Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесі.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесі.
Материал туралы қысқаша түсінік
қорытынды бақылау жұмысы 6 сынып мұғалімдері пайдалана алады
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
І нұсқа
Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың үшеуінің қосындысы . Бұрыштардың шамасын анықтаңдар?
Амир сыныптастарына соғып мектепке олармен бірге келді Нұрлыбек А(-3,4) Ерлан В(-3,3) Нұрсұлтан С(0,3) Ханәділ Д (2,3),ал Амре Е (-3,-4) пунктінде тұрады. Мектеп (5,4) пунктінде ораласқан болса Амир мектепке дейін жүрген жолының графигін салып көрсетіңдер?
Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер
Амалдарды орындаңдар
Өрнекті ықшамдаңдар
табаны түзуінде жатырүшбұрышында және см. Осы үшбұрышты түзуіне қатысты симметриялы көшіргенде үшбұрышы алынған. фигурасының периметрін табыңдар.
Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың үшеуінің қосындысы . Бұрыштардың шамасын анықтаңдар?
Амир сыныптастарына соғып мектепке олармен бірге келді Нұрлыбек А(-3,4) Ерлан В(-3,3) Нұрсұлтан С(0,3) Ханәділ Д (2,3),ал Амре Е (-3,-4) пунктінде тұрады. Мектеп (5,4) пунктінде ораласқан болса Амир мектепке дейін жүрген жолының графигін салып көрсетіңдер?
Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер
Амалдарды орындаңдар
Өрнекті ықшамдаңдар
табаны түзуінде жатырүшбұрышында және см. Осы үшбұрышты түзуіне қатысты симметриялы көшіргенде үшбұрышы алынған. фигурасының периметрін табыңдар.
І нұсқа
Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың үшеуінің қосындысы . Бұрыштардың шамасын анықтаңдар?
Амир сыныптастарына соғып мектепке олармен бірге келді Нұрлыбек А(-3,4) Ерлан В(-3,3) Нұрсұлтан С(0,3) Ханәділ Д (2,3),ал Амре Е (-3,-4) пунктінде тұрады. Мектеп (5,4) пунктінде ораласқан болса Амир мектепке дейін жүрген жолының графигін салып көрсетіңдер?
Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер
Амалдарды орындаңдар
Өрнекті ықшамдаңдар
табаны түзуінде жатырүшбұрышында және см. Осы үшбұрышты түзуіне қатысты симметриялы көшіргенде үшбұрышы алынған. фигурасының периметрін табыңдар.
Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың үшеуінің қосындысы . Бұрыштардың шамасын анықтаңдар?
Амир сыныптастарына соғып мектепке олармен бірге келді Нұрлыбек А(-3,4) Ерлан В(-3,3) Нұрсұлтан С(0,3) Ханәділ Д (2,3),ал Амре Е (-3,-4) пунктінде тұрады. Мектеп (5,4) пунктінде ораласқан болса Амир мектепке дейін жүрген жолының графигін салып көрсетіңдер?
Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер
Амалдарды орындаңдар
Өрнекті ықшамдаңдар
табаны түзуінде жатырүшбұрышында және см. Осы үшбұрышты түзуіне қатысты симметриялы көшіргенде үшбұрышы алынған. фигурасының периметрін табыңдар.
ІІ нұсқа
Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың үшеуінің қосындысы . Бұрыштардың шамасын анықтаңдар?
Турист қаланың сәулетті ғимараттарын аралады бұл ғимараттар А(-3,-5),В(-2,3),С(2,4) Д (3,-1) пунктінде орналасқан. Турист Е(2,-4) пунктіндегі қонақ үйінен шығып, қайта қонақ үйге оралады. Туристің серуендеген жолының графигін салып көрсетіңдер?
Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер
Амалдарды орындаңдар
Өрнекті ықшамдаңдар
табаны түзуінде жатырүшбұрышында және см. Осы үшбұрышты түзуіне қатысты симметриялы көшіргенде үшбұрышы алынған. фигурасының периметрін табыңдар.
Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың үшеуінің қосындысы . Бұрыштардың шамасын анықтаңдар?
Турист қаланың сәулетті ғимараттарын аралады бұл ғимараттар А(-3,-5),В(-2,3),С(2,4) Д (3,-1) пунктінде орналасқан. Турист Е(2,-4) пунктіндегі қонақ үйінен шығып, қайта қонақ үйге оралады. Туристің серуендеген жолының графигін салып көрсетіңдер?
Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер
Амалдарды орындаңдар
Өрнекті ықшамдаңдар
табаны түзуінде жатырүшбұрышында және см. Осы үшбұрышты түзуіне қатысты симметриялы көшіргенде үшбұрышы алынған. фигурасының периметрін табыңдар.
ІІ нұсқа
Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың үшеуінің қосындысы . Бұрыштардың шамасын анықтаңдар?
Турист қаланың сәулетті ғимараттарын аралады бұл ғимараттар А(-3,-5),В(-2,3),С(2,4) Д (3,-1) пунктінде орналасқан. Турист Е(2,-4) пунктіндегі қонақ үйінен шығып, қайта қонақ үйге оралады. Туристің серуендеген жолының графигін салып көрсетіңдер?
Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер
Амалдарды орындаңдар
Өрнекті ықшамдаңдар
табаны түзуінде жатырүшбұрышында және см. Осы үшбұрышты түзуіне қатысты симметриялы көшіргенде үшбұрышы алынған. фигурасының периметрін табыңдар.
Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың үшеуінің қосындысы . Бұрыштардың шамасын анықтаңдар?
Турист қаланың сәулетті ғимараттарын аралады бұл ғимараттар А(-3,-5),В(-2,3),С(2,4) Д (3,-1) пунктінде орналасқан. Турист Е(2,-4) пунктіндегі қонақ үйінен шығып, қайта қонақ үйге оралады. Туристің серуендеген жолының графигін салып көрсетіңдер?
Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер
Амалдарды орындаңдар
Өрнекті ықшамдаңдар
табаны түзуінде жатырүшбұрышында және см. Осы үшбұрышты түзуіне қатысты симметриялы көшіргенде үшбұрышы алынған. фигурасының периметрін табыңдар.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз