Сабақтың басы
5 мин.
|
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
Үй
тапсырмасын пысықтау
Оқулықта
берілген тапсырманың орындалу
көрсетеді, топта талқылайды.
Өзара бағалайды
|
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай
1-10 баллдық жүйе
бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады
|
Жұмыс дәптерлері,
дербес компьютер, т.б.
|
Сабақтың ортасы
35 мин.
|
1-практикалық тапсырма. Сандық тізбекті зерттеу
(математика).
1-практикалық жұмыс

Тапсырманы орындау барысы: Математикалық
тізбекті
бірөлшемді массивке оқытуда деректерді [2..1000] арасындағы
кездейсоқ сандар операторы random көмегімен енгіземіз.
Тізбекті
зерттеу барысында программада төмендегі шарттарды орындауды
қарастырамыз:
Тізбектегі жұп сандарды анықтау: ai% 2 = 0
шартын
тексеру.
Тізбектегі жай сандарды анықтау: тізбек мүшесі ai – дің 2 .. b
i
аралығындағы сандарға бөлу арқылы
бөлгіштерінің санын анықтау. Егер бөлгіштер саны нөлге тең болса,
онда бұл сан жай сан шартын орындайды.
Оқулық
№1- практикалық тапсырма.
Сандық тізбекті Компьютер зерттеу
(математика).
a1, a2,
. . .,an-1, an сандар тізбегі берілген (n<103) және
(0<ai<103)) . Осы тізбекте төмендегі зерттеулерді жүргіз:
а)
Тізбектегі жұп сандардың санын анықтау
ә)
Тізбектегі жай сандардың санын анықтау
б)Тізбектің орташа мәнінен кіші сандарды анықтап
Тізбектің орташа мәнінен кіші сандарды анықтау:
/n
>ai шартын орындаған тізбек мүшелерін
экранға
шығарамыз.

№2- практикалық тапсырма.
Бірқалыпты түзу сызықты қозғалыста жүрілген
жолдың
уақытқа
тәуелділігін зерттеу (физика
практикум) Суы бар шыны түтікшені ішінде ауасы
бар доп (стеариновый шарик) түтіктің жоғарғы жағына көтерілгенше
тігінен ұстап тұрып, ең жоғарғы нүктесіне жеткенде түтікті 1800
градусқа бұрып секундамермен уақытты өлшеу керек
(1-сурет).
Түтікті
сызғыш көмегімен жартысын, үштен бірін, төрттен бірін, бестен бірін
анықтап алып, осы жолдарда доптың жүру уақытын тіркеу керек (1-
кесте)
Топтық жұмыс
Бір
өлшемді кестелердің математика және физикада қолдануына арналған
практикалық тапсырмаларға
талдау
жасаңдар. Қолданудағы тиімділіктері қандай?
Жұптық жұмыс
Математика, физика, химия, биология және география пәндері бойынша
біртипті деректерді өңдеуге арналған
практикалық тапсырманы
жоспарлаңдар.
|
Мұғалімді тыңдайды
Арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін дәптерге жазады
Дескриптор:
-Программа массивтегі барлық элементтерді
тексеріп, жұп сандар мен жай сандарды бөлек шығарады.
Анықтамасын дәптерге жазады
Кестемен
танысады
1-тапсырманы орындайды
Дескриптор:
-Жұп сандардың
саны: Тізбектегі жұп сандардың санын
анықтайды.
-Жай сандардың
саны: Тізбектегі жай сандардың санын
анықтайды.
-Орташа мәннен кіші
сандар: Тізбектің орташа мәнінен кіші
барлық сандарды экранға шығарады.
2-тапсырманы орындайды
Дескриптор:
- бағдарлама
кодын және орындалу
нәтижесін жазады
Дескриптор:
-
бағдарлама кодын жазады
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай,
ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау бойынша
бағаланады
2 балл
2 балл
2 балл
2 балл
2 балл
|
Жұмыс дәптерлері, дербес компьютер, т.б.
Жұмыс дәптерлері,
дербес компьютер
|
Сабақтың соңы
5 мин.
|
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
«Бағдаршам» әдісі
Оқушылар
сабақта нені жақсы білгенін стикерге
жазып
қызыл түске, онша түсінбегенін сары түске,
мүлде түсінбегенін жасыл түске
жапсырады.
|
Өзін-өзі
бағалау.
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай
1-10 баллдық жүйе
бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады
|
Жұмыс дәптерлері,
дербес компьютер, т.б.
|