Тәрбие сағаты бойынша жоспар
|
Мектеп: |
№12 орта мектебі КММ |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Кулдубаева Ш.К |
|
|
Күні: |
02.12.2024 |
|
|
Сынып: |
9 Қатысушылар |
Қатыспағандар саны |
|
Тақырыбы |
«Бірлік және ынтымақ» құндылығы» /«Кибербуллинг және кибергруминг» |
|
|
Құндылық |
«Бірлік және ынтымақ» |
|
|
Мақсаты: |
1. Бірлік және ынтымақтастық ұғымдарын түсіндіру; 2. Қоғамдағы достық пен ынтымақтастықтың маңыздылығын айқындау;
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сынып сағаттың басы 5 минут
|
Үйымдастыру кезеңі КР гимні орындалады Сынып сағаттың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады. |
Сыныпта оқушылар ҚР гимнің орындайды Назарын мұғалімге аударады және жағымды ахуал қалыптасады. |
Нақыл сөздер
|
|
Сабақтың ортасы 25 минут
|
Сыныппен талқылау: Тақтаға негізгі ойларды жазу. Оқушыларды «Бірлік немесе ынтымақ» сезімін сезінген жеке тәжірибелерімен бөлісуге шақырыңыз. Талқылау түсінік беру: Бірлік және ынтымақтастық ұғымдарын түсіндіріңіз. Бұл құндылықтардың үйлесімді қоғамға қалай ықпал ететінін талқылаңыз. 1. Мәдени контекст: Дәстүрлі нақыл сөздер немесе әңгімелер сияқты осы құндылықтардың маңыздылығын көрсететін қазақ мәдениетінен мысалдармен бөлісіңіз. 2. Дәйексөздер: Бірлік пен ынтымақтастық туралы дәйексөз жазылған үлестірме қағаздарды тарату. Олардың мағыналары мен өзектілігін талқылаңыз. Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөлу. Әр топ «Бірлік» және «Ынтымақ» ұғымдарын суреттейтін постер жасайды. Олар мыналарды қамтуы керек: 1. Әр терминнің анықтамасы. 2. Өз өмірінен немесе қазақ мәдениетінен мысалдар. Презентация: 10 минуттан кейін әр топ өз идеялары мен өнер туындыларын түсіндіре отырып, сыныпқа постерін ұсынады. Қорытынды және ой толғау. Сыныпта талқылау: Сабақта не үйренгенін еске түсіру. Оқушылардан бірлік пен ынтымақтастық құндылықтарын күнделікті өмірде қалай қолдануға болатынын сұраңыз. Шығу билеті : Әр оқушы өз қауымдастығында «бірлік» пен «ынтымақ» құндылығын қалай насихаттай алатыны туралы бір сөйлем жазып беріңіз |
Оқушылар мұғалімді мүқият тындайды. Қосымша ақпаратпен танысады Пікір алмасады.
Оқушылар тақырыпқа байланысты қысқаша ойын жинақтап сыныптастарына өз ойлағанын атады.
Мағынасы бойынша өз ойларын айтады. |
Тақта және маркерлер https://www.youtube.com/watch?v=TYlJ8nVUYf0&pp=ygUk0LHRltGA0LvRltC6INC205nQvdC1INGL0L3RgtGL0LzQsNKb Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз)
|
|
Қауыпсіздік сабағы 10 минут Сабақтың соңы 5 минут
|
Қауіпсіздік сабағы «Кибербуллинг және кибергруминг» Педагог кибербуллинг және кибергруминг туралы қысқаша ақпарат береді. Кибербуллинг – цифрлық кеңістіктегі зорлық-зомбылықтың көрінісі. Мұндай қорлау әлеуметтік желілерде, мессенджерлерде, форумдар мен чаттарда, ойын платформаларында болуы мүмкін. Сандық қорлаудың міндеті – қуғын-сүргінге ұшырағандарды қорқыту, ашуландыру немесе қорлау. Кибергруминг – интернеттегі балаларға қатысты жыныстық зорлықзомбылықтың бір түрі. Ересек адам сенімге бой алдырады, содан кейін баланы интимдік фотосуреттер мен бейнелер жіберуге мәжбүр етеді. Алайда, қылмыскер интимдік материалдарды алумен шектеліп қана қоймай, жәбірленушіні материалдық немесе физикалық пайда үшін бопсалап, жеке кездесулерді талап етуі мүмкін. Интернеттегі қудалау адамға қалай әсер етеді? Психологиялық салдары: адам өзін жайсыз сезінеді, өзін кінәлайды және ашуланады. Эмоционалды салдары: адам өзінің хоббиінен ұяла бастайды немесе оларға деген қызығушылығын жоғалтады. Физиологиялық салдары: шаршау (ұйқының бұзылуы) немесе іштің ауыруы, бас ауруы және т.б. Кибербуллинг пен кибергрумингінің алдын алу кеңестерін жаттап, есте сақтау. Өзіңізге пайдалы деп санайтын кеңестерді жазыңыз. Бұл тізімге не қосар едіңіз? Рефлексия -Қажетті білімді толық меңгердің бе? - Қай дағдыларды қалыптастырдың? |
Оқушылар талдау жүргізеді. Ақпаратпен танысады Өз ойларын ортаға салады, сұрақтарға жауап береді Оқушылар кері байланыс пен рефлексия береді. |
Стикерлер қалам Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/T1uPlZeHCGE?si=jMirGbK0tkmRDnhw https://youtu.be/X_Zqhc3u_sQ?si=P6BPkEt-swfEaL5N https://youtu.be/ftdqVKf_VqQ?t=3 |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Бірлік және ынтымақ» сынып сағаты
«Бірлік және ынтымақ» сынып сағаты
Тәрбие сағаты бойынша жоспар
|
Мектеп: |
№12 орта мектебі КММ |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Кулдубаева Ш.К |
|
|
Күні: |
02.12.2024 |
|
|
Сынып: |
9 Қатысушылар |
Қатыспағандар саны |
|
Тақырыбы |
«Бірлік және ынтымақ» құндылығы» /«Кибербуллинг және кибергруминг» |
|
|
Құндылық |
«Бірлік және ынтымақ» |
|
|
Мақсаты: |
1. Бірлік және ынтымақтастық ұғымдарын түсіндіру; 2. Қоғамдағы достық пен ынтымақтастықтың маңыздылығын айқындау;
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сынып сағаттың басы 5 минут
|
Үйымдастыру кезеңі КР гимні орындалады Сынып сағаттың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады. |
Сыныпта оқушылар ҚР гимнің орындайды Назарын мұғалімге аударады және жағымды ахуал қалыптасады. |
Нақыл сөздер
|
|
Сабақтың ортасы 25 минут
|
Сыныппен талқылау: Тақтаға негізгі ойларды жазу. Оқушыларды «Бірлік немесе ынтымақ» сезімін сезінген жеке тәжірибелерімен бөлісуге шақырыңыз. Талқылау түсінік беру: Бірлік және ынтымақтастық ұғымдарын түсіндіріңіз. Бұл құндылықтардың үйлесімді қоғамға қалай ықпал ететінін талқылаңыз. 1. Мәдени контекст: Дәстүрлі нақыл сөздер немесе әңгімелер сияқты осы құндылықтардың маңыздылығын көрсететін қазақ мәдениетінен мысалдармен бөлісіңіз. 2. Дәйексөздер: Бірлік пен ынтымақтастық туралы дәйексөз жазылған үлестірме қағаздарды тарату. Олардың мағыналары мен өзектілігін талқылаңыз. Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөлу. Әр топ «Бірлік» және «Ынтымақ» ұғымдарын суреттейтін постер жасайды. Олар мыналарды қамтуы керек: 1. Әр терминнің анықтамасы. 2. Өз өмірінен немесе қазақ мәдениетінен мысалдар. Презентация: 10 минуттан кейін әр топ өз идеялары мен өнер туындыларын түсіндіре отырып, сыныпқа постерін ұсынады. Қорытынды және ой толғау. Сыныпта талқылау: Сабақта не үйренгенін еске түсіру. Оқушылардан бірлік пен ынтымақтастық құндылықтарын күнделікті өмірде қалай қолдануға болатынын сұраңыз. Шығу билеті : Әр оқушы өз қауымдастығында «бірлік» пен «ынтымақ» құндылығын қалай насихаттай алатыны туралы бір сөйлем жазып беріңіз |
Оқушылар мұғалімді мүқият тындайды. Қосымша ақпаратпен танысады Пікір алмасады.
Оқушылар тақырыпқа байланысты қысқаша ойын жинақтап сыныптастарына өз ойлағанын атады.
Мағынасы бойынша өз ойларын айтады. |
Тақта және маркерлер https://www.youtube.com/watch?v=TYlJ8nVUYf0&pp=ygUk0LHRltGA0LvRltC6INC205nQvdC1INGL0L3RgtGL0LzQsNKb Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз)
|
|
Қауыпсіздік сабағы 10 минут Сабақтың соңы 5 минут
|
Қауіпсіздік сабағы «Кибербуллинг және кибергруминг» Педагог кибербуллинг және кибергруминг туралы қысқаша ақпарат береді. Кибербуллинг – цифрлық кеңістіктегі зорлық-зомбылықтың көрінісі. Мұндай қорлау әлеуметтік желілерде, мессенджерлерде, форумдар мен чаттарда, ойын платформаларында болуы мүмкін. Сандық қорлаудың міндеті – қуғын-сүргінге ұшырағандарды қорқыту, ашуландыру немесе қорлау. Кибергруминг – интернеттегі балаларға қатысты жыныстық зорлықзомбылықтың бір түрі. Ересек адам сенімге бой алдырады, содан кейін баланы интимдік фотосуреттер мен бейнелер жіберуге мәжбүр етеді. Алайда, қылмыскер интимдік материалдарды алумен шектеліп қана қоймай, жәбірленушіні материалдық немесе физикалық пайда үшін бопсалап, жеке кездесулерді талап етуі мүмкін. Интернеттегі қудалау адамға қалай әсер етеді? Психологиялық салдары: адам өзін жайсыз сезінеді, өзін кінәлайды және ашуланады. Эмоционалды салдары: адам өзінің хоббиінен ұяла бастайды немесе оларға деген қызығушылығын жоғалтады. Физиологиялық салдары: шаршау (ұйқының бұзылуы) немесе іштің ауыруы, бас ауруы және т.б. Кибербуллинг пен кибергрумингінің алдын алу кеңестерін жаттап, есте сақтау. Өзіңізге пайдалы деп санайтын кеңестерді жазыңыз. Бұл тізімге не қосар едіңіз? Рефлексия -Қажетті білімді толық меңгердің бе? - Қай дағдыларды қалыптастырдың? |
Оқушылар талдау жүргізеді. Ақпаратпен танысады Өз ойларын ортаға салады, сұрақтарға жауап береді Оқушылар кері байланыс пен рефлексия береді. |
Стикерлер қалам Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/T1uPlZeHCGE?si=jMirGbK0tkmRDnhw https://youtu.be/X_Zqhc3u_sQ?si=P6BPkEt-swfEaL5N https://youtu.be/ftdqVKf_VqQ?t=3 |
шағым қалдыра аласыз














