|
Бөлім: |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ АЙЫ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
Мамыр |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
1 мамыр бірлік күніне орай:«Біз әртүрліміз, бірақ теңбіз» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Бірлік, ынтымақ құндылығы |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Оқушылар 1 Мамыр Бірлік Күнінің маңызын түсінеді. 2. Оқушылар әртүрлі ұлттар арасындағы бірлік пен ынтымақтастық құндылықтарын зерттейді. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Оқушылармен амандасып ой қозғау: «1 Мамыр Бірлік күні» туралы не білетіндерін сұраңыз. Талқылау: Қоғамдағы бірлік пен ынтымақтастықтың маңыздылығын қысқаша талқылаңыз. Оқушылардан айырмашылықтарға қарамастан бірлік болу деген нені білдіретіні туралы өз ойларын айтуды сұраңыз. |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады.
|
Құндылықтарға байланысты кері
байланыс беру. |
Тақта және маркерлер |
|
Негізгі бөлім |
Презентация: Проектор арқылы «1 Мамыр Бірлік» күнінің тарихы мен маңызы туралы презентация көрсету. 1. Мерекенің шығу тегі. 2. Көпмәдениетті қоғамдағы бірліктің маңыздылығы. 3. Әртүрлі мәдениеттердің Қазақстанның дамуына қалай үлес қосатыны туралы мысалдар. Интерактивті талқылау: Оқушыларды бірлік пен әртүрлілікке байланысты сұрақтар қоюға және өз тәжірибелерімен бөлісуге шақырыңыз. Топтық іс-әрекет: Оқушыларды шағын топтарға бөлу (әрқайсысы 4-5 оқушы). Әр топ: 1. Қазақстанда ұлтөкілдерінің белгілі бір мәдениетті таңдаңыз. 2. Бұл мәдениеттің бірлік идеясына қалай ықпал ететінін талқылаңыз. 3. Сыныппен бөлісу үшін қысқаша презентация (2-3 минут) дайындаңыз. |
Ой қозғайды, пікір алмасады Әр топ өз қорытындыларын сыныпқа ұсынады. |
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру, бағалау.
Қол шапалақтау мен оң пікірлерді мадақтаңыз.
|
Презентацияға арналған проектор мен экран
Негізгі ойлар мен жаттығулар жазылған үлестірмелі материалдар
|
|
Қорытынды |
Қорытынды және ой толғау. Сабақ барысында талқыланған негізгі ойларды қорытындылаңыз. Оқушылардан бірлік пен әртүрлілік туралы не білгендері туралы ойлауды сұраңыз. |
. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары |

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Біз әртүрліміз бір теңбіз
Біз әртүрліміз бір теңбіз
|
Бөлім: |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ АЙЫ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
Мамыр |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
1 мамыр бірлік күніне орай:«Біз әртүрліміз, бірақ теңбіз» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Бірлік, ынтымақ құндылығы |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Оқушылар 1 Мамыр Бірлік Күнінің маңызын түсінеді. 2. Оқушылар әртүрлі ұлттар арасындағы бірлік пен ынтымақтастық құндылықтарын зерттейді. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Оқушылармен амандасып ой қозғау: «1 Мамыр Бірлік күні» туралы не білетіндерін сұраңыз. Талқылау: Қоғамдағы бірлік пен ынтымақтастықтың маңыздылығын қысқаша талқылаңыз. Оқушылардан айырмашылықтарға қарамастан бірлік болу деген нені білдіретіні туралы өз ойларын айтуды сұраңыз. |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады.
|
Құндылықтарға байланысты кері
байланыс беру. |
Тақта және маркерлер |
|
Негізгі бөлім |
Презентация: Проектор арқылы «1 Мамыр Бірлік» күнінің тарихы мен маңызы туралы презентация көрсету. 1. Мерекенің шығу тегі. 2. Көпмәдениетті қоғамдағы бірліктің маңыздылығы. 3. Әртүрлі мәдениеттердің Қазақстанның дамуына қалай үлес қосатыны туралы мысалдар. Интерактивті талқылау: Оқушыларды бірлік пен әртүрлілікке байланысты сұрақтар қоюға және өз тәжірибелерімен бөлісуге шақырыңыз. Топтық іс-әрекет: Оқушыларды шағын топтарға бөлу (әрқайсысы 4-5 оқушы). Әр топ: 1. Қазақстанда ұлтөкілдерінің белгілі бір мәдениетті таңдаңыз. 2. Бұл мәдениеттің бірлік идеясына қалай ықпал ететінін талқылаңыз. 3. Сыныппен бөлісу үшін қысқаша презентация (2-3 минут) дайындаңыз. |
Ой қозғайды, пікір алмасады Әр топ өз қорытындыларын сыныпқа ұсынады. |
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру, бағалау.
Қол шапалақтау мен оң пікірлерді мадақтаңыз.
|
Презентацияға арналған проектор мен экран
Негізгі ойлар мен жаттығулар жазылған үлестірмелі материалдар
|
|
Қорытынды |
Қорытынды және ой толғау. Сабақ барысында талқыланған негізгі ойларды қорытындылаңыз. Оқушылардан бірлік пен әртүрлілік туралы не білгендері туралы ойлауды сұраңыз. |
. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары |

шағым қалдыра аласыз



















