Материалдар / БІТІРУШІ ТҮЛЕКТЕРДІҢ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ МЕН СЕНІМДІЛІГІН ЖЕТІЛДІРУ

БІТІРУШІ ТҮЛЕКТЕРДІҢ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ МЕН СЕНІМДІЛІГІН ЖЕТІЛДІРУ

Материал туралы қысқаша түсінік
- жағымсыз эмоциялардан айыру; - өзін-өзі талдау қабілетін дамыту; - өзін-өзі бағалауды жоғарылату.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Желтоқсан 2017
646
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ақтөбе облысыЫрғыз ауданыШеңбертал ауылы Шеңбертал орта мектебінің психологыБаймұханов Самал ЕрмұханбетұлыБІТІРУШІ ТҮЛЕКТЕРДІҢ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ МЕН СЕНІМДІЛІГІН ЖЕТІЛДІРУМақсаты:
  • жағымсыз эмоциялардан айыру;
  • өзін-өзі талдау қабілетін дамыту;
  • өзін-өзі бағалауды жоғарылату.
1. СәлемдесуӘр қатысушы 1 аптаның ішінде өздерінің бастарынан өткен жақсы хикаяларын, жақсы жаңалықтарымен, көңіл-күйлерімен бөліседі.2. «Бұзылған телефон» жаттығуыНұсқау: «Сендерге 2 топқа бөліну керек. Бөлінгеннен кейін бір-біріміздің артымызға қатар құрып тұрамыз. Қатардың соңында тұрған бала би қимылын ойлап тауып алдыңда тұрған адамды түртіп би қимылын көрсетеді, ол адам би қимылын жаттап алып және өзінің би қимылын қосып, келесі адамды түртіп би қимылдарын көрсетеді, жаттығу ретімен жалғасып кетеді. Сосын, ең соңында қандай би шыққанын көреміз».Талдау:
  • Көңіл-күйлеріңмен бөлісіңдер.
  • Би қимылдарын ойдан шығару және би қимылдарын қайталау қиындық туғызды ма?
  • Сенің ойыңша ойынның мақсаты қандай?
3. «Кім өзін өзгелерден артық мақтайды» жаттығуы немесе «Қара күнге» жадынамасыКейде әрқайсымыздың басымызға бұл дүниеде түкке тұрмайтын, қолыңнан ештеңе келмейтін дәрменсіз, сары уайымға салынып кететін кездер болады. Сол кезде өзіміздің жеке қасиеттеріміз, қабілеттерміз, жеңістеріміз, сәттіліктеріміз, қуанышты оқиғаларымыз ұмытылып қалады. Әрбіріміздің бойымызда мақтан тұтатын қасиеттеріміз бар. Психологиялық кеңес беруде негізі мынадай әдіс қолданылады: психолог алдына келген кеңес алушымен бірге ол кісінің кез келген жағдайдағы қабілеті, жетістіктері мен мүмкіндіктері жайлы өзіне жадынама жасайды. Бұл жадынама өзіңді керексіз немесе қорғансыз сезінетін көңілсіз жағдайларда бойына сергектік беріп, өзін әлдеқайда өзгелерден жоғары сезінуіне мүмкіндік жасайды. Жадынама «Менің жетістерім»
Менің өзгелерден ерекшелігімМенің қабілеттерім мен таланттарымМенің жетістіктерім






Нұсқау: «Менің өзгелерден ерекшелігім» - деген бағанаға өзіңе ұнайтын мінезіндегі ерекшеліктерді жазуға болады.«Менің қабілеттерім мен таланттарым» - деген бағанаға: өмірге, жұмысқа қабілеттеріңді және кез келген саладағы таланттарыңды жазуға болады.«Менің жетістіктерім» - деген бағанаға кез келген жетістіктеріңді жазуға болады. Бланкіні толтырып болған соң, пікір алысу болады:
  • Жаттығуды орындау барысында сендерге қай бағананы толтыру маңызды болды?
4. «Өз құндылықтарымның деклорациясы» жаттығуыНұсқау: Қазір мен сендерге «Өз құндылықтарымның деклорациясын» оқып беремін. Бұл өзіңе арналған ұран десек те болады. Енді ұранымызды барлығымыз бірге дауыстап оқимыз. «Мен бұл – МЕН! Бүкіл әлемде Мен секілді жан жоқ. Әрине, дүниеде маған ұқсайтын адамдар болуы мүмкін, бірақ дәл мендей жоқ. Сондықтан, менің істеген істерім ол - тек Менікі. Менің денем, менің санам, менің ойым және жоспарым, менің сезімдерім - қорқынышым, қуанышым, қысымым, махаббатым, үмітім, арманым, қандай да болмасын Менікі. Менің ауызым және ауызымнан шыққан сөздерім - инабатты, дөрекі, дұрыс және дұрыс емес, қатты және жай; менің барлық іс-әрекеттерім, басқа адамдарға және өзіме деген қарым-қатынасым бұның бәрі тек Менікі! Жеңістерім, жеңілістерім, қателіктерім деменікі. Мен өз-өзімді жақын тани аламын, өзіммен достасып, өзімді сүйе аламын. Мен қазіргі сәтте не көрсем де, не сезінсем де, не айтсамда бәрі Менікі. Мен өзімне лайықты емес қасиеттерден бойымды аулақ ұстай аламын, өзіме керек деген қасиеттерімді сақтай аламын және де өзімнен жаңа қасиеттерімді аша аламын. Мен көре аламын, сезіне аламын, ойлай аламын, сөйлей аламын және іс-әрекет ете аламын. Менің қолымнан барлығы келеді, мені қоршаған адамдарға мейірімді және өмірлеріне қуаныш сыйлай аламын. Мен тек – Өзімдікімін, сондықтан да, мен өзімді дамыта аламын. Мен бұл - Мен және де Мен – кереметпін!».Талқылау:
  • Өздеріңді қалай сезініп тұрсыңдар?
  • Көңіл-күйіңмен бөліс?
  • Бұл жаттығу сендерге не берді?
5. «Пандора жәшігі» жаттығуыНұсқау: қатысушыларға Пандора жәшігі жайлы аңыз айтылады. Сосын қатысушыларға бір қағаздан беріледі «Осы қағазға алдағы емтиханды жақсы тапсыру үшін сендерге не кедергі болып тұрғанын жазыңыздар. Кедергілеріңді мына Пандора жәшігіне салып жабыңдар!».Жаттығу аяқталғаннан кейін талқылау.6. Тренинг сабақты қорытындылау «Жолға дайындық» Нұсқау: қатысушыларға тренинг сабақтардың барысында үйреніп, білгендерін емтиханға алып баратын чемоданға салу керек.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ