2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
КМЖ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім:

6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты:

Жанғабыл Ақбота Бектұрсынқызы

Сынып:

6В сынып; Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні:


Сабақтың тақырыбы:

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.2.2.10 түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шешу;

6.2.2.11 алгебралық түрлендірулердің көмегімен теңсіздіктерді , түріндегі теңсіздіктерге келтіру;

Сабақтың мақсаттары:

-Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің анықтамасын білу;

-Бір айнымалысы бар теңсіздікті шешудің алгоритмін білу және есеп шығаруда қолдану;

-Алгебралық түрлендірулердің көмегімен теңсіздіктерді , түріндегі теңсіздіктерге келтіре алу;

Құндылықтарды дарыту

Бірлік және ынтымақ

- Командада жұмыс істей білу ;

-Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу ;

- Айналасындағыларға көмек көрсету;

Әділдік және жауапкершілік

- Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну.

- Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу





Сабақтың кезеңдері

Педагогтың әрекеті:

Оқушының әрекеті:

Бағалау

Ресурстар

Ұйыстастыру кезеңі

5минут

Сәлемдесу

Оқушылардың көңіл күйін сұрап болған соң оқушыларды түгелдеймін. Сабақ бойы өзін-өзі бағалау парақтарын таратамын.Үй жұмыстарын дайын слайд көмегімен тексеремін.

Сабақтың мақсатын таныстырамын

Жағымды ахуал туындату үшін видео көмегіне жүгінемін. Топқа бөлу

Қаңтар айынының дәйекм сөзі арқылы топқа бөлу


Сәлемдесу. Топтарға бөліну. Сабаққа дайындығын бастайды. Үй жұмыстарын дайын слайд көмегімен «Көршіңді тексер» әдісімен бірін-бірі тексереді. Әр оқушы бағалау парақтарына алған ұпайын белгілеп отырады.

Асык тандап,топка бөлінеді

Сабақтың мақсатымен танысады; сұрақтар болса мұғалімге жолдайды

Бағалау парақтарына «Көршіңді тексер» әдісімен бірін-бірі

+ немесе –

қойып бағалайды


слайд

Тәттілер;

Бағалау парағы;

Слайд; оқу құралдары


Сабақтың басы

10минут

Өткен тақырыптарды еске түсіру мақсатында бірнеше сұрақтар қойып, ондық бөлшектерді оқытамын

Сұрақтар:

"Миға шабуыл" тапсырмасын асық әдісімен презентацияда көрсеттім

-Сан аралықтары дегеніміз не?

-Сан аралығының қандай түрлерін білесіңдер?

-Қатаң теңсіздіктің шешімдер жиыны координаталық түзуде қалай кескінделеді?

-Қатаң емес теңсіздіктің сан аралығын жазу үшін қандай жақша қолданылады?

Сұрақтарға жауап береді;

Слайдтан



миға шабуыл сұрақтарына жауап береді

Дескриптор бойыныша

Бағалау парақтарына белгілеп отырады алған баллдарын;

Дұрыс жауап берген оқушыларға мотивация беру үшін ауызша бағалайды. «жарайсың», «дұрыс», «өте жақсы» т.б.

Оқу құралдары;

Бағалау парағы;



Тапсырмалар

жазылған карточкалар

Сабақтың ортасы





20 минут

Бекіту тапсырмаларын беру

1 тапсырма

Жеке жұмыс.

АВС деңгейлік тапсырмаларын беремін. Оқушылар өз деңгейіне қарап тапсырмаларды шығара алғанынша шығарады. Берілетін уақыт 5 минут


Оқушылар слайдтағы тапсырмаға ауызша жауап береді.

Қатенің қай тұстан қате кеткенін айтады



Дескриптор:

-сызықтық теңсіздікті шығару алгоритімін біледі;

-жауабын жазады

ҚБ «Смайликтер»



Слайд;

Оқу құралдары;

Бағалау парағы.

Бағалау сайликтері





Жұппен жұмыс

Оқушыларға карточкалар таратып беремін. Жұппен орындау керектігін ескертемін

Жұптық тапсырмасы

Оқушылар жұппен берілген тапсырманы орындайды

Барлық жұптың тапсырмалары

Бірдей болғандықтан, жұптар бірін бірі

«светофор» әдісімен бағалайды

«Жасыл» өте жақсы

«Сары» жақсы, 1 қатесі бар

«қызыл» қате көп н\е шығармаған



Және де әр оқушы бағалау парағына алған ұпайын жазып отырады

Карточкалар , слайд, оқу құралдары

3 тапсырма

Топпен жұмыс

Топтық жұмыстарды «Қоржындағы асық» әдісімен беремін

Оқушылар: тапсырмаларды топпен орындайды, тапсырманы бірінші болған топ қоңырау басу арқылы белгі береді. Мұғалім есептерінің дұрыстығына көз жүгіртеді. Барлық топтар болған соң, топбасшылар

«ЕЛШІ» әдісімен келесі топқа барып өз тапсырмаларын түсіндіріп шығады

3-тапсырма. Топтық жұмыс

«Қоржындағы асық» тапсырмалары





Әр топ берілген сан аралықтарының бірігуін қиылысуын табады

Әр топқа 3 есептен

Топтар бір-бірін бас бармақ арқылы бағалайды

Өте жақсы түсіндірді

Орташа түсіндік

Түсіндіре алмайды

Асық ату тапсырмасы

Постерлер, маркер, оқу құралдары, тақта


Сабақтың соңы

10минут



Қорытынды

Ал енді тамаққа тойып болған соң қалайша телефон қарап ойнамаймыз? Телефондарыңды алып мына QR код арқылы бір ойынды ойнап кішкене сергіп қалайық.

Осылай сабақты тест тапсырмасы арқылы қорытындылаймын



Оқушылар wordwall.net платформасы арқылы тест тапсрмаларын орындайды



wordwall.net платформасы өзі



7 баллдық шкаламен бағалап береді. Әр оқушы тапсырманы орындап болған сәтте жинаған ұпайын көре алады.

https://wordwall.net/ru/resource/53039477




Реслексия

Оқушыларға алдын ала парталарына дайындап қойған үш түрлі алманың бірін таңдап ағашқа ілулерін сұраймын.

Алма ағашы арқылы оқушылардан кері байланыс аламын.

Бағалау жұмыстарын жинап аламын. Оқушылардың белсенділігіне қарай,жинаған ұпайына қарай бағалап өтемін

Оқушылар алма ағашына алмаларды іледі

Сары түс- орташа түсіндім

Қызыл түс-толық түсіндім

Жасыл түс-білмеген, түсінбегенім көп болды

Үйге тапсырма: № есеп

Бағалау парақтары бойынша жалпы ұпайдың пайызын шығарып

1-10 баллдық шкаламен бағалау

Алма ағашы

Бағалау парағы













Өзін өзі бағалау парағы

Оқушының аты-жөні:___________________________

Үй тапсырмасы орындалды.

Қоятын балыңыз: балл

Орындалмаса 0 балл

Сұрақтарға жауап бердім

Ия 1 балл Жоқ- 0 балл

Жеке тапсырма

Өзім орындадым, түсіндім: 3 балл

Досымның көмегіне жүгіндім: 2 балл

Орындай алмадым 0 балл

Жұптық тапсырма

Мен жұптық тапсырманы орындауда көбірек жұмыс жасадым : 2 балл

Досыммен бірге орындадым: 1 балл

Орындай алмадық 0 балл

Топтық тапсырма

Мен топта белсенді болдым,барлық есепті шығара алдым

4 балл

Топқа көмегім тиді-1балл

Топтық жұмысты түсінбедім- 0 балл

wordwall.net платформасындағы тест жұмысынан

толық жауап бердім: 2 балл

жартылай жауап бердім: 1 балл

қателерім көп: 0 балл

Қосымша тапсырма орындауға тақтаға шықтым

ИShape1 Shape2 ә жоқ

















Өзін өзі бағалау парағы

Оқушының аты-жөні:___________________________

Үй тапсырмасы орындалды.

Қоятын балыңыз: балл

Орындалмаса 0 балл

Сұрақтарға жауап бердім

Ия 1 балл Жоқ- 0 балл

Жеке тапсырма

Өзім орындадым, түсіндім: 3 балл

Досымның көмегіне жүгіндім: 2 балл

Орындай алмадым 0 балл

Жұптық тапсырма

Мен жұптық тапсырманы орындауда көбірек жұмыс жасадым : 2 балл

Досыммен бірге орындадым: 1 балл

Орындай алмадық 0 балл

Топтық тапсырма

Мен топта белсенді болдым,барлық есепті шығара алдым

4 балл

Топқа көмегім тиді-1балл

Топтық жұмысты түсінбедім- 0 балл

wordwall.net платформасындағы тест жұмысынан

толық жауап бердім: 2 балл

жартылай жауап бердім: 1 балл

қателерім көп: 0 балл

Қосымша тапсырма орындауға тақтаға шықтым

ИShape3 Shape4 ә жоқ

03 Сәуір 2025
74
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі