Өткізу уақыты |
|
Тренинг тақырыбы: | Бірлескен оқу.Кәсіби қолдау.Табысты нәтиже. |
Мақсаты: | Мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсету, жаңартылған білім әдістерін сабақта қолдана білуге үйрету және педагогтардың кәсіби құзыреттіліктерін дамыта отырып тәжірибе алмасу. |
Күтілетін нәтиже/табыс көрсеткіші: | Мұғалімдер: Бірлескен оқу аясында жаңаша оқудың тиімділігі артады;Өзара пікір алмасу арқылы идеяларымен бөлісіп , жұмыс нәтижесін көрсетеді;
|
Жұмыс түрі: | Топтық, жұптық, жеке жұмыс. |
Қолданылатын тәсілдер: | «Талап бір, қимыл әртүрлі» сергіту; «ойлан, топтас, пікірлес»; « Білемін, білгім келеді, білдім» |
Керекті құрал-жабдықтар: | Интерактивті тақта, компьютер, флипчарттар, маркерлер, А4 форматындағы парақтар, түрлі – түсті стикерлер, бейне ролик. |
Коучтің жазбалары: |
Сабақ кезеңдері | уақыты | Тренингке қатысушылардың әрекеті | Ресурстар |
І .Ұйымдастыру
ІІ.Топқа біріктіру
ІІІ.Тақырыпты анықтау
1-тапсырма:
2 – тапсырма
| 3 минут
5 минут
3 минут
2 минут
8 минут
| Көтеріңкі көңіл-күймен тренингіміздің сәтті өтуін тілеймін! «Сәлемдесу» рәсіміМақсаты: мұғалімдердің көңіл-күйін көтеріп, бір-бірімен амандасу арқылы таныстыру. Қазақтар-қол алысады; Италияда –құшақтасады; Зимбабада-арқасымен; Македонияда-шынтақпен; Никарагуада –иықпен; Австралияда-шапалақ ұрып секіреді; Финдар – білекпен; Жапондар екі қолын қосып иіледі. Соңынан бір-біріне алғыс айтады. Музыка терапиясы (Ән ырғағын есту арқылы топқа бірігу): 1.Б.Тілеуханов, Н.Назарбаев :«Елім менің» .2. «Алло ,бұл кім?» Төреғали Төреәлі мен Ерке Есмахан репертуарынан .3. «Арыс жағасында» Шәмші ҚалдаяқовІ.Бейнеоролик көрсетіледі «Бірлескен топ» мультик ( «Досы көпті жау алмайды, ақылы көпті дау алмайды» , «Бірлесіп көтерген жүк жеңіл»). Бұл бейне роликтен нені ұқтыңыздар қысқаша ойларыңызбен бөліссеңіздер.
Бүгінгі тренингіміздің тақырыбы: «Бірлескен оқудың маңыздылығы» төңірегінде өрбімек .
Сурет терапиясы ( Өз қалауымен сурет салу)( Бағыт берер тұлға болмаса бірлескен оқу әрекеті болмайтындығын дәлелдеу).
ІІ. Екі бейнеролик көрсетіледі. . (Құс балапанының қорқыныш пен жалқаулығынан арылу жолындағы күресі және Бәрі өз қолыңда тақырыбында).(Жаңаша оқыту, жаңа серпіліс, жаңаша бағыт беру деген мағынаны беретіні хақ. Қазір барлығыңыз экранға назар аударып, мына бейне роликті мұқият тамашалауларыңызды сұранамын, түйген ойларыңызды топпен талқылап, неге жетелейтіндігін ортаға салсаңыздар) | Интербелсенді тақта
ҮнтаспаМинустар
Бейнетаспа
А / 4 парақтары мен түрлі-түсті қалам
Бейнеролик Түрлі-түсті маркелер , флипчарт
|
Түйін сөз: | 4 минут
| Қорытынды тренер сөзі: Ертеде бір кісінің баласы тәтті жей береді екен. Сосын баласын ұстазға алып келеді. Менің балам тәттіден басқа ештеңе жемейді қойдыра алмадым. Көмектесіңізші депті. Ұстаз: «бір айдан кейін келіңіз» деп кері қайтарып жіберіпті. Бір айдан кейін тағы келіпті. Ұстаз тағыда бір айдан кейін келіңіз-депті. Тағы бір ай өткен соң келіпті. Үшінші рет келгенде ұстаз баланы өзіне алып қалыпты. Сонда тәтті жегіш баланың әкесі ұстаздан: -Неге бізді екі рет кері қайтардыңыз? Үшінші рет келгенде келісіп отырсыз. Себебін айтасыз ба?-дептіҰстаз:-Сіздің балаңызды емдеу үшін менің өзіме өзгеру керек болды. Себебі менде тәттіні өте жақсы көруші едім. Сондықтан өзім бірінші алдыма мақсат қойып өз-өзіме өзгеріс енгіздім деген екен. Олай болса ұстаздар ,біздер алдымызға зор мақсат қойғанбыз алдымыз жарқын ,болашағымыз айқын ,көзінде ұшқын, кеудесінде жалын, басында білім жинаған талантты да дарынды оқушыларымыз молынан болуы үшін осы бірлігімізді бұзбай жиі бас қоссақ алар қамалымыз молынан болмақ ! | Интербелсенді тақта Минусовка |
Кері байланыс | 3 минутКараоке әдісімен ән орындау | Қорытынды презентациясын көрсетуДәрібаевтардың «Нұрлы арман» әнімен аяқтайық . | Слайд Үнтаспа |