Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаттары
|
9.2.6.1 белгілі бір
мақсат үшін оқылым стратегияларын тиімді қолдана
білу; 9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия,
газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді
дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме
жасау;
|
Сабақтың
мақсаттары
|
-оқылым стратегияларын
тиімді қолдана білу; ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар,
оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде
қолдана отырып, авторына сілтеме
жасау;
|
Сабақтың басы 3 минут
Ұйымдастыру кезеңі:
Өткен тақырыптарға
шолу
7
минут
|
Оқушылармен сәлемдесу
рәсімі.Ынтымақтастық атмосферасын орнату.
Кезекшінің
мәліметі.
1-тапсырма
ЖЖ
«Қарлы кесек»
әдісі
-Төрегелді Шарманов
кім?
-Гендік инженерия туралы не
түсіндіңіздер?
-Академиктің ГМО өнімдер адам
ағзасына қауіпсіз деген пікіріне Сіздің көзқарасыңыз
қандай?
-Биотехнология дегенміз
не?
-Сабақтас құрмалас сөйлем
дегеніміз не?
Қызығушылықты арттыру
сұрағы: Өзіңнің көшірмең болғанын
қалар ма едің? Биотехнологияның келешегі бар
ма?
Сабақтың тақырыбы, мақсаты
айтылады.
|
Оқушылар
хормен:
Мейірімді
жүрекпен
Ақ пейілді
тілекпен,
Амандасып
алайық,
Бір жадырап
қалайық.
Оқушылар қағып алған қағаздағы
сұрақтарға жылдам жауап береді.
Оқушылар өздерінің пікірін
білдіреді.
Оқушылар сабақтың тақырыбын
дәптерлеріне жазады.
|
Жарайсыңдар (Ауызша
мадақтау)
Оқушылардың жылдам ойлау
дағдылары артады.
|
Умаждалған
қағаздарға жазылған
сұрақтар
Қазақ тілі оқулығы, 9-сынып,
138 бет
|
Сабақтың ортасы
25м.
|
Оқылым
мәтіні.
«Тізбектей оқу»
стратегиясы
«А» мәтіні, «Ә»
мәтіні
|
Оқушылар мәтіндерді дауыстап,
кезекпен оқиды.
Мәтінде не туралы
айтылғандығын оқушылар айтады. Пікірлерін
білдіреді.
|
Оқылым дағдысы, пікір білдіру
арқылы оқушылар ойларын саралайды.
|
Қазақ тілі оқулығы, 9-сынып,
138 -139бет
|
2-тапсырма жеке
жұмыс
«А» мәтіні, «Ә» мәтінін мұқият
оқып, салыстыра талдаңдар.
3-тапсырма
Қарсылықты бағыныңқылы
сабақтас құрмаластарды толықтырып жазыңдар. Тақырыпқа қатысты өз
сөйлемдеріңді жазыңдар.
1.Жапония жаңа
биотехнологиялық әдістерді қолдану жағынан әлемде алдыңғы қатарда
болса да, .....
2.Гендік
модификацияланған өнімдердің зияны жоқ десек те,
....
3.Әлемде трансгендік
өнімдер туралы неше түрлі пікір айтылып
жүргенімен,...
4. Бқл өнімдер
жылдан жылға көбеймесе,...
4-тапсырма (жұптық
жұмыс)
Жасанды теріге байланысты
әлемдік тәжірибелер туралы ізденіп зерттеу жасаңдар.
Алынған деректерді дәлел ретінде қолдана
отырып, авторына сілтеме
жасаңдар.
|
Оқушылар тапсырманы
орындайды.
Кестені
толтырады.
А
мәтіні
|
Ә
мәтіні
|
Тақырыбы
|
|
|
Қызметі
|
|
|
Идеясы
|
|
|
Тілдік ерекшелігі мен
құрылымы
|
|
|
Оқушылар берілген сөйлемдерді
жалғастырады және тақырып бойынша өздерінің сөйлемдерін
құрастырады.
Оқушылар тапсырманы орындау
үшін ғаламторды пайдаланады, деректерді дәлел ретінде қолдана отырып,
авторына сілтеме жасайды.
|
Дескрипторлар:
-мәтіндерді
салыстырады;
-тақырыбын анықтап, идеясын
табады.
-тілдік ерекшелігін
анықтайды.
Дескриптор.
-Сөйлемдерді толықтырып
жазады.
- өздерінің сөйлемдерін
құрастырады
Дескриптор:
-шағын зерттеу жұмысын әздеп
табады
-ғаламторды
пайдаланады
-авторына сілтеме
жасайды.
|
Оқулық,
дәптер
Оқулық, әлеуметтік
желілер.
|
Сабақтың соңы 3
минут
|
Рефлексия.
Бүгінгі күннің
сөйлемі
Мақсаты: оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
|
Оқушылар сабақтағы алған
әсерлерін бір сөйлеммен баяндайды
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
тақырыбы, мақсаты бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
|