Бірмүше және оны стандарт түрі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бірмүше және оны стандарт түрі

Материал туралы қысқаша түсінік
Нәтижесінде оқушылар бірмүше туралы толық мағлұмат алады , оны стандарт түрге келтіреді және оларға амалдар қолданып , өрнекті ықшамдауды меңгереді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: Бірмүше .Бірмүшенің стандарт түрі.

Ортақ мақсат: Оқушыларға бірмүше және оның стандарт түрімен таныстыру .

1.білімділік: оқушыларға бірмүше туралы толық мағлұмат беру, оны стандарт түрге келтіруді түсіндіре отырып , есеп шығару барысында қолдана білуге қалыптастыру.

2. дамытушылық: сын тұрғысынан ойлау оқу дағдысын және зейін ,есте сақтау қабілетін дамыту.

3. тәрбиелік: ұқыптылыққа, сауаттылыққа тәрбиелеу

Оқытудың нәтижесі: Нәтижесінде оқушылар бірмүше туралы толық мағлұмат алады , оны стандарт түрге келтіреді және оларға амалдар қолданып , өрнекті ықшамдауды меңгереді.

Негізгі идеялар: Сын тұрғысынан ойлау

Әдіс – тәсілдер: Ассосация , ротация ,семантикалық кесте

Қызығушылықты ояту.

Тренинг «Шырша биі»

Т опқа бөлу(әріпті өрнек ,санды өрнек , алгебралық өрнек).



Суреттерге қарап , сабақтың тақырыбын ашу.



Мағынаны тану.


Әр топ "Бірмүшелер" сөзіне ассосация құрады.




Топтарға тақырып бойынша ережелер және мысалдар беріледі ,оны топпен талдап ,басқа мысалдармен түсіндіреді. Осы кезде топтар бір –бірін бағалайды.

Санды және әріпті көбейткіштер мен олардың дәрежелерінің көбейтіндісі бірмүше деп аталады.

Мысалы: авс ; 3а 2 х 3 у ; 2ху ; а 5 ; 3х 2 ; (5/7 )3 ; 9у 3 ;

Ортақ әріпті бөлігі бар және бір – бірінен айырмашылығы тек қана коэффициентте болатын бірмүшелер ұқсас бірмүшелер деп аталады.

Мысалы: 2 в және -3а 2 в бірмүшелері ұқсас , -0,02а (х-у) 2 және 2/3 а(х-у )2 , -а (х-у)2 бірмүшелері ұқсас

2 х 3 у ; 2ху ; а 5 ; 3х 2 ; (5/7 )3 ; 9у 3 ;

Оқулықпен жұмыс . Жаттығулар орындау. Әр топ тақтаға есеп шығарған сайын ,есеп жауабымен дұрыс болса ,бір жетоннан беріліп , топқа үлесін қосып отырады.



Сергіту сәті : «Шөжелерім» биі.

Рефлексия.

Семантикалық кесте толтыру. Семантикалық кесте



-14х5 у4

27а 6

18а 4в 3

-6ав

9ав

-27 а12 в 6

4в 3

3в *(-2а)

Б

А

Ш

Ө

Е

П

Ф

(3а 2 ) 3

А

р

У

А

І

Ж

Ч

9ав*1/3а 3 в 2

Р

к

Ы

О

Ғ

Х

Н

ху*(-7ху2 )*2х 3у

Е

А

Д

Л

Ң

Н

Ш

(-3а 4 в 2 ) 3

Д

В

Я

Б

Ю

К

А

Семантикалық кесте толтырып , жасырылған сөзді табу.


Бүгінгі сабақ туралы ойлары мен ұсыныстары туралы смайликлермен көрсету


Дереккөздер:www.cpm.kz , www .darun.kz, оқулық .

Үйге тапсырма :№89, №94 ,98 және семантикалық карта құрып келу.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.11.2018
585
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі