|
Бөлім: |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ АЙЫ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: 2.11.2024 |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Бірлік және ынтымақ» құндылығы |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Ұлттық құндылық, бірлік, ынтымақтастық, достық құндылықтары |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Бірлік және ынтымақтастық ұғымдарын түсіндіру; 2. Қоғамдағы достық пен ынтымақтастықтың маңыздылығын айқындау; |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе
|
Сәлемдесу және ой қозғау: Сәлемдесу және шаңырақ көтеру әдісінен бастаңыз және оқушылардан «бірлік» және «ынтымақ» (ынтымақтастық) нені білдіреді деп ойлайтынын айтуды сұраңыз. Сыныппен талқылау: Тақтаға негізгі ойларды жазу. Оқушыларды «Бірлік немесе ынтымақ» сезімін сезінген жеке тәжірибелерімен бөлісуге шақырыңыз. |
Оқушылар салемдеседі. Пікір алмасады.
|
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен табандылық, құрмет құндылығын көріп отырмын т.б.
|
Картон, ұзын жіп немесе ленталар, пласмас стакан, су |
|
Негізгі бөлім |
Талқылау түсінік беру: Бірлік және ынтымақтастық ұғымдарын түсіндіріңіз. Бұл құндылықтардың үйлесімді қоғамға қалай ықпал ететінін талқылаңыз. 1. Мәдени контекст: Дәстүрлі нақыл сөздер немесе әңгімелер сияқты осы құндылықтардың маңыздылығын көрсететін қазақ мәдениетінен мысалдармен бөлісіңіз. 2. Дәйексөздер: Бірлік пен ынтымақтастық туралы дәйексөз жазылған үлестірме қағаздарды тарату. Олардың мағыналары мен өзектілігін талқылаңыз. Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөлу. Әр топ «Бірлік» және «Ынтымақ» ұғымдарын суреттейтін постер жасайды. Олар мыналарды қамтуы керек: 1. Әр терминнің анықтамасы. 2. Өз өмірінен немесе қазақ мәдениетінен мысалдар. Презентация: 10 минуттан кейін әр топ өз идеялары мен өнер туындыларын түсіндіре отырып, сыныпқа постерін ұсынады. |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады. Оқушылар топта берілген тапсырманы топта талқылайды, ортаға шығып қорғайды. Әр топ берілген тапсырмаларды түсіндіре отырып, сыныпқа жасалған постерін ұсынады. |
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен әділдік, мейірімділік құндылығын көріп отырмын т.б.
|
Тақта және маркерлер https://www.youtube.com/watch?v=TYlJ8nVUYf0&pp=ygUk0LHRltGA0LvRltC6INC205nQvdC1INGL0L3RgtGL0LzQsNKb Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз)
|
|
Қорытынды |
Қорытынды және ой толғау. Сыныпта талқылау: Сабақта не үйренгенін еске түсіру. Оқушылардан бірлік пен ынтымақтастық құндылықтарын күнделікті өмірде қалай қолдануға болатынын сұраңыз. Шығу билеті : Әр оқушы өз қауымдастығында «бірлік» пен «ынтымақ» құндылығын қалай насихаттай алатыны туралы бір сөйлем жазып беріңіз. |
Оқушылар диалогқа түседі. Өз пікірлерін ортада талқылайды. |
Топтық талқылаулар мен әрекеттерге қатысу. Топтық постерлердің сапасы мен креативтілігі. Шығу билеті арқылы рефлексия. Тақырып пен талқыланған құндылықтарды түсінгендері туралы кері байланыс беріңіз. |
Шығу билеттері |
|
|
Қауіпсіздік сабағы 1. Кіріспе (2 минут) Қақтығыс дегеніміз не? Олар неге пайда болады. Бәсекелестік (бәсекелестік) – өз мүдделері үшін басқаларға зиян келтіруге ұмтылу. Бейімделу – басқа біреудің мүддесі үшін өз мүдделерін құрбан ету. Компромисс – өзара жеңілдіктерге негізделген келісім; туындаған қайшылықты жоятын нұсқаны ұсыну. Ынтымақтастық – жағдайға қатысушылар екі жақтың мүдделерін толығымен қанағаттандыратын байламға келеді. 2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) «Екі дос» жаттығуы Мақсаты: жанжалдағы жетекші мінез-құлық стратегиясын анықтау. Жаттығуды орындамас бұрын, А4 парақтары еденге жайылады. Жолдың әр жағында, бір-біріне қарама-қарсы орналасқан екі оқушы таңдалады. Оқушыларға нұсқаулық: «Сіздер әртүрлі жағалауларда тұрғандарыңызды және көпірден екінші жағына өтулеріңіз керек екенін елестетіп көріңіздер. Бір уақытта қозғалысты бастайсыздар». Оқушылар жанжал көпірдің ортасында қалай өту керектігін шешеді. Қорытындысы бойынша стратегия жасалады. - Презентация: қақтығыстардың себептері мен түрлері. - Талқылау: әр қатысушының іс-әрекеті жанжалдың нәтижесіне қалай әсер етеді. • Топтық жұмыс: жанжалды бейбіт жолмен шешу стратегиясын әзірлеу. |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/gH3zqZPR4EQ?si=t4BxnvmuyQ8xmGGc https://drive.google.com/file/d/1--5CKKNBuFOGT-drzaYYzA-j7f2WBBwf/view https://drive.google.com/file/d/1cve7u4yQMv7XI0ykhDOsKp3hWk-1qEtr/view |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Бірлік және ынтымақ» құндылығы
«Бірлік және ынтымақ» құндылығы
|
Бөлім: |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ АЙЫ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: 2.11.2024 |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Бірлік және ынтымақ» құндылығы |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Ұлттық құндылық, бірлік, ынтымақтастық, достық құндылықтары |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Бірлік және ынтымақтастық ұғымдарын түсіндіру; 2. Қоғамдағы достық пен ынтымақтастықтың маңыздылығын айқындау; |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе
|
Сәлемдесу және ой қозғау: Сәлемдесу және шаңырақ көтеру әдісінен бастаңыз және оқушылардан «бірлік» және «ынтымақ» (ынтымақтастық) нені білдіреді деп ойлайтынын айтуды сұраңыз. Сыныппен талқылау: Тақтаға негізгі ойларды жазу. Оқушыларды «Бірлік немесе ынтымақ» сезімін сезінген жеке тәжірибелерімен бөлісуге шақырыңыз. |
Оқушылар салемдеседі. Пікір алмасады.
|
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен табандылық, құрмет құндылығын көріп отырмын т.б.
|
Картон, ұзын жіп немесе ленталар, пласмас стакан, су |
|
Негізгі бөлім |
Талқылау түсінік беру: Бірлік және ынтымақтастық ұғымдарын түсіндіріңіз. Бұл құндылықтардың үйлесімді қоғамға қалай ықпал ететінін талқылаңыз. 1. Мәдени контекст: Дәстүрлі нақыл сөздер немесе әңгімелер сияқты осы құндылықтардың маңыздылығын көрсететін қазақ мәдениетінен мысалдармен бөлісіңіз. 2. Дәйексөздер: Бірлік пен ынтымақтастық туралы дәйексөз жазылған үлестірме қағаздарды тарату. Олардың мағыналары мен өзектілігін талқылаңыз. Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөлу. Әр топ «Бірлік» және «Ынтымақ» ұғымдарын суреттейтін постер жасайды. Олар мыналарды қамтуы керек: 1. Әр терминнің анықтамасы. 2. Өз өмірінен немесе қазақ мәдениетінен мысалдар. Презентация: 10 минуттан кейін әр топ өз идеялары мен өнер туындыларын түсіндіре отырып, сыныпқа постерін ұсынады. |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады. Оқушылар топта берілген тапсырманы топта талқылайды, ортаға шығып қорғайды. Әр топ берілген тапсырмаларды түсіндіре отырып, сыныпқа жасалған постерін ұсынады. |
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен әділдік, мейірімділік құндылығын көріп отырмын т.б.
|
Тақта және маркерлер https://www.youtube.com/watch?v=TYlJ8nVUYf0&pp=ygUk0LHRltGA0LvRltC6INC205nQvdC1INGL0L3RgtGL0LzQsNKb Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз)
|
|
Қорытынды |
Қорытынды және ой толғау. Сыныпта талқылау: Сабақта не үйренгенін еске түсіру. Оқушылардан бірлік пен ынтымақтастық құндылықтарын күнделікті өмірде қалай қолдануға болатынын сұраңыз. Шығу билеті : Әр оқушы өз қауымдастығында «бірлік» пен «ынтымақ» құндылығын қалай насихаттай алатыны туралы бір сөйлем жазып беріңіз. |
Оқушылар диалогқа түседі. Өз пікірлерін ортада талқылайды. |
Топтық талқылаулар мен әрекеттерге қатысу. Топтық постерлердің сапасы мен креативтілігі. Шығу билеті арқылы рефлексия. Тақырып пен талқыланған құндылықтарды түсінгендері туралы кері байланыс беріңіз. |
Шығу билеттері |
|
|
Қауіпсіздік сабағы 1. Кіріспе (2 минут) Қақтығыс дегеніміз не? Олар неге пайда болады. Бәсекелестік (бәсекелестік) – өз мүдделері үшін басқаларға зиян келтіруге ұмтылу. Бейімделу – басқа біреудің мүддесі үшін өз мүдделерін құрбан ету. Компромисс – өзара жеңілдіктерге негізделген келісім; туындаған қайшылықты жоятын нұсқаны ұсыну. Ынтымақтастық – жағдайға қатысушылар екі жақтың мүдделерін толығымен қанағаттандыратын байламға келеді. 2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) «Екі дос» жаттығуы Мақсаты: жанжалдағы жетекші мінез-құлық стратегиясын анықтау. Жаттығуды орындамас бұрын, А4 парақтары еденге жайылады. Жолдың әр жағында, бір-біріне қарама-қарсы орналасқан екі оқушы таңдалады. Оқушыларға нұсқаулық: «Сіздер әртүрлі жағалауларда тұрғандарыңызды және көпірден екінші жағына өтулеріңіз керек екенін елестетіп көріңіздер. Бір уақытта қозғалысты бастайсыздар». Оқушылар жанжал көпірдің ортасында қалай өту керектігін шешеді. Қорытындысы бойынша стратегия жасалады. - Презентация: қақтығыстардың себептері мен түрлері. - Талқылау: әр қатысушының іс-әрекеті жанжалдың нәтижесіне қалай әсер етеді. • Топтық жұмыс: жанжалды бейбіт жолмен шешу стратегиясын әзірлеу. |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/gH3zqZPR4EQ?si=t4BxnvmuyQ8xmGGc https://drive.google.com/file/d/1--5CKKNBuFOGT-drzaYYzA-j7f2WBBwf/view https://drive.google.com/file/d/1cve7u4yQMv7XI0ykhDOsKp3hWk-1qEtr/view |
шағым қалдыра аласыз
















