Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Бір айнымалысы бар көпмүшенің жалпы түрі. Көпмүшеге «бұрыштап» бөлу.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бір айнымалысы бар көпмүшенің жалпы түрі. Көпмүшеге «бұрыштап» бөлу.
Материал туралы қысқаша түсінік
Көпмүшені стандарт түрге келтіреді;
Стандарт түрдегі көпмүшенің дәре-жесін анықтайды.Симметриялы және біртекті көпмүшелерді ажыратады
Барлық студенттер істей алады: көпмүшелеранықтамасын біледі, көпмүшенің дәрежесімен жұмыс жасай біледі.
Көптеген студенттер істей алады: Көпмүшелерді бір-біріне көбейту
Кейбір студенттер істей алады: Көпмүшені көпмүшеге «бұрыштап» бөлуді орындайды. Жоғары дәрежелі теңдеулердің, бір айнымалысы бар көпмүшенің түбірлерін таба алады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді
жоспар
Білім беру
ұйымының атауы
ЖПЖК
Пәні:
Математика
Бөлім:
Көпмүшелер. Математикалық
статистика және ықтималдықтар
теориясы
Педагогтің
аты-жөні:
Шенгелбай
Айсана
Күні:
10.10.22
Топ:
1АСП-22-1
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Бір айнымалысы бар
көпмүшенің жалпы түрі. Көпмүшеге «бұрыштап»
бөлу.
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
Жоғары дәрежелі теңдеулердің, бір айнымалысы бар
көпмүшенің түбірлерін табу
Сабақтың
мақсаты
Барлық студенттер
істей алады:көпмүшелеранықтамасын біледі, көпмүшенің
дәрежесімен жұмыс жасай
біледі.
Көптеген
студенттер істей алады: Көпмүшелерді бір-біріне
көбейту
Кейбір студенттер
істей алады:Көпмүшені көпмүшеге «бұрыштап»
бөлуді орындайды.Жоғары дәрежелі теңдеулердің,
бір айнымалысы бар көпмүшенің түбірлерін таба
алады.
Жаңа сабақтың
тақырыбын студенттермен бірге ашу.Жаңа сабақтың тақырыбын ашу
үшін өткен тақырыпты еске алу, сұрақ
қойылу.
Сәлемдесу, көңіл
күйлерін білдіру.
Берілген қорапшадағы
белгісіз адамды 1 сөзбен сипаттау. Топқа бөліну.
Топ басшыларын
сайлау.
Студенттер
сұрақтарға жауап беру.
Бағалау
критерийлері
Есептер
шығаруда
Оқытушы әр топ басшысына
бағалау қағаздарын
тарату.
Дескриптор
Жалпы
балл– 10
балл
Тригонометрия
тақырыбына қысқаша шолу
топқа бөлетін
қағаздар., слайд, бағалау
қағаздары.
Сабақтың
ортасы
Жаңа
білім
70
минут
№1
Тапсырма
№2
Тапсырма.
Топтық
жұмыс
№
3
Тапсырма
Бекіту
№4
Тест
тапсырмасы
Сабақтың
соңы.
Кері
байланыс
РефлексияБағалау
Үй
тапсырмасы
5мин
Жаңа тақырып бойынша бойындағы
білімдерін пысықтау.
Студенттер анықтама,
түсіндірме мысалдарды дәптерлеріне жазып отырады
.
Қойылған сұрақтарға жауап
беру, түсінбеген жерлерін сұрап
отыру.
Студенттер анықтама,
түсіндірме мысалдарды дәптерлеріне жазып отырады
.
Қойылған сұрақтарға жауап
беру, түсінбеген жерлерін сұрап
отыру.
Әр
есепке10
балл
беріледы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз