|
Қазақ тілі |
Уақыты.14.12.2017ж |
|
Мұғалім: Кемелова Г.С. |
||
|
Сабақтың атауы |
Біріккен сөздер 21-26 жаттығулар. |
||||
|
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулығының әдістемесі |
||||
|
|
Біріккен сөз туралы түсінік бере отырып,кейбір сөздердің бірнеше түбірлерден құралып, бірігіп жазылатынын мысалдар арқылы түсіндіру. Ауызша,жазбаша тілдері дамиды, сөздік қоры, байланыстырып сөйлеуі ,шығармашылық қабілеті арттады.. Топпен шығармашылық жұмыс істеуге үйренеді. |
||||
|
Жалпы мақсаттар |
|||||
|
Оқыту нәтижесі |
|||||
|
Топқа бөлу |
Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді. |
||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір - біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық. |
||||
|
Білу. Үй тапсырмасын сұрау |
Шығармашылық тапсырма. 1 тапсырма. Екі жай сөйлемге айналдыр. 1 деңгей. Айдос пен Жомарт- ағалы-інілі. (Айдос- ағасы, Жомарт- інісі.) 2 деңгей. Бірыңғай мүшені қос сөзге айналдыру. Айнұр - үлгілі, өнегелі оқушы. (Айнұрдың ісінен үлгі-өнеге алуға болады.) 3 деңгей. «Қысы-жазы» қос сөзіне сөйлем құрау. Бірыңғай мүшелі сөйлемге айналдыру. |
||||
|
Қызығушылықты ояту |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Берілген жаттығуларды топтарға бөліп орындау. Қосымша шығармашылық тапсырмалар. Шығармашылық жұмыс. 1. Аңдардың аттары: (ақбөкен, тауешкі, жолбарыс) 2. Құстардың аттары: (аққу, көкқұтан, жарғанат, күркетауық, қараторғай) 3. Жәндіктердің аттары: (сарышұнақ, тасбақа, қарақұрт, көртышқан, қосаяқ) 4. Балықтарджың аттары: (көксерке, есектұмсық, алабұға, қызылқанат) |
||||
|
Мағынаны тану Мәтінді тізбектеп оқу |
|||||
|
Сергіту сәті |
Еркiн ұста денеңдi, Аяқты алға созайық Тарсылдатпай едендi Тiк көтерiп, қозғайық. Орнымыздан тұрып ап Тым сылбыр да болмайық Жүгiрейiк бiр уақ. Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. |
||||
|
Ой толғаныс |
Ауызша орындау.Тақтадан көрсету. Көкжиек – жай көзбен қарағанда көз жеткен жерге дейінгі кеңістікті көкжиек деп атайды. Бұзаубас – қоңыз, құрттың аты. Жетіқарақшы – жұлдыз. Сарыағаш – демалыс орны. Ақсақал – ата, қарт адам. Ақтас – тастың түрі. Алтыбақан – Наурыз тойында тігілетін ұлттық Бірқазан – құс. Кемпірауыз – қысқаштың түрі. Көксерке – балық. Ақбөкен – жануар, тез жүгіретін аң. Тасбақа – қосмекенді жәндік. Ешкім – кім екені белгісіз. Ешбір – ешқандай. Бірнеше – көп теген біршама. Әрқашан – күнбе – күн. Шекара – Қосаяқ – тышқан, жәндік. Темірқазық – жұлдыз. Асқабақ – тағам, көкөніс. Қырықаяқ – қоңыз, жәндік. |
||||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау,ереже жаттау |
Күнделіктеріне жазады |
|||
|
Бағалау |
Бағалау парақшаларын толтыру. |
||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? ? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау критерийлері бойынша Қолдау көрсету. Оқулықтан тыс тапсырмалар беру |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Біріккен сөздер
Біріккен сөздер
|
Қазақ тілі |
Уақыты.14.12.2017ж |
|
Мұғалім: Кемелова Г.С. |
||
|
Сабақтың атауы |
Біріккен сөздер 21-26 жаттығулар. |
||||
|
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулығының әдістемесі |
||||
|
|
Біріккен сөз туралы түсінік бере отырып,кейбір сөздердің бірнеше түбірлерден құралып, бірігіп жазылатынын мысалдар арқылы түсіндіру. Ауызша,жазбаша тілдері дамиды, сөздік қоры, байланыстырып сөйлеуі ,шығармашылық қабілеті арттады.. Топпен шығармашылық жұмыс істеуге үйренеді. |
||||
|
Жалпы мақсаттар |
|||||
|
Оқыту нәтижесі |
|||||
|
Топқа бөлу |
Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді. |
||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір - біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық. |
||||
|
Білу. Үй тапсырмасын сұрау |
Шығармашылық тапсырма. 1 тапсырма. Екі жай сөйлемге айналдыр. 1 деңгей. Айдос пен Жомарт- ағалы-інілі. (Айдос- ағасы, Жомарт- інісі.) 2 деңгей. Бірыңғай мүшені қос сөзге айналдыру. Айнұр - үлгілі, өнегелі оқушы. (Айнұрдың ісінен үлгі-өнеге алуға болады.) 3 деңгей. «Қысы-жазы» қос сөзіне сөйлем құрау. Бірыңғай мүшелі сөйлемге айналдыру. |
||||
|
Қызығушылықты ояту |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Берілген жаттығуларды топтарға бөліп орындау. Қосымша шығармашылық тапсырмалар. Шығармашылық жұмыс. 1. Аңдардың аттары: (ақбөкен, тауешкі, жолбарыс) 2. Құстардың аттары: (аққу, көкқұтан, жарғанат, күркетауық, қараторғай) 3. Жәндіктердің аттары: (сарышұнақ, тасбақа, қарақұрт, көртышқан, қосаяқ) 4. Балықтарджың аттары: (көксерке, есектұмсық, алабұға, қызылқанат) |
||||
|
Мағынаны тану Мәтінді тізбектеп оқу |
|||||
|
Сергіту сәті |
Еркiн ұста денеңдi, Аяқты алға созайық Тарсылдатпай едендi Тiк көтерiп, қозғайық. Орнымыздан тұрып ап Тым сылбыр да болмайық Жүгiрейiк бiр уақ. Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. |
||||
|
Ой толғаныс |
Ауызша орындау.Тақтадан көрсету. Көкжиек – жай көзбен қарағанда көз жеткен жерге дейінгі кеңістікті көкжиек деп атайды. Бұзаубас – қоңыз, құрттың аты. Жетіқарақшы – жұлдыз. Сарыағаш – демалыс орны. Ақсақал – ата, қарт адам. Ақтас – тастың түрі. Алтыбақан – Наурыз тойында тігілетін ұлттық Бірқазан – құс. Кемпірауыз – қысқаштың түрі. Көксерке – балық. Ақбөкен – жануар, тез жүгіретін аң. Тасбақа – қосмекенді жәндік. Ешкім – кім екені белгісіз. Ешбір – ешқандай. Бірнеше – көп теген біршама. Әрқашан – күнбе – күн. Шекара – Қосаяқ – тышқан, жәндік. Темірқазық – жұлдыз. Асқабақ – тағам, көкөніс. Қырықаяқ – қоңыз, жәндік. |
||||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау,ереже жаттау |
Күнделіктеріне жазады |
|||
|
Бағалау |
Бағалау парақшаларын толтыру. |
||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? ? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау критерийлері бойынша Қолдау көрсету. Оқулықтан тыс тапсырмалар беру |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|||
шағым қалдыра аласыз













