Материалдар / Бір айнымалысы бар көпмүшенің жалпы түрі. Көпмүшеге «бұрыштап» бөлу.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бір айнымалысы бар көпмүшенің жалпы түрі. Көпмүшеге «бұрыштап» бөлу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Көпмүшені стандарт түрге келтіреді; Стандарт түрдегі көпмүшенің дәре-жесін анықтайды.Симметриялы және біртекті көпмүшелерді ажыратады Барлық студенттер істей алады: көпмүшелеранықтамасын біледі, көпмүшенің дәрежесімен жұмыс жасай біледі. Көптеген студенттер істей алады: Көпмүшелерді бір-біріне көбейту Кейбір студенттер істей алады: Көпмүшені көпмүшеге «бұрыштап» бөлуді орындайды. Жоғары дәрежелі теңдеулердің, бір айнымалысы бар көпмүшенің түбірлерін таба алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2022
1486
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Білім беру ұйымының атауы

ЖПЖК

Пәні:

Математика

Бөлім:

Көпмүшелер. Математикалық статистика және ықтималдықтар теориясы

Педагогтің аты-жөні:

Шенгелбай Айсана

Күні:

10.10.22

Топ: 1АСП-22-1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бір айнымалысы бар көпмүшенің жалпы түрі. Көпмүшеге «бұрыштап» бөлу.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

Жоғары дәрежелі теңдеулердің, бір айнымалысы бар көпмүшенің түбірлерін табу


Сабақтың мақсаты

Барлық студенттер істей алады: көпмүшелеранықтамасын біледі, көпмүшенің дәрежесімен жұмыс жасай біледі.

Көптеген студенттер істей алады: Көпмүшелерді бір-біріне көбейту

Кейбір студенттер істей алады: Көпмүшені көпмүшеге «бұрыштап» бөлуді орындайды. Жоғары дәрежелі теңдеулердің, бір айнымалысы бар көпмүшенің түбірлерін таба алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Студенттің әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру












Миға шабуыл әдісі



Өткен білімді еске түсіру

15 минут



Ұйымдастыру

Студенттермен сәлемдесу,көңіл-күй сұрау түгелдеу. Топтарға бөлу: 1- топ «Токио» , 2-топ «Сеул», 3-топ «Париж».



Студенттердің назарын сабаққа аудару.

Жаңа сабақтың тақырыбын студенттермен бірге ашу. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін өткен тақырыпты еске алу, сұрақ қойылу.


Объект 1


Сәлемдесу, көңіл күйлерін білдіру.

Берілген қорапшадағы белгісіз адамды 1 сөзбен сипаттау. Топқа бөліну. Топ басшыларын сайлау.






Студенттер сұрақтарға жауап беру.

Бағалау критерийлері

Есептер шығаруда





Оқытушы әр топ басшысына бағалау қағаздарын тарату.





Дескриптор

Жалпы балл – 10 балл

Тригонометрия тақырыбына қысқаша шолу










топқа бөлетін қағаздар., слайд, бағалау қағаздары.










Сабақтың ортасы











Жаңа білім





70 минут






































1 Тапсырма















2 Тапсырма.

Топтық жұмыс












3 Тапсырма

























Бекіту

4


Тест тапсырмасы











Сабақтың соңы.

Кері байланыс

Рефлексия Бағалау

Үй тапсырмасы

5мин


























Жаңа тақырып бойынша бойындағы білімдерін пысықтау.


Студенттер анықтама, түсіндірме мысалдарды дәптерлеріне жазып отырады .


Қойылған сұрақтарға жауап беру, түсінбеген жерлерін сұрап отыру.



















































Студенттер анықтама, түсіндірме мысалдарды дәптерлеріне жазып отырады .


Қойылған сұрақтарға жауап беру, түсінбеген жерлерін сұрап отыру.

















































Әр есепке 10 балл

беріледы











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!