«Бірмүше мен көпмүше»
Білімділік: Оқушылардың бірмүше, бірмүшенің стандарт түрі, көпмүше және оларға амалдар қолдану, көпмүшені көбейткіштерге жіктеу жөнінде алған білімдерін тереңдету.
Дамытушылық: Ой - өрісін дамыту, ойлау қабілетін арттыру, теориялық білімін практикада қолдан білу дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Шапшаңдыққа, ізденімпаздыққа, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа баулу, ұжымшылдыққа, ауызбіршілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Сабақтың әдіс – тәсілдері: Сұрақ – жауап, деңгейлік тапсырмалар,ой қозғау, даралық, жұптық, топтық, ұжымдық жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, бағалау парағы, кеспе қағаздар, рефлексия
Сабақтың барысы:
-
Ұйымдастыру кезеңі
-
амандасу, оқушыларды түгендеу.
Топқа бөлу: үстелдің үстінде жатқан карточкаларды алып, 2 топқа бөлінеді «Бірмүше» және «Көпмүше»
ІІ. Миға шабуыл: (тақтада тіктөртбұрыштар беріледі)
1.Төртбұрыштын ауданын тап:
2. а=9x. b=16x+5 деп алып, фигуранын ауданын табыңыз, осыдан қандай өрнек аламыз?
Тақырып айтылып, мақсаты
айқындалады.
ІІІ. Негізгі
бөлім
-
«Ойлаң- тап» (ауызша)
-
Оқулықпен жұмыс : № 12.16(1,2 -В деңгейі), № 13.10 (1,2- А деңгейі),
№ 15.10(1,2- В)
3. «Аяқталмаған сөйлем» - топпен жұмыс ( берілген сөйлемдерді аяқтайды)
а.
Санды және әріпті көбейткіштер мен олардың
дәрежелерінің көбейтіндісі............ деп
аталады. бірмүше
ә. Көпмүшені беретін бірмүшелер
............. көпмүшенің
мүшелері
б. Бірнеше мүшелердің алгебралық
қосындысы... көпмүше.
в. Үшмүшеден тұратын көпмүше............деп
аталады . үшмүше
г. 3m - 2m+5m=6m
бұл........... ұқсас мүшелерді
біріктіру
4. «Қатені тап», жеке жұмыс
Әрбір теңдіктің тұсына дұрыс, бұрысын +,- белгісін қоюларыңыз керек.
1. (5а3 ) 2 =25 а6
2. (3а 2х) 3 =27а 4 х3
3. (13x 2) 3 =39x6
4. 5x - 7xy+4xy =5x - 3xy
5. 6(a - 3b) =6a - 18ab
6. - 10xy +8yz = - 2y(5x - 4z)
IV. Үй тапсырмасы: 5-тест сұрағын дайындап келу
V. Рефлексия: «Еттартқыш, сандық, қоқыс шелегі»
Бүгінгі сабақ сіздерге ұнады ма?
Бүгінгі сабақ бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)
VI. Бағалау
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Бірмүше мен көпмүше" 7 сынып
"Бірмүше мен көпмүше" 7 сынып
«Бірмүше мен көпмүше»
Білімділік: Оқушылардың бірмүше, бірмүшенің стандарт түрі, көпмүше және оларға амалдар қолдану, көпмүшені көбейткіштерге жіктеу жөнінде алған білімдерін тереңдету.
Дамытушылық: Ой - өрісін дамыту, ойлау қабілетін арттыру, теориялық білімін практикада қолдан білу дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Шапшаңдыққа, ізденімпаздыққа, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа баулу, ұжымшылдыққа, ауызбіршілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Сабақтың әдіс – тәсілдері: Сұрақ – жауап, деңгейлік тапсырмалар,ой қозғау, даралық, жұптық, топтық, ұжымдық жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, бағалау парағы, кеспе қағаздар, рефлексия
Сабақтың барысы:
-
Ұйымдастыру кезеңі
-
амандасу, оқушыларды түгендеу.
Топқа бөлу: үстелдің үстінде жатқан карточкаларды алып, 2 топқа бөлінеді «Бірмүше» және «Көпмүше»
ІІ. Миға шабуыл: (тақтада тіктөртбұрыштар беріледі)
1.Төртбұрыштын ауданын тап:
2. а=9x. b=16x+5 деп алып, фигуранын ауданын табыңыз, осыдан қандай өрнек аламыз?
Тақырып айтылып, мақсаты
айқындалады.
ІІІ. Негізгі
бөлім
-
«Ойлаң- тап» (ауызша)
-
Оқулықпен жұмыс : № 12.16(1,2 -В деңгейі), № 13.10 (1,2- А деңгейі),
№ 15.10(1,2- В)
3. «Аяқталмаған сөйлем» - топпен жұмыс ( берілген сөйлемдерді аяқтайды)
а.
Санды және әріпті көбейткіштер мен олардың
дәрежелерінің көбейтіндісі............ деп
аталады. бірмүше
ә. Көпмүшені беретін бірмүшелер
............. көпмүшенің
мүшелері
б. Бірнеше мүшелердің алгебралық
қосындысы... көпмүше.
в. Үшмүшеден тұратын көпмүше............деп
аталады . үшмүше
г. 3m - 2m+5m=6m
бұл........... ұқсас мүшелерді
біріктіру
4. «Қатені тап», жеке жұмыс
Әрбір теңдіктің тұсына дұрыс, бұрысын +,- белгісін қоюларыңыз керек.
1. (5а3 ) 2 =25 а6
2. (3а 2х) 3 =27а 4 х3
3. (13x 2) 3 =39x6
4. 5x - 7xy+4xy =5x - 3xy
5. 6(a - 3b) =6a - 18ab
6. - 10xy +8yz = - 2y(5x - 4z)
IV. Үй тапсырмасы: 5-тест сұрағын дайындап келу
V. Рефлексия: «Еттартқыш, сандық, қоқыс шелегі»
Бүгінгі сабақ сіздерге ұнады ма?
Бүгінгі сабақ бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)
VI. Бағалау
шағым қалдыра аласыз













