Сабақтың басы
3 мин
|
І.
Ұйымдастыру кезеңі:
.«Көңіл күй»
әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал
орнатады
«Онлайн» платформада оқушылар топтарға бірігеді
|
Оқушылар шеңберге тұрып
«Көңіл
күй» тәсілі арқылы көңілді
орта қалыптастырамыз
«Онлайн» платформада оқушылар топтарға бірігеді
https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/
|
Кері
байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Түрлі түсті
стикерлер
|
4мин
|
ІІ Үй
тапсырмасы
Оқушылардан
«Банкомат»
әдісі арқылы өткен тақырып
бойынша жауап алады
«Кинометафора»
әдісі
арқылы бейнеролик
көрсетеді, сұрақтарға жауап ала отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен
байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын
анықтайды.
|
Оқушылар
«Банкомат » әдісі
арқылы өткен тақырыптар
бойынша білімдерін еске түсіреді.
«Кинометафора»
тәсілі
арқылы
Бейне ролик көріп, өз ойлаарын
ортаға салады сабақтың тақырыбын, мақсатын
анықтайды
https://youtu.be/Cu5A1QgkhZg?si=fVsAgmXtXOFIeNOm
1.Бейбітшілік дегеніміз не?
2.Өзге ұлттар мен қазақ
халықының достығын қалай түсінеміз?
3.Балалар бүгінгі
сабағымыздың тоқырыбы қандай болды?
|
Кері
байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»т .б
|
Экран
|
Сабақтың ортасы
10
мин
|
Жаңа
сабақ.
Топтық
жұмыс
Мұғалім оқушыларға такырыпты бөліп
береді.
1 топ: Қазақ халықының
достығы
2 топ: Бір шаңырақ астында
деп неліктен атаған? Сурет салу арқыл түсіндіріңдер.
3топ:
Қазақ халыққы Ассамблеясы
|
1-тапсырма.
Ақпарат іздеу, талқылау.
Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдап , берілген
нұсқау бойынша жұмыс жасайды.
туралы ақпаратты оқып танысырады
.
1 топ:
Қазақ халықының достығы
2 топ: Бір шаңырақ астында
деп неліктен атаған? Сурет салу арқыл түсіндіріңдер.
3топ: Қазақ халыққы
Ассамблеясы
|
Кері
байланыс:
«Рефлексиялық нысана» әдісі арқылы бағалайды
|
А4 парағы
|
15
|
Сабақты бекіту тапсырмалары.
Оқушылармен жеке жұмыс
ұйымдастырады, бақылау жасайды,
ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді
Сергіту сәті
Жаңа сабақты қортындылау
тапсырмасын орындау.
«Қалқандар» әдісі
|
2-тапсырма. Зерттеу.
Топтық
жұмыс
Қазақ халқы Ассамблеясы туралы қысқаша
мәліметтер.Қазақстан халқы Ассамблясы- 1995 жылы 1-наурызда
Қазақстан Республикасы Президент жарлығы мен құрылған Мемлекет
басшысы жанындағы консультативтік кеңесші орган. Бұл Ассамбля
еліміздегі барлық этнос өкілдеріне ортақ мақсатқа ұйымдастыра
отырып, республикадағы тұрақтылықты сақтауға , ел дамуының
мақсатына айтулы үлес қосып келеді.
Көгершіннен хат
әдісі арқылы сұрақтар дайындайды.
3-тапсырма. Əн
үйрену. Орындау.
https://youtu.be/OJYL0Wp32XI?si=zkvZ7dRpLWX96a0q
Оқушыларды жаңа əнмен таныстырады: шығарма
мазмұны жəне авторлар туралы мəлімдейді, үнтаспаны тыңдатқызады;
оқушылардың мүмкіндігіне қарай əнді толығымен үйретеді.
Оқушыларға қойылатын талаптар:
– Əнді басынан аяғына дейін тыңдап, сыныппен бірге
талдау.
– Əннің көңіл күйіне, көркемдеуіш құралдарына,
мəтіннің
мазмұнына көңіл бөлу.
«Шаңырақ» әні
Мекендеп мәңгі бақ қонсын,
Ұрпағын есте сақтасын,
Шаңырақ биік көтеріп,
Құраған елім отбасын.
Қайырмасы:
Бабамның ақтап сенімін,
Көркейіп өссін кһңілің,
Шаңырағың шалқи берсінші,
Мәңғілік қазақ елінің
Мейманға беріп төріңді,
Тыңдадың сал мен серіңді,
Босағаң берік болсын деп,
Ақ бата бізге берілді.
Сергіту
сәті. https://youtu.be/tAKj_gpaCB0?si=gFfb-n0SeNqHCbBk
Оқушылар«Қалқандар» әдісі арқылы
тапсырмаларды орындайды.
|
Дескриптор:
Оқулықта көрсетілген концертті ұйымдастыру және
жүргізу талаптарымен танысады.Әр топқа екі сұрақтан қояды. Топта
талқылайды
Жалпы балл-4
Дескриптор:
Оқушылар жаңа əнмен танысады:
шығарма мазмұны жəне авторлар туралы мəлімдейді
Жалпы балл -4
Дескриптор:
Оқушылар
«Қалқандар» әдісі арқылы
тапсырмаларды орындайды
Жалпы балл -2
|
2-косымша
Тапсырма жазылған парақтар
|
Сабақтың соңы
2 мин
|
Кері байланыс
«Киіз үй»
әдісі
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
Мақсаты:
Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
|
Оқушылар «Киіз үй» әдісі
арқылы кері байланыс жасайды
Маған сабақта қиын болды
.........................
Маған сабақта жеңіл болды
........................
Маған әлі де көмек керек
…........................
|
Бағалау.
Домбыра әдісі
|
Кесте
|