Материалдар / Бірлескен және топтық жұмыс. Топтарда жұмыс жүргізудің әдістемесі.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бірлескен және топтық жұмыс. Топтарда жұмыс жүргізудің әдістемесі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер өзіне қажетті тәсілдердерді сабақта қолдануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Мамыр 2018
615
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Бірлескен және топтық жұмыс. Топтарда жұмыс жүргізудің әдістемесі.Мақсаты: Мұғалімдер топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және ынтымақтастықта оқыту туралы қорытынды шығарады. Оқу нәтижесі: Мұғалімдер топта формалды және сапалы түрде жұмыс істейтіндердің арасындағы айырмашылықты ескере отырып, шағын топтағы жұмыс моделін құрады және оқыту мен оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу керектігі жөнінде негіздеме айтады.Сабақ барысыПсихологиялық ахуалТренинг «Үстел» /Шеңбер боп тұру, оңға бұрылу, бір адамнан кейінгі адамның иығына қолын қою, тізеге отыру, қолды жоғары көтеру, шапалақтау/.«Жұмбақ» әдісі. Табиғат құбылыстарының суреттері беріледі. Мысалы: жаңбыр, күн, бұлт, қар. 4 суреттің артына жұмбақ жасырылады. Жұмбағы бар суретті алған мұғалім топ басшысы болады, жұмбақты жасырады. Жұмбақтың шешуі бойынша топтарға бөлінеді.

«Кинометафора» әдісі. Bilimlend «Қазақстандағы көлік кешені» киноүзінді қарап, талқылау. Талдау келесі әдістерді қолдану арқылы жүзеге асырылады.«Көзбен көретін айғақтар бойынша сауалнама»Шағын топтағы қатысушылар бір-екі немесе үш қарама-қарсы сурет таңдайды. Әрбір сурет үлкен қағаз парағына орналастырылады. Суреттің айналасына сұрақтар ойластырып жазады. (көліктің түрлері)
Қадағалау сұрақтарыМысалы ... «Бұл суреттен біз нені көре аламыз?» Проблеманы шешетін сұрақтар : Мысалы: «Осы көліктің түрін кім және қандай мақсаттармен пайдалануы мүмкін?»
Сараптамалық сұрақтар: Мысалы: « Фотосурет қашан түсірілген немесе картина қашан салынған және неліктен?»Ерекшелейтін сұрақтар:Мысалы: «Осы фотосурет қандай типке жатады?»


Кесте құру. Көліктің даму хронологиясын бейнелейді.
Көліктің түрі Шығу жылдарыСаяхат жасау орны (жерде,суда,әуеде)












Сергіту сәті: «Жіп бойындағы суреттер» әдісі /жіп, А4 қағаз, бояу, су, пришепка/«Ысқыру диктанты» Диктантты мұғалім оқиды. Диктант белгілі бір сөз табын табу мақсатында орындалады. Мұғалім диктантты оқымас бұрын алдын ала ысқырықты дайындап алады. Дайындаған мәтіннің ішінен тастап кетуге тиісті сөздердің астын сызып қояды. Оқып келе жатып, сол тұсқа келгенде, ысқырықпен ысқырады. Олар болжаммаен сол жерге қажетті сөзді өздері дәптерлеріне жазады. /Жасырылған сөздер бірыңғай бір сөз табынан болуы керек/Көлік түрлері Бір жерден екінші жерге жету үшін әртүрлі көлікті пайдаланамыз. Көлік түрінің негізгі төрт категориясы бар.Олар қара жолмен, темір жолмен, су жолымен және әуе жолымен жүретін көліктер.Тони Райан жасаған «Дананың кілттері» әдісіКөмекші сұрақтар немесе тапсырмалар оқушылардың талдау жасау, сын тұрғысынан және креативті ойлау қабілетін ашуға арналған кілттер.
  • «Керісінше» кілті-сөйлемде «істей алмаймын», «ешқашан» және «істемеймін» сөздерін пайдалануды көздейтін тапсырма, мысалы, «Сіз Лондонда ешқашан таба алмайтын заттардың тізімін жасаңыз».
  • «Әліпби» кілті-берілген тақырыпқа қатысы бар сөздердің тізімін А-дан Я-ға дейін әліпби ретімен тізбектеңіз.
  • «Жаңа дизайн» кілті күнделікті заттарға жаңа дизайн беру үшін қолданылады.
  • «Тағы қалай?» кілті –күнделікті қолданылатын заттарды әртүрлі жағдайда пайдалану тізімін жазу үшін қиялыңызды пайдаланыңыз.


«Сұрақтар жаңбыры» Әр топ параққа сұрақтар жазып, бір-біріне лақтырады. Алған сұрақтарына жауап жазып, кері лақтырады. Жауап жазылған парақты қағып алған ойыншы, сол жауаптан сұрақ тудырып, ары қарай лақтырады. Ойын осылай жалғасады.Кері байланыс:



Стикерге коучингтен алған әсерін білдіріп, суреттерге іледі.
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!