"Бір-біріне қарама-қарсы жақындау жылдамдығы"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Бір-біріне қарама-қарсы жақындау жылдамдығы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтағы әдістермен бөлісу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: математика

Мектеп: №4

Сынып: 4 «Ә»

Мұғалім: М П Ершекенова

Сабақтың тақырыбы Бір-біріне қарама-қарсы жақындау жылдамдығы

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

 Бір - біріне қарама - қарсы бағыттағы қозғалыстарға

есептер шығару әдістерімен таныстыру,

жақындау жылдамдығы деген ұғым беру.
Оқушыларды қозғалысқа қатысты есептерді шығару

дағдыларын, ақыл – ойын, ой - өрісін, танымдық

қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар: Бір - біріне қарама - қарсы бағыттағы

қозғалыстарға есептер шығару әдістерімен танысады,

жақындау жылдамдығы деген ұғымын біледі.

Көптеген оқушылар:Жакындау жылдамдығына

берілген есепті атайды.

Кейбір оқушылар: Жакындау жылдыамдығына есептер

құрастырады.

Бағалау критерийлері:

  • Бір - біріне қарама - қарсы бағыттағы қозғалыстарға

  • есептер шығару әдістерімен танысады, жақындау

  • жылдамдығын таба алады.

Құндылықтарды дарыту

Мәңгілік ел.Үлкенді сыйлау құрметпен қарау.

Пәнаралық байланыс

дүниетану,әдебиеттік оқу

АКТ қолдану дағдылары

слайд,плакаттар суреттер

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет


ресурстар

2мин









4мин

  1. «Сиқырлы сандықша» әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді. (әртүрлі суреттері арқылы топқа бөлінеді).

  2. "Жылдамдық" "Қашақтық" "Уақыт"

  3. Психологиялық ахуал

Күнге қарап қолымды

Бір,екі, үш деп соғайын. (қол соғады)

Қарап тұрған көршіме

Мен қолымды бұлғайын (қол бұлғайды)

Жылы-жылы жүзбенен

Маңдайыңнан сипайын (сипау)

Жылы-жылы сөзбенен

Жүрегімді сыйлайын (жүректі сыйлау)

Ыстық алақаныммен

2. «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың мақсатын анықтауда түрткі сұрақтар берілді.

Үлестірме қағаздар:






















Оқулықпен жұмыс


Сызбамен плакаттан түсіндіру,талдау№1

Тақтаға жазу

Топтық жұмыс

1-топ №2 а

2-топ:№2 ә

3-топ: №2 б


Жұптық жұмыс

3 №4кестені толтыру

Тақтамен жұмыс

5

Өз бетімен жұмыс

8


Демалыс сәті "Ойлан тап"


7 Талдау

Толықтыру тесті














  1. мин


Кері байланыс Рефлексия






Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2018
521
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі