Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу ашық сабақ 6 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу ашық сабақ 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

Педагогтің аты-жөні:

Ақжанова М

Күні:

07.02.23ж

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.2.2.10 түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шешу;

Сабақтың мақсаты:

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешуді білу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

1) «Жақсы қасиеттер түзуі» тренингі. Сандық теңсіздіктер тек математикада емес, онымен қоса тарих, география, әдебиетте және күнделікті өмірде де пайдаланылатыны туралы айтады. Оқушыларға адамды координаталық түзу етіп алсақ, олардың бойында теріс жат әдеттермен қатар жақсы оң қасиеттері бар екені туралы айтады. Олай болса теріс әдеттерден арылып жақсы қасиеттерді еселей беруге тырысу керекпіз. Әр оқушы қасындағы адамның жақсы бір қасиетін айтып кету ұсынылады.

.

2) Ширату жаттығуы

Оқушыларға сан аралықтары жазылған қағаздары таратылады: (7 ; 15123 ) (- 5 ; 1515 ) (0 ; 3123 ) (- 300 ; 7 ) [ - 5 ; 500 ]

[ 1 ; 612] [ 0 ; 88 ] [ - 1 ; 77 ] ( 66 ; + ∞ ) ( - ∞; 99 ) ( 0; + ∞ ) ( - 123 ; + ∞ ) ( - 1111; 0 ] ( - 1; 8123 ] ( 7; 210 ] ( - 100; 80 ] (- ∞ ; 1500 ] (- ∞ ; 451715 ] (- ∞ ; 1005 ] (- ∞ ; 456 ] [ 2789 ; + ∞ )


3) Қайталау «Wordwall» платформасының «Жарылғыш әуе шары

» ойыны арқылы

өткен тақырыпты еске түсіру

Әр оқушы қасындағы адамның жақсы бір қасиетін айтады


















Оқушылар сан аралықтары түріне қарай топтарға бөлінеді: «Кесінді», «Сәуле», «Интервал», «Жартылай интервал».






Әр топтан 1 оқушы тақатаға шығып, тапсырманы орындайды.. Сан аралықтарына сәйкес теңсіздіктерді таңдау қажет.

ҚБ Мадақтау«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
















ҚБ Мадақтау«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.






ҚБ Мадақтау«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Интербелсенді тақта.



















Сабақтың ортасы

10 мин.

Топтық жұмыс

































10 мин.

Топтық жұмыс































Сабақтың соңы

Жеке

жұмыс

6мин.






4 топқа тапсырма беріледі


«Кесінді» тобы:

4х+3=2х-5 4х+3 2х-5


«Интервал» тобы:

5х-6=2х+3 5х-6 2х+3


«Жартылай интервал» тобы:

8х+1=5х+16 8х+1 5х+16



«Сәуле» тобы:

7х-4=4х+11 7х-4 4х+11


аx>b; ax<b; ax≥b; ax≤b, мұндағы а, в- қандайда бір сандар, х-айнымалы, түріндегі теңсіздіктер сызықтық теңсіздіктер деп аталады.

Теңсіздікті шешу дегеніміз – оның барлық шешімдер жиынын табу немесе шешімдерінің болмайтынын дәлелдеу.

Теңсіздікті шешу алгоритмі:

  1. Теңсіздіктің сол жағына х айнымалысы бар мүшелерді, ал оң жағына бос мүшелерді (сан қосылғыштарды) жинақтаймыз.

  2. Ұқсас қосылғыштарды біріктіреміз.

  3. Теңсіздіктің екі жақ бөлігінде айнымалы х-тің коэффициентіне (егер ол 0-ге тең болмаса) бөлеміз.

  4. Жауабын теңсіздік түрінде немесе сан аралығы түрінде жазамыз.



Топтарға «LearningApps» платформасы арқылы тапсырмалар беріледі. Топтар берілген теңсіздіктерді шешу арқылы, пазлды құрастырады.


«Кесінді» тобы:

( -3; + ∞ )



«Интервал» тобы:

(7; + ∞)



«Жартылай интервал» тобы:

( - ∞; 9)



«Сәуле» тобы:

( 0; + ∞ )














«LearningApps» платформасы арқылы сәйкестендіру тапсырмасы беріледі.

>-18


х> 5

<20


х<0,5

>15


х<4

<1


х>-6

-8х<4


х>-4



х>-0,5


Оқушылар өз ойларын айтады, ережені тұжырымдайды, теңсіздікті шешудің алгоритмін айтады.

































Оқушылар берілген теңсіздіктерді жауабымен сәйкестендіріп, пазлды құрастырады.


«Кесінді» тобы: шешімі ( -3; + ∞ ) сан аралығы болатын теңсіздіктерді табады:

1)12-4х <0

2) 8х>-24

3)6х+18>0

«Интервал» тобы: шешімі ( 7; + ∞ ) сан аралығы болатын теңсіздіктерді табады:

  1. 49-7х <0

  2. -6х<-42

  3. -5 >2-х

«Жартылай интервал» тобы: шешімі

( - ∞; 9) сан аралығы болатын теңсіздіктерді табады:

  1. 4х<2х+18

  2. 6х-54<0

  3. х-4<5


«Сәуле» тобы: шешімі ( 0; + ∞ ) сан аралығы болатын теңсіздіктерді табады:

  1. 2<х+2

  2. >0

  3. 5<3х+5

  4. -6х+7<7
















Слайд














Слайд







Слайд

Деңгейлік тапсырма

І нұсқа

А . 3х -18

В. 2х-3 -13

С. 3х-7 < х+1


ІІ нұсқа

А. 5у 15

В. 2х+3>5

С. 2х+1>х+6


ІІІ нұсқа

А. 8х 24

В. 4х+5 21

С. 4х+2>3х+1

Дескриптор:

Білім алушы

  1. Теңсіздік мүшелерін бір жақ бөлігінен екінші жаққа ауыстырғанда таңбаларын өзгертіп мәндес теңсіздікке түрлендіре алады. (1б)

  2. Ұқсас мүшелерді біріктіреді (1б)

  3. Шешімдерін тауып сан аралығында белгілейді (1б)













Рефлексия







Үйге тапсырма





939-№940






















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.04.2025
218
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі