Бөлім:
|
Мәтінді
есептер
|
Педагогтің Тегі, Аты,
Әкесінің аты (бар болса):
|
Жаксимова Жазира
Кантаевна
|
Тақырыбы:
|
Бірлесіп орындалатын
жұмыстарға қатысты есептер
|
Сынып:5
|
Сабаққа қатысқан оқушылар
саны:
|
Сабаққа қатыспаған оқушылар
саны:
|
Күн:
|
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты
|
5.5.1.3 жай бөлшектерге арифметикалық
амалдар қолданып мәтінді есептер шығару (мысалы, бірлесіп жұмыс
жасауға қатысты есептер және тағы
басқа);
|
Сабақ
мақсаты
|
1.Оқушыларға бөлігі бойынша санды табу
ережесін, бөлігі бойынша санды таба білуді
үйрету.
2. Есеп шығару арқылы есте
сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту
3. Жауапкершілік, белсенділік,
білімге талпыну қасиеттерін бойында
тереңдету
|
Құндылықтарды
дарыту
|
«Ар-ұят» құндылығына:
Топпен, жұппен жұмыс орындау
барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде
жауапкершілік, шешім қабылдай білу
және
жауапкершілікті
сезіну; Достарына,сыныптастарына
мейірімділік таныту құндылықтарын
дарыту.
|
|
Сабақтың
барысы:
|
Сабақтың
кезеңі
|
Педагогтың
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы(5
минут)
|
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, назарын сабаққа аудару
Оқушылардың
дәптерлерінен үй тапсырмасының орындалуын
тексеру
|
Жинақталады, сабаққа
ынталанады.
Үй тапсырмасының дұрыстығын
тексереді
|
|
Тақта
|
Сабақтың
ортасы
15
мин
|
Күнделікті тұрмыста екі немесе бірнеше
жұмысшы бірлесіп бір тапсырманы орындайтын жағдайлар жиі кездеседі.
Мысалы, шебер мен оның үйренушісі бірлесіп бір тапсырманы
орындайды, құрылысшылардың екі бригадасы бірлесіп бір үй салады.
Сол сияқты екі немесе үш құбырдан қатар аққан сумен хауыз толады
және т. с. с.
Бір-біріне қарсы қозғалған екі дененің
қозғалысы және өзендегі катердің ағыспен, теплоходтың ағыспен
қозғалыстары да бірлесіп орындалатын жұмыстарға
жатады.
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға есептер
шығаруда: орындалатын жұмыс мөлшері, хауыздың көлемі, қашықтық және
т. с.с шамалар 1 бірлік ретінде
алынады.
1-мысал.
Сал өзен жағасындағы А айлағынан В айлағына
дейінгі арақашықтықты 20 сағат жүзеді. Қайық көлде осындай
арақашықтықты 5 сағ жүзеді. Егер қайық өзенде ағыспен жүзсе, А
айлағынан В айлағына неше сағатта
барады?:
|
Оқушылар тақырыпты түсінеді. Керекті ережелер
мен мысалдарды жазып
алады
Жауабы:
4сағат
|
|
Оқулықтан тақтада есептер
шығару, кеспе парақшалар, топтык
жұмыстар Тақта, слайд, оқу
құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық
|
Бекіту
тапсырмалары
20мин
|
Оқулықпен
жұмыс
Оқушылардың дәптерлерінен үй
тапсырмасының орындалуын
тексеру
1-есеп. Цистернаны бензинмен бірінші насос 24 минутта
толтырса, екінші насос 40 минутта толтырады. Екі насостан қатар
аққан бензинмен цистерна қанша уақытта
толтырылады?
|
Шешуі (үлгі):
Жауабы: Екі насос қатар жұмыс істегенде
цистерна бензинмен
толтырылды.
|
|
5 сыныпқа арналған
оқулық
|
|
№1172
№1173
|
№1174
№1175
№1177
№1178
|
Дескриптор:
-есеп шартына сай санды
өрнек құрады;
Жұмыс өнімділігін
есептейді;
-есептің шешімін
табады
-жауабын жазады
|
кеспе парақшалар, топтык
жұмыстар Тақта, слайд, оқу
құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық
|
Оқулықтан
есептер
|
№695
Жуйектегі булдіргенді Енлік 20
минут, ал Аигерім 30 минут тереді. Жуйектегі булдіргенді Енлік пен
Айгерім бірлесіп терді.
Кыздар жуйектегі булдіргенді неше минутта теріп
болады? А. 15 минутта;
С. 18 минутта;
В. 10 минутта;
D. 12 минутта.
|
2) Киіз уйдін курылысын
бірінші уста 20 кунде, екінші уста 12 кунде, ушінші уста 15 кунде
даярлайды. Киіз уйдіц куры-лысын уш уста бірлесіп даярласа, оларга
неше кун кажет болады?
|
Дескриптор:
-есеп шартына сай санды
өрнек құрады;
Жұмыс өнімділігін
есептейді;
-есептің шешімін
табады
-жауабын жазады
|
Тақта, слайд, оқу
құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық
|
|
№696
(Кытай, б. з. II г.). Жабайы уйрек
Оңтустік тенізден Солтустік
теңізге дейін 7 кун ушады. Жабайы каз Солтустік
теңізден Онтустік
теңізге дейін 9 кун ушады. Жабайы уйрек пен жабайы
каз бір уакыта уша, олар неше куннен кейін
кездеседі?
|
№697
Ертедегі есеп. Бір койды
арыстан 2 кун, каскыр 3 кун, ал ит 6 кун жейді. Егер бір койды
арыстан, каскыр және ит бірлесіп жесе, неше кунде
жейді?
|
Дескриптор:
-есеп шартына сай санды
өрнек құрады;
Жұмыс өнімділігін
есептейді;
-есептің шешімін
табады
-жауабын жазады
|
Тақта, слайд, оқу
құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық
|
Сабақтың
соңы.
5
минут
|
Қорытынды.
Рефлексия
- Мен осы сабақта не білдім
......
- Осы сабақта алған
білімдерімді қайда
қолданамын.....
- Сабақтан кейінгі менің
көңіл-күйім
Үйге
тапсырма.
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
Сабақтан алған әсерлерімен бөлісу. Кері байланыс
беру.
|
Оқушылардың сабаққа қатысуына қарай 1-10 балдық шкаламен
бағалайды
|
Тақта, слайд, оқу
құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық
|