Материалдар / Бірдей бөліктерге бөлу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бірдей бөліктерге бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
математикадан ашық сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
615
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәннің аты: математика

Уақыты: 16.03.2017ж

2- сынып

Мұғалім: Елеусинова Ж

Сабақтың атауы

Көбейту және бөлу. Амалдардың мән-мағынасы

Мақсаты

1.Көбейту және бөлу амалдары туралы түсінік қалыптастыру;

 2.Ойын дәлелдей білуге, қорытуға,логикалық ойлау қабілеттерін арттыруға төселдіру

 3.Топпен,жұппен, өз бетінше жұмыс істей білуін дамытуға жағдай жасау, зерделі болуға үйрету.

 Көрнекілігі:  слайд ,тапсырмалар, , фигуралар,

 Сабақ түрі:ойын, жаңа сабақ

 Сабақ әдісі: түсіндіру, толықтыру, құрастыру, бақылау, салыстыру, талдау, болжау.

Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал

Шырылдады қоңырау,

Біз сабақты бастаймыз.

Партамызға отырып,

Жаңа білім алуға,

Алға қадам аттаймыз.

Бүгінгі күн терезеден

Бізге міне тұр қарап

Сондай жақсы көңіл-күймен,

Басталады бұл сабақ.

Оқушылар жылы тілек тілеп,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

3 ыдыста барлығы неше алма бар? 2+2+2=6 2▪3=6

2 алмадан ыдыстарға бөліп сал.Неше ыдыс қажет? 6-2-2-2 6:2=3

Алмаларды 3 ыдысқа тең бөліп сал.Әр ыдыста неше алмадан болады?

6-2-2-2 6:3=2

Мағынаны тану

2 Оқулықтағы сурет бойынша есептердің шешімін бірлесе отырып түсіндіреді.

Компьютер-3 3х2=6

Екі-екіден отырды 6:2=3

Барлығы -? О 6:2=3


Сергіту сәті


Ой сергітеді,шаршағандары

басылады

Ой толғаныс

Топпен жұмыс

3 Суреттерге қарап жазуларды түсіндіру.Жазық фигураларды пайдалана отырып,мысалдарды түсіндіру


1 - 6қ 6х2=12 Барлығы-12қ 12 : 6 =2

2-? 1 қ- 6

Қорап - ?

Қорытынды

«Сөздік қобдишасы»

Өткен сабақ,жаңа сабақ бойынша ұғымдар берілген.Бүгінгі сабақта қандай жаңа ұғымдармен таныстық сол сөздерді қобдишаға орналастыру

Үйге тапсырма

Дәптермен жұмыс №5

Күнделіктеріне жазып беремін

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


«Бағдаршам»арқылы бағалау

Кері байланыс

Picture 1

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады









































Пәннің аты: математика

Уақыты:

2- сынып

Мұғалім:

Сабақтың атауы

Көбейту және бөлу өзара кері амалдар

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Көбейту және бөлу – өзара кері амалдар екенін ұғындыру. Есептер шығару. Алған білімін өздігінен пайдалана білу дағдысын дамыту.

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.

Мағынаны тану

4.Түсіну. Көбейтуді пайдаланып, бөліндінің мәнін тап:

6*4 = 24

24:4  =6

5.Қолдану. жұптық жұмыс .

286:2, егер 143*2  = 286 болса;

464 :2; егер 232*2 = 464 болса;

399:3, егер 133*3=399 болса;

369:3, егер 123*3=369болса; 

5..Жинақтау

 Әминаның туған күніне 12 үлкен адам және оларға қарағанда 2 есе кем балалар келді.Әминаға қонаққа барлығы неше адам келді?

Шешуі: 12:2  = 6           12+6 = 18

Жауабы: 18 адам

8 периметрі қабырғалары 6 см-ге және 2 см-ге тең болатын тіктөртбұрыштың периметріне тең болатын шаршы сыз.

Р = (4см+4см) *2 = 16

Оқулықөтағы тапсырманы орындау


Сергіту сәті

Орманда кірпі келеді, 
Саңырауқұлақ тереді. 
Кездесті, міне, керегі: 
Екеуі қайың астынан. 
Біреуі терек қасынан. 
Қанша олар болмақ есепте, 
Тоқылған салса себетке? 

Ой сергітеді,шашағандары

басылады

Ой толғаныс

Шығармашылық тапсырма:

Тест тапсырмалары

Үйге тапсырма

Есеп шығару

Күнделіктеріне жазып беремін

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Picture 1

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады







Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Көбейткіштер және көбейтінді. Көбейтіндінің мәні

Мақсаты

Көбейту.Көбейткіштер.Көбейтінді.Көбейтіндінің мәні.Көбейту белгісі.

Мақсаты: Көбейту амалы, көбейтудің компоненттері туралы түсінік , білім беру.Қосындыны көбейтінді түрінде, көбейтінді қосындыны түрінде жазуды ұғындыру.

Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.

54- көбейтіндінің мәні

6 бірінші ,  9  екінші көбейткіштер

Көбейтіндінің мәнін табу үшін қолданылатын амалды  көбейту деп атайды.

бірінші көбейткіш ,    екінші көбейткіш, көбейтіндінің мәні – көбейтудің  компоненттері.

                         

Қолдану Қосындыны көбейтінді түрінде жаз:

3+3+3+3=  12        3*4 = 12

 Көбейтінді қосындыны түрінде жаз:

6*4=24                6+6+6+6=24

Талдау. Жұптық жұмыс  .

Салыстыр: 6  = 3*2           3*3 > 4*2

                   2*2 < 5           6*4 > 4*5 

Жинақтау Өтілген материалмен жұмыс

Кім жылдам? № 10             1) 2-ден 6 рет , 2*6 =12

Мағынаны тану

Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау.

1-топ №1,2

2-топ№3,4

3-топ№5

Сергіту сәті

Орманда кірпі келеді, 
Саңырауқұлақ тереді. 
Кездесті, міне, керегі: 
Екеуі қайың астынан. 
Біреуі терек қасынан. 
Қанша олар болмақ есепте, 
Тоқылған салса себетке? 

Ой сергітеді,шашағандары

басылады

Ой толғаныс

Шығармашылық тапсырма:

1.     Зообақтағы пони 3 ересек адамды немесе 6 баланы тарта алады. Пони әкесі мен анасы және ұлы мен қызы бар отбасыны тарта ала ма?

 

2.     Бақа-ана мен бақа-қыз кезектесіп шыбын аулап отыр: анасы бір шыбын, қызы бір шыбын, ансы бір шыбын, қызы бір шыбын т.с.с. Анасы мен қызының қайсысы көп шыбын аулайды?


Үйге тапсырма

Дәптермен жұмыс

Күнделіктеріне жазып беремін

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Picture 1

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады





























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!