|
Күні: |
Пәні: математика |
Сынып: 2 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бір таңбалы сандарды ондықтан аттау арқылы азайту тәсілі. Қосу және азайтуды тексеру |
|
|
Мақсаты: |
Ондықтан аттау арқылы екі таңбалы саннан бір таңбалы санды азайтудың жалпы тәсілдерімен, қосу және азайтуды тексеру тәсілдерімен танысады; қосу және азайтудың өзара байланысы туралы түсінік пен арифметикалық амалдарды тексеру тәсілдерін жетілдіреді |
|
|
Табыс критерийлері: |
|
|
|
Сабақтың әдісі: Бағалау: |
Топтық жұмыс,сұрақ-жауап Мұғалімнің бағалауы, бағалау парағы арқылы бағалау |
|
|
Ресурстар: |
Стикер, маркер, флипчарт, жеке сюжетті суреттер, тірек сызба т.б. |
|
|
Психологиялық дайындық |
Біздер бүгін баламыз, Өсіп алға барамыз. Еңбек етіп, шынығып, Бізде азамат боламыз. (2 минут) |
|
|
Қызығушылықты ояту Топқа бөліну |
Өрнектердің мәнін тауып, топқа бөліну Жұп және тақ сандарды атау арқылы
(5 минут) |
|
|
Топ ережесін құру |
1. Сабақта бір-бірімізді тыңдаймыз! 2. Нақты, дәл жауап береміз. 3. Сабақта өзіміздің тапқырлығымызды, шапшаңдығымызды көрсетеміз. 4. Сабақта белсене қатысып, жақсы баға аламыз. (2 минут) |
|
|
Топ ішінде рөлдерді анықтау |
Басшы- топ жұмысын ұйымдастырады Хатшы- топтағы айтылған ойларды жазып отырады Спикер- топ жұмысын қорғайды Таймер- уақытты бақылайды Бағалаушы- топ мүшелеріне баға береді (бағалау парағы беріледі) (2 минут) |
|
|
«Миға шабуыл» |
Тура және кері бағытта 1-ден 20-ға дейін санау. Тура және кері бағытта ондықтармен санау Алдыңғы санды атаңдар:10,...,100 Көршілерін атаңдар:18, 8 , 88. Қандай сандарды бір таңбалы дейді? Қандай сандарды екі таңбалы дейді? Санда неше ондық және бірлік бар? 3,7,10,11, 12, 13, 14, 15,..... 20сандары жазылған карточкалар көрсетіледі (3 минут) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мағынаны тану |
«Жауабын тексер»ойыны Бір команда мысал құрастырады, екінші команда бұл мысалдың тексеру жолын атайды. 5+10=15 15-10=5 15-5=10 т.б. Тексеруді үш рет жүргізе алмаған команда жеңіледі Ауызша есептеу: 9+1+2, 8+2+3, 7+3+2, 12-2-4, 14-4-2 «9,8,7-ге барлығы қанша қосылды? 12,14-тен барлығы неше алынды?» Есептеу алгоритмі құрылады. (5 минут) |
|
|
Сергіту сәті |
Көңілді жаттығу (2 минут) |
|
|
Оқулық және дәптер бойынша жұмыс |
№1 тапсырмасы орындалады. №2 тапсырманы тақтада түсіндіре отырып орындайды (10 минут) |
|
|
Топпен жұмыс |
12,3,9 сандарымен мысалдар «төрттігін» құрастыру (3+9=12 9+3=12 12-3=9 12-9=3) (2 минут) |
|
|
Шығармашылық тапсырма |
Логикалық ойлауын дамытуға арналған №7 тапсырмасын орындау (5 минут) |
|
|
Жеке жұмыс |
№5 тапсырмасын орындау. Оқушылар дәптерге тек қана шешулері бірдей теңдеулерді жазады. (5 минут) |
|
|
|
|
|
|
Үйге тапсырма |
№6 түсіндіріледі (2 минут) |
|
|
Қорытынды Рефлексия |
Тақырыпты қорытындылауға берілетін сұрақтар: -Қосу амалының компоненттерін айтып беріңдер. -Белгісіз қосылғышты қалай табамыз? -Азайту амалының компонентерін айтып беріңдер -Азайғышты табу үшін не істеу керек? Бағалау бағалау парағы арқылы бағалау (5 минут) |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бір таңбалы сандарды ондықтан аттау арқылы азайту тәсілі. Қосу және азайтуды тексеру
Бір таңбалы сандарды ондықтан аттау арқылы азайту тәсілі. Қосу және азайтуды тексеру
|
Күні: |
Пәні: математика |
Сынып: 2 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бір таңбалы сандарды ондықтан аттау арқылы азайту тәсілі. Қосу және азайтуды тексеру |
|
|
Мақсаты: |
Ондықтан аттау арқылы екі таңбалы саннан бір таңбалы санды азайтудың жалпы тәсілдерімен, қосу және азайтуды тексеру тәсілдерімен танысады; қосу және азайтудың өзара байланысы туралы түсінік пен арифметикалық амалдарды тексеру тәсілдерін жетілдіреді |
|
|
Табыс критерийлері: |
|
|
|
Сабақтың әдісі: Бағалау: |
Топтық жұмыс,сұрақ-жауап Мұғалімнің бағалауы, бағалау парағы арқылы бағалау |
|
|
Ресурстар: |
Стикер, маркер, флипчарт, жеке сюжетті суреттер, тірек сызба т.б. |
|
|
Психологиялық дайындық |
Біздер бүгін баламыз, Өсіп алға барамыз. Еңбек етіп, шынығып, Бізде азамат боламыз. (2 минут) |
|
|
Қызығушылықты ояту Топқа бөліну |
Өрнектердің мәнін тауып, топқа бөліну Жұп және тақ сандарды атау арқылы
(5 минут) |
|
|
Топ ережесін құру |
1. Сабақта бір-бірімізді тыңдаймыз! 2. Нақты, дәл жауап береміз. 3. Сабақта өзіміздің тапқырлығымызды, шапшаңдығымызды көрсетеміз. 4. Сабақта белсене қатысып, жақсы баға аламыз. (2 минут) |
|
|
Топ ішінде рөлдерді анықтау |
Басшы- топ жұмысын ұйымдастырады Хатшы- топтағы айтылған ойларды жазып отырады Спикер- топ жұмысын қорғайды Таймер- уақытты бақылайды Бағалаушы- топ мүшелеріне баға береді (бағалау парағы беріледі) (2 минут) |
|
|
«Миға шабуыл» |
Тура және кері бағытта 1-ден 20-ға дейін санау. Тура және кері бағытта ондықтармен санау Алдыңғы санды атаңдар:10,...,100 Көршілерін атаңдар:18, 8 , 88. Қандай сандарды бір таңбалы дейді? Қандай сандарды екі таңбалы дейді? Санда неше ондық және бірлік бар? 3,7,10,11, 12, 13, 14, 15,..... 20сандары жазылған карточкалар көрсетіледі (3 минут) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мағынаны тану |
«Жауабын тексер»ойыны Бір команда мысал құрастырады, екінші команда бұл мысалдың тексеру жолын атайды. 5+10=15 15-10=5 15-5=10 т.б. Тексеруді үш рет жүргізе алмаған команда жеңіледі Ауызша есептеу: 9+1+2, 8+2+3, 7+3+2, 12-2-4, 14-4-2 «9,8,7-ге барлығы қанша қосылды? 12,14-тен барлығы неше алынды?» Есептеу алгоритмі құрылады. (5 минут) |
|
|
Сергіту сәті |
Көңілді жаттығу (2 минут) |
|
|
Оқулық және дәптер бойынша жұмыс |
№1 тапсырмасы орындалады. №2 тапсырманы тақтада түсіндіре отырып орындайды (10 минут) |
|
|
Топпен жұмыс |
12,3,9 сандарымен мысалдар «төрттігін» құрастыру (3+9=12 9+3=12 12-3=9 12-9=3) (2 минут) |
|
|
Шығармашылық тапсырма |
Логикалық ойлауын дамытуға арналған №7 тапсырмасын орындау (5 минут) |
|
|
Жеке жұмыс |
№5 тапсырмасын орындау. Оқушылар дәптерге тек қана шешулері бірдей теңдеулерді жазады. (5 минут) |
|
|
|
|
|
|
Үйге тапсырма |
№6 түсіндіріледі (2 минут) |
|
|
Қорытынды Рефлексия |
Тақырыпты қорытындылауға берілетін сұрақтар: -Қосу амалының компоненттерін айтып беріңдер. -Белгісіз қосылғышты қалай табамыз? -Азайту амалының компонентерін айтып беріңдер -Азайғышты табу үшін не істеу керек? Бағалау бағалау парағы арқылы бағалау (5 минут) |
|
шағым қалдыра аласыз














