Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақта бірнеше жаңа әдісөтәсілдер енгізілген.Сабаққа алып падалануға болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Оқу ісі меңгерушісі: С.Аксерикова

Мұғалімнің аты-жөні:

Каукилова Дарига


Пән/Сынып:

Математика / 6 сынып


Күні:



Тарау немесе бөлім атауы:

6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу


Сабақтың тақырыбы:

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Мәндес теңдеулер.


Оқу мақсаты:

6.2.2.2бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес теңдеулердің анықтамаларын білу;

6.2.2.3бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;


Сабақты


ң мақсаты

-бір айнымалысы бар сызықтың теңдеу мен мәндес теңдеудің анықтамасын біледі - бір айнымалысы бар сызықтың теңдеуді шешеді


Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Сәлеметсіздерме!

Оқушылар кеше қандай тақырып өтіп есеп,шығарып едік.

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Мәндес теңдеулер тақырыбына есеп шығарамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- бір айнымалысы бар сызықтың теңдеу мен мәндес теңдеудің анықтамасы. - бір айнымалысы бар сызықтың теңдеуді шешу.

Үй тапсырмасын тексеру. №776.




Амандасады, үй тапсырмасына жауап береді.













Оқулық


10 мин

ax = b түріндегі теңдеу бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады, мұндағы x – айнымалы, a және b – қандай да бір сандар.

Теңдеуді шешу деп айнымылының орнына қойғанда дұрыс санды теңдікке айналдыратын x (теңдеудің түбірі) белгісіз айнымалысының барлық мәнін табуды айтады.

Теңдеуді шешу кезінде жақшаларды ашу, ұқсас мүшелерді біріктіру, өрнекті ықшамдау амалдары орындалады. Бірақ ықшамдалған кезде теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді.

Түбірлері бірдей теңдеулерді мәндес теңдеу деп атайды.

Түбірлері жоқ теңдеулер де мәндес теңдеулер болады.

Теңдеуді шешу кезінде оны қарапайым, бірақ мәндес теңдеумен алмастыру керек. Ол үшін теңдеулердің келесі қасиеттері қолданылады: 1-қасиет. Теңдеудің екі жағын да нөлден өзге бірдей санға көбейткенде немесе бөлгенде теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді. Мысалы, түбірі 4 болатын 0,2x – 0,3 = 0,5 теңдеуінің екі жағын да 10-ға көбейтсе, түбірі 4 болатын 2x – 3 = 5 теңдеуі шығады, демек, 0,2x – 0,3 = 0,5 және 2x – 3 = 5 теңдеулері мәндес теңдеулер. 2-қасиет. Теңдеудің екі жағына да бірдей көпмүшені, бірмүшені немесе санды қосқанда теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді.



















Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады











Мысалдарды жазып, шығарады.







ҚБ:мадақтау арқылы бағалау


Презентация





25

минут























Оқулықпен жұмыс №780



Теңдеуді шешіңіз:

Тапсырма 1

А1: Теңдеуді шешіңдер: Ж: 15,5

В1: Теңдеудің түбірін табыңдар: Ж: -2

С1: Теңдеуді шешіңдер:
. Ж: 1.

Оқулықтан №793









Оқушылар тақырыпқа қатысты есептерді шығарады.







Таңбалар ережесін қолданады.

+(+)=+

-(+)=-

+(-)=-

-(-)=+

(-)*(+)=-

(+)*(-)=-

(-)*(-)=+

(-)/(+)=-

(+)/(-)=-

(-)/(-)=+



Оқулықтан тақырыпқа қатысты есептерді шығарады.


Дескриптор: 1. берілген теңдеуді түріне келтіреді -1балл 2.мәндес теңдеулерді анықтайды-1балл

Дескриптор: 3.жақшаларды ашады-1балл

4.берілген теңдеуді түріне келтіреді-1балл

5.теңдеулерді жауаптарымен сәйкестендіреді-1баллл

ҚБ:бірінөбірі бағалау

Дескриптор: 6.берілген теңдеуді түріне келтіріп,теңдеулерді жауаптарымен сәйкестендіреді1балл

7.ax=b түріне келтіреді-1балл

8.теңдеуді шешіп, түбірін т


Дескриптор: 9.ax=b түріне келтіріп,

теңдеуді шешіп, түбірін табады-1балл

абады-1балл

Жалпы білім беретін мектептің 6–сыныбына арналған оқулық.

Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2018 ж



https://wordwall.net/ru/embed/6a14624c84174d5881bddfcf3ff390ca?themeId=23&templateId=5&fontStackId=0








Презентация





Жалпы білім беретін мектептің 6–сыныбына арналған оқулық.

Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2018 жыл





https://amansultan.kz/lesson/qozghalysqa_baylanysty_esepter_shygharu_kz/7



Төменде берілген теңдеулерді шешіп, оларды кестедегі жауаптармен сәйкестендіріңіз:

1)10(1,37у–0,12у)=0


a) түбірі жоқ

2) 3(х+3)+х=9+4х

b) кез келген сан

3) 4+3х=3х+1

c) 0

4) 34–2(2х–9)=28

d) 6

е) -3



Тапсырманы орындайды

Дескриптор:

10.ax=b түріне келтіріп,

теңдеуді шешіп, түбірін табады-1балл

Сабақ он баллдық жүйемен бағаланды.

https://wordwall.net/ru/embed/0e86f4c3a2e24592a8b1e9c896d47a83?themeId=1&templateId=3&fontStackId=0

5 минут







Бүгінгі сабақта:

-бір айнымалысы бар сызықтың теңдеу мен мәндес теңдеудің анықтамасын біледі . - бір айнымалысы бар сызықтың теңдеуді шешеді.

Рефлексия:

Оқушылардан кері байланыс алу мақсатында mentimeter.com платформасын қолданамыз


Бағалау. Classdojo платформасы бойынша


Үйге тапсырма: №781.

Амансұлтан платформасынан 2-тапсырмасы



Кері байланыс










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.03.2025
140
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі