Материалдар / "Бір-біріне қарама-қарсы жақындау жылдамдығы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Бір-біріне қарама-қарсы жақындау жылдамдығы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтағы әдістермен бөлісу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
418
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: математика

Мектеп: №4

Сынып: 4 «Ә»

Мұғалім: М П Ершекенова

Сабақтың тақырыбы Бір-біріне қарама-қарсы жақындау жылдамдығы

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

 Бір - біріне қарама - қарсы бағыттағы қозғалыстарға

есептер шығару әдістерімен таныстыру,

жақындау жылдамдығы деген ұғым беру.
Оқушыларды қозғалысқа қатысты есептерді шығару

дағдыларын, ақыл – ойын, ой - өрісін, танымдық

қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар: Бір - біріне қарама - қарсы бағыттағы

қозғалыстарға есептер шығару әдістерімен танысады,

жақындау жылдамдығы деген ұғымын біледі.

Көптеген оқушылар:Жакындау жылдамдығына

берілген есепті атайды.

Кейбір оқушылар: Жакындау жылдыамдығына есептер

құрастырады.

Бағалау критерийлері:

  • Бір - біріне қарама - қарсы бағыттағы қозғалыстарға

  • есептер шығару әдістерімен танысады, жақындау

  • жылдамдығын таба алады.

Құндылықтарды дарыту

Мәңгілік ел.Үлкенді сыйлау құрметпен қарау.

Пәнаралық байланыс

дүниетану,әдебиеттік оқу

АКТ қолдану дағдылары

слайд,плакаттар суреттер

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет


ресурстар

2мин









4мин

  1. «Сиқырлы сандықша» әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді. (әртүрлі суреттері арқылы топқа бөлінеді).

  2. "Жылдамдық" "Қашақтық" "Уақыт"

  3. Психологиялық ахуал

Күнге қарап қолымды

Бір,екі, үш деп соғайын. (қол соғады)

Қарап тұрған көршіме

Мен қолымды бұлғайын (қол бұлғайды)

Жылы-жылы жүзбенен

Маңдайыңнан сипайын (сипау)

Жылы-жылы сөзбенен

Жүрегімді сыйлайын (жүректі сыйлау)

Ыстық алақаныммен

2. «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың мақсатын анықтауда түрткі сұрақтар берілді.

Үлестірме қағаздар:






















Оқулықпен жұмыс


Сызбамен плакаттан түсіндіру,талдау№1

Тақтаға жазу

Топтық жұмыс

1-топ №2 а

2-топ:№2 ә

3-топ: №2 б


Жұптық жұмыс

3 №4кестені толтыру

Тақтамен жұмыс

5

Өз бетімен жұмыс

8


Демалыс сәті "Ойлан тап"


7 Талдау

Толықтыру тесті














  1. мин


Кері байланыс Рефлексия






Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!