|
Сабақтың
басы(2-5
минут)
|
Психологиялықахуалтуғызу
Талдау: Осы
тапсырманы орныдау кезінде сендерге не ұнады? Өз ойларыңызды бірден
айтып салуда сізге не қиын келтірді? Қандай әсер
алдыңыз?
«Бірақ»
жаттығуы
Оқушылар жеке жауап береді.Өз
ойларын ашық жеткізеді.
|
|
|
Оқулық
Аудидиск:
№1Жұмыс
дәптері
|
|
Сабақтың
ортасы (-35
минут)
|
1.Күнделікті
тұрмыста қандай бірлесіп орындалатын жағдайлар
кездеседі?
2.Бірлесіп
орындалатын жұмыстарға есептер шығаруда орындалатын жұмыс мөлшері
қалай алынады?
Сұрақтар бойынша
топтың әр мүшесіне жеке-жеке беріп, ол топ жетекшісі кім қандай
пікірде болды, қорытынды жасайды.
Сұраққа жауапты қалай табу
керектігін біледі.
І топқа:№848 (Қытай, б. З.
II ғ.) Жабайы үйрек Оңтүстік
теңізден Солтүстік теңізге дейін 7 күн ұшады. Жабайы қаз Солтүстік
теңізден Оңтүстік теңізге дейін 9 күн ұшады. Жабайы үйрек пен
жабайы қаз бір уақытта ұшса, олар неше күннен кейін
кездеседі.
Шешуі: 1(пүтіні) – Оңтүстік теңізден
Солтүстік теңізге дейінгі ара
қашықтық.
-
– жабайы үйректің 1 күнде
ұшуы.
-
– жабайы қаздың 1 күнде
ұшуы.
-
1 күнде қарама-қарсы бағытта ұшуы.
;
-
1:
Жауабы: 3 күнде
|
Әр топ жеке, жұппен, топпен тапсырманы орындайды
.
Топтық жұмысты
талқылауға үйренеді.
Оқуын толықтырып,
үлгерімін
жақсарту үшін бір-бірінің
ұсынған кері
байланысты
пайдаланады.
|
Бағалау. Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады
|
Тақта, слайд, оқу құралдары; 5 сыныпқа арналған
оқулық
|
|
Бекіту
тапсырмалары
|
1тапсырма
1. Ағасы, інісі және қарындасы
бірлесіп қардан аққаланы 12 минутта жасады. Қардан жасалған осы
аққаланы, егер ағасы ғана жасаса 24 минутта,егер інісі ғана жасаса
40 минутта жасайды. Егер осы аққаланы қарындасы ғана жасаса, қанша
уақытта жасайды?
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1. Ағасы,
інісі және қарындасы бірлесіп қардан аққаланы 12 минутта жасады.
Қардан жасалған осы аққаланы, егер ағасы ғана жасаса 24
минутта,егер інісі ғана жасаса 40 минутта жасайды. Егер осы
аққаланы қарындасы ғана жасаса, қанша уақытта жасайды? Шешуін
табады
|
Дескриптор:
-есеп шартына сай санды өрнек
құрады;
Жұмыс өнімділігін есептейді;
-есептің шешімін табады
-жауабын
жазады
|
ДК экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд.
|
|
|
2-тапсырма
1. Ертедегі есеп. Бір қойды
арыстан 2 күн,қасқыр 3 күн, ал ит 6 күн жейді. Егер бір қойды
арыстан, қасқыр және ит бірлесіп жесе, неше күн
жейді?
Есепті
шеш.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1. Ертедегі есеп. Бір қойды
арыстан 2 күн,қасқыр 3 күн, ал ит 6 күн жейді. Егер бір қойды
арыстан, қасқыр және ит бірлесіп жесе, неше күн
жейді?
Есепті
шешеді.
|
Дескриптор:
-есеп шартына сай санды өрнек
құрады;
Жұмыс өнімділігін есептейді;
-есептің шешімін табады
-жауабын
жазады
|
ДК экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд.
|
|
|
3-тапсырма
1. Бөлінділерді ондық бөлшек түрінде
жазыңдар:
27 :
10_________
81 :
100________
319 :
100_______
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1. Бөлінділерді ондық бөлшек түрінде
жазады.
|
|
Тақта, слайд, оқу құралдары; 5 сыныпқа арналған
оқулық
|
|
|
Оқулықпен
жұмыс.

|




|
Дескриптор:
-есеп шартына сай санды өрнек
құрады;
Жұмыс өнімділігін есептейді;
-есептің шешімін табады
-жауабын жазады
Оқушылар кітаптағы есептерді тақтада
орындайды
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір
ұсыныс» бойынша мұғалімнің
бағалауы

|
Оқулық,
Математи
ка 5-сынып,
2-бөлім
А.Е.Әбіл
Қасымов
Т.П.Кучер,
З.Ә.Жұма
ғұлова
2018
ж.
|
|
Сабақ
соңы
5мин
|
|
(0Қ)Сабақты қортындылау
мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар
сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты
әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін
білдір Дидактикалық ойын: «Сөз ойла, тез ойла»
Сөзді дұрыс айтқан балаға бір - бірден ойыншық үлестіріледі. Ойын
соңында ойыншықтарды санау арқылы кімнің көп сөз тауып айтқанын
анықтайды.е алады.
|
|
Тақта, слайд, оқу құралдары; 5 сыныпқа арналған
оқулық
|