Бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
Бір өлшемді массивтерді құру тәсілдерін меңгере отырып, массивтермен жұмыс жасауға арналған арнайы функциялар мен амалдарды қолдану арқылы Python программалау тілінде есептер шығару
Материалдың қысқаша нұсқасы
  • Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
    Бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау;
    (сабақтың тақырыбы)


Бөлім:

Python (пайтон) программалау тіліндегі алгоритмдерді программалау

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Нүсіпахынова Гүлмарал


Күні:


Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.3.1 бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау;

Сабақтың мақсаты

(білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

Бір өлшемді массивтерді құру тәсілдерін меңгере отырып, массивтермен жұмыс жасауға арналған арнайы функциялар мен амалдарды қолдану арқылы Python программалау тілінде есептер шығару


Ебқ (ерекше білім беруді қажет ететін оқушы)

Дарынды оқушы



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

ЕБҚ оқушы


Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут





Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу, түгендеу


«Дайындығың қалай? әдісі

(Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру мақсатында және алдыңғы курстан таныс Python бағдарламасынан сұрақтар Learning apps платформасында құрылып, қойылады)

  1. Пайтон программасы қай жылы шықты: 1991 жыл

  2. Пайтон программасын кім құрастырған: нидерландық программист Гвидо ван Россум

  3. Программаның қайтару функциясы: return

  4. «Бүтін» паскаль тілінде қалай жазылады? Integer

  5. Функция дегеніміз? Белгілі бір тапсырманы орындайтын және бағдарламаның басқа бөліктерінде қайталап қолдануға болатын код блогы?

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі


,


Тақтада көрсетілген тапсырмаларға жауап беру арқылы, зейінді сабаққа аудару






Мадақтау әдісі арқылы бағалау






https://learningapps.org/display?v=p2501xjcj21

Сабақтың ортасы

25 минут




Жаңа сабақ

Бүгінгі сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстырылады.

Сабақ тақырыбына сәйкес, массивтің мақсатын сипаттау үшін видео түсіндірме көрсетіледі. Видеоны көріп болған соң, сұрақтар қойылады.

1. Бір өлшемді массив дегеніміз не?

2.Бір өлшемді массивтер не үшін қолданылады?

3. Олар қалай сипатталады?

4. Программада бір өлшемді массивтің нақты элементінің мәнін қалай пайдалану керек?

5. Бір өлшемді массивді қалай толтыруға болады?


А,Б,С, Д әдісі. Топқа бөлу.

Әріптер арқылы топқа бөліну

Мұғалім оқушыларға әріптер айтып (А;Б;С;Д төртке бөлу керек болса осы төрт әріпті қайталап барлық оқушыларға айта береді ) , есте сақтауларын сұрайды.А әрібі


«DEAL» әдісі топтық жұмыс.

(Әр топ мүшелері есептің программасын құрып, талдайды)

Есеп: Баскетболшылардың бойлары туралы ақпарат берілген. Олардың қаншасының бойы 170 см артық, бірақ 180 см кем екенін сонымен қатар ең үлкен (максималды) және ең кіші (минималды) футболшының бойын анықтау элементтерін шығару

Дескриптор:

  1. Python бағдарламасында массив құрады

  2. Құрылған массивтің нәтижесін шығарады.


Бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты видео көреді.




Алынған білімдерін сұрақтарға жауап беру арқылы көрсетеді.
















Оқушылар А,Б,С,Д әріптерін айту арқылы топқа бөлінеді









Оқушылар топтаса отырып, берінген есепке Python бағдарламасында массив құрады. Құрыған массивтің нәтижесін көрсетіп, талдайды.














Бағалау кестесі арқылы бағаланады













Берілген тапсырма бойынша әр топ бір-бірін тексеріп, қошемет арқылы бағалайды.

https://yandex.kz/ video/preview/?text=

бір%20өлшемді%20

массивтер%

20python%20%28 пайтон%29%20

программалау&path




«Қызығушылықты ояту» әдісі жеке жұмыс

Есеп:

Еліміздің картасында орналасқан ірі қалалардың ауа райы температурасының көрсеткіші берілген. Осы деректерді пайдаланып, еліміздегі ірі қалалардың ауа райы температурасының өзгерістеріне талдау жаса.

  1. Ең суық қаланы анықта

  2. Ең суық қаланы анықта.

  3. Ауа райының температурасы 0 ден төмен қалалардың санын анықта.

Дескриптор:

  1. Python бағдарламасында массив құрады

  2. Ең суық қаланы анықтайды

  3. Ең жылы қаланы анықтайды.

  4. 0- ден төмен қалалардың санын анықтайтын массив құрады.

  5. Құрылған массивтің нәтижесін шығарады.

Оқушылар компьютерде отырып, есепке Python бағдарламасында массив құрады. Құрыған массивтің нәтижесін көрсетіп, шығарады.








Дарынды оқушы


Дүкенде сатылымда 15 түрлі кәмпит бар. Әр кәмпиттің сатылым бағасын өздерің белгілеңдер. Кәмпиттердің бағасы бойынша бірөлшемді натурал сандар массивін құрыңдар. Сондай ақ осы массив бойынша қандай тапсырмаларды құрастырған болар едіңдер?

Дескриптор:

  1. Python бағдарламасында массив құрады

  2. Әр кәмпиттің бағасын анықтайтын массив құрады.

  3. Құрылған массивтің нәтижесін шығарады.

  4. Осы есепке ұқсас массивке блйынша тапсырма құрастыру

Бағалау кестесі арқылы бағаланады



Сабақтың соңы

10 минут










«Интервью» әдісі.

Кері байланыс.



Сұрақтар

Қатысушының жауаптары

Сабақ сізге ұнады ма


Өз пікіріңізді дәлелдеңіз


Бүгінгі тақырыптың сіз үшін қандай маңызы бар деп ойлайсың


Бүгінгі үйренгеніңіз...


Осы тақырып бойынша тағы білгіңіз келеді



Үй тапсырмасы 113 бет Практикалық тапсырма. «Үлгерім жобасы»

Оқушылар сабақта алған әсерлерін, сабақта түсінгенін берілген «Интервью» әдісі парақшасына жазады..































Информатика 9 сынып


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.02.2024
574
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі