Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бқл қысқа мерзімді сабақ жоспары жас мамандарға көмекші құрал болады деп сенемін
Материалдың қысқаша нұсқасы

Махатма Ганди атындағы №92 мамандандырылған лицейі

Қысқамерзімді жоспар

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік.Мәндес теңсіздіктер.

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу.

Бөлім:

6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

Практиканттың аты-жөні:

Курманбаева А.А.

Күні:

10.02.2023 ж

Сыныбы:6 «а»

Қатысушылар саны: 12 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.2.2.10. Kx>b, kx<b түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шешу;

6.2.2.12 Теңсіздіктердің шешімдерін координаталық түзуде кескіндеy;

6.2.2.13 Теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазу;

Сабақтың мақсаты:


-Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шеше алады;

-Теңсіздіктердің шешімдерін координаталық түзуде кескіндей алады;

-Теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жаза алады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

5 мин.








3мин

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнату. Балалар ортаға шеңбер бойы тұрып бір біріне жылы лебіздерін білдіреді.





Үй жұмысын тексеру.

Үй жұмысын сұраймын. Үй жұмысы жауаптарын тексеремін.

Әр оқушы өзінің сыныптастарына жылы лебіздерін білдіреді.








Үй жұмысын «өзара бағалау» әдісі арқылы тексеру. Үй жұмысына берілген есептер жауабын оқушылар өзін-өзі тексереді.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Қалыптастырушы бағалау «Өзін-өзі бағалау» арқылы

Кері байланыс: мұғалім оқушылардың өзін-өзі тексеруін қадағалайды.

Интерактивті тақта арқылы слайд

8 мин

«Қайталау оқу анасы» сұрақтары арқылы өткен тақырыпты бекіту мақсатында балалардың әрқайсына кездейсоқ 1 сұрақтан беріледі

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

1.Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікте қанша айнымалы болады?

2.Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу дегеніміз не?

3.Мәндес теңсіздіктер дегеніміз не?

4.Мәндес теңсіздіктің 1ші ережесін айтыңыз?

5.Мәндес теңсіздіктің 2 ші ережесі?

6.Мәндес теңсіздіктің 3ші ережесі

7.Теңсіздіктің шешімі қандай жағдайда бос жиын болады?

8.Сан аралықтарының қанша түрі бар?

9.Мына теңсіздіктің шешімін айтыңыз?

5х-4>26

10.Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешкен кезде ең алдымен не істейміз?

11.Егер теңсіздіктің екі жақ бөлігі де бірдей теріс санға көбейтіліп немесе бөлінсе не өзгереді?

12.Мына теңсіздіктің шешімдер жиынын айтыңыз?

>25

Бағалау

Дұрыс және нақты жауап үшін-2 балл

Жартылай жауап берсе-1балл

Колесо фортуны

Сабақтың ортасы

6 мин.



Жеке жұмыс.

Мақсаты:Тақырыпты бекіту мақсатында , оқушылардың есептерді шығаруда жіберетін қателерін көру, жалпы сыныптың түсінбеген есептерін бекітіп алу мақсатында.



А деңгейі

  1. 2.5+х

  2. 0.6+2х

  3. 4х+7>x-1

B деңгейі

  1. 4(2-х)+5(х+8)>6

  2. 7<15x+2<3

Бағалау

А деңгейін толық орындаса 3балл

В деңгейін толық аяқтаса +3 балл

Толық орындаса -6 балл

Дескриптор

Амалдарды орындап , теңсіздіктің шешімін дұрыс табады-1балл

Сан осіне салады-1балл

Шешімдер жиынын көрсетеді-1балл


Презентация

Жұптық

Жұмыс

5 мин



« Сөйлесетін серіктес» әдісі арқылы







Теңсіздікті шешіңдер


  1. 2(4х-2)<12+4х


2)

Дескриптор:

Амалдарды орындап ,теңсіздікті дұрыс есептеп шығарады - 2 балл


Жұмыс дәптерлері

Топпен жұмыс

9 мин

Мақсаты: Тақырыпты бекіту мақсатында күрделі есептер шығару



  1. 4+



Толық - 3 балл

Дескриптор:

Теңсіздіктің шешімін табады-1балл

Сан осіне сызып,шешімдер аралығын жазады-2балл





Жұмыс дәптерлері

4 мин

Логикалық сұрақ және есептер

Балалардың логикалық ойлау қабілетін және тез әрі дұрыс ойланып жауап бере алуын қадағалау,байқау.

  1. Автобус ауылға жүріп келе жатыр. Ол қарама-қарсы бағытта келе жатқан 3 автокөлікті көрді. Ауылға неше көлік бара жатыр?

Ж:1

  1. Саябақтың ішінде 6 орындық тұр. Оның екеуін бояп қойды. Саябақта неше орындық қалды?

Ж:6

  1. Оқушы мектепке 15 минутта жетеді. Ал 3 оқушы бұл жолды қанша уақытта өтеді?

Ж:15

  1. Алмұрт алмадан ауыр, ал алма шабдалыдан ауыр. Қайсысы ауыр – алмұрт па әлде шабдалы ма?

Ж:Алмұрт

  1. 5 жұмыскер, 5 сағаттың ішінде тереңдігі 5 метр арық қазады. Ал, 100 сағаттың ішінде 100 метр арықты қазу үшін неше жұмыскер керек?

Жауабы :Осы 5 жұмыскер.

  1. Жанұядағы 5 қыздың әрқайсында 2 ағадан болды. Ағалардың жалпы саны қанша?

Ж:2

  1. Ағашты он бөлікке бөлу үшін оны неше жерінен кесу керек.

Жауабы: Тоғыз жерінен кесіледі

  1. Екі адам төрт сағат шахмат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойнаған?

4

  1. Көшеде екі әкесі, екі баласы, және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр?

Жауабы: үшеу


Бағалау

Әр дұрыс жауап үшін- 1балл


Ауызша немесе жасырын ұяшық таңдау арқылы

Сабақтың соңы

Рефлексия

5 мин.


«Жетістік баспалдағы» арқылы сабақты қаншалықты меңгергенін, сабақтан алған әсерін бағалайды. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Үй тапсырмасы беріледі.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды бағалайды.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.00.2023
325
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі