Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Бірлескен және топтық жұмыс. Топтардағы жұмыс жүргізу әдістемесі .
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бірлескен және топтық жұмыс. Топтардағы жұмыс жүргізу әдістемесі .
Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп тренерлеріне сабақ жоспар жазуына көмектеседі
n-ші дәрежелі түбір және олардың қасиеттеріне берілген есептер шығару
Сабақ мақсаты:
Квадрат түбір ұғымын еске түсіре отырып, нақты санның түбірі туралы ұғым және оның қасиеттері бойынша білімдерін тереңдету және осы тақырыпқа берілген есептерді шығара алуға дағдыландыру
Табыс критерийлері:
Квадрат түбірлерге берілген есептерді шығара алады;
Квадрат түбірлердің қасиеттерін пайдалана алады;
Нақты сандар түбірінің ережелерін пайдалана отырып есептерді шығарады және дұрыс шешім шығара алады:
Сабақ түрі:
Дағды мен білікті машықтындыру сабағы
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Керекті жабдықтар
5 мин
Кері байланыс
Өткен тақырып бойынша түйген ойлары мен түсінбеген сұрақтарына байланысты пікірлерін айтады, ортаға салып, түсініктерін тереңдетеді.
2 мин
Топқа бөлу
Таратылған кеспе қағаздар арқылы топтарға бөлінеді
Кеспе қағаздар
10 мин
Топтық жұмыс.«Мозайка» әдісі.Квадрат түбірлер мен нақты сандардың түбірлерін шешуге арналған есептерден құралған пазлдар тарату
Квадрат түбір және нақты сандардың түбірлерін шешуге берілген есептер мен олардың қасиеттеріне қатысты жазылған пазлдарды құрастыру арқылы белгілі фигураны құрастырады .
Пазлдар, геометрия-лық фигура-лар
25 мин
«Крестик-нөлдік» әдісі.Топтарға Х және О белгілерін плакатқа сызылған сызбаға жазу арқылы бәсекелесе есептер шығару керектігін түсіндіру
Оқулықтан тақырыпқа сай берілген есептерді шығару арқылы Х және О белгілерін сызбаға толтыру арқылы бәсекелеседі.
Х-О сызбасы, плакат, маркер
5 мин
Рефлексия
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.
Стикер,Бағалау парағы
Не сәтті өтті?
Не сәтсіз болды?
Нені дамыта алар едім?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз