
Абай облысы
Мақаншы ауданы
Қабанбай ауылы
«Б.Майлин атындағы орта мектеп –бақшасы» КММ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Масабек Гульнар Нұралбайқызы
Педагог-зерттеуші
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
6-бөлім. Биотехнология және гендік инженерия келешегі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Масабек Гульнар Нұралбайқызы |
|
Күні: |
05.02.2025ж |
|
Сыныбы: |
9 «А» |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Биотехнология тағам өндірісінде №2-сабақ. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдай алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша Ұлттық құндылыққа баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. Сұрақ қою: - Балалар осы аптаның дәйек сөзі қандай? Оқушылар жауабы: Жасампаздық – бәрімізге өнеге Сұрақ қою: Жасампаздық сөзінің мағынасын қалай түсінесіңдер? Жасампаздық-еңбекте жаңа табыстарға жетіп,өз үлесін қосушы. Үй тапсырмасын сұрау.
2. 99-бет 6-тапсырма
2. Сөйлем құрастырады 1 балл 3.Жасалу жолын айтады 1 балл
|
|||
|
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Бүгінгі сабақ тақырыбы: Биотехнологияның негізгі бағыттары және отандық жетістіктері. Сабақта біз мәтінмен жұмыс жүргіземіз, мезгіл бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем жайлы білімімізді пысықтап тапсырмалар орындаймыз. |
Биотехнология әдістерін ата-бабаларымыз ежелден-ақ қолданғаны жайлы пікір алысыңдар. https://youtu.be/loTqkl0g5iM Бейнебаян көрсетіледі.
Отандық тағам өндірісіндегі жетістіктер мен
шұбаттың,қымыздың,құрттың пайдасы туралы.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин.
|
№9-тапсырма. Мәтінді түсініп , оқыңдар. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.
|
|
Дескриптор: Жалпы – 2 балл. - мәтінді оқиды. - сұрақтарға жауап береді |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК |
|
|
№10-тапсырма Мәтін мазмұны бойынша ой бөлісу |
Әр топ берілген сұрақтар бойынша постер жасап, ой бөліседі,өз жұмыстарын қорғайды.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК.А3 форматты қағаз,түрлі-түсті бояулар,желім,суреттер |
|
|
Жазылым Тапсырма тақтада орындалады. |
Жазылым. 8-тапсырма Берілген сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып,мезгіл бағыныңқылы сөйлемдер құрап жазу. Биотехнология,ауыл шаруашылығы,медицина,қымыз бен шұбат,азық-түлік тапшылығы |
Дескриптор: 1. Берілген сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып,мезгіл бағыныңқылы сөйлемдер құрап жазады. 1балл 2.Жасалу жолын түсіндіреді 1 балл
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК.
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Кім тапқыр» әдісі. Сұрақтарға жауап https://wordwall.net/ru/resource/85850915 Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - Оқушылар «Жетістік баспалдағын» толтырып,сабақта жеткен жетістігін айтады.
|
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Биотехнология тағам өндірісінде №2-сабақ.
Биотехнология тағам өндірісінде №2-сабақ.

Абай облысы
Мақаншы ауданы
Қабанбай ауылы
«Б.Майлин атындағы орта мектеп –бақшасы» КММ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Масабек Гульнар Нұралбайқызы
Педагог-зерттеуші
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
6-бөлім. Биотехнология және гендік инженерия келешегі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Масабек Гульнар Нұралбайқызы |
|
Күні: |
05.02.2025ж |
|
Сыныбы: |
9 «А» |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Биотехнология тағам өндірісінде №2-сабақ. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдай алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша Ұлттық құндылыққа баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. Сұрақ қою: - Балалар осы аптаның дәйек сөзі қандай? Оқушылар жауабы: Жасампаздық – бәрімізге өнеге Сұрақ қою: Жасампаздық сөзінің мағынасын қалай түсінесіңдер? Жасампаздық-еңбекте жаңа табыстарға жетіп,өз үлесін қосушы. Үй тапсырмасын сұрау.
2. 99-бет 6-тапсырма
2. Сөйлем құрастырады 1 балл 3.Жасалу жолын айтады 1 балл
|
|||
|
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Бүгінгі сабақ тақырыбы: Биотехнологияның негізгі бағыттары және отандық жетістіктері. Сабақта біз мәтінмен жұмыс жүргіземіз, мезгіл бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем жайлы білімімізді пысықтап тапсырмалар орындаймыз. |
Биотехнология әдістерін ата-бабаларымыз ежелден-ақ қолданғаны жайлы пікір алысыңдар. https://youtu.be/loTqkl0g5iM Бейнебаян көрсетіледі.
Отандық тағам өндірісіндегі жетістіктер мен
шұбаттың,қымыздың,құрттың пайдасы туралы.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин.
|
№9-тапсырма. Мәтінді түсініп , оқыңдар. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.
|
|
Дескриптор: Жалпы – 2 балл. - мәтінді оқиды. - сұрақтарға жауап береді |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК |
|
|
№10-тапсырма Мәтін мазмұны бойынша ой бөлісу |
Әр топ берілген сұрақтар бойынша постер жасап, ой бөліседі,өз жұмыстарын қорғайды.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК.А3 форматты қағаз,түрлі-түсті бояулар,желім,суреттер |
|
|
Жазылым Тапсырма тақтада орындалады. |
Жазылым. 8-тапсырма Берілген сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып,мезгіл бағыныңқылы сөйлемдер құрап жазу. Биотехнология,ауыл шаруашылығы,медицина,қымыз бен шұбат,азық-түлік тапшылығы |
Дескриптор: 1. Берілген сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып,мезгіл бағыныңқылы сөйлемдер құрап жазады. 1балл 2.Жасалу жолын түсіндіреді 1 балл
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК.
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Кім тапқыр» әдісі. Сұрақтарға жауап https://wordwall.net/ru/resource/85850915 Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - Оқушылар «Жетістік баспалдағын» толтырып,сабақта жеткен жетістігін айтады.
|
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз



















