-
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау;
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Python (пайтон) программалау тіліндегі алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Нүсіпахынова Гүлмарал
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.1 бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау; |
|
|
Сабақтың мақсаты (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы) |
Бір өлшемді массивтерді құру тәсілдерін меңгере отырып, массивтермен жұмыс жасауға арналған арнайы функциялар мен амалдарды қолдану арқылы Python программалау тілінде есептер шығару
|
|
|
Ебқ (ерекше білім беруді қажет ететін оқушы) |
Дарынды оқушы |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
ЕБҚ оқушы |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, түгендеу
«Дайындығың қалай? әдісі (Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру мақсатында және алдыңғы курстан таныс Python бағдарламасынан сұрақтар Learning apps платформасында құрылып, қойылады)
|
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі
,
Тақтада көрсетілген тапсырмаларға жауап беру арқылы, зейінді сабаққа аудару |
Мадақтау әдісі арқылы бағалау |
https://learningapps.org/display?v=p2501xjcj21 |
|||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 25 минут
|
Жаңа сабақ Бүгінгі сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстырылады. Сабақ тақырыбына сәйкес, массивтің мақсатын сипаттау үшін видео түсіндірме көрсетіледі. Видеоны көріп болған соң, сұрақтар қойылады. 1. Бір өлшемді массив дегеніміз не? 2.Бір өлшемді массивтер не үшін қолданылады? 3. Олар қалай сипатталады? 4. Программада бір өлшемді массивтің нақты элементінің мәнін қалай пайдалану керек? 5. Бір өлшемді массивді қалай толтыруға болады?
А,Б,С, Д әдісі. Топқа бөлу. Әріптер арқылы топқа бөліну Мұғалім оқушыларға әріптер айтып (А;Б;С;Д төртке бөлу керек болса осы төрт әріпті қайталап барлық оқушыларға айта береді ) , есте сақтауларын сұрайды.А әрібі
«DEAL» әдісі топтық жұмыс. (Әр топ мүшелері есептің программасын құрып, талдайды) Есеп: Баскетболшылардың бойлары туралы ақпарат берілген. Олардың қаншасының бойы 170 см артық, бірақ 180 см кем екенін сонымен қатар ең үлкен (максималды) және ең кіші (минималды) футболшының бойын анықтау элементтерін шығару Дескриптор:
|
Бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты видео көреді.
Алынған білімдерін сұрақтарға жауап беру арқылы көрсетеді.
Оқушылар А,Б,С,Д әріптерін айту арқылы топқа бөлінеді
Оқушылар топтаса отырып, берінген есепке Python бағдарламасында массив құрады. Құрыған массивтің нәтижесін көрсетіп, талдайды.
|
Бағалау кестесі арқылы бағаланады
Берілген тапсырма бойынша әр топ бір-бірін тексеріп, қошемет арқылы бағалайды. |
https://yandex.kz/ video/preview/?text= бір%20өлшемді%20 массивтер% 20python%20%28 пайтон%29%20 программалау&path
|
|||||||||||||
|
«Қызығушылықты ояту» әдісі жеке жұмыс Есеп: Еліміздің картасында орналасқан ірі қалалардың ауа райы температурасының көрсеткіші берілген. Осы деректерді пайдаланып, еліміздегі ірі қалалардың ауа райы температурасының өзгерістеріне талдау жаса.
Дескриптор:
|
Оқушылар компьютерде отырып, есепке Python бағдарламасында массив құрады. Құрыған массивтің нәтижесін көрсетіп, шығарады.
|
Дарынды оқушы
Дүкенде сатылымда 15 түрлі кәмпит бар. Әр кәмпиттің сатылым бағасын өздерің белгілеңдер. Кәмпиттердің бағасы бойынша бірөлшемді натурал сандар массивін құрыңдар. Сондай ақ осы массив бойынша қандай тапсырмаларды құрастырған болар едіңдер? Дескриптор:
|
Бағалау кестесі арқылы бағаланады
|
|
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы 10 минут
|
«Интервью» әдісі. Кері байланыс.
Үй тапсырмасы 113 бет Практикалық тапсырма. «Үлгерім жобасы» |
Оқушылар сабақта алған әсерлерін, сабақта түсінгенін берілген «Интервью» әдісі парақшасына жазады..
|
|
|
Информатика 9 сынып |
||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау
Бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау
-
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау;
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Python (пайтон) программалау тіліндегі алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Нүсіпахынова Гүлмарал
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.1 бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау; |
|
|
Сабақтың мақсаты (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы) |
Бір өлшемді массивтерді құру тәсілдерін меңгере отырып, массивтермен жұмыс жасауға арналған арнайы функциялар мен амалдарды қолдану арқылы Python программалау тілінде есептер шығару
|
|
|
Ебқ (ерекше білім беруді қажет ететін оқушы) |
Дарынды оқушы |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
ЕБҚ оқушы |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, түгендеу
«Дайындығың қалай? әдісі (Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру мақсатында және алдыңғы курстан таныс Python бағдарламасынан сұрақтар Learning apps платформасында құрылып, қойылады)
|
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі
,
Тақтада көрсетілген тапсырмаларға жауап беру арқылы, зейінді сабаққа аудару |
Мадақтау әдісі арқылы бағалау |
https://learningapps.org/display?v=p2501xjcj21 |
|||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 25 минут
|
Жаңа сабақ Бүгінгі сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстырылады. Сабақ тақырыбына сәйкес, массивтің мақсатын сипаттау үшін видео түсіндірме көрсетіледі. Видеоны көріп болған соң, сұрақтар қойылады. 1. Бір өлшемді массив дегеніміз не? 2.Бір өлшемді массивтер не үшін қолданылады? 3. Олар қалай сипатталады? 4. Программада бір өлшемді массивтің нақты элементінің мәнін қалай пайдалану керек? 5. Бір өлшемді массивді қалай толтыруға болады?
А,Б,С, Д әдісі. Топқа бөлу. Әріптер арқылы топқа бөліну Мұғалім оқушыларға әріптер айтып (А;Б;С;Д төртке бөлу керек болса осы төрт әріпті қайталап барлық оқушыларға айта береді ) , есте сақтауларын сұрайды.А әрібі
«DEAL» әдісі топтық жұмыс. (Әр топ мүшелері есептің программасын құрып, талдайды) Есеп: Баскетболшылардың бойлары туралы ақпарат берілген. Олардың қаншасының бойы 170 см артық, бірақ 180 см кем екенін сонымен қатар ең үлкен (максималды) және ең кіші (минималды) футболшының бойын анықтау элементтерін шығару Дескриптор:
|
Бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты видео көреді.
Алынған білімдерін сұрақтарға жауап беру арқылы көрсетеді.
Оқушылар А,Б,С,Д әріптерін айту арқылы топқа бөлінеді
Оқушылар топтаса отырып, берінген есепке Python бағдарламасында массив құрады. Құрыған массивтің нәтижесін көрсетіп, талдайды.
|
Бағалау кестесі арқылы бағаланады
Берілген тапсырма бойынша әр топ бір-бірін тексеріп, қошемет арқылы бағалайды. |
https://yandex.kz/ video/preview/?text= бір%20өлшемді%20 массивтер% 20python%20%28 пайтон%29%20 программалау&path
|
|||||||||||||
|
«Қызығушылықты ояту» әдісі жеке жұмыс Есеп: Еліміздің картасында орналасқан ірі қалалардың ауа райы температурасының көрсеткіші берілген. Осы деректерді пайдаланып, еліміздегі ірі қалалардың ауа райы температурасының өзгерістеріне талдау жаса.
Дескриптор:
|
Оқушылар компьютерде отырып, есепке Python бағдарламасында массив құрады. Құрыған массивтің нәтижесін көрсетіп, шығарады.
|
Дарынды оқушы
Дүкенде сатылымда 15 түрлі кәмпит бар. Әр кәмпиттің сатылым бағасын өздерің белгілеңдер. Кәмпиттердің бағасы бойынша бірөлшемді натурал сандар массивін құрыңдар. Сондай ақ осы массив бойынша қандай тапсырмаларды құрастырған болар едіңдер? Дескриптор:
|
Бағалау кестесі арқылы бағаланады
|
|
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы 10 минут
|
«Интервью» әдісі. Кері байланыс.
Үй тапсырмасы 113 бет Практикалық тапсырма. «Үлгерім жобасы» |
Оқушылар сабақта алған әсерлерін, сабақта түсінгенін берілген «Интервью» әдісі парақшасына жазады..
|
|
|
Информатика 9 сынып |
||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













