Ашық сабақ жоспары
|
А.Байтұрсынов атындағы №50 мектеп-гимназиясы |
||||
|
Бөлім |
Python программалау тілінде алгоритмдерді программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Ахайдарова Жансая Бахытжановна |
|||
|
Күні: |
16.03.2023ж |
|||
|
Сынып: 9 «Ж» |
Қатысушылар саны - |
|
Қатыспағандар саны - |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бірөлшемді массивтерді программалау |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.1 – бірөлшемді массивтерді пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Бірөлшемді массивтерді пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау; |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Бірөлшемді массивтерді есептің шешімін анықтауда қолдану; |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Бірөлшемді массивтерді программалауда қолданудың маңыздылығын тұжырымдау. |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин 5 мин |
Оқушылармен амандасу, оларды түгелдеу. Психологиялық ахуал QR код арқылы психологиялық көңіл күй сыйлап, топқа бөлінеміз. І топ –Алгоритм ІІ топ – Python ІІІ топ - Массив Мақсаты: Оқушылар QR код арқылы мадақтама сөз естіп, өз топтарын таңдайды. Тиімділігі: Оқушылар жылдам топқа бөлініп, керемет көңіл-күйде болады. Саралау: оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. Жеке жұмыс. Викторина "Банкомат" әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау Python тілінде алгоритмдерді программалау сұрақтарына жауап беру
Айнымалыларды енгізеді.
Print () операторы
Күрделі шарттар – логикалық амалдар көмегімен біріктірілген екі немесе бірнеше қарапайым шарттар (қатынастар) 4. Python-да While циклінің атқаратын қызметі? Шарттың орындалу барысында, бірінші шарт тексеріледі. 5. Python-да For циклінің атқаратын қызметі ? Бұл парамаетрлі цикл.Бірнеше рет орындалатын циклді ұйымдастырады. 6. break операторы не үшін қажет? break операторы Python тілінде циклден шығу үшін қолданылады. (қосымша толықтыру: кодтың орындалу барысында программа break операторын кездестірсе, онда ол циклден бірден шығып кетеді) |
Мұғаліммен амандасады, бір- біріне сәттілік тілейді. Сұрақтарға жауап береді. |
Ұлттық валюта
|
Интербелсенді тақта, компьютер «QR код» әдісі
Интербелсенді тақта
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2 мин 10 мин 10 мин 4 мин 6 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіру. Бүгінгі жаңа тақырыбымызды бастамас бұрын тақырыпқа байланысты суреттерді салыстыру арқылы, кілттік сөздерді тауып көрейік
Массив - бұл бір типтегі мәндерді сақтайтын мәліметтер құрылымы. Функционалдылығы бойынша олар тізімдерге ұқсас, бірақ олардың кіріс деректер типіне, сондай-ақ өлшемдеріне қатысты кейбір шектеулер бар. Бұл мүмкіндікке қарамастан, массивтер Python бағдарламалау тілінде мәліметтер жиынтығымен жұмыс істеуге арналған функционалды құрал болып табылады. Python тізімдерінде әртүрлі мәліметтер типтеріне сәйкес мәндер болуы мүмкін, ал Python массивтерінде тек бірдей мәліметтер типіне сәйкес мәндер болуы мүмкін. Python-дағы бір өлшемді массив - бұл элементтер тізімі. Мәндер квадрат жақшаның ішінде көрсетіледі, олар үтірлермен бөлініп жазылады.
Практикалық жұмыс
Дескриптор:
Сергіту сәті Оқушылардың көңі-күйін ширатып, сабаққа деген белсенділігін арттыру. Өзара және мұғаліммен қарым қатынасты нығайту.
Сабақты бекіту сұрақтары. «Миллион кімге бұйырады?» әдісі
Массив - бұл бір типтегі мәндерді сақтайтын мәліметтер құрылымы.
Француз тілінен аударылғанда – қуатты, тұтас дегенді білдіреді.
Бірөлшемді,екі өлшемді және көпөлшемді массивтер
Сандық, мәтіндік,символдық
а1, а2, ..., аn-1, аn
Python-дағы бір өлшемді массив - бұл элементтер тізімі. Мәндер квадрат жақшаның ішінде көрсетіледі, олар үтірлермен бөлініп жазылады.
from array import (from - массивті таныстыру)
Элементтердің массивтегі реттік номері индекс деп аталады.
Массивке кіретін айнымалыларды массивтің элементтері дейді.
Массив элементтері тек бірдей типтен тұрады. Ал тізімдер үшін мұндай шектеу жоқ.Тізімнің элементі сан, символ немесе жол болып араласып келуі де мүмкін.
Индекстері 1-ден емес, 0-ден бастап номірленеді. |
Оқушылар суреттерге қарап салыстыру арқылы өз ойларын айтады Жаңа тақырып Оқушылар сабақты мұқият тыңдайды Программа құрастырады
(Оқушыларды әр тапсырма бойынша жинаған ұпайларына қарап, бағалау) |
Python программасы арқылы Bonus картасы арқылы бағалау Ұлттық валюта
|
Интербелсенді тақта Таратпа суреттер
Оқулық, дәптер, интербелсенді тақта Ноутбуктер, интербелсенді тақта
Интербелсенді тақта, стакандар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 мин 3 мин |
Үйге тапсырма
75 бет. Дәптерге орындайық тапсырмасы Тапсырмалар айдарынан №3 есепке программа құрып келу. Кері байланыс Мұғалімге web.whatsapp.com әдісі арқылы
|
Үй тапсырмасын белгілеп алады Сабақ соңында балалар өз ойларын ватцап желісі арқылы қорытындылайды. |
Смарт телефон арқылы бағалау
|
Оқулық
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Ахайдарова Жансая БахытжановнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Бірөлшемді массивтерді программалау
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Бірөлшемді массивтерді программалауМатериал туралы қысқаша түсінік
Python программалау тілінде алгоритмдерді программалау
Материалдың қысқаша нұсқасы Ашық сабақ жоспары
Сабақтың барысы:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||























