Материалдар / Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі тақырыбын түсінеді Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесіне байланысты есептерді шешеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2023
254
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
№50 Жалпы орта білім беретін мектебі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


Бөлім:


6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Сағынғали Арайлым Маратқызы

Күні: 15.02.2023

15.02.2023

Сынып:6 «В»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.2.14 бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу

Сабақтың мақсаты

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі тақырыбын түсінеді

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесіне байланысты есептерді шешеді


Бағалау критерийі

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін түсіну

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешуге байланысты ережелерді қолдану

Ойлану дағдылары

Білу және түсіну , қолдану


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы :

7 мин














Сабақтың ортасы:

12 мин















12 мин


















2 мин



5 мин

  • Оқушылармен амандасу

  • Оқушыларды түгендеу

  • Оқушыларға сабаққа сәттілік тілеу


Ең алдымен сабақты бастамай тұрып оқушыларды 4 топқа бөліп аламыз.

Смарт сағатттар түсі арқылы






  • Үй тапсырмасын тексеру

«Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылар қажетті түстерін көтеріп, өздерін бағалайды.




Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын және жұптасып жұмыстануын қалыптастыру үшін.Боулинг әдісі арқылы жұптық тапсырма орындайды. Тапсырмада оқулықпен жұмыс қамтылады.


Топтық жұмыс


Пазл құрастыру әдісі арқылы

Бұл әдісте оқушыларға бейне артына тапсырмалар беріледі және келесі бетке жауабы тұрады. Сол арқылы оқушылар бейнені ашады.

Ахмет Байтұрсынов 150жылдығы

Мәншүк Мәметова 100 жылдығы

Казбек Бидің 355 жылдығы

Зенолла Қабдолов 95 жылдығы

Сергіту сәті

Tik Tok әдісі арқылы

Жеке тапсырма

Деңгейлік тапсырма

А,В,С деңгейіндегі тапсырмалар беріледі.Оқушылар өз деңгейлері жеткенше тапсырманы орындайды.

Амандасу
Кезекші сыныпта жоқ оқушыларды атайды.



SMART сағаттар таңдап оқушылар. Қолдарындағы сағат түстеріне байланысты 4 топқа бөлінеді.

Топ оқушылары өз ара міндеттерін бөліп алады.


ЕБҚ оқушыда топқа бөлінеді.


Үй тапсырмасын дұрыс жауап болған кезде қол көтеру арқылы тексереді.







Әр топтан кезектесіп жұбымен оқушылар шығады.Оқушылар тапсырманы дұрыс орындаса болуинг кегельдері құлайды.Сол арқылы оқушылар жұбымен жетістікке жетеді.

Орынында отырған оқушылар тапсырмаларды оқулықтан орындай береді.

Ерекше білімді қажет ететін оқушы тапсырманы жұбымен орындайды.








Оқушылар пазлда құрастырылып тұған есептерді топтастарымен бірлесе отырып орындау арқылы бейнені ашады.

Ахмет Байтұрсынов

Мәншүк Мәметова

Казбек Бидің

Зенолла Қабдолов бейнелері шығады. Өздері білетін ақпаратты айтады.



Ерекше білімді қажет ететін оқушыға арналған нұсқаулық:

Топтық жұмысты орындау барысында ерекше білімді қажет ететін оқушы топпен бірге тапсырма орындайды.








Анықтамаларды қолданып, оқушы жекелей жұмыстанады.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыға арналған нұсқаулық:

А деңгейін жекелей шығарады.

Picture 12














Мұғалімнің мадақтауы: Жарайсыңдар! Тамаша!

Жақсы!



Мұғалімнің мадақтауы: Жарайсыңдар! Тамаша!























Мұғалімнің мадақтауы: Жарайсыңдар! Тамаша!














https://view.genial.ly/63ebc364b962700011ca

1f93/interactive-content-bowling-quiz






































Сабақтың соңы:

7 мин

Үй тапсырмасы: №


Кері байланыс: SMS әдісі арқылы.


Оқушыларды бағалау


Рефлексия




Оқушылар телефон бейнесіне өз пікәрлерін

жазады.

Оқушылар қолдарындағы Смар сағаттарына қойылған балдарын айтады.









































Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
№50 Жалпы орта білім беретін мектебі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сандар тізбегі, оның берілу тәсілдері және қасиеттері
(сабақтың тақырыбы)


Бөлім:


9.2А Тізбектер

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Сағынғали Арайлым Маратқызы

Күні:


14.11.2022

Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Сандар тізбегі, оның берілу тәсілдері және қасиеттері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.3.3

математикалық индукция әдісін білу және қолдану;

Сабақтың мақсаты

Сандар тізбегі ұғымын түсіну

Берілу тәсілдерін және қасиеттерін білу

Бағалау критерийі

Сандар тізбегі түсінеді

Сандар тізбегі, оның берілу тәсілдері және қасиеттерін пайдаланып есептерді шығара алады


Ойлану дағдылары

Білу және түсіну , қолдану


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы :

7 мин










5 мин





Сабақтың ортасы:

20 мин






























6 мин

  • Оқушылармен амандасу

  • Оқушыларды түгендеу

  • Оқушылардың сабаққа дейінгі көңіл-күйін білу үшін

Объект 8 Объект 9

Осы смайликтердегі көңіл күйін білдіретін смайликті дәптеріне жабыстырады.

  • Үй тапсырмасын тексеру















Жұптық тапсырма:


Тапсырма

Амандасу
Кезекші сыныпта жоқ оқушыларды атайды




Үй тапсырмасын дұрыс жауап болған кезде қол көтеру арқылы тексереді.



Оқушылар берілген тапсырманы жұптарымен ақылдасып шығарады.













Мұғалімнің мадақтауы: Жарайсыңдар! Тамаша!



























Мұғалімнің мадақтауы: Жарайсыңдар! Тамаша!


















Объект 8 Объект 9














































Сабақтың соңы:

7 мин

Үй тапсырмасы: №12.7 №12.9

Кері байланыс:


Объект 8 Объект 9

Смайликтер арқылы сабақ соңындағы көңіл күйін көрсетеді



Кері байланыс «

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!