Материалдар / Бисерден жасалатын бұйымдар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бисерден жасалатын бұйымдар

Материал туралы қысқаша түсінік
Бисерден жасалатын бұйымдар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
847
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оңтүстік Қазақстан облысы, Сайрам ауданы,

63 Қ.Сәтбаев атындағы жалпы орта

мектебінің технология пәнінің мұғалімі

Сарманова Наргиза


Қысқа мерзімді сабақ жоспары

САБАҚ: технология

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің есімі:

СЫНЫП: 9

Қатысқандар саны: 25

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Бисерден жасалатын бұйымдар

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Сумоншақпен жасалатын сәнді бұйымдарды біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Сумоншақты қолдана отырып бұймдар жасау технологиясын түсінеді.

Кейбір оқушылар:

Су моншақпен (бисермен) кестелеудің технологиясымен таныса отырып, сапалы да сәнді бұйымдар жасайды.

Тілдік мақсат





















Оқушылар:

Сумоншақты пайдалана отырып сәнді бұйымдар жасайдыз бетінше ұқыпты жұмыс істеу дағдылары қалыптасады, қолөнерге деген қызығушылығы артады.Өзін-өзі дамытады,топпен жұмыс істеу және топ жұмысының нәтижесін көреді,өз ойларын сын тұрғысынан ойлай отырып сынып алдында қорғай біледі.

Негізгі сөздер мен тіркестер: Сумоншақтан жасалған бұйымдар сызбалар, суреттер

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Биссер, Бусер ,Рубка,Стеклярус .




  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


Талқылауға арналған тармақтар:

Сумоншақтың шығу тарихын,сәнді бұйымдар жасауда сумоншақтарды қолдану технологияларын.

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Бисердің шығу тарихы әйнектің пайда болуымен тікелей байланысты

Жазылым бойынша ұсыныстар:

1. Сумоншақ дегеніміз не?
2. Сумоншақтың отаны
3. Сумоншақтан жасалған сәндік бұйымдар

Алдыңғы тақырып


Өтілген тақырыптар бойынша сұрақ жауаптар.Елестетеді,ойлана отырып жауап береді.

Жоспар




Жоспар-ланған уақыт

45 минут

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)






Ресурстар

Басталуы

2 минут











Ортасы

5 минут







8 минут





































7 минут





































8 минут





















2 минут















6 минут




















5 минут






Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Жағымды психологиялық ахуал туғызу үшін “Севен-ап” ойыны: Қатысушылар дөңгелене отырып, кезекпен бірден жетіге дейін санайды. Жеті санын айтатын адам “Жеті” деудің орнына, орнынан тұрып, “Севен-ап” деп айтуы керек. Кім жаңылысса, сол ойыннан шығады.

«СЕН  ҚАНДАЙСЫҢ?» биссер түстері арқылы оқушыларды қыздарды 2-топқа бөлу.

1-топ «Қызыл биссер» , 2-топ «Сары биссер»

Қыздарды белгіленген жұмыс орнына отырғызу.



Севен-ап





Түрлі түсті биссерлер

Блум таксономиясының категорияларын қолдану.
«Ыстық орындық»әдісі бойынша сұрақтар.

    1. Ілмекбезбен тоқуға арналған иірімжіп түрлерін атаңыз?

    2. Ілмекбезбен тоқудың негізгі элементтерін атаңыз?

    3. Шалмалы бағанша қалай орындалады?

4.Тоқуға арналған ілмекбездерді қандай материалдан

жасайды

1.Білу. «Ой қозғау әдісі арқылы. Оқушыларға жұмбақ қойып жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

1. Пластмассадан, әйнектен,

інжу-маржаннан жасалатын

түрлі-түсті ұсақ моншақтар (сумоншақ)

Бүгінгі сабағымыз өткен сабағымызға қарағанда өзгеше.Сондықтан ортаға оқушыны шақырайық. Не дайындап келді екен.

1.Оқушы: -Пластмассадан,әйнектен, інжу-маржаннан жасалған түрлі-түсті ұсақ моншақтарды бисер деп атайды.

2.Оқушы: Кейбір деректер бойынша әйнектің Отаны Ежелгі Египет болған.Әйнектен жасалған моншақтар, амулет, ыдыс-аяқтар сонау б.з.д.ІV ғасыр ескерткіштерінен табылған.Әйнектік массаға кобальт, мыс, марганец қосу арқылы египеттер көгілдір, жасыл, алқызыл түсті әйнек алған. Мұндай әшекейлерді еркектер де,әйелдер де, әсіресе ақ түсті киімдермен таққан екен. Ең алғаш бисер атауы дәл осы Египет елімен байланысты. Оның атауы арабтың «бусра» немесе «бусер» деген сөзінен шыққан,мағынасы «жасалған маржан».

3.Оқушы: -Ұсақ моншақтарды кестелеп тігіп, әсем өрнектер (сақина,сырға, білезік)жасайды. Сонымен қатар, қыз-келіншектердің киімдерінің алдын, өңірін, жеңін, жағасын және көзәйнектің қабын, сөмке, әмиян, қамзол, сәукеле, жейде, аяқкиімдерді сәндеуге қолданылады. - Интернеттен алынған сумоншақтың шығу тарихына қатысты қалалардың суреттері шығады, шолу жасалады.Тақтадан бисермен әшекейленген әр түрлі бұйымдар шығады. Қолөнер-мол өнер.Қолөнер-халық өмірімен,тұрмысымен бірге жетіліп, біте қайнасып келе жатыр.Сан алуан түрлі қолөнер бұйымдары әсемдігі, өрнегі, тұрмыстық сән берумен адамдарға рухани ләззат әкелген. Осылардың ішінде бисер өнеріне тоқталайық. Сумоншақтың отаны-ежелгі Египет.Міне солардан бисер деген атаумен жаңа ұғым пайда болды.Египеттен, Сериядан бисердің технологиясы Рим империясына дейін тарады.

    2.Түсіну .»Жигос» әдісі арқылы

«Гүлдер». Осы гүлдерден алқаны, сырғаны және салпаншақты тоқуға болады. Ең алғашқы тоқу кезеңінде түсі және көлемі бірдей болуы керек. Тоқу әдісі дөңгелек тоқу әдісіне ұқсас.

Тереміз:

жұмыс жіпке гүлдің ортасын тоқу үшін бес моншақ теріп, оны дөңгелек тәріздес бекітеміз 1-ші моншақтан өткіземіз;

5 моншақ басқа түспен (6,7,8,9 және 10-ші) гүлдің ортанғы бөлігі өткіземіз 1-ші және 2-ші моншақтардан;

4 моншақты (11,12,13,14-ші) өткіземіз 6,2 және 3-ші моншақтардан;

3 моншақты (23,24 және 25-ші) өткіземіз 19,5,10,9 және 8-ші моншақтардан.

Енді гүлімізге 5 моншақтан жапырақты қосамыз. Жұмыс жіпті 8-ші моншақтан шығарамыз. Жапыраққа дайындаған моншақты пайдаланамыз. Инеге 5 моншақты теріп, дөңгелекке бекітеміз де 8-ші моншаққа ілеміз.

Жұмыс жіпті 13-ші моншақты теріп дөңгелекке бекітеміз, өткіземіз 13-ші моншақтан. Жұмыс жіпті көшіреміз 17-ші моншақты іліп, өткіземіз 12,11,18 және 17-ші моншақтардан.

Үшінші жапыраққа қайтадан жұмыс жіпке 5 моншақтан теріп, өткіземіз 17,15,15,22 және 21 моншақтардан.

Тереміз 5 моншақты тоқимыз төртінші жапырақты, өткіземіз 21, 20,19,25 және 24 моншақтардан.

Бесінші жапырақты тоқу үшін 5 моншақты аламых дөңгелекке бекітеміз 24-ші моншақтан өткізіп жіпті бекітеміз, гүліміз дайын.

3. Қолдану .Сарамандық жұмыс

Сарамандық жұмысты техника қауіпсіздік ережесін еске түсіру мен оқушылардың бір-біріне сәттілік тілеуімен басталады. Жұмыстың реті:

1. Оқушылардың өз қалауы бойынша жұмыстарының үлгісін жасауы .

2. Тоқу үшін қажетті заттарды дайындау.

3. Нұсқау карта, қиял бойынша тоқу.

4. Жұмыс кезінде қауіпсіздік ережесін сақтау. Сумоншақтың тоқылу жолдары тақтада көрсетемін. Сарамандық жұмыс кезінде оқушылар «ЭКСПО-2017», »Құмыра гүлді» жасайды. Нәтижесінде сумоншақпен тоқу өнері өте нәзіктілікті, әдемілікті, шыдам-дылықты және қиял ұшқырлығы мен шеберлікті талап етеді екен деп тапты.

Сергіту сәті : Үстел үстінде бисерден жасалған моншақ, білезік, алқа, сөмке және сырға тұрады. Қыздар әшекей бұйымдардың астындағы жұмбақты дұрыс шешсе, сол бұйымды сыйлыққа алады. 

1.Қолымда бір құсым бар екі басты, 
Аяғын басқан кезде нәрсе қашты. (қайшы) 


2.Жылмаң-жылмаң етеді, 
Жылмаңдап сайдан өтеді 
Із-міз тастап кетеді. (ине) 

 
Үлгі әр оқушының алдына таратылып беріліп, өзіндік жұмыс жүргізіледі. 

5.Талдау. Базардағы алқа мен өз қолымен жасаған алқаны салыстыру. Базардағы алқа.

5. Жинақтау  «Сұрақ жауап» арқылы топтарға әртүрлі тапсырмалар беру. 

1. Бисердің отаны қай ел? 
2. Бисер мен стеклярустың айырмашылығы неде? 
3. Бисерден, стеклярустан қандай заттар жасалады? 
4. Бисермен жұмыс істеу үшін қандай қажетті жағдайлар

қажет? 


Ыстық орындық







АКТ презентация






































Сумоншақ,

Ине,жіп




































Сумоншақ,

Ине,сым,қайшы

рамка



















Сумоншақ,блезік

Алқа,сырға,сөмке












АКТ перзентация




















АКТ презентация

Аяқталуы

2 минут

Бағалау:Смайликтер арқылы топ өзін-өзі бағалайды.Топтық жиынтық бағалау.

Үйге тапсырма: Бисерден басқа гүл тоқып келу.

Кері байланыс: «Тазалық ойны» сабақтың екі жақсы кезеңі мен бір тілектерін жазу ұсынылды.

Сабақтан алған әсерлері мен тілектерін стикерлерге жазып жапсыру.

Смайликтер



Стикерлер














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!