Сабақтың тақырыбы: Бірмүше .Бірмүшенің стандарт түрі.
Ортақ мақсат: Оқушыларға бірмүше және оның стандарт түрімен таныстыру .
1.білімділік: оқушыларға бірмүше туралы толық мағлұмат беру, оны стандарт түрге келтіруді түсіндіре отырып , есеп шығару барысында қолдана білуге қалыптастыру.
2. дамытушылық: сын тұрғысынан ойлау оқу дағдысын және зейін ,есте сақтау қабілетін дамыту.
3. тәрбиелік: ұқыптылыққа, сауаттылыққа тәрбиелеу
Оқытудың нәтижесі: Нәтижесінде оқушылар бірмүше туралы толық мағлұмат алады , оны стандарт түрге келтіреді және оларға амалдар қолданып , өрнекті ықшамдауды меңгереді.
Негізгі идеялар: Сын тұрғысынан ойлау
Әдіс – тәсілдер: Ассосация , ротация ,семантикалық кесте
Қызығушылықты ояту.
Тренинг «Шырша биі»
Т опқа бөлу(әріпті өрнек ,санды өрнек , алгебралық өрнек).
Суреттерге қарап , сабақтың тақырыбын ашу.
Мағынаны тану.
Әр топ "Бірмүшелер" сөзіне ассосация құрады.
Топтарға тақырып бойынша ережелер және мысалдар беріледі ,оны топпен талдап ,басқа мысалдармен түсіндіреді. Осы кезде топтар бір –бірін бағалайды.
Санды және әріпті көбейткіштер мен олардың дәрежелерінің көбейтіндісі бірмүше деп аталады.
Мысалы: авс ; 3а 2 х 3 у ; 2ху ; а 5 ; 3х 2 ; (5/7 )3 ; 9у 3 ;
Ортақ әріпті бөлігі бар және бір – бірінен айырмашылығы тек қана коэффициентте болатын бірмүшелер ұқсас бірмүшелер деп аталады.
Мысалы: 5а 2 в және -3а 2 в бірмүшелері ұқсас , -0,02а (х-у) 2 және 2/3 а(х-у )2 , -а (х-у)2 бірмүшелері ұқсас
3а 2 х 3 у ; 2ху ; а 5 ; 3х 2 ; (5/7 )3 ; 9у 3 ;
Оқулықпен жұмыс . Жаттығулар орындау. Әр топ тақтаға есеп шығарған сайын ,есеп жауабымен дұрыс болса ,бір жетоннан беріліп , топқа үлесін қосып отырады.
Сергіту сәті : «Шөжелерім» биі.
Рефлексия.
Семантикалық кесте толтыру. Семантикалық кесте
|
|
-14х5 у4 |
27а 6 |
18а 4в 3 |
-6ав |
9ав |
-27 а12 в 6 |
3а 4в 3 |
|
3в *(-2а) |
Б |
А |
Ш |
Ө |
Е |
П |
Ф |
|
(3а 2 ) 3 |
А |
р |
У |
А |
І |
Ж |
Ч |
|
9ав*1/3а 3 в 2 |
Р |
к |
Ы |
О |
Ғ |
Х |
Н |
|
ху*(-7ху2 )*2х 3у |
Е |
А |
Д |
Л |
Ң |
Н |
Ш |
|
(-3а 4 в 2 ) 3 |
Д |
В |
Я |
Б |
Ю |
К |
А |
Семантикалық кесте толтырып , жасырылған сөзді табу.
Бүгінгі сабақ туралы ойлары мен ұсыныстары туралы смайликлермен көрсету
Дереккөздер:www.cpm.kz , www .darun.kz, оқулық .
Үйге тапсырма :№89, №94 ,98 және семантикалық карта құрып келу.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бірмүше және оны стандарт түрі
Бірмүше және оны стандарт түрі
Сабақтың тақырыбы: Бірмүше .Бірмүшенің стандарт түрі.
Ортақ мақсат: Оқушыларға бірмүше және оның стандарт түрімен таныстыру .
1.білімділік: оқушыларға бірмүше туралы толық мағлұмат беру, оны стандарт түрге келтіруді түсіндіре отырып , есеп шығару барысында қолдана білуге қалыптастыру.
2. дамытушылық: сын тұрғысынан ойлау оқу дағдысын және зейін ,есте сақтау қабілетін дамыту.
3. тәрбиелік: ұқыптылыққа, сауаттылыққа тәрбиелеу
Оқытудың нәтижесі: Нәтижесінде оқушылар бірмүше туралы толық мағлұмат алады , оны стандарт түрге келтіреді және оларға амалдар қолданып , өрнекті ықшамдауды меңгереді.
Негізгі идеялар: Сын тұрғысынан ойлау
Әдіс – тәсілдер: Ассосация , ротация ,семантикалық кесте
Қызығушылықты ояту.
Тренинг «Шырша биі»
Т опқа бөлу(әріпті өрнек ,санды өрнек , алгебралық өрнек).
Суреттерге қарап , сабақтың тақырыбын ашу.
Мағынаны тану.
Әр топ "Бірмүшелер" сөзіне ассосация құрады.
Топтарға тақырып бойынша ережелер және мысалдар беріледі ,оны топпен талдап ,басқа мысалдармен түсіндіреді. Осы кезде топтар бір –бірін бағалайды.
Санды және әріпті көбейткіштер мен олардың дәрежелерінің көбейтіндісі бірмүше деп аталады.
Мысалы: авс ; 3а 2 х 3 у ; 2ху ; а 5 ; 3х 2 ; (5/7 )3 ; 9у 3 ;
Ортақ әріпті бөлігі бар және бір – бірінен айырмашылығы тек қана коэффициентте болатын бірмүшелер ұқсас бірмүшелер деп аталады.
Мысалы: 5а 2 в және -3а 2 в бірмүшелері ұқсас , -0,02а (х-у) 2 және 2/3 а(х-у )2 , -а (х-у)2 бірмүшелері ұқсас
3а 2 х 3 у ; 2ху ; а 5 ; 3х 2 ; (5/7 )3 ; 9у 3 ;
Оқулықпен жұмыс . Жаттығулар орындау. Әр топ тақтаға есеп шығарған сайын ,есеп жауабымен дұрыс болса ,бір жетоннан беріліп , топқа үлесін қосып отырады.
Сергіту сәті : «Шөжелерім» биі.
Рефлексия.
Семантикалық кесте толтыру. Семантикалық кесте
|
|
-14х5 у4 |
27а 6 |
18а 4в 3 |
-6ав |
9ав |
-27 а12 в 6 |
3а 4в 3 |
|
3в *(-2а) |
Б |
А |
Ш |
Ө |
Е |
П |
Ф |
|
(3а 2 ) 3 |
А |
р |
У |
А |
І |
Ж |
Ч |
|
9ав*1/3а 3 в 2 |
Р |
к |
Ы |
О |
Ғ |
Х |
Н |
|
ху*(-7ху2 )*2х 3у |
Е |
А |
Д |
Л |
Ң |
Н |
Ш |
|
(-3а 4 в 2 ) 3 |
Д |
В |
Я |
Б |
Ю |
К |
А |
Семантикалық кесте толтырып , жасырылған сөзді табу.
Бүгінгі сабақ туралы ойлары мен ұсыныстары туралы смайликлермен көрсету
Дереккөздер:www.cpm.kz , www .darun.kz, оқулық .
Үйге тапсырма :№89, №94 ,98 және семантикалық карта құрып келу.
шағым қалдыра аласыз













