Сабақтың басы
10
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу,
түгендеу
«Дайындығың қалай?
әдісі
(Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру
мақсатында және алдыңғы курстан таныс Python бағдарламасынан
сұрақтар Learning apps платформасында құрылып,
қойылады)
-
Пайтон программасы қай жылы шықты:
1991
жыл
-
Пайтон программасын кім
құрастырған: нидерландық программист Гвидо ван
Россум
-
Программаның қайтару функциясы:
return
-
«Бүтін» паскаль тілінде
қалай жазылады? Integer
-
Функция дегеніміз? Белгілі бір тапсырманы орындайтын және бағдарламаның
басқа бөліктерінде қайталап қолдануға болатын код
блогы?
|
Оқушылар мұғаліммен
сәлемдеседі
,
Тақтада көрсетілген
тапсырмаларға жауап беру арқылы, зейінді сабаққа
аудару
|
Мадақтау әдісі арқылы
бағалау
|
https://learningapps.org/display?v=p2501xjcj21
|
Сабақтың
ортасы
25
минут
|
Жаңа
сабақ
Бүгінгі сабақ тақырыбымен және
мақсатымен таныстырылады.
Сабақ тақырыбына сәйкес,
массивтің мақсатын сипаттау үшін видео түсіндірме көрсетіледі.
Видеоны көріп болған соң, сұрақтар
қойылады.
1. Бір өлшемді массив
дегеніміз не?
2.Бір өлшемді массивтер
не үшін қолданылады?
3. Олар қалай
сипатталады?
4. Программада бір
өлшемді массивтің нақты элементінің мәнін қалай пайдалану
керек?
5. Бір өлшемді массивді
қалай толтыруға болады?
А,Б,С, Д
әдісі. Топқа бөлу.
Әріптер
арқылы топқа бөліну
Мұғалім
оқушыларға әріптер айтып (А;Б;С;Д төртке бөлу керек болса осы төрт
әріпті қайталап барлық оқушыларға айта береді ) , есте сақтауларын
сұрайды.А әрібі
«DEAL»
әдісі топтық
жұмыс.
(Әр топ мүшелері
есептің программасын құрып, талдайды)
Есеп: Баскетболшылардың бойлары
туралы ақпарат берілген. Олардың қаншасының бойы 170 см артық,
бірақ 180 см кем екенін сонымен қатар ең үлкен (максималды) және ең
кіші (минималды) футболшының бойын анықтау элементтерін
шығару
Дескриптор:
-
Python бағдарламасында массив
құрады
-
Құрылған массивтің
нәтижесін шығарады.
|
Бүгінгі сабақтың тақырыбына
байланысты видео көреді.
Алынған білімдерін сұрақтарға
жауап беру арқылы көрсетеді.
Оқушылар А,Б,С,Д әріптерін
айту арқылы топқа бөлінеді
Оқушылар топтаса отырып,
берінген есепке Python бағдарламасында массив құрады. Құрыған
массивтің нәтижесін көрсетіп,
талдайды.
|
Бағалау кестесі арқылы
бағаланады
Берілген тапсырма бойынша әр
топ бір-бірін тексеріп, қошемет арқылы
бағалайды.
|
https://yandex.kz/
video/preview/?text=
бір%20өлшемді%20
массивтер%
20python%20%28
пайтон%29%20
программалау&path
|
«Қызығушылықты
ояту» әдісі жеке
жұмыс
Есеп:
Еліміздің картасында
орналасқан ірі қалалардың ауа райы температурасының көрсеткіші
берілген. Осы деректерді пайдаланып, еліміздегі ірі қалалардың ауа
райы температурасының өзгерістеріне талдау
жаса.
-
Ең суық қаланы
анықта
-
Ең суық қаланы
анықта.
-
Ауа райының температурасы 0
ден төмен қалалардың санын анықта.
Дескриптор:
-
Python бағдарламасында
массив құрады
-
Ең суық қаланы
анықтайды
-
Ең жылы қаланы
анықтайды.
-
0- ден төмен қалалардың
санын анықтайтын массив құрады.
-
Құрылған массивтің нәтижесін
шығарады.
|
Оқушылар компьютерде отырып,
есепке Python бағдарламасында массив құрады. Құрыған массивтің
нәтижесін көрсетіп,
шығарады.
|
Дарынды
оқушы
Дүкенде сатылымда 15 түрлі
кәмпит бар. Әр кәмпиттің сатылым бағасын өздерің белгілеңдер.
Кәмпиттердің бағасы бойынша бірөлшемді натурал сандар массивін
құрыңдар. Сондай ақ осы массив бойынша қандай тапсырмаларды
құрастырған болар едіңдер?
Дескриптор:
-
Python бағдарламасында
массив құрады
-
Әр кәмпиттің бағасын
анықтайтын массив құрады.
-
Құрылған массивтің
нәтижесін шығарады.
-
Осы есепке ұқсас массивке блйынша тапсырма
құрастыру
|
Бағалау кестесі арқылы
бағаланады
|
|