқушылардың назары сабаққа аударылады.






Оқушыларға тақырыпты болжатуға бірнеше суреттер беріледі.







Оқушылар оқылым мәтініндегі 1-2-мәтінді салыстырыңдар.


















Грамматикалық тақырып бойынша оқушылар қарсылықты сабақтас құрмалас сөйлемдерді толықтырып жазады.

Оқылым мәтіндеріндегі қозғалған мәселеге көзқарастарыңды білдіріп, сыныптастарыңмен пікірталастырыңдар


ҚБ «Түстер»






















ҚБ «Түстер»











ҚБ «Түстер»

























Сабақтың соңы. Рефлексия





Кері байланыс:

Үй тапсырмасы: 7-тапсырма






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.03.2025
310
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі