Bisualbasic–те графикалық обьектілерді енгізу, анимация және мультимедиа

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Bisualbasic–те графикалық обьектілерді енгізу, анимация және мультимедиа

Материал туралы қысқаша түсінік
Bisualbasic–те графикалық обьектілерді енгізу, анимация және мультимедиа
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ : Информатика

Мектеп: Зайсан ауданының әкімдігінің

«Абай атындағы орта мектебі» КММ

Күні: 01/03/2017ж

Мұғалім есімі: Тулебаева Назым Абайовна

Сабақтың тақырыбы:

Bisualbasic–те графикалық обьектілерді енгізу, анимация және мультимедиа

СЫНЫП: 10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты:( оқу мақсаттары )

Оқушыларобьектілерді енгізуді,анимация және мультимедианы пайдаланып процедура жаза білу

Сабақ соңында қол жеткізетін оқу мақсаттары:

  • Графика тарауын пысықтайды;

  • Қарапайым шеңбер,сызық,төрбұрыштар

  • салуды көрсете алады;

  • бағдарлама құруды меңгереді;

  • Өзіндік жоба жасай алады;


Барлық оқушылар:

VB бағдаламасында график салу әдістерін біледі, компьютерде қарапайым бағдарлама жасайды .

Оқушылардың басым бөлігі:

VB бағдарламасында терезе элементтерін ажыратады, қолданады, бағдарламаға өзгеріс енгізеді.

кейбір оқушылар:

VB бағдарламасын қолдануда өз жобаларын немесе суретке қарап бағдарлама жазады, көшбасшы бола алады. Талдайды.

Түйінді идеялары: оқушылар өздері дайындаған сұрақтарға жауап бере отырып , электронды тапсырма орындап, компьютермен нәтижелірін дәлелдей біледі.

Тілдік мақсат

Оқушылар... істей алады?

VB бағдарламасында оқушылар тәжірибелік тапсырмаларды орындай алады, сұрақтарға жауап бере алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Visual basic ,Form, picture box, object, pset, line, color, toolbox, width, height

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

әдістердің ағылшынша жазылуы, оқылуы


Талқылауға арналған тармақтар:

Vbбағдарламасында графика, анимация, мультимедиа айырмашылығы


Сіз неліктен ... екенін айта аласызба?

Сіз неліктен осы бағдарламада пайдалы екенін не пайдасыз екенін айта аласызба ?


Алдыңғы оқу


Анимация, Графика , мультимедиаға сөздеріне қатысты бұдан бұрын не білетін едік?

Жауап : Paint редакторында сурет салдық, дыбыс жазу,ойнату тәсілдерін үйрендік. Слайд жасауды анимация қоюды, видеоклиптер қосуды білдік .паскальда программа құруда графиканы пайдаландық.


Жоспар


Жоспарланған уақыт

45 минут


Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

11минут

  1. Ұйымдастыру кезеңі:

«Сәлемдесу » мұғалім сөзі, ынтымақтастық атмосферасын, топ ережесін еске түсіру, қалыптастыру.оқушыларды түгендеу, /2 мин/ Бағалау критерилерін таныстыру \1 мин\


Топқа бөлу: оқушыларды VB әдістері арқылы топқа бөлу, топ жетекшісін тағайындау.

Мұғалімдердің оқушыларды зерттеу парағын тарату. Оқушылардан , 2017жылғы президент жолдауын сұрап, еске түсіру.

Тапсырма 1. « Мен саған – сен маған» стратегиясы \7 мин\

Оқушылар жұмыс жасау қабырғасына өздері үйден дайындаған сұрақтарын іліп, қарсылас топтан сұрақ алып жауап береді.


Оқулық,

Стикер, тақта проектор, компьютер

Ортасы

25минут








Тапсырма 2. «Түрткі сұрақтар» оқушылар электронды оқулықтан сұрақтарға жауап береді. Дұрыс жауабын компьютер айтып отырады. Сыныптық жұмыс

Тапсырма 3. «кім жылдам » әр топтан бір оқушы шығып тақтаға бағдарлама жазады.Шеңбер және төртбұрыш салып көрсетеді.

Сергітусәті: ойын түрінде

Тапсырма 4. «ой толғаныс» деңгейлік тапсырма.

«С»Деңгей бағдарламасы графикпен бірге кейбір өзгеріс енгізу ұсынылады. Сары түсті таратпа ресурс парағы беріледі

«В» Деңгей кейбірі бағдарламасы берілген,ал екінші түрлері график берілген. Мұнда сурет ,график түрде берілгендер бағдарлама жазады. Жасыл түсті таратпа ресурс парағы беріледі.

«А » Деңгей тек сурет түрінде ғана ұсынылады бағдарламасын озі құрастырып жазады. Қызыл түсті ресурс парағы беріледі.


компьютер,

электронды оқулық тапсырмасы, тақта проектор

«Кір жаятын жіп»

Аяқталуы

9 мин


Тапсырма 5. «кір жаятын жіп» топтық жұмыс.

Сөздіктерді орнына орналастырады


3минуттық «Эссе жазу» кері байланыс

Маған сабақ ұнады өйткені...




Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе...


Маған рахмет айтудың екі себебі...


Үйге тапсырма : П 23 оқу, 3d blender,3сұрақ әзірлеу.

Бағалау критерийін жинап, жиынтық бағалау


Кесте

Тақта

Слайд

Бағалау парағы

.

Қосымша ақпарат

Саралау –сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Жұпта, топта жұмыс барысында оқушыларға әр –түрлі деңгейдегі тапсырмаларды орындауға мүмкіндік беру. Бұл саралау оқушылардың қажеттілігіне қарай бағытталған.


Бағалау –оқушылардың үйренген тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Топ, жұп арасында жұмысты тыңдау, жазба жұмыстарын көру арқылы, жекелеген оқушылардың білімін бағалау. Компьютердегі бейімділігі туа біткен дарындылық пен жүре пайда болған дарындылығын байқау

Пән аралық байланыс: ағылшын, сызу, геометрия, орыс тілі, еңбек

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері: топта ереже сақтау , компьютерде қауіпсіздік журналын жазу.

Құндылықтармен байланыс:

Жоғары программалауды білу,компьютерлік сауаттылық, заман талабына бейімделу.




Рефлексия

Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болады?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердімбе ?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен енгіздім?т.б



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды(Оқытуды да , оқуды да ескеру)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(Оқытуды да , оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінінен не білдім?

1.

2.








Топ жетекшісі:


1 тапсырма

2тапсырма

3тапсырма

4 тапсырма

5тапсырма

Суммативті бағасы

Бағалаудың табыс критерийі

жұмыс жасау қабырғасына сұрақ ілсең 1балл және сұраққа жауап берсең 1балл

Электронды оқулықтан орындаған әр дұрыс тапсырма 1балл

«Кім жылдам »

Топтар бағаланады

Әр топтан 1оқушы шеңбер және төрбұрыш програмасын жазады,түсіндіреді

Бағдарлама шықса 5балл

Компьютерде жұмыс

А-15 балл жартылай 10балл

В-10 балл жартылай 7балл

С-5 балл жартылай 3балл

Сөздікпен жұмыс

1болған топ 5балл, келесі біткен топ жұмысы дұрыс болса 4балл


29-32 бал

«бес»

23-28бал «төрт»

19-23 бал «үш»


























































1 тапсырма

2тапсырма

3тапсырма

4 тапсырма

5тапсырма

Суммативті бағасы

Бағалаудың табыс критерийі

жұмыс жасау қабырғасына сұрақ ілсең 1балл және сұраққа жауап берсең 1балл

Электронды оқулықтан орындаған әр дұрыс тапсырма 1балл

«Кім жылдам »

Топтар бағаланады

Әр топтан 1оқушы шеңбер және төрбұрыш програмасын жазады,түсіндіреді

Бағдарлама шықса 5балл

Компьютерде жұмыс

А-15 балл жартылай 10балл

В-10 балл жартылай 7балл

С-5 балл жартылай 3балл

Сөздікпен жұмыс

1болған топ 5балл, келесі біткен топ жұмысы дұрыс болса 4балл


29-32 бал

«бес»

23-28бал «төрт»

19-23 бал «үш»



























































Кері байланыс парағы

Кері байланыс


Маған сабақ ұнады өйткені...


Сабақта ұнаған 3 нәрсе....


Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе...


Маған рахмет айтудың екі себебі...




Кері байланыс


Маған сабақ ұнады өйткені...




Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе...


Маған рахмет айтудың екі себебі...




Кері байланыс


Маған сабақ ұнады өйткені...


Сабақта ұнаған 3 нәрсе....


Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе...


Маған рахмет айтудың екі себебі...




Кері байланыс


Маған сабақ ұнады өйткені...


Сабақта ұнаған 3 нәрсе....


Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе...


Маған рахмет айтудың екі себебі...




Кері байланыс


Маған сабақ ұнады өйткені...


Сабақта ұнаған 3 нәрсе....


Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе...


Маған рахмет айтудың екі себебі...




Кері байланыс


Маған сабақ ұнады өйткені...


Сабақта ұнаған 3 нәрсе....


Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе...


Маған рахмет айтудың екі себебі...



Сабаққа талдау



  1. Сабақтың тақырыбы: «Bisual basic –те графикалық обьектілерді енгізу, анимация және мультимедиа»

  2. Сабақтың мақсаты: 1.1 Оқушылар обьектілерді енгізуді,анимация және мультимедианы пайдаланып процедура туралы білу.

    1. Оқушылар visual basic бағдарламасын қолданады.

  3. Сабақта алға қойған мақсатыма жету үшін ІІІ базалық деңгейлік курста алған білім негізінде өз сабақтарымда жеті модульдің үш –төрт түрін кірістіре отырып жоспар құрдым. Оқушыларды топқа бөлуде гүл ішіне жасырылған сабаққа қатысты терминдермен бөлу өте тиімді болды. Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіруде «Мен саған – сен маған » стратегиясы арқылы оқушылар өздері үйден дайындап келген сұрақтарына жауап бере отырып ,сабаққа дайындалу дағдылары қалыптасқанын көрсетті. Топта бағалауда топ жетекшілері сабақтың әр кезеңін формативті бағалай отырып сабақ соңында суммативті бағасын әділ қоя білді. Бағалау дегеніміз жақын отыру дегендей өзіне жақын сыныптастарын бағалауда нақты нәтиже көрсете білген топ жетекшілері көшбасшы болды. Сабақтың негізгі бөлімінде деңгейлік тапсырмаларды да оқушылар өз деңгейлерінде, кейбір орта деңгейдегі оқушылар жоғары деңгейді орындай алды. Сондай- ақ сабақ мақсатына жету үшін «Кім жылдам» электронды сұрақтар, экранда жылдам бағдарлама құру және Сабақты бекітуде «кір жаятын жіп » тәсілі қолданып оқушылар үш тілде қолданылған терминді жылдам орындап көрсете алды. Сабақ соңында оқушылар тест және 3 минуттық эссе жазды «Маған сабақ ұнады», «сабақта қиындық туғызған үш нәрсе», «Мұғалімге рахмет айтудың екі себебі» . Сабаққа кері байланыста, мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланысты , яғни сабақтан алған әсерін смайликтер арқылы білдірді.

  4. Сабақ мақсатына жеттім. Ынтымақтастық атмосферасы сәтті болып, оқушы мен мұғалім арасында диалог өте тиімді болды. Жоспарланған уақытты ұстандым. Жоспардан ауытқушылық болған жоқ.












Информатика пәні мұғалімі: Тулебаева Н.А

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.01.2019
425
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі