Материалдар / Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесі.

Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесі.

Материал туралы қысқаша түсінік
қорытынды бақылау жұмысы 6 сынып мұғалімдері пайдалана алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
486
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

І нұсқа
  • Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың үшеуінің қосындысы . Бұрыштардың шамасын анықтаңдар?
  • Амир сыныптастарына соғып мектепке олармен бірге келді Нұрлыбек А(-3,4) Ерлан В(-3,3) Нұрсұлтан С(0,3) Ханәділ Д (2,3),ал Амре Е (-3,-4) пунктінде тұрады. Мектеп (5,4) пунктінде ораласқан болса Амир мектепке дейін жүрген жолының графигін салып көрсетіңдер?
  • Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер
  • Амалдарды орындаңдар
  • Өрнекті ықшамдаңдар
  • табаны түзуінде жатырүшбұрышында және см. Осы үшбұрышты түзуіне қатысты симметриялы көшіргенде үшбұрышы алынған. фигурасының периметрін табыңдар.
  • Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың үшеуінің қосындысы . Бұрыштардың шамасын анықтаңдар?
  • Амир сыныптастарына соғып мектепке олармен бірге келді Нұрлыбек А(-3,4) Ерлан В(-3,3) Нұрсұлтан С(0,3) Ханәділ Д (2,3),ал Амре Е (-3,-4) пунктінде тұрады. Мектеп (5,4) пунктінде ораласқан болса Амир мектепке дейін жүрген жолының графигін салып көрсетіңдер?
  • Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер
  • Амалдарды орындаңдар
  • Өрнекті ықшамдаңдар
  • табаны түзуінде жатырүшбұрышында және см. Осы үшбұрышты түзуіне қатысты симметриялы көшіргенде үшбұрышы алынған. фигурасының периметрін табыңдар.
І нұсқа
  • Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың үшеуінің қосындысы . Бұрыштардың шамасын анықтаңдар?
  • Амир сыныптастарына соғып мектепке олармен бірге келді Нұрлыбек А(-3,4) Ерлан В(-3,3) Нұрсұлтан С(0,3) Ханәділ Д (2,3),ал Амре Е (-3,-4) пунктінде тұрады. Мектеп (5,4) пунктінде ораласқан болса Амир мектепке дейін жүрген жолының графигін салып көрсетіңдер?
  • Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер
  • Амалдарды орындаңдар
  • Өрнекті ықшамдаңдар
  • табаны түзуінде жатырүшбұрышында және см. Осы үшбұрышты түзуіне қатысты симметриялы көшіргенде үшбұрышы алынған. фигурасының периметрін табыңдар.
  • Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың үшеуінің қосындысы . Бұрыштардың шамасын анықтаңдар?
  • Амир сыныптастарына соғып мектепке олармен бірге келді Нұрлыбек А(-3,4) Ерлан В(-3,3) Нұрсұлтан С(0,3) Ханәділ Д (2,3),ал Амре Е (-3,-4) пунктінде тұрады. Мектеп (5,4) пунктінде ораласқан болса Амир мектепке дейін жүрген жолының графигін салып көрсетіңдер?
  • Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер
  • Амалдарды орындаңдар
  • Өрнекті ықшамдаңдар
  • табаны түзуінде жатырүшбұрышында және см. Осы үшбұрышты түзуіне қатысты симметриялы көшіргенде үшбұрышы алынған. фигурасының периметрін табыңдар.
ІІ нұсқа
  • Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың үшеуінің қосындысы . Бұрыштардың шамасын анықтаңдар?
  • Турист қаланың сәулетті ғимараттарын аралады бұл ғимараттар А(-3,-5),В(-2,3),С(2,4) Д (3,-1) пунктінде орналасқан. Турист Е(2,-4) пунктіндегі қонақ үйінен шығып, қайта қонақ үйге оралады. Туристің серуендеген жолының графигін салып көрсетіңдер?
  • Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер
  • Амалдарды орындаңдар
  • Өрнекті ықшамдаңдар
  • табаны түзуінде жатырүшбұрышында және см. Осы үшбұрышты түзуіне қатысты симметриялы көшіргенде үшбұрышы алынған. фигурасының периметрін табыңдар.
  • Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың үшеуінің қосындысы . Бұрыштардың шамасын анықтаңдар?
  • Турист қаланың сәулетті ғимараттарын аралады бұл ғимараттар А(-3,-5),В(-2,3),С(2,4) Д (3,-1) пунктінде орналасқан. Турист Е(2,-4) пунктіндегі қонақ үйінен шығып, қайта қонақ үйге оралады. Туристің серуендеген жолының графигін салып көрсетіңдер?
  • Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер
  • Амалдарды орындаңдар
  • Өрнекті ықшамдаңдар
  • табаны түзуінде жатырүшбұрышында және см. Осы үшбұрышты түзуіне қатысты симметриялы көшіргенде үшбұрышы алынған. фигурасының периметрін табыңдар.
ІІ нұсқа
  • Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың үшеуінің қосындысы . Бұрыштардың шамасын анықтаңдар?
  • Турист қаланың сәулетті ғимараттарын аралады бұл ғимараттар А(-3,-5),В(-2,3),С(2,4) Д (3,-1) пунктінде орналасқан. Турист Е(2,-4) пунктіндегі қонақ үйінен шығып, қайта қонақ үйге оралады. Туристің серуендеген жолының графигін салып көрсетіңдер?
  • Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер
  • Амалдарды орындаңдар
  • Өрнекті ықшамдаңдар
  • табаны түзуінде жатырүшбұрышында және см. Осы үшбұрышты түзуіне қатысты симметриялы көшіргенде үшбұрышы алынған. фигурасының периметрін табыңдар.
  • Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыштардың үшеуінің қосындысы . Бұрыштардың шамасын анықтаңдар?
  • Турист қаланың сәулетті ғимараттарын аралады бұл ғимараттар А(-3,-5),В(-2,3),С(2,4) Д (3,-1) пунктінде орналасқан. Турист Е(2,-4) пунктіндегі қонақ үйінен шығып, қайта қонақ үйге оралады. Туристің серуендеген жолының графигін салып көрсетіңдер?
  • Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер
  • Амалдарды орындаңдар
  • Өрнекті ықшамдаңдар
  • табаны түзуінде жатырүшбұрышында және см. Осы үшбұрышты түзуіне қатысты симметриялы көшіргенде үшбұрышы алынған. фигурасының периметрін табыңдар.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ