Қысқа мерзімді жоспар
|
Күні |
28.04.2025ж |
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Біз әртүрліміз, бір теңбіз» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 31-САБАҚ: 8- сыныптар:«Жедел жәрдем нөмірлері және сенім телефондары |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
- Оқушыларды бір-бірін құрметтеуге, адам құқықтарын қадірлеуге тәрбиелеу; - Әртүрлілікке толерантты көзқарасты қалыптастыру; -. Ынтымақ, достық, бірлік туралы түсінік беру. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Қауіпті селфи жасауға және қауіпті жағдайлардан аулақ болуға үйрету. . |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Бірлік және Ынтымақ |
|
|
Дәйексөз |
«Күннің көзі ортақ, жақсының сөзі ортақ» |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сыныпты түгелдеу, сыныптағы оқушылардың зейінін сабаққа аудару Апта дәйек сөзі «Күннің көзі ортақ, жақсының сөзі ортақ» Оқушылар апта дәйексөзі бойынша мақал мен мәтелдерді атайды. Мұғалім сөзі: Біз – әртүрлі отбасынан, әртүрлі ұлттан, әртүрлі мінездіміз. Бірақ бізді біріктіретін – бір мектеп, бір сынып, бір Отан. Сұрақ: – Неліктен адамдардың әртүрлі болғаны жақсы деп ойлайсыңдар? |
Мұғаліммен амандасып, кезекші оқушы сыныптағы оқушылардың санын баяндайды Оқушылар Дәйексөздің мағынасын ашып мысалдар келтіреді.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп өз ойларымен бөліседі |
Презентация |
|
Негізгі бөлім |
Бейнеролик: Бірлік пен татулық қасиеті туралы не білеміз? Топтық жұмыс: Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топқа тапсырма: ? 1-топ: «Әркімнің жүрегі – бір әлем» (адамдар арасындағы айырмашылықтар) ? 2-топ: «Толеранттылық дегеніміз не?» (пікірталас) ? 3-топ: «Біз біргеміз!» (постер жасау – сурет арқылы ойды жеткізу) |
Бейнероликті қарайды. Ынтымақтың маңыздылығына тоқталып сипаттайды Оқушылар топқа бөлініп жұмыс жасайды. |
Презентация |
|
Сабақтың ортасы 5 мин |
Хор: Ынтымақ елім Қазақстан Көгінде самғап ұшқан, Көгершін бейбіт Қазақстан. Әлемге сәлем жолдаған, Ынтымақ елім – Қазақстан. Қайырмасы: Көгінде самғап ұшқан, Көгершіндей біз құстар. Әлемге сәлем жолдаған, Ынтымақ елім – Қазақстан. Сайрайды тілім ортақ, Қиындық кетті тарқап. Сайында өсіп тірілген, Қазыналы алтын алқап. Бірлігімсің нұр ашқан, Әр ұлтпен тіл табысқан. Әлемге әйгіленген, Тәуелсіз Қазақстан. |
Оқушылар сынып болып ән шырқайды
|
Презентация |
|
Қауіпсіз дік 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру I. Кіріспе бөлім "Жедел жәрдем қызметі дегеніміз не?" "Сенім телефоны не үшін қажет?" 2. Миға шабуыл: "Өзің немесе жақының сырқаттанып қалса, не істер едің?" "Қандай жағдайда сенім телефонына хабарласуға болады?" Негізгі бөлім 1. Теориялық бөлім : Жедел жәрдем нөмірлері: 103 – Жедел жәрдем 112– Бірыңғай төтенше жағдайлар қызметі Жедел жәрдем шақыру ережелері: 1. Өзіңді таныстыру. 2. Ауру немесе жарақат алған адамның жағдайын сипаттау. 3. Орналасқан жеріңді нақты айту. 4. Диспетчердің сұрақтарына нақты жауап беру. Сенім телефондары: 150 – Балалар мен жасөспірімдерге арналған сенім телефоны 111 – Ұлттық сенім телефоны (қорғау және көмек көрсету қызметі) 1406 – Психологиялық көмек көрсету орталығы Сенім телефонына хабарласу себептері (қиын жағдайлар, психологиялық қысым, отбасылық мәселелер және т.б.). Барлық қоңыраулар құпия сақталатынын және тегін екенін түсіндіру. 2. Практикалық бөлім : "Қайда хабарласу керек?" ойыны: Мұғалім түрлі төтенше жағдайларды сипаттайды, оқушылар дұрыс қызметті анықтайды. Рөлдік ойын: Бір оқушы диспетчер, екіншісі көмек сұраушы болып, телефон арқылы дұрыс хабарласу жаттығуын жасайды. Топтық жұмыс: Әр топқа әртүрлі жағдай беріледі, олар мәселені қалай шешу керектігін талқылайды. Қорытынды бөлім Сабақтың негізгі ойларын қорытындылау. "Есте сақта!" – жедел жәрдем және сенім телефондарының нөмірлерін қайталау. Рефлексия: "Мен бүгін не үйрендім?" Үй тапсырмасы: Жедел жәрдем және сенім телефондарының нөмірлерін жаттау. "Мен қандай жағдайда көмек сұрар едім?" тақырыбында шағын эссе жазу. |
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Оқушылар мұқият тыңдайды |
Презентация Плакаттар Жазу құралдары |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Қорытынды бөлім: Сұрақ-жауап: – Әртүрлі болғанымен бізді не біріктіреді? – Басқаны түсіну не үшін маңызды? – Достық пен бірлік дегенді қалай түсінесің? Мұғалімнің қорытынды сөзі: Біздің қоғамда әркім өз орнын таба білуі керек. Құрметтеу, түсіну, қабылдау – міне нағыз адамгершілік қасиет. |
Оқушылар сабақты ұран сөзімен аяқтайды. Ұраны: «Біз – әртүрліміз, бірақ біргеміз! Біз – бір теңбіз!» |
Презентация |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Біз әртүрліміз, бір теңбіз
Біз әртүрліміз, бір теңбіз
Қысқа мерзімді жоспар
|
Күні |
28.04.2025ж |
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Біз әртүрліміз, бір теңбіз» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 31-САБАҚ: 8- сыныптар:«Жедел жәрдем нөмірлері және сенім телефондары |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
- Оқушыларды бір-бірін құрметтеуге, адам құқықтарын қадірлеуге тәрбиелеу; - Әртүрлілікке толерантты көзқарасты қалыптастыру; -. Ынтымақ, достық, бірлік туралы түсінік беру. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Қауіпті селфи жасауға және қауіпті жағдайлардан аулақ болуға үйрету. . |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Бірлік және Ынтымақ |
|
|
Дәйексөз |
«Күннің көзі ортақ, жақсының сөзі ортақ» |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сыныпты түгелдеу, сыныптағы оқушылардың зейінін сабаққа аудару Апта дәйек сөзі «Күннің көзі ортақ, жақсының сөзі ортақ» Оқушылар апта дәйексөзі бойынша мақал мен мәтелдерді атайды. Мұғалім сөзі: Біз – әртүрлі отбасынан, әртүрлі ұлттан, әртүрлі мінездіміз. Бірақ бізді біріктіретін – бір мектеп, бір сынып, бір Отан. Сұрақ: – Неліктен адамдардың әртүрлі болғаны жақсы деп ойлайсыңдар? |
Мұғаліммен амандасып, кезекші оқушы сыныптағы оқушылардың санын баяндайды Оқушылар Дәйексөздің мағынасын ашып мысалдар келтіреді.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп өз ойларымен бөліседі |
Презентация |
|
Негізгі бөлім |
Бейнеролик: Бірлік пен татулық қасиеті туралы не білеміз? Топтық жұмыс: Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топқа тапсырма: ? 1-топ: «Әркімнің жүрегі – бір әлем» (адамдар арасындағы айырмашылықтар) ? 2-топ: «Толеранттылық дегеніміз не?» (пікірталас) ? 3-топ: «Біз біргеміз!» (постер жасау – сурет арқылы ойды жеткізу) |
Бейнероликті қарайды. Ынтымақтың маңыздылығына тоқталып сипаттайды Оқушылар топқа бөлініп жұмыс жасайды. |
Презентация |
|
Сабақтың ортасы 5 мин |
Хор: Ынтымақ елім Қазақстан Көгінде самғап ұшқан, Көгершін бейбіт Қазақстан. Әлемге сәлем жолдаған, Ынтымақ елім – Қазақстан. Қайырмасы: Көгінде самғап ұшқан, Көгершіндей біз құстар. Әлемге сәлем жолдаған, Ынтымақ елім – Қазақстан. Сайрайды тілім ортақ, Қиындық кетті тарқап. Сайында өсіп тірілген, Қазыналы алтын алқап. Бірлігімсің нұр ашқан, Әр ұлтпен тіл табысқан. Әлемге әйгіленген, Тәуелсіз Қазақстан. |
Оқушылар сынып болып ән шырқайды
|
Презентация |
|
Қауіпсіз дік 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру I. Кіріспе бөлім "Жедел жәрдем қызметі дегеніміз не?" "Сенім телефоны не үшін қажет?" 2. Миға шабуыл: "Өзің немесе жақының сырқаттанып қалса, не істер едің?" "Қандай жағдайда сенім телефонына хабарласуға болады?" Негізгі бөлім 1. Теориялық бөлім : Жедел жәрдем нөмірлері: 103 – Жедел жәрдем 112– Бірыңғай төтенше жағдайлар қызметі Жедел жәрдем шақыру ережелері: 1. Өзіңді таныстыру. 2. Ауру немесе жарақат алған адамның жағдайын сипаттау. 3. Орналасқан жеріңді нақты айту. 4. Диспетчердің сұрақтарына нақты жауап беру. Сенім телефондары: 150 – Балалар мен жасөспірімдерге арналған сенім телефоны 111 – Ұлттық сенім телефоны (қорғау және көмек көрсету қызметі) 1406 – Психологиялық көмек көрсету орталығы Сенім телефонына хабарласу себептері (қиын жағдайлар, психологиялық қысым, отбасылық мәселелер және т.б.). Барлық қоңыраулар құпия сақталатынын және тегін екенін түсіндіру. 2. Практикалық бөлім : "Қайда хабарласу керек?" ойыны: Мұғалім түрлі төтенше жағдайларды сипаттайды, оқушылар дұрыс қызметті анықтайды. Рөлдік ойын: Бір оқушы диспетчер, екіншісі көмек сұраушы болып, телефон арқылы дұрыс хабарласу жаттығуын жасайды. Топтық жұмыс: Әр топқа әртүрлі жағдай беріледі, олар мәселені қалай шешу керектігін талқылайды. Қорытынды бөлім Сабақтың негізгі ойларын қорытындылау. "Есте сақта!" – жедел жәрдем және сенім телефондарының нөмірлерін қайталау. Рефлексия: "Мен бүгін не үйрендім?" Үй тапсырмасы: Жедел жәрдем және сенім телефондарының нөмірлерін жаттау. "Мен қандай жағдайда көмек сұрар едім?" тақырыбында шағын эссе жазу. |
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Оқушылар мұқият тыңдайды |
Презентация Плакаттар Жазу құралдары |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Қорытынды бөлім: Сұрақ-жауап: – Әртүрлі болғанымен бізді не біріктіреді? – Басқаны түсіну не үшін маңызды? – Достық пен бірлік дегенді қалай түсінесің? Мұғалімнің қорытынды сөзі: Біздің қоғамда әркім өз орнын таба білуі керек. Құрметтеу, түсіну, қабылдау – міне нағыз адамгершілік қасиет. |
Оқушылар сабақты ұран сөзімен аяқтайды. Ұраны: «Біз – әртүрліміз, бірақ біргеміз! Біз – бір теңбіз!» |
Презентация |
шағым қалдыра аласыз













