5
мин
|
Ұйым
дас
тыру
|
Амандасу
«Топқа
бөлу»
Бүгінгі сабақта бір
айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді тақырыбын
жалғастырамыз
«Анти-жалқаулық»
витамин беремін
Үй тапсырмасын
тексеру
Өткенді еске
түсіру
1) Сан аралықтарының неше түрі
бар?
2) Теңсіздік нешеге
бөлінеді?
3) Бүтін санға мысал
келтір
4)Сан аралығын қиылысуы
тап
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі.
Жағымды ахуал тудыру
мақсатында «Classtools.net»
әдісі арқылы төрт топқа
бөлу
Топ басшысын
сайлап, бағалау парағын
алады
Өткенге шолу жасап
ережелерді айтып, сұрақтарға жауап
береді.
|
Бағалау
түсіндіру
|
«Classtools.net»
-программасы арқылы топқа
бөлу
Бағалау
парағы
Слайд
|
25мин
|
Негізгі
бөлім
|
Оқулықпен
жұмыс
№960 (1,3)
№961 (1,3)
|
Оқушылар есеп шығарып, жауап
жазады.
|
Дескриптор:
- теңсіздікті шешу алгоритмін
қолданады
-ұқсас мүшелерді
біріктіреді
-координаталық
сәуледе кескіндейді
-жауабын
жазады
Жалпы
балл-4
|
Оқулық
|
Жұптық
жұмыс
|
Оқушылар тапсырмамен жұмыс
жасайды
|
Дескриптор:
-теңсіздікті дұрыс
шешеді
-аналитикалық жауабын
белгілейді.
«1-3»дұрысы
-1б
«4-6»дұрысы -1б Жалпы
балл-2
|
«Socrative»
платформасы
|
Топтық
жұмыс
1 топ
– Бірінші бассейнге 100 л
су құйылған, ал екіншісіне 150 л. Әрбір сағат сайын бірінші
бассейнге 15л, ал екіншісіне 5л су құйылады. Қай уақытта бірінші
бассейндегі су екіншісіне қарағанда артық
болады?
2 топ
–Құлан мен Шудың арасы
110 км. Құланнан 14 км/сағ жылдамдықпен велосипедші шыққан уақытта
оған қарама-қарсы бағытта Шудан мотоциклші шықты. Олар бір-бірімен
2,5 сағаттан кем уақыт өткенде кездесуі үшін мотоциклшінің жүру
жылдамдығы қандай болуы керек екенін
бағалаңдар
3
топ- Өзен жағасындағы А
пункті мен В пунктінің арақашықтығы 56 км-ден кем емес. Саяхатшылар
3 сағ 45 мин-та моторлы қайықпен А пунктінен В пунктіне барып
қайтты. Моторлы қайықтың меншікті жылдамдығы 30 км/сағ, ағыс
жылдамдығы 2 км/сағ. Саяхатшылар моторлы қайықпен А пунктінен В
пунктіне ағыспен жүзіп, қанша уақытта баратынын
бағалаңдар.
4
топ- Атқыш 15 рет атты. Ол
әрбір атқанда нысанаға дәл тигізгені үшін 6 ұпай алатын болса,
әрбір бос атқаны үшін 2 ұпайынан айырылады. Атқыш ойын соңында 34
ұпайдан артық жинау үшін, оның нысанаға дәл тигізу санын
бағалаңдар.
|
Әр топ өз міндеттерін
орындайды. Өздерінің тапсырмаларын бір-бірімен, жұппен, топпен
өзара талқылайды,
орындайды.
|
Дескриптор:
- есептің шарттын
құрады
-теңсіздікті
шешеді
-жауабын
жазады
Жалпы
балл-3
|
«Baamboozle»
программасы
Плакат, маркер,
парақшалар,
«Classtools» таймер
|
6
минут
|
Бекіту
тапсырмасы
|
Қалыптастырушы
бағалау
Бір топқа жеті түрлі бір
есеп беріледі.
|
Тапсырманы
орындайды, бағалау парағына
белгілейді.
Слайд
арқылы
тексереді.
|
Дескриптор:
-теңсіздікті
шешеді
Жалпы балл- 1
|
Карточка,
бағалау
парағы
|