Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: Математика

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 3

    Қатысқандар саны : қатыспағандар саны:

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Өнер

    Сабақтың тақырыбы:

    Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу

    /Сәндік-қолданбалы өнер / 83-сабақ

    Оқу мақсаттары

    3.1.2.6.Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Көбейту мен бөлу амалдарына байланысты есептер шығарады.

    Бірқатар оқушылар:

    Бір таңбалы санды бөле отырып, қалдығын табу жолын түсіндіреді.

    Кейбір оқушылар:

    -Есептерді шығарады, біртаңбалы санның қалдығын табады, тексереді, қосымша ресурстар арқылы басқа сыныптастарына түсіндіреді.

    Бағалау критерийлері

    -Көбейту мен бөлуге байланысты есептер шығарады.

    -Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындайды.

    - Қалдықпен бөлуді және оны тексеру жолын анықтайды.

    Ойлау дағдылар деңгейлері

    Қолдану, талдау

    Тілдік мақсаттар



    Тілдік дағдылар:

    Есептің шартын оқу/оқылым/, есептерді шығару/жазылым/

    Пәндік лексика және терминология:

    -өрнек, компонент, қалдық, марш, хор

    Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:

    Мәнін табу, компоненттерін атау, қалдығын табу

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді қалай орындайды?

    Тексеруді орындау үшін не істеу керек?

    Құндылықтарды дарыту

    Құрмет /тапсырма орындауда және бағалау/

    Ынтымақтастық, еңбек /жұптық, топтық жұмыс кезінде /

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану /мәтін есептерді орындау/

    Көркем еңбек/ жұптық жұмыс/

    АКТ-ны қолдану дағдысы

    Интербелсенді тақта

    Алдыңғы білім

    Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу

    Саралау

    Қалыптастырушы бағалау, деңгейлік тапсырмалар

    Бағалау

    Тапсырмаларды дескриптор бойынша бағалау, мұғалімнің мадақтауы,

    оқушылардың бағалауы

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    Раппорт орнату


    Қайырлы күн, досым,

    Қ айырлы күн болсын.

    Бүгінгі күн біздің

    Қуанышқа толсын. /бір-біріне қол былғайды/


    «Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы өткен сабақты қайталау



    10 минут



    Сабақтың мақсаты мен бағалау критеийлерін жеткізу


    1 тапсырма Жұптық тапсырма

    Мақсаты: Ресурстарды қолдана отырып, есептерді шығарады.


    «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі

    Shape4 Shape3 Shape2 Shape1




    Оқушылар мұғалімнің бақылауымен №1 тапсырманы орындайды. Балаларға қалдықпен бөлудің жазбасын оқуды үйрету қажет: «10-ді 3-ке бөлсек, 3 және 1 қалдық шығады» немесе «Бөлінгіш – 10, бөлгіш – 3, бөлінді – 4 және қалдық – 1».

    Бұл кезеңде осы сабақтың бапсадан шыққан тұсаукесерін қолдану керек.


    Қорапшалар мен моншақтар арқылы есептер шығарады. Моншақтарды қорапшаларға бөліп салады, қанша моншақтан салынғанын және қалдығын табады.

    Тексеру арқылы есептердің дұрыстығын анықтайды.

    Сонымен қатар балалар қалдық әркезде бөлгіштен кем болатынын өз бетімен түсіну керек.


    ҚБ: «Басбармақ» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды.

    Моншақтар

    Қорапшалар




    7 минут


    2 тапсырма Қалыптастырушы тапсырма

    Мақсаты: Керекті бөлгіштермен тауып, санның қалдығын табады.







    Дескриптор:

    Білім алушы

    • Бөлінгішті анықтап, бөліндінің мәнін табады;

    • Қалдықты анықтайды;

    - Қалдықпен бөлуді тексеру өрнегін жазады.


    ҚБ: «Менің жұлдызым» әдісімен бірін-бірі тексеріп бағалайды.

    Оқулық

    кестелер



    6 минут






    3 тапсырма Жұптық тапсырма

    Мақсаты: Бөлуді орында, тексер.

    84:7= 12

    72:6= 12

    65:5= 13

    50:2= 25

    Орындап болғаннан кейін мұғалім өзін-өзі тексеру үшін үлгі береді, мысалдардан қайсысы қиындық тудырғанын сұрайды.

    Дескриптор: Білім алушы

    • екі таңбалы санды разрядтық қосылғыштарға жіктейді;

    • көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданып есептейді;

    саралау тапсырмасы: осығын ұқсас екі мысал жазып шығар

    ҚБ: Мұғалімнің мадақтамасы

    Оқулық

    26-27 бет

    Дәптер 24бет



    7 минут










    4 тапсырма Топтық жұмыс


    Мақсаты: Есепті әртүрлі тәсілмен шығар.

    Саяхатшылар 4 түйеден және 5 киіз үйден сатып алды. Егер кәдесыйлар дүкеніне 30 саяхатшы келген болса, сен қанша кәдесый саттың?

    Есептің мәтіні кішкене шатасқанына назар аударайық. Бірақ өмірлік жағдайды ұсынады. Өрнек үлгісін құрастыр:

    1. 30• (4+5) = 270

    2. 30 • 5 + 30 • 4 = 270


    Деңгейлік тапсырма:

    ә) есептің санды деректерін өзгертіп есепті қайтадан шығарады.


    ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»


    5 минут



    Кері байланыс


    – Осы мақсаттарға жете алдық па?

    – Қиындық туындады ма?

    – Сол қиындықтарды жеңе алдыңыз ба?

    – Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды?


    Үйге тапсырма: Оқулық № 5, 6, 27 бет

    /Есептерді шығарып қалдықғын табу, күрделі теңдеулерді шешу

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Валиева Эльмира Жароллиновна
    10 Қаңтар 2023
    253
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Бір тақбалы санды қалдықпен бөлу"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Бір тақбалы санды қалдықпен бөлу"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: Математика

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 3

    Қатысқандар саны : қатыспағандар саны:

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Өнер

    Сабақтың тақырыбы:

    Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу

    /Сәндік-қолданбалы өнер / 83-сабақ

    Оқу мақсаттары

    3.1.2.6.Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Көбейту мен бөлу амалдарына байланысты есептер шығарады.

    Бірқатар оқушылар:

    Бір таңбалы санды бөле отырып, қалдығын табу жолын түсіндіреді.

    Кейбір оқушылар:

    -Есептерді шығарады, біртаңбалы санның қалдығын табады, тексереді, қосымша ресурстар арқылы басқа сыныптастарына түсіндіреді.

    Бағалау критерийлері

    -Көбейту мен бөлуге байланысты есептер шығарады.

    -Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындайды.

    - Қалдықпен бөлуді және оны тексеру жолын анықтайды.

    Ойлау дағдылар деңгейлері

    Қолдану, талдау

    Тілдік мақсаттар



    Тілдік дағдылар:

    Есептің шартын оқу/оқылым/, есептерді шығару/жазылым/

    Пәндік лексика және терминология:

    -өрнек, компонент, қалдық, марш, хор

    Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:

    Мәнін табу, компоненттерін атау, қалдығын табу

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді қалай орындайды?

    Тексеруді орындау үшін не істеу керек?

    Құндылықтарды дарыту

    Құрмет /тапсырма орындауда және бағалау/

    Ынтымақтастық, еңбек /жұптық, топтық жұмыс кезінде /

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану /мәтін есептерді орындау/

    Көркем еңбек/ жұптық жұмыс/

    АКТ-ны қолдану дағдысы

    Интербелсенді тақта

    Алдыңғы білім

    Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу

    Саралау

    Қалыптастырушы бағалау, деңгейлік тапсырмалар

    Бағалау

    Тапсырмаларды дескриптор бойынша бағалау, мұғалімнің мадақтауы,

    оқушылардың бағалауы

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    Раппорт орнату


    Қайырлы күн, досым,

    Қ айырлы күн болсын.

    Бүгінгі күн біздің

    Қуанышқа толсын. /бір-біріне қол былғайды/


    «Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы өткен сабақты қайталау



    10 минут



    Сабақтың мақсаты мен бағалау критеийлерін жеткізу


    1 тапсырма Жұптық тапсырма

    Мақсаты: Ресурстарды қолдана отырып, есептерді шығарады.


    «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі

    Shape4 Shape3 Shape2 Shape1




    Оқушылар мұғалімнің бақылауымен №1 тапсырманы орындайды. Балаларға қалдықпен бөлудің жазбасын оқуды үйрету қажет: «10-ді 3-ке бөлсек, 3 және 1 қалдық шығады» немесе «Бөлінгіш – 10, бөлгіш – 3, бөлінді – 4 және қалдық – 1».

    Бұл кезеңде осы сабақтың бапсадан шыққан тұсаукесерін қолдану керек.


    Қорапшалар мен моншақтар арқылы есептер шығарады. Моншақтарды қорапшаларға бөліп салады, қанша моншақтан салынғанын және қалдығын табады.

    Тексеру арқылы есептердің дұрыстығын анықтайды.

    Сонымен қатар балалар қалдық әркезде бөлгіштен кем болатынын өз бетімен түсіну керек.


    ҚБ: «Басбармақ» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды.

    Моншақтар

    Қорапшалар




    7 минут


    2 тапсырма Қалыптастырушы тапсырма

    Мақсаты: Керекті бөлгіштермен тауып, санның қалдығын табады.







    Дескриптор:

    Білім алушы

    • Бөлінгішті анықтап, бөліндінің мәнін табады;

    • Қалдықты анықтайды;

    - Қалдықпен бөлуді тексеру өрнегін жазады.


    ҚБ: «Менің жұлдызым» әдісімен бірін-бірі тексеріп бағалайды.

    Оқулық

    кестелер



    6 минут






    3 тапсырма Жұптық тапсырма

    Мақсаты: Бөлуді орында, тексер.

    84:7= 12

    72:6= 12

    65:5= 13

    50:2= 25

    Орындап болғаннан кейін мұғалім өзін-өзі тексеру үшін үлгі береді, мысалдардан қайсысы қиындық тудырғанын сұрайды.

    Дескриптор: Білім алушы

    • екі таңбалы санды разрядтық қосылғыштарға жіктейді;

    • көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданып есептейді;

    саралау тапсырмасы: осығын ұқсас екі мысал жазып шығар

    ҚБ: Мұғалімнің мадақтамасы

    Оқулық

    26-27 бет

    Дәптер 24бет



    7 минут










    4 тапсырма Топтық жұмыс


    Мақсаты: Есепті әртүрлі тәсілмен шығар.

    Саяхатшылар 4 түйеден және 5 киіз үйден сатып алды. Егер кәдесыйлар дүкеніне 30 саяхатшы келген болса, сен қанша кәдесый саттың?

    Есептің мәтіні кішкене шатасқанына назар аударайық. Бірақ өмірлік жағдайды ұсынады. Өрнек үлгісін құрастыр:

    1. 30• (4+5) = 270

    2. 30 • 5 + 30 • 4 = 270


    Деңгейлік тапсырма:

    ә) есептің санды деректерін өзгертіп есепті қайтадан шығарады.


    ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»


    5 минут



    Кері байланыс


    – Осы мақсаттарға жете алдық па?

    – Қиындық туындады ма?

    – Сол қиындықтарды жеңе алдыңыз ба?

    – Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды?


    Үйге тапсырма: Оқулық № 5, 6, 27 бет

    /Есептерді шығарып қалдықғын табу, күрделі теңдеулерді шешу

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Мәдениеттану Презентация 4 сынып
    10.01.2023
    253
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Валиева Эльмира Жароллиновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации