Бир хил йўналишдаги қувиб етиш ва қолиб кетишга ҳаракатларига доир масалаларни таққослаш.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бир хил йўналишдаги қувиб етиш ва қолиб кетишга ҳаракатларига доир масалаларни таққослаш.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы





Қисқа муддатли режа

Фан номи: математика

92-дарс

Бўлим:

3А бўлим .Табиат ҳодисалари.

Педагогнинг исми - шарфи:


Куни:


Синфи:

Қатнашганлар сони: Қатнашмаганлар сони:

Дарснинг мавзуси:

Бир хил йўналишдаги қувиб етиш ва қолиб кетишга ҳаракатларига доир масалаларни таққослаш.

Ушбу дарсда эришиладиган таълимий мақсадлар

4.3.3.2объектнинг бошланғич ўрни билан йўналиш томонини (бир-бирига қарама-фарши,бир-биридан қарши томонга) аниқлаш.

4.3.3.1 йўналишнинг томонларини фойдалани ўтириб, объектларнинг йўналишининг чизмасини чизиш,таққослаш мисолларни ечиш


Дарснинг мақсади:

Мисолларни ечиш усулларидаги тезлик,масофа ўзаро орасидаги боғлиқликни фойдалана олади. Формула асосида масала туза олади

Қадриятлар БТБ

.Заң мен тәртіп айы Әділ заң – тірегің.



Сабақтың барысы:

Дарснинг вақти

Педагогнинг ҳаракати

Ўқувчининг харакати

Баҳолаш

Ресурслар

Боши 5-10минут

1-2-топшириқ ўтган дарсни мустаҳкамлаш мақсадида уюштирилади.Ўқувчилар жисмларнинг ҳаракатига оид хамма формулаларни билишади.

Елпиғич шаклида букланган қоғознинг бир томонига чизма асосида масала тузишади ,иккинчи томонига қувиб етишни топишга оид масаланинг берилиши ёзилади ва ўқувчилар унинг учинчи томонига масалага мос формулани ёзишади, тўртинчи томонига ечимини ёзади. .


.

Дескриптор. Билим олувчи:

-Берилган мисолларни оғзаки хисоблайди.

-жавобларини текширади

1.Чизма бўйича масала тузади.(1балл)

2.Масалаларга мос формулаларн аниқлайди(1балл).

3.Ечимини топишади.(1балл)


Баҳолаш: “Балли” оғзаки рағбатлантириш усули


Ўртаси 30минут

Амалларни бажарилиш тартибини аниқлаб,уларни ҳисобланг.

(10025:25+8549600)-10335:3=








Постер” усули асосида 3-4 топшириқ. Бу топшириқ 2 гуруҳга тақсимлаб берилади.Мустақил бажарилади .Масалани шартини тузинг.Масалга тенглама тузиб ечинг.

Дескриптор. Билим олувчи:

1.Амалларнинг бажарилиш тартибини аниқлайди (1балл)

2.Ҳисоблайди.(1балл)



Дескриптор. Билим олувчи: (1балл)

1.Масаланинг шартини тузади

2.Саволни тўғри қўяди

3.Масалага тенглама тузади

4.Ҳисоблайди, жавобини ёзади


Баҳолаш: “Тасанно” усули билан.


Слайд


Дам олиш дақиқаси:

.

Жуфтликда ишлаш

Чизмаларга қараб, масалани ечишнинг турли усулларидан фойдаланинг.Уларни тушунтиринг.Ҳаракат пайтидаги масофани топиш формуласини ёзинг.

Дескриптор. Билим олувчи:

-Чизмага қараб, масалани турли усулларда ечади.

-Уларни тушунтиради.

- Ҳаракат пайтидаги масофани топиш формуласини ёзади.(1балл)


Баҳолаш: “Тасанно” усули билан

Китоб



Гурух билан ишлаш

7-топшириқ.“Энг яхши жуфтлик” ўйини

5-топшириқ.Тенгламани ёзинг ва ечимини топинг.

27401 билан а сонлариниг бўлинмаси 398 ва 119 сонларининг йиғиндисига тенг.



Дескриптор. Билим олувчи:

-Берилган чизмалар асосида масаланинг ечимини топади. (1балл)

-Бўш катаклар ўрнига мос сон қўяди. (1балл)




Ижодий иш

Расм ва чизмага қаранг.Масала тузинг ва турли усул билан ечинг.

Якка иш

Перфокарта” 9-топшириқ. Перфокартага ёзилган топшириқни бажаришади.

Сонлар қаторидаги қонуниятни аниқлаб,қолдирилган сонларни ёзинг.Эътибор беринг!Қонуниятлар орасида кетма-кет қолдирилган сонлар бор.

1)3,6,...12,15,18 5)65,60,55,...45,40,35

2) 21,8,11,18,....28 6)20,...21,15,22,14,40,35

3)2,2,4,4,....6,8,8. 7)45,50,40,...35,70,30,80

4)24,21....15,12. 8)45,36,28,21...10,6


Саралаш:

Барча ўқувчи: Мисолларни оғзаки ҳисоблай олади.

Ўқувчиларнинг асосий қисми:жавобларни текшира олади.

Айрим ўқувчилар:

Шунга ўхшаш мисоллар туза олади.








Дескриптор: Билим олувчи:

1.Сонлар қаторидаги қонуниятни аниқлайди

2.Қолдирилган сонларни ёзади. (1балл)


Баҳолаш: “Смайлик”усули билан




Баҳолаш:

Офарин” усули.

Китоб


Дафтар


Якуни 5минут

Ўйланг ва жавоб беринг.

7л ва 12л идишларнинг ёрдами билан 1л сувни қандай ўлчаш мумкин

Уйга вазифа: 8-топшириқ

Қайта боғланиш: «Бағдаршам»

Дарсни қай даражада тушунганлари ҳақида рангли стикерларга ёзади.

Дескриптор:Билим олувчи

-Ўзлари мустақил ўйлайди,

-Ўз фикрларини айтади.

-Аниқ жавоб топилади

Оғзаки бахоланади





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.03.2025
191
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі