Материалдар / Бірлескен және топтық жұмыс. Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бірлескен және топтық жұмыс. Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі.

Материал туралы қысқаша түсінік
«Тәжіриедегі рефлексия» жалпыбілімберетінмектептердегі педагогика кадрларының кәсібидаму бағдарламасыныңқысқа мерзімді жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
338
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Тәжіриедегі рефлексия» жалпыбілімберетінмектептердегі педагогика кадрларыныңкәсібидаму бағдарламасыныңқысқа мерзімді жоспары1 күн 1 сабақ
ТақырыбыБірлескен және топтық жұмыс.Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі.
ЖалпымақсатыМұғалімдер топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және ынтымақтастықта оқыту туралы қорытынды шығарады.
ОқунәтижесіМұғалімдер топта формалды және сапалы түрде жұмыс істейтіндердің арасындағы айырмашылықты ескере отырып, шағын топтағы жұмыс моделін құрады және оқыту мен оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу керектігі жөнінде негіздеме айтады.
ТүйіндіидеяларМұғалімдердіңбір-біріменбірлескенжұмысыныңбіріншісабағынұйымдастырусапасыоқудыңбұданәріқалайжүретінінетүбегейліәсеретеді.Осығанбайланыстыжұмыстысергітусәтіненбастап,тренерлерсабақтарындақолданатыноқыту мен оқутәсілдерініңнегізіндетиістімодельдіқұруарқылышағынтоптардағыжұмыстыұйымдастыруәдістемесінемысалдаркелтіргенмаңызды.ЭЫДҰ есептері мен білім беру саласындағыәлемдіккөшбасшыелдердіңнәтижелерінегізіндеәлемніңқарқындыөзгеруіжағдайындаоқушыларғақойылатынжаңаталаптаржөніндегітүсінігінқалыптастыруектептергеолардыңоқушыларынтабыстыжұмысістеугедайындаужәнеөмірлікжағдайлардаолардыңбәсекелестіккеқабілеттілігінқамтамасызетуүшінинновациялықкәсібидағдыларменбілімдердіұсыну.
Қажеттіқұралдар мен көрнекіліктерКомпьютер, интерактивтітақта, постер,маркерлер, үлестірмелі парақшалар.
Коучингбарысы
Психологиялықахуал«Қызыл гүлім-ай» би билеуСергіту сәтінде мұғалімдер би билейді.
Топқа бөлу«Ертегі кейіпкерлері» әдісі арқылы топтарға бөлу1-топ: «Бауырсақ» 2-топ: «Мақта қыз бен мысық»3-Топ: «Шалқан»суреттерді алып, ретіне қарай 3-ке бөлінеді.
Танысайық«Танысу» парақшасын толтыртуТоптармен сабақ барысында осы жаттығуларды пайдаланыңыз.

Ой шақыру Бейнетаспа көру. «Құмырсқалар»Топ мүшелері бейнефильмді көреді.Бейнефильм мазмұны бойынша ой бөліседі.Бағыттаушы сұрақтар:- Бейнефильм мазмұнынан не байқадыңдар?- Қандай тақырыпта ой қозғаймыз деп ойлайсыздар?Сонымен топтық жұмыс деген не екен? Қандай жағдайда қажет деп ойлайсыздар?Топта жұмыс істеу үшін бізге алдымен не керек деп ойлайсыздар?Топта жұмыс істеу ережесін бірге құрамыз.Бейнетаспаны көреді, сұрақтарға жауап береді. Алған әсерлерімен бөліседі.
Негізгі бөлім



Топтық жұмыс туралы постер жасау1-топ Топтарда қалай жұмыс істеуге болады?2-топ Топтағы бірлескен жұмыстың нәтижелері3-топ Топтағы мұғалімнің рөлі туралы жазыңыздарПостермен жұмыс жасайды. Өз жұмыстарын ортаға шығып, қорғайды.
Ой толғанысБекіту тапсырмалары1-топ Тақырып бойынша топқа тапсырмалар құрастыру2-топ Топқа бөлу әдісін ұйымдастыру3-топ Топтағы мінсіз оқушыны суреттеуТапсырмаларды орындайды.
Рефлексия«Ұялы телефон» әдісіҰстаздар өз пікір, тілектерін телефонға жазады. Постерлерге жабыстырады.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!