Материалдар / Бір шаңырақ астында. Музыка пәні
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бір шаңырақ астында. Музыка пәні

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ халқының, әлемнің басқа халықтарының музыкалық салт-дәстүр ерекшеліктерін әр түрлі әндерді орындау кезінде музыканың көркем бейнесі мен мінез-құлқын бере білу; музыкалықмәнерлілікқұралдарын, дауысты, музыкалық аспаптарды пайдалана отырып, күрделі емес композициялар құрастыру және суырып салу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Сәуір 2024
217
4 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Мектеп:

Педагогтің аты-жөні:


Күн:

Сыныбы : 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Бір шаңырақ астында

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.2.3 – қазақ халқының, әлемнің басқа халықтарының музыкалық салт-дәстүр ерекшеліктерін анықтау

5.1.3.1 – әр түрлі әндерді орындау кезінде музыканың көркем бейнесі мен мінез-құлқын бере білу;

5.2.2.1 – музыкалықмәнерлілікқұралдарын, дауысты, музыкалық аспаптарды пайдалана отырып, күрделі емес композициялар құрастыру және суырып салу

Сабақтың мақсаты:

Мәтінді оқып түсіндіріп бере алады. Топпен ән айта алады. Тыңдалған музыканың немесе әннің көңіл күйін айтып бере алады.

Бағалау критерийі

Берілген тақырыпқа музыкалық үзінді шығарып, оны ұрмалы, музыкалық және шулы аспаптарды қолдана отырып орындайды; өз жұмыстарын таныстыра және бағалай біледі


Сабақ барысы

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



3 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

.«Көңіл күй» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады


«Онлайн» платформада оқушылар топтарға бірігеді

Оқушылар шеңберге тұрып «Көңіл күй» тәсілі арқылы көңілді орта қалыптастырамыз



«Онлайн» платформада оқушылар топтарға бірігеді

https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/



Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Түрлі түсті стикерлер


4мин

ІІ Үй тапсырмасы

Оқушылардан «Банкомат» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша жауап алады





«Кинометафора» әдісі арқылы бейнеролик көрсетеді, сұрақтарға жауап ала отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды.

Оқушылар

«Банкомат » әдісі

арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.

«Кинометафора» тәсілі арқылы

Бейне ролик көріп, өз ойлаарын ортаға салады сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды

https://youtu.be/Cu5A1QgkhZg?si=fVsAgmXtXOFIeNOm

1.Бейбітшілік дегеніміз не?

2.Өзге ұлттар мен қазақ халықының достығын қалай түсінеміз?

3.Балалар бүгінгі сабағымыздың тоқырыбы қандай болды?

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б

Экран


5 мин

ІІІ Дауыс жаттығуы.

Оқушылар жаңа сабақты бастамай тұрып дауыс жаттығуын жасайық

https://youtube.com/watch?v=iuJzBfai-eY&feature=shared


Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.


Сабақтың ортасы

10

мин

Жаңа сабақ.

Топтық жұмыс

Мұғалім оқушыларға такырыпты бөліп береді.

1 топ: Қазақ халықының достығы

2 топ: Бір шаңырақ астында деп неліктен атаған? Сурет салу арқыл түсіндіріңдер.

3топ: Қазақ халыққы Ассамблеясы


1-тапсырма. Ақпарат іздеу, талқылау.

Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдап , берілген нұсқау бойынша жұмыс жасайды.

туралы ақпаратты оқып танысырады .

1 топ: Қазақ халықының достығы

2 топ: Бір шаңырақ астында деп неліктен атаған? Сурет салу арқыл түсіндіріңдер.

3топ: Қазақ халыққы Ассамблеясы


Кері байланыс:

«Рефлексиялық нысана» әдісі арқылы бағалайды

А4 парағы

15

Сабақты бекіту тапсырмалары.


























Оқушылармен жеке жұмыс ұйымдастырады, бақылау жасайды,

ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді



























Сергіту сәті







Жаңа сабақты қортындылау тапсырмасын орындау.

«Қалқандар» әдісі






2-тапсырма. Зерттеу. Топтық жұмыс

Қазақ халқы Ассамблеясы туралы қысқаша мәліметтер.Қазақстан халқы Ассамблясы- 1995 жылы 1-наурызда Қазақстан Республикасы Президент жарлығы мен құрылған Мемлекет басшысы жанындағы консультативтік кеңесші орган. Бұл Ассамбля еліміздегі барлық этнос өкілдеріне ортақ мақсатқа ұйымдастыра отырып, республикадағы тұрақтылықты сақтауға , ел дамуының мақсатына айтулы үлес қосып келеді.


Көгершіннен хат әдісі арқылы сұрақтар дайындайды.




3-тапсырма. Əн үйрену. Орындау.


https://youtu.be/OJYL0Wp32XI?si=zkvZ7dRpLWX96a0q


Оқушыларды жаңа əнмен таныстырады: шығарма мазмұны жəне авторлар туралы мəлімдейді, үнтаспаны тыңдатқызады; оқушылардың мүмкіндігіне қарай əнді толығымен үйретеді.

Оқушыларға қойылатын талаптар:

Əнді басынан аяғына дейін тыңдап, сыныппен бірге талдау.

Əннің көңіл күйіне, көркемдеуіш құралдарына, мəтіннің

мазмұнына көңіл бөлу.


«Шаңырақ» әні

Мекендеп мәңгі бақ қонсын,

Ұрпағын есте сақтасын,

Шаңырақ биік көтеріп,

Құраған елім отбасын.

Қайырмасы:

Бабамның ақтап сенімін,

Көркейіп өссін кһңілің,

Шаңырағың шалқи берсінші,

Мәңғілік қазақ елінің

Мейманға беріп төріңді,

Тыңдадың сал мен серіңді,

Босағаң берік болсын деп,

Ақ бата бізге берілді.



Сергіту сәті. https://youtu.be/tAKj_gpaCB0?si=gFfb-n0SeNqHCbBk







Оқушылар«Қалқандар» әдісі арқылы тапсырмаларды орындайды.

Дескриптор:

Оқулықта көрсетілген концертті ұйымдастыру және жүргізу талаптарымен танысады.Әр топқа екі сұрақтан қояды. Топта талқылайды

Жалпы балл-4















Дескриптор:

Оқушылар жаңа əнмен танысады: шығарма мазмұны жəне авторлар туралы мəлімдейді

Жалпы балл -4































Дескриптор:

Оқушылар

«Қалқандар» әдісі арқылы тапсырмаларды орындайды

Жалпы балл -2

2-косымша

Тапсырма жазылған парақтар





















Сабақтың соңы

2 мин

Кері байланыс

«Киіз үй» әдісі

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.


Оқушылар «Киіз үй» әдісі

арқылы кері байланыс жасайды


Маған сабақта қиын болды .........................

Маған сабақта жеңіл болды ........................

Маған әлі де көмек керек …........................


Бағалау.

Домбыра әдісі

Кесте

1 мин

Үй тапсырмасы

























900 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!