|
Бөлім: |
Мәтінді есептер |
|
|
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты |
Расулметова М.А |
|
|
Тақырыбы: |
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер |
|
|
Сынып:5 «А» |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|
Күн: |
17.01.2025ж |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.5.1.3 жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару (мысалы, бірлесіп жұмыс жасауға қатысты есептер және тағы басқа); |
|
|
Сабақ мақсаты |
1.Оқушыларға бөлігі бойынша санды табу ережесін, бөлігі бойынша санды таба білуді үйрету. 2. Есеп шығару арқылы есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту 3. Жауапкершілік, белсенділік, білімге талпыну қасиеттерін бойында тереңдету |
|
|
Құндылығы |
тәртіп пен әділдікті, нормалар мен ережелерді сақтау қажеттілігін түсіну; |
|
|
|
Сабақтың барысы: |
|
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
|
Сабақтың басы(2-5 минут) |
Психологиялықахуалтуғызу Талдау: Осы тапсырманы орныдау кезінде сендерге не ұнады? Өз ойларыңызды бірден айтып салуда сізге не қиын келтірді? Қандай әсер алдыңыз? «Бірақ» жаттығуы Оқушылар жеке жауап береді.Өз ойларын ашық жеткізеді. |
|
|
Оқулық Аудидиск: №1Жұмыс дәптері |
||
|
|
Сабақтың ортасы (-35 минут) |
1.Күнделікті тұрмыста қандай бірлесіп орындалатын жағдайлар кездеседі? 2.Бірлесіп орындалатын жұмыстарға есептер шығаруда орындалатын жұмыс мөлшері қалай алынады? Сұрақтар бойынша топтың әр мүшесіне жеке-жеке беріп, ол топ жетекшісі кім қандай пікірде болды, қорытынды жасайды. Сұраққа жауапты қалай табу керектігін біледі. І топқа:№848 (Қытай, б. З. II ғ.) Жабайы үйрек Оңтүстік теңізден Солтүстік теңізге дейін 7 күн ұшады. Жабайы қаз Солтүстік теңізден Оңтүстік теңізге дейін 9 күн ұшады. Жабайы үйрек пен жабайы қаз бір уақытта ұшса, олар неше күннен кейін кездеседі. Шешуі: 1(пүтіні) – Оңтүстік теңізден Солтүстік теңізге дейінгі ара қашықтық.
Жауабы: 3 күнде |
Әр топ жеке, жұппен, топпен тапсырманы орындайды . Топтық жұмысты талқылауға үйренеді. Оқуын толықтырып, үлгерімін жақсарту үшін бір-бірінің ұсынған кері байланысты пайдаланады. |
Бағалау. Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады |
Тақта, слайд, оқу құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық |
||
|
|
Бекіту тапсырмалары |
1тапсырма 1. Ағасы, інісі және қарындасы бірлесіп қардан аққаланы 12 минутта жасады. Қардан жасалған осы аққаланы, егер ағасы ғана жасаса 24 минутта,егер інісі ғана жасаса 40 минутта жасайды. Егер осы аққаланы қарындасы ғана жасаса, қанша уақытта жасайды? |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Ағасы, інісі және қарындасы бірлесіп қардан аққаланы 12 минутта жасады. Қардан жасалған осы аққаланы, егер ағасы ғана жасаса 24 минутта,егер інісі ғана жасаса 40 минутта жасайды. Егер осы аққаланы қарындасы ғана жасаса, қанша уақытта жасайды? Шешуін табады |
Дескриптор: -есеп шартына сай санды өрнек құрады; Жұмыс өнімділігін есептейді; -есептің шешімін табады -жауабын жазады |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||
|
|
|
2-тапсырма 1. Ертедегі есеп. Бір қойды арыстан 2 күн,қасқыр 3 күн, ал ит 6 күн жейді. Егер бір қойды арыстан, қасқыр және ит бірлесіп жесе, неше күн жейді? Есепті шеш. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Ертедегі есеп. Бір қойды арыстан 2 күн,қасқыр 3 күн, ал ит 6 күн жейді. Егер бір қойды арыстан, қасқыр және ит бірлесіп жесе, неше күн жейді? Есепті шешеді. |
Дескриптор: -есеп шартына сай санды өрнек құрады; Жұмыс өнімділігін есептейді; -есептің шешімін табады -жауабын жазады |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||
|
|
|
3-тапсырма 1. Бөлінділерді ондық бөлшек түрінде жазыңдар: 27 : 10_________ 81 : 100________ 319 : 100_______ |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Бөлінділерді ондық бөлшек түрінде жазады. |
|
Тақта, слайд, оқу құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық |
||
|
|
|
Оқулықпен жұмыс.
|
|
Дескриптор: -есеп шартына сай санды өрнек құрады; Жұмыс өнімділігін есептейді; -есептің шешімін табады -жауабын жазады Оқушылар кітаптағы есептерді тақтада орындайды ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бойынша мұғалімнің бағалауы
|
Оқулық, Математи ка 5-сынып, 2-бөлім А.Е.Әбіл Қасымов Т.П.Кучер, З.Ә.Жұма ғұлова 2018 ж. |
||
|
|
Сабақ соңы 5мин |
|
(0Қ)Сабақты қортындылау
мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар
сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты
әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін
білдір Дидактикалық ойын: «Сөз ойла, тез ойла» |
|
Тақта, слайд, оқу құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық |
||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
Уй жұмысы №587 |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер
|
Бөлім: |
Мәтінді есептер |
|
|
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты |
Расулметова М.А |
|
|
Тақырыбы: |
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер |
|
|
Сынып:5 «А» |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|
Күн: |
17.01.2025ж |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.5.1.3 жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару (мысалы, бірлесіп жұмыс жасауға қатысты есептер және тағы басқа); |
|
|
Сабақ мақсаты |
1.Оқушыларға бөлігі бойынша санды табу ережесін, бөлігі бойынша санды таба білуді үйрету. 2. Есеп шығару арқылы есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту 3. Жауапкершілік, белсенділік, білімге талпыну қасиеттерін бойында тереңдету |
|
|
Құндылығы |
тәртіп пен әділдікті, нормалар мен ережелерді сақтау қажеттілігін түсіну; |
|
|
|
Сабақтың барысы: |
|
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
|
Сабақтың басы(2-5 минут) |
Психологиялықахуалтуғызу Талдау: Осы тапсырманы орныдау кезінде сендерге не ұнады? Өз ойларыңызды бірден айтып салуда сізге не қиын келтірді? Қандай әсер алдыңыз? «Бірақ» жаттығуы Оқушылар жеке жауап береді.Өз ойларын ашық жеткізеді. |
|
|
Оқулық Аудидиск: №1Жұмыс дәптері |
||
|
|
Сабақтың ортасы (-35 минут) |
1.Күнделікті тұрмыста қандай бірлесіп орындалатын жағдайлар кездеседі? 2.Бірлесіп орындалатын жұмыстарға есептер шығаруда орындалатын жұмыс мөлшері қалай алынады? Сұрақтар бойынша топтың әр мүшесіне жеке-жеке беріп, ол топ жетекшісі кім қандай пікірде болды, қорытынды жасайды. Сұраққа жауапты қалай табу керектігін біледі. І топқа:№848 (Қытай, б. З. II ғ.) Жабайы үйрек Оңтүстік теңізден Солтүстік теңізге дейін 7 күн ұшады. Жабайы қаз Солтүстік теңізден Оңтүстік теңізге дейін 9 күн ұшады. Жабайы үйрек пен жабайы қаз бір уақытта ұшса, олар неше күннен кейін кездеседі. Шешуі: 1(пүтіні) – Оңтүстік теңізден Солтүстік теңізге дейінгі ара қашықтық.
Жауабы: 3 күнде |
Әр топ жеке, жұппен, топпен тапсырманы орындайды . Топтық жұмысты талқылауға үйренеді. Оқуын толықтырып, үлгерімін жақсарту үшін бір-бірінің ұсынған кері байланысты пайдаланады. |
Бағалау. Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады |
Тақта, слайд, оқу құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық |
||
|
|
Бекіту тапсырмалары |
1тапсырма 1. Ағасы, інісі және қарындасы бірлесіп қардан аққаланы 12 минутта жасады. Қардан жасалған осы аққаланы, егер ағасы ғана жасаса 24 минутта,егер інісі ғана жасаса 40 минутта жасайды. Егер осы аққаланы қарындасы ғана жасаса, қанша уақытта жасайды? |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Ағасы, інісі және қарындасы бірлесіп қардан аққаланы 12 минутта жасады. Қардан жасалған осы аққаланы, егер ағасы ғана жасаса 24 минутта,егер інісі ғана жасаса 40 минутта жасайды. Егер осы аққаланы қарындасы ғана жасаса, қанша уақытта жасайды? Шешуін табады |
Дескриптор: -есеп шартына сай санды өрнек құрады; Жұмыс өнімділігін есептейді; -есептің шешімін табады -жауабын жазады |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||
|
|
|
2-тапсырма 1. Ертедегі есеп. Бір қойды арыстан 2 күн,қасқыр 3 күн, ал ит 6 күн жейді. Егер бір қойды арыстан, қасқыр және ит бірлесіп жесе, неше күн жейді? Есепті шеш. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Ертедегі есеп. Бір қойды арыстан 2 күн,қасқыр 3 күн, ал ит 6 күн жейді. Егер бір қойды арыстан, қасқыр және ит бірлесіп жесе, неше күн жейді? Есепті шешеді. |
Дескриптор: -есеп шартына сай санды өрнек құрады; Жұмыс өнімділігін есептейді; -есептің шешімін табады -жауабын жазады |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||
|
|
|
3-тапсырма 1. Бөлінділерді ондық бөлшек түрінде жазыңдар: 27 : 10_________ 81 : 100________ 319 : 100_______ |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Бөлінділерді ондық бөлшек түрінде жазады. |
|
Тақта, слайд, оқу құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық |
||
|
|
|
Оқулықпен жұмыс.
|
|
Дескриптор: -есеп шартына сай санды өрнек құрады; Жұмыс өнімділігін есептейді; -есептің шешімін табады -жауабын жазады Оқушылар кітаптағы есептерді тақтада орындайды ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бойынша мұғалімнің бағалауы
|
Оқулық, Математи ка 5-сынып, 2-бөлім А.Е.Әбіл Қасымов Т.П.Кучер, З.Ә.Жұма ғұлова 2018 ж. |
||
|
|
Сабақ соңы 5мин |
|
(0Қ)Сабақты қортындылау
мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар
сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты
әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін
білдір Дидактикалық ойын: «Сөз ойла, тез ойла» |
|
Тақта, слайд, оқу құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық |
||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
Уй жұмысы №587 |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|||||
шағым қалдыра аласыз



















