Материалдар / Бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
Бір өлшемді массивтерді құру тәсілдерін меңгере отырып, массивтермен жұмыс жасауға арналған арнайы функциялар мен амалдарды қолдану арқылы Python программалау тілінде есептер шығару
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2024
151
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

  • Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
    Бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау;
    (сабақтың тақырыбы)


Бөлім:

Python (пайтон) программалау тіліндегі алгоритмдерді программалау

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Нүсіпахынова Гүлмарал


Күні:


Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.3.1 бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау;

Сабақтың мақсаты

(білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

Бір өлшемді массивтерді құру тәсілдерін меңгере отырып, массивтермен жұмыс жасауға арналған арнайы функциялар мен амалдарды қолдану арқылы Python программалау тілінде есептер шығару


Ебқ (ерекше білім беруді қажет ететін оқушы)

Дарынды оқушы



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

ЕБҚ оқушы


Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут





Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу, түгендеу


«Дайындығың қалай? әдісі

(Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру мақсатында және алдыңғы курстан таныс Python бағдарламасынан сұрақтар Learning apps платформасында құрылып, қойылады)

  1. Пайтон программасы қай жылы шықты: 1991 жыл

  2. Пайтон программасын кім құрастырған: нидерландық программист Гвидо ван Россум

  3. Программаның қайтару функциясы: return

  4. «Бүтін» паскаль тілінде қалай жазылады? Integer

  5. Функция дегеніміз? Белгілі бір тапсырманы орындайтын және бағдарламаның басқа бөліктерінде қайталап қолдануға болатын код блогы?

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі


,


Тақтада көрсетілген тапсырмаларға жауап беру арқылы, зейінді сабаққа аудару






Мадақтау әдісі арқылы бағалау






https://learningapps.org/display?v=p2501xjcj21

Сабақтың ортасы

25 минут




Жаңа сабақ

Бүгінгі сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстырылады.

Сабақ тақырыбына сәйкес, массивтің мақсатын сипаттау үшін видео түсіндірме көрсетіледі. Видеоны көріп болған соң, сұрақтар қойылады.

1. Бір өлшемді массив дегеніміз не?

2.Бір өлшемді массивтер не үшін қолданылады?

3. Олар қалай сипатталады?

4. Программада бір өлшемді массивтің нақты элементінің мәнін қалай пайдалану керек?

5. Бір өлшемді массивді қалай толтыруға болады?


А,Б,С, Д әдісі. Топқа бөлу.

Әріптер арқылы топқа бөліну

Мұғалім оқушыларға әріптер айтып (А;Б;С;Д төртке бөлу керек болса осы төрт әріпті қайталап барлық оқушыларға айта береді ) , есте сақтауларын сұрайды.А әрібі


«DEAL» әдісі топтық жұмыс.

(Әр топ мүшелері есептің программасын құрып, талдайды)

Есеп: Баскетболшылардың бойлары туралы ақпарат берілген. Олардың қаншасының бойы 170 см артық, бірақ 180 см кем екенін сонымен қатар ең үлкен (максималды) және ең кіші (минималды) футболшының бойын анықтау элементтерін шығару

Дескриптор:

  1. Python бағдарламасында массив құрады

  2. Құрылған массивтің нәтижесін шығарады.


Бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты видео көреді.




Алынған білімдерін сұрақтарға жауап беру арқылы көрсетеді.
















Оқушылар А,Б,С,Д әріптерін айту арқылы топқа бөлінеді









Оқушылар топтаса отырып, берінген есепке Python бағдарламасында массив құрады. Құрыған массивтің нәтижесін көрсетіп, талдайды.














Бағалау кестесі арқылы бағаланады













Берілген тапсырма бойынша әр топ бір-бірін тексеріп, қошемет арқылы бағалайды.

https://yandex.kz/ video/preview/?text=

бір%20өлшемді%20

массивтер%

20python%20%28 пайтон%29%20

программалау&path




«Қызығушылықты ояту» әдісі жеке жұмыс

Есеп:

Еліміздің картасында орналасқан ірі қалалардың ауа райы температурасының көрсеткіші берілген. Осы деректерді пайдаланып, еліміздегі ірі қалалардың ауа райы температурасының өзгерістеріне талдау жаса.

  1. Ең суық қаланы анықта

  2. Ең суық қаланы анықта.

  3. Ауа райының температурасы 0 ден төмен қалалардың санын анықта.

Дескриптор:

  1. Python бағдарламасында массив құрады

  2. Ең суық қаланы анықтайды

  3. Ең жылы қаланы анықтайды.

  4. 0- ден төмен қалалардың санын анықтайтын массив құрады.

  5. Құрылған массивтің нәтижесін шығарады.

Оқушылар компьютерде отырып, есепке Python бағдарламасында массив құрады. Құрыған массивтің нәтижесін көрсетіп, шығарады.








Дарынды оқушы


Дүкенде сатылымда 15 түрлі кәмпит бар. Әр кәмпиттің сатылым бағасын өздерің белгілеңдер. Кәмпиттердің бағасы бойынша бірөлшемді натурал сандар массивін құрыңдар. Сондай ақ осы массив бойынша қандай тапсырмаларды құрастырған болар едіңдер?

Дескриптор:

  1. Python бағдарламасында массив құрады

  2. Әр кәмпиттің бағасын анықтайтын массив құрады.

  3. Құрылған массивтің нәтижесін шығарады.

  4. Осы есепке ұқсас массивке блйынша тапсырма құрастыру

Бағалау кестесі арқылы бағаланады



Сабақтың соңы

10 минут










«Интервью» әдісі.

Кері байланыс.



Сұрақтар

Қатысушының жауаптары

Сабақ сізге ұнады ма


Өз пікіріңізді дәлелдеңіз


Бүгінгі тақырыптың сіз үшін қандай маңызы бар деп ойлайсың


Бүгінгі үйренгеніңіз...


Осы тақырып бойынша тағы білгіңіз келеді



Үй тапсырмасы 113 бет Практикалық тапсырма. «Үлгерім жобасы»

Оқушылар сабақта алған әсерлерін, сабақта түсінгенін берілген «Интервью» әдісі парақшасына жазады..































Информатика 9 сынып


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!