Материалдар / «Бірлік және ынтымақ» құндылығы «Таңғажайып жаңа жыл»

«Бірлік және ынтымақ» құндылығы «Таңғажайып жаңа жыл»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Бірлік және ынтымақ» құндылығы «Таңғажайып жаңа жыл» «Жасанды интеллект адамнан асып түсе ала ма, одан қорқу керек пе?»
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Күні:

23,12.2024

Сынып:10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Бірлік және ынтымақ» құндылығы

«Таңғажайып жаңа жыл»

Сабақ мақсаты


Мақсаты: Оқушыларға бірлік пен ынтымақ құндылықтарын түсіндіріп, оны тәжірибеде қолдану жолдарын көрсету. Шығармашылық тапсырмалар арқылы оқушылардың қиялын, коммуникативті дағдыларын дамыту.

Құндылықтар

Оқушылар бірлік пен ынтымақтың қоғамдағы рөлін түсінеді.

Топтық жұмыс барысында өзара сыйластық танытады.

4-апта дәйексөзі

Ынтымақ – бұзылмайтын қорған

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

«Жасанды интеллект адамнан асып түсе ала ма, одан қорқу керек пе?»

Күтілетін нәтиже

  • Жасанды интеллект (ЖИ) адамзат өмірін жақсартуға мүмкіндік беретін орасан зор әлеуетке ие, бірақ оны дұрыс қолданбау қаупі де бар. Сондықтан ЖИ-дың дамуымен байланысты қауіпсіздік ережелеріне ерекше көңіл бөлу қажет.

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру



Кіріспе



















Топтық жұмыс


Жеке жұмыс


Бекіту





Ұйымдастыру кезеңі (5 мин)

Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.

Оқушыларды шеңбер құрып, жағымды ахуал орнату үшін комплимент айту. Позитивті атмосфера орнату мақсатында шеңберге жиналып, "Жаңа жылда тілегім..." деп, әр оқушы кезекпен жақсы тілек айтады.

Мұғалімнің кіріспе сөзі:

Сұрақ-жауап әдісі:

Жаңа жыл мерекесінде қандай дәстүрлер бар?

Бірлік пен ынтымақ бұл мерекеде қалай көрініс табады?


Миға шабуыл:

«Егер бәріміз бірігіп, бірге жұмыс істесек, қандай нәтижеге қол жеткізе аламыз?»


Тапсырма № 1: «Таңғажайып шырша»

Оқушылар топтарға бөлініп, түрлі түсті қағаз, маркерлер, әшекейлер арқылы өздерінің ортақ шыршаларын безендіреді .Шыршаны безендіру кезінде әр оқушы өз үлесін қосып,ынтымақтастықтың маңыздылығын түсінеді.

Тапсырма 2: «Жаңа жылдық тілектер» Оқушыларға «Бірлік» және «Ынтымақ» сөздері жазылған карточкалар таратылады.

Тапсырма 3: «Достық көрінісі» Шағын топтар сахналық көрініс немесе қысқаша диалог дайындап, бірлік пен ынтымақтың маңыздылығын көрсетеді

«Жасанды интеллект адамнан асып түсе ала ма, одан қорқу керек пе?»

Технологияны этикалық қолдану

  • ЖИ-ды құру және қолдану кезінде адам құқықтары мен этикалық нормаларды сақтау маңызды.

  • ЖИ шешімдері адамдардың мүдделеріне қайшы келмеуі керек.

2. Деректердің құпиялығы мен қауіпсіздігін сақтау

  • ЖИ жүйелерін оқыту үшін пайдаланылатын деректер құпия сақталуы тиіс.

  • Деректерге рұқсатсыз қол жеткізуден қорғау қажет.

3. Бақылау мен ашықтықты қамтамасыз ету

  • ЖИ шешім қабылдаудағы логикасы түсінікті әрі айқын болуы керек.

  • Адамдар ЖИ жүйесін бақылау мүмкіндігін сақтап қалуы қажет.

4. Қате шешімдерден қорғау

  • ЖИ алгоритмдерінің қателіктерін уақытында анықтап, түзету шараларын қабылдау керек.

  • Сыни жағдайларда шешім қабылдауда адам араласуы қажет.

5. ЖИ-ды пайдалану шектерін анықтау

  • ЖИ-ды қауіпті немесе зиян келтіруі мүмкін салаларда пайдалануды қатаң қадағалау.

  • Әскери, заңсыз немесе зиян келтіретін мақсаттарға қолдануға тыйым салу.

6. ЖИ мүмкіндіктерін асыра сілтеу және қате ақпараттан сақтану

  • ЖИ мүмкіндіктерін шынайы бағалау және оның қауіптілігі туралы жалған ақпарат таратпау.

  • Қоғамға ЖИ туралы нақты әрі сенімді ақпарат беру.

7. Масштабталған ықпал мен жаһандық бақылау

  • Халықаралық қауымдастық деңгейінде ЖИ-ды реттеу және бақылау шараларын жүргізу.

  • Әлемнің түрлі елдері ЖИ-ды қолдану қауіпсіздігіне жауапкершілікпен қарауы тиіс.

Адамнан асып түсе ала ма?

Қазіргі таңда ЖИ адам санасынан асып түсуге әлі жеткен жоқ, бірақ белгілі бір салаларда (есептеу жылдамдығы, деректерді талдау) аса жоғары нәтижелер көрсетуде. Болашақта ЖИ-дың дамуы бақылаудан шықпау үшін қауіпсіздік стандарттарын қатаң сақтау маңызды.

ЖИ-дан қорқу қажеттілігінен гөрі, оны дұрыс бағытта дамытуға көңіл бөлу әлдеқайда тиімді.

Оқушылар сәлемдеседі





Мұғалімді тыңдайды, сабақтың мақсатын түсінеді.


















Берілген рөлді ойнап, мәселені шешу жолдарын ұсынады.



Оқушылар қауіпті жағдайларда өзін қалай ұстау керектігін түсінеді.






Қорғану әдістерін тыңдайды және еске сақтайды.





Оқушылар «Не істеу керек?» сұрағына жауап іздейді.



Тақырыптық суреттер



Презентациямен таныстыру
























Қауіпсіздік сабағы

(10 минут)













Кері байланыс

Менің бүгін білгенім...

Менің бүгін үйренгенім...

Менің байқағаным...

Мен келесі мәселелер бойынша көбірек білгім келеді...










ЖИ арқылы жасау
21 Желтоқсан 2024
309
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі