Биотехнология тағам өндірісінде №2-сабақ.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Биотехнология тағам өндірісінде №2-сабақ.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақта жаңа оқу технологияларының тиімді әдіс-тәсілдері қолданылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Абай облысы

Мақаншы ауданы

Қабанбай ауылы

«Б.Майлин атындағы орта мектеп –бақшасы» КММ

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Масабек Гульнар Нұралбайқызы

Педагог-зерттеуші

Қысқамерзімді жоспар


Бөлім:

6-бөлім. Биотехнология және гендік инженерия келешегі

Педагогтің аты-жөні:

Масабек Гульнар Нұралбайқызы

Күні:

05.02.2025ж

Сыныбы:

9 «А»

Сабақтың тақырыбы:

Биотехнология тағам өндірісінде №2-сабақ.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану

Сабақтың мақсаты:

Білім алушылар қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдай алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша Ұлттық құндылыққа баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 минут


Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Сұрақ қою: - Балалар осы аптаның дәйек сөзі қандай?

Оқушылар жауабы: Жасампаздық – бәрімізге өнеге

Сұрақ қою: Жасампаздық сөзінің мағынасын қалай түсінесіңдер?

Жасампаздық-еңбекте жаңа табыстарға жетіп,өз үлесін қосушы.

Үй тапсырмасын сұрау.

  • 1. Мезгіл бағыныңқылы сөйлемнің ережесін жатқа айту

  • https://wordwall.net/ru/resource/85984734

  • Платформада берілген мезгіл бағыныңқылы сөйлемдердің жасалу жолын түсіндіру

2. 99-бет 6-тапсырма

  • Берілген сөз тіркестерін қолданып,мезгіл бағыныңқылы сөйлем құрап жазу.

  • Дескриптор: 1. Ережені түсініп айтады 1балл

2. Сөйлем құрастырады 1 балл

3.Жасалу жолын айтады 1 балл







(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бүгінгі сабақ тақырыбы:

Биотехнологияның негізгі бағыттары және отандық жетістіктері.

Сабақта біз мәтінмен жұмыс жүргіземіз, мезгіл бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем жайлы білімімізді пысықтап тапсырмалар орындаймыз.

Биотехнология әдістерін ата-бабаларымыз ежелден-ақ қолданғаны жайлы пікір алысыңдар. https://youtu.be/loTqkl0g5iM

Бейнебаян көрсетіледі.

Отандық тағам өндірісіндегі жетістіктер мен шұбаттың,қымыздың,құрттың пайдасы туралы.





Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.


9-тапсырма. Мәтінді түсініп , оқыңдар.

Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.



  • Мәтін қандай стильде жазылған?

  • Мәтін мазмұны не туралы?



Дескриптор: Жалпы – 2 балл.

- мәтінді оқиды.

- сұрақтарға жауап береді

Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК


10-тапсырма

Мәтін мазмұны бойынша ой бөлісу


Әр топ берілген сұрақтар бойынша постер жасап, ой бөліседі,өз жұмыстарын қорғайды.


Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК.А3 форматты қағаз,түрлі-түсті бояулар,желім,суреттер

























Жазылым

Тапсырма тақтада орындалады.



























Жазылым. 8-тапсырма

Берілген сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып,мезгіл бағыныңқылы сөйлемдер құрап жазу.

Биотехнология,ауыл шаруашылығы,медицина,қымыз бен шұбат,азық-түлік тапшылығы


  • Қымыз тобы: Айран,қымыз,ірімшік т.б сүт өнімдерінің биотехнология ғылымымен қандай байланысы бар?

  • Шұбат тобы: Биотехнология ғылымын тағы қандай тағам түрлерін дайындауға пайдаланады?

  • Құрт тобы:Қазіргі кезде биотехнология ғылымы керек пе?

  • Дескриптор:

  • Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді,постер құрастырады

  • 2 балл

Дескриптор:

1. Берілген сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып,мезгіл бағыныңқылы сөйлемдер құрап жазады. 1балл

2.Жасалу жолын түсіндіреді 1 балл




Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК.















Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Кім тапқыр» әдісі. Сұрақтарға жауап

https://wordwall.net/ru/resource/85850915

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс: -

Оқушылар «Жетістік баспалдағын» толтырып,сабақта жеткен жетістігін айтады.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!



Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.04.2025
396
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі