Материалдар / "Бір-бірімізге көмектесеміз" сабақ жоспары 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Бір-бірімізге көмектесеміз" сабақ жоспары 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға көмек,көмектесу туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2020
807
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мерзімі: 13 02.12.20 1а,1б

Мұғалім : Жанаева Ш сыныбы 1а,б оқушы саны 12,12

Сабақтың тақырыбы: Бір-бірімізге көмектесеміз

Құндылық: Дұрыс әрекет

Қасиеттер: Ақпейілділік,қайырымдылық,жанашырлық,жомарттық.

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға көмек,көмектесу туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.

Міндеттері:

Білімділік: оқушыларға көмек,көмектесу ұғымдарының мәнін ұғындыру арқылы ақпейілділік қасиеті туралы түсінік беру.

Дамытушылық: оқушыларды айналасындағыларға жанашырлыққа үйрете отырып,қарапайымдылық қасиетін дамыту.

Тәрбиелік : оқушыларды ақпейілділікке,қайырымдылыққа,жомарттылыққа тәрбиелеу.

Ресурстар:

( кітап, дәптер,нақыл сөздер, суреттер)

Сабақ барысы:

1.Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйін сұрау,сабаққа қатысуды тексеру. 5Т ережесін қайталау.

Сабақ барысын талқылау:.

2. Дәйексөз

«Қайырымды іс жаса,

қайырлы болар әр ісің»


Халық нақылы

  • Адамға қиналған сәтте қол ұшын беру, жақсы, жылы сөздер айтып,демеу, жақсылық жасау –ол қайырымды іс болады.Ал қайырымды іс жасасақ айналадағылар бізге ризашылығын білдіреді.Оларды риза ету бізге қуаныш сыйлайды.


3 Әңгімелесейік

«Жай бір адам» (60 бет) әңгімесі бойынша сұрақ қою арқылы әңгісенің мазмұнын айту

-Басқаларға көмегің тиген жағдайда қандай сезімге бөленесің? Неліктен?

- Өзгелер саған көмектескенде не сезіндің?

- Айналаңдағыларға қалай қуаныш сыйлауға болады деп ойлайсың?

Мұғалімнің сыйы

«Арыстан мен тышқан» Ертегі

  • Бір күні арыстан ұйықтап жатқан кезде, тышқан келіп,оның үстінен жүгіріп өтеді.Арыстан оянып,тышқанды ұстап алады.тышқан жалына бастайды: «Мені жібере салшы, мен де саған жақсылық жасармын», - дейді ол. Арыстан тышқанның «жақсылық жасармын» деген сөзіне күліп,оны босатып жібереді.

  • Келесі күні аңшылар арыстанды ұстап алып,ағашқа таңып тастайды. Тышқан арыстанның ақырғанын естіп,жүгіріп келіп,арқанды тісімен қырқып;»Есіңде ме, сен менен жақсылық күтпеген едің ғой.Енді міне тышқаннан да қайырымдылық көрдің» -депті.

  • Көрдіңдер ме ,балалар,кішкентай тышқанда арыстанға көмектесе алады екен.

Сұрақтар:

  • Арыстан тышқанға қалай көмек көрсетті?

  • Тышқан арсытанға қалай оны қайтарды?

Әңгімелеп беру

Оқушылар өздеріңе басқалардың көмектескендерін немесе өздері біреуге көмектескенін еске түсіріп,Әңгімелеп береді?


4. Шығармашылық жұмыс

1-тапсырма. Өздеріңе басқалардың көмектескендерін естеріңе түсіріп,әңгімелеп беріңдер.

2-тапсырма. Төмендегі мазмұнда берілген:

Жағдаятты оқып,өз көзқарасыңа сәйкес келетін жауапты таңдап алып,дәлелдеп бер.


5. Бағалау.

Енді бүгінгі сабағымыздан нені түсіндік,нені үйрендік, сол жөнінде ойланайық. Бүгінгі сабақ үшін сіздерге рахмет




























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!