Ұйымдастыру кезеңі (17
мин)
|
Ұйымдастыру бөлімі
Оқушылармен
амандасады.
Оқушыларға
сұрақ:
Оқушыларға сұрақтар
қойылады:
«Сіздер бірліктің қандай мысалдарын
көрдіңіздер?»
«Бірлік пен ынтымақ өмірде қандай рөл
атқарады?»
Оқушылардың жауабынан кейін, бірлік пен
ынтымақтың маңызды екендігі туралы қорытынды
жасау.
Мұғалім:
Бірлік — қазақ халқының дәстүрлі
дүниетанымындағы маңызды этикалық
ұғым. Бірлік адамдар арасындағы
ынтымақтың, жарасымды татулықтың көрінісі, ел болудың белгісі. Ол
белгілі бір топтың, ұжымның, халықтың, жалпы адам баласының мақсат,
мұрат, мүдделері тоғысынан
туындайды.Әр топқа бірлесіп
жұмыс істеу тапсырмасы беріледі:
Тақырып: «Бірлік –
күшіміз!»
Мақал
мәтел жарысы өтеді.
Әр топ бірліктің
маңыздылығын көрсететін постер жасайды.
Оқушылар
постерлерді қорғап, бірлік пен ынтымақтың қандай пайдасы бар екенін
айтады.
Сілтеме:
https://youtu.be/uClOo0vxW8c
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді,
мектеп партасындағы қатарлары бойынша
орындарына отырады.

|
Слайд
Постерлер, слайдтар.
Құндылықтар туралы
бейнемазмұн.
|
Ортасы (5
мин)
|
Мұғалім:
Ынтымақ
деген не мағына? Ырыс
сөзін – береке, ынтымақ сөзін – бірлік мағынасымен синонимдес
етіп қарастыруға болады. Ырыс-ынтымақ,
береке-бірлік ұғымдары тете қолданылатын егіз тіркестер. «Бірлігі
жарасқан ел», «Бірлік болмай, тірлік болмас», «Береке басы –
бірлікте» деген қанатты сөздерді жиі
қолданамыз.
Мұғалім оқушылармен
бірлік пен ынтымақтың жеке өмірде, мектепте, қоғамда маңызы туралы
талқылайды.
|
Оқушылар өз ойларын айтып,
бірлік пен ынтымақты нығайту үшін не істеу керектігі туралы пікір
алмасады.

|
|
Соңы
13мин
|
4. Қорытынды
Мұғалім сабақтың қорытындысын
шығарады.
Оқушыларға бірлік пен ынтымақтың қоғамдағы рөлі
туралы айтып, сабақты аяқтайды.
Сабақта айтылған ойлар бойынша жалпы пікір
жазу.
Үй тапсырмасы:
Оқушыларға бірлік пен ынтымақ тақырыбында шығарма жазу
ұсынылады.
|

|
слайд
|