Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Үй тапсырмасын
тексеру.
|
Жинақтала
ды, сабаққа
ынталанады
|
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Өткен сабақты
пысықтау.
Мысал. Жоспар бойынша
трактор бригадасы егістік жерді 14 күнде жыртып бітіруі
тиіс еді. Бригада күніне жоспарланғаннан 5 га артық
жыртып, жұмысты 12 күнде бітірді. Бригада жоспар бойынша
қанша га жер жыртуы тиіс еді?
Шешуі. Жоспар бойынша
бригаданың еңбек өнімділігін x (га/күн) деп
белгіле.
Шамалар
|
Жер жырту
Жоспар бойынша
|
Іс жүзінде
|
|
A = N ⋅ t (га)
|
|
N (га/күн)
|
|
t (күндер)
|
|
Сонда есептің шарты бойынша
мынадай теңдеу шығады:
14x =
12(x +
5),
2x =
60,
x =
30.
Жоспар бойынша, еңбек
өнімділігі 30 га/күн болатындықтан, жыртылған жердің егіс
көлемі:
30 ⋅ 14 =
420 (га).
Демек, жыртылған
жер 420 га болған.
Жауабы: 420 га.
Тапсырмалар
орындау.
№1.
Жұмысшы
сағатына 108 тетіктен жасаса, барлық
тетікті 5 сағатта бітіреді. Ол
сағатына 60 тетіктен жасаса, барлық тетікті неше сағатта
бітіреді?
№2.
Екі
жұмысшы әрқайсысы 25 тетікті сәйкесінше
біріншісі 6 сағатта, екіншісі 4 сағатта
жасайды. Олар белгілі бір уақыт бірлесіп 750 тетік
жасады. Әрқайсысы қанша тетік жасаған?
№3.
A пунктінен шыққан
сал B пунктіне өзен
ағысымен 16 сағатта
жетеді. B пунктінен шыққан
катер A пунктіне 6 сағатта жетеді. Катер көлде сондай
қашықтықты қанша сағатта жүреді?
№4.
Екі
жұмысшы бірлесіп бір жұмысты 4 күнде аяқтайды. Егер
бірінші күні екеуі бірігіп істесе, онда жұмыстың қалған бөлігін
бірінші жұмысшы жалғыз өзі 7 күнде аяқтайды. Бірінші
жұмысшы жалғыз өзі істесе сол жұмысты неше күнде
бітіреді?
№5.
Сыйымдылығы 10 мың литрлік ыдысқа екі насос
арқылы бензин құйылады. Екінші насос біріншіге қарағанда
минутына 10 л бензин кем құяды. 10 минутта
ыдыс 50 %-ға толтырылды. Әр насос қанша литрден бензин
құйды?
№6.
Үш құбыр
хауызды 4,5 сағатта толтырады. Егер бірінші
құбыр 7 сағат, ал екінші және үшінші
құбыр 2 сағат ашық тұрғанда хауыз толса, оны толтыру үшін
бірінші құбырға қанша уақыт керек?
|
Алдыңғы сабақта алған
білімдерін еске түсіреді.
Мысалды
жазады.
Оқушылар өз беттерінше отырып
берілген тапсырмаларды орындайды.
Нәтижесін тақтаға
жазады.
|
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
1-10 баллдық жүйеде дескриптор
бойынша бағаланады.
|
|