Материалдар / Бірлескен және топтық жұмыс. Топтардағы жұмыс жүргізу әдістемесі .
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бірлескен және топтық жұмыс. Топтардағы жұмыс жүргізу әдістемесі .

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп тренерлеріне сабақ жоспар жазуына көмектеседі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
278
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы: ____11_________Пәні: __алгебра_______ Мерзімі:__21.10.2017____

Сабақ тақырыбы:n-ші дәрежелі түбір және олардың қасиеттеріне берілген есептер шығару
Сабақ мақсаты: Квадрат түбір ұғымын еске түсіре отырып, нақты санның түбірі туралы ұғым және оның қасиеттері бойынша білімдерін тереңдету және осы тақырыпқа берілген есептерді шығара алуға дағдыландыру
Табыс критерийлері:
  • Квадрат түбірлерге берілген есептерді шығара алады;
  • Квадрат түбірлердің қасиеттерін пайдалана алады;
  • Нақты сандар түбірінің ережелерін пайдалана отырып есептерді шығарады және дұрыс шешім шығара алады:
  • Сабақ түрі: Дағды мен білікті машықтындыру сабағы


    Уақыт Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіКеректі жабдықтар
    5 мин











    Кері байланысӨткен тақырып бойынша түйген ойлары мен түсінбеген сұрақтарына байланысты пікірлерін айтады, ортаға салып, түсініктерін тереңдетеді.

    2 минТопқа бөлуТаратылған кеспе қағаздар арқылы топтарға бөлінедіКеспе қағаздар
    10 мин











    Топтық жұмыс.«Мозайка» әдісі.Квадрат түбірлер мен нақты сандардың түбірлерін шешуге арналған есептерден құралған пазлдар таратуКвадрат түбір және нақты сандардың түбірлерін шешуге берілген есептер мен олардың қасиеттеріне қатысты жазылған пазлдарды құрастыру арқылы белгілі фигураны құрастырады .Пазлдар, геометрия-лық фигура-лар
    25 мин











    «Крестик-нөлдік» әдісі.Топтарға Х және О белгілерін плакатқа сызылған сызбаға жазу арқылы бәсекелесе есептер шығару керектігін түсіндіруОқулықтан тақырыпқа сай берілген есептерді шығару арқылы Х және О белгілерін сызбаға толтыру арқылы бәсекелеседі. Х-О сызбасы, плакат, маркер

    5 мин



    Рефлексия Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.Стикер,Бағалау парағы
    Не сәтті өтті?

    Не сәтсіз болды?

    Нені дамыта алар едім?





    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!