Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Шакен ауылы,

    №134 орта мектеп жанындағы «Балбөбек» шағын орталығы


    Тәрбиеші: Г.Байнаева

    Ортаңғы «Айгөлек» тобы

    Ата-аналарға арналған “Біз біргеміз” жарыс –тренингі.

    Мақсаты: ата-аналарды біріктіру

    Міндеті: -жағымды қарым-қатынас жасауға, түсінісуге жағдай жасау;

    -топтық ынтымақтастықты нығайту;

    -эмоциялық босансыту;

    -эмоциялық жағдайды жақсарту.

    Құрал-жабдықтар:

    - ақ қағаздар

    - қалам, қарындаштар,

    - “топ жүрегі” макет т.б

    - әсем әуендер жинағы

    Тренинг барысы:

    Ата – аналарды екі топқа бөлу.

    Бөлімдерімен таныстыру:

    1.Топқа ат қойып таныстыру. (топтың атын қорғау, топ атына сай киім немесе эмблема сәйкес келу)

    2.Топпен өз өнерлерін көрсету (жеке де болады, ән, би, қол өнер, мәнерлеп оқу тб)

    3.Ана мен бала қарым-қатынасы (бейнеролик түсіру 3 мин)

    4.Үй тапсырмасы (жарамсыз, кез-келген материалдан А3 көлемде картина құрастыру қалаған тақырыпқа)

    5. «Бала көзімен» апликация құрастыру (жылдамдығына әдемілігіне мән беру)

    6. «Түрлі бишілер».

    7. “Күтпеген суреттер”.(сурет жалғасын салу)

    8.Гүл құрастыру (мақал-мәтел жарысы)

    9.Сауалнама

    10.Психологиялық тест


    Тәрбиеші: Қайырлы күн, құрметті ата-аналар. Тренингке келгендеріңізге көп рахмет. Бәріміз осылай кездесіп, демалып, ойнап, бір-бірімізбен жақынырақ танысып, жақындасамыз деген үміттемін.

    «Сәлем сөздің анасы» демекші алдымен барлығымыз амандасып алайық. “Сәлемдесеміз”. Ата-аналар еркін жүріп алдына келген адаммен арнайы қимылмен сәлемдеседі. Сөйлесуге болмайды.

    Тәрбиеші: 1. Қол жұдырықтасып сәлемдесеміз

    2. Басымызды түйістіріп сәлемдесеміз

    3. Иықтарымызды тигізіп сәлемдесеміз

    4. Арқа тақап сәлемдесеміз

    5. Беттерімізді тақап сәлемдесеміз т.б .

    Сәлемдесіп болсақ өз орнымызға жайғасайық.

    Бүгінгі тамаша кешіміздің бағасын беретін әділқазы алқасымен таныс болыңыздар.

    1.Өзіміздің ата-ана Нұрсұлу апай

    2.Балабақша қызметкері Гүлшат апай

    3.Мектебіміздің кәсіопдағы Мейрамкул апай

    Бүгінгі тренингке уақыттарыңызды бөліп, ат салысып келгендеріңіз үшін алғыс айта отырып тамаша әнімізді қабыл алыңыздар.

    Айфара: Анашым әні

    Көңіл күйімізді көтеріп алсақ сайысымызды бастайық.

    І.Топқа ат қойып таныстыру. (топтың атын қорғау, топ атына сай киім немесе эмблема сәйкес келу)

    Бірінші тур бойынша ұпай сандары

    Келесі ІІ кезеңге кезек берсек. Мұнда топтар өз өнерлерін ортаға салады

    2.Топпен өз өнерлерін көрсету (жеке де болады, ән, би, қол өнер, мәнерлеп оқу тб)

    (топтар өнерін тамашалау)

    Өз өнерлерін тамашалап болсақ ұпай сандарына берейік.

    ІІІ кезең ата – аналардың дайындап келген бейнеролигіне кезек береміз. Бұл кезеңде бейнероликтің мағынасына сапасына мән беріп бағалаймыз.

    3.Ана мен бала қарым-қатынасы (бейнеролик түсіру 3 мин)

    Бейнеролик бағасын беру.


    4.Үй тапсырмасы (жарамсыз, кез-келген материалдан А3 көлемде картина құрастыру қалаған тақырыпқа)

    Жасап келген картинаның мағынасына, жасалу ретіне, әдемілігіне, фантазиясына қарап баға береміз.

    Келесі кезеңде балалық шаққа саяхат жасап қайтайық. Ол үші мен берген апликацияны 5 мин ішінде құрастырып болуларыңыз керек.

    5. «Бала көзімен» апликация құрастыру (жылдамдығына әдемілігіне мән беру)

    Апликация бағасын беру

    Келесі кезеңде ата – аналарымыздың бишілігін сынап көрейік

    6. «Түрлі бишілер».

    Бір әуенге түрлі кейіпте би билейміз.

    -тұйық, сабырлы адамның биі

    -жасқаншақ, ұялшақ адамның биі

    -батыл, өзіне сенімді адамның биі

    -өте көңілді, ашық адамның биі

    -жақсы дос, көпшіл адамның биі

    Биші топтың бағасы.

    Келесі кезекте

    7. “Күтпеген суреттер”.(сурет жалғасын салу)

    Бұл кезеңде мен берген суретті жалғастырамыз. Кім бірінші әдемі салып болады сол топты жоғары бағамен бағалаймыз

    Суреттер бағасын беру

    Келесі кезең

    8.Гүл құрастыру (мақал-мәтел жарысы)

    Аяқталмаған мақал-мәтелдерді аяқтау. Гүл күлтешелерін алып, ішіндегі жазылған аяқталмаған мақал-мәтелдерді дұрыс жалғап аяқтайсыздар. Сонда гүл құрастырылып шығады. Бір ғана жауап қабылданады. Жауап берілмеген гүл күлтешесі жапыстырылмайды. Гүлді толық құрастырған топ қана ұтысқа и болады

    1.Ата – асқар тау,

    Ана – (бауырындағы бұлақ)

    Бала – (жағасындағы құрақ)

    2.Ұлың өссе,

    Ұлы (үлгілімен ауылдас бол)

    Қызың өссе,

    Қыз (үлгілімен ауылдас бол)

    3.Бала жас шыбық сияқты (қалай исең солай иіледі)

    4.Бала жақсы болса – (қуаныш, жаман болса – қиналыс)

    5.Ерлі – зайыптылар тату болса (үйге береке, араз болса, елге келеке)

    6.Анасы қандай болса – (баласы сондай)

    7.Әкеге қарап ұл (өсер, шешеге қарап қыз өсер)

    8. Ақ шашты ана:
    «Жастығым — балам» дейді.
    Ақылды бала:
    «Ай-күнім — анам» дейді.

    9. Ата-ананың қадірін балалы болғанда білерсің

    10 .Астың дәмін тұз келтірер,
    Ауылдың сәнін қыз келтірер..

    Гүлді жасап болсақ ұпай сандарына кезек берейік

    Әділ қазы алқасы сіздер барлық кезең бойынша ұпай санын есептеп болғанша ата – аналармен сауалнама жүргізе берсем.

    9.Сауалнама

    Мен оқыған сауалнамаға төмендегідей жауап беріп ұпай сандарын қосасыздар. Шыққан сан бойынша сіздердің баламен қарым қатынасыңыздың қандай екенін анықтаймыз.

    Әрқашан жасаймын, келісемін – 3 ұпай

    Кейде ғана келісемін – 2 ұпай

    Келіспеймін – 1 ұпай


    Сауалнама

    1.Кез-келген ісіңізді тастай салып, баламен айналыса аласыз ба?

    2.Балаңыздың жасына қарамай, онымен ақылдаса аласыз ба?

    3.Балаңызбен қарым-қатынас барысында жасаған қателеріңізді мойындайсыз ба?

    4.Өз қателігіңіз үшін балаңыздан кешірім сұрайсыз ба?

    5.Балаңыздың ісі ашуландырған кезде, өзіңізді ұстап, ашуды жеңе аласыз ба?

    6.Балаңыздың орнына өзіңізді қоя аласыз ба?

    7.Бір сәтте сізге мейірімді адам деп сенуге болады ма?

    8.Өзіңіздің басыңыздан өткен балалық шағыңыздан ескерілетін жағдай айтасыз ба?

    9.Балаңыздың жүрегін жарақаттайтын сөздерді, сөйлем тіркестерін атамауға тырысасыз ба?

    10.Балаңызға уәде беріп, жақсы мінез-құлқын ескере отырып, уәдеңізді орындайсыз ба?

    11.Балаға қалаған ісін жасауға, өзін ұстауға кедергі жасамай бір күн еркіндік бересіз бе?

    12.Басқа бала сіздің балаңызға дөрекілік көрсетсе, себепсіз ренжітсе көңіл аудармайсыз ба?

    13.Балаңыздың көз жасы, дөрекі еркелеуі уақытша екенін білесіз, соған қарсы тұра аласыз ба? 

    Жауабы:

    0-16 – Бала тәрбиесі – сіз үшін үлкен проблема. Бала тұлғасын дұрыс қалыптастыру үшін педагог немесе  психолог мамандардың көмегіне сүйеніңіз.

    17-30 – Балаға қамқорлық жасау – бірінші кезектегі маңызды іс. Сіздің бойыңызда тәрбиелік қабілет бар, Тәжірибеде әрқашан бір қалыпты, бір бағыттағы мақсатпен әрекет етесіз. Кейде қатал, кейде мүлдем жұмсақсыз. Сізге жауапкершілікпен ойлану керек.

    31-39 – Бала сіздің өміріңіз үшін ең құнды болғаны. Сіз балаңызды тек түсініп қана қоймай, әрі ойын тануға, сыйлы көзбен қарауға тырысасыз.


    10.Психологиялық тест


    Тек қана ата-аналармен бірге, жалпы күш-жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бағыт беруі мүмкін.       

                                             В. А. Сухомлинский

    №1 сурет

    Сіз – перфекционист екеніңізді білесіз бе?! Бұл негізінде өте ауыр мінездердің бірі. Себебі сіз үшін әр нәрсе орнында тұруы керек, өлшемдерін де есептейсіз. Өз жұмысыңызды керемет жасайсыз, жұмыстан кешігу деген жоқ. Сіз тоқтауы жоқ, жұмысбасты адамсыз. Бірақ сізге іштей демалыс керек. 

    №2 сурет

    Сіз – қалжыңбассыз. Кез келген жағдайды, әңгімені әзілге айналдырып жібересіз. Сіз үшін өмірдегі басты құндылық – күліп өмір сүру. Бұл әрине керемет қасиеттердің бірі, дегенмен салмақты әңгіменің ажарын кетіріп алуыңыз мүмкін. Сақ болыңыз! 

    №3 сурет

    Сіз – шығармашылықтың адамысыз. Айналаңыздың бәрі сізді қанағаттандырады. Әр нәрседен ләззат ала білесіз. Ішіңізде жатқан өнерді сыртқа шығарыңыз. Ұялмаңыз. 

    №4 сурет

    Сіз – ләззат алудың шеберісіз. Тәтті тағамдар, керемет жерлер, самала желдің шашыңызды сипап өткені, денеңізге тиіп кеткен жапырақтың өзінен де ләззат аласыз. Сіз өмірді тек қана жақсы жағынан қабылдайсыз. Бірақ абай болыңыз, кез келген жүрекке тиетін жағдай көңіліңізді қалдыруы мүмкін. 

    № 5 сурет

    Сіз – романтиксіз. Нағыз шынайы сезім мен махаббат сіздің жүрегіңізде тоғысып жатыр. Сіз шынайлықты жақсы көресіз. Өмірді, ондағы әрбір құбылысты сүйесіз. 


    №6 сурет

    Сіз – ақкөңілсіз. Сіздің достарыңыз сізден кез келген жағдайда көмек сұрай алады. Себебі сіз адамдардың көңілін таба білесіз әрі адалсыз. Бірақ өзіңізді де ойлап тұрған дұрыс. Себебі сізге де көмек керек. 

    №7 сурет

    Сіз – тәуекелдің желкенісіз. Сіз үшін биіктен құлау, сүріну ештеңе емес. Алған бетіңізден қайтпайтын, намысшыл әрі қабілетті жансыз. Сіз үшін адреналин өмірдегі басты мақсат секілді. Тәуекелге барудан қорықпайсыз. 

    №8 сурет

    Сіз – тыныштықты қалайтын жансыз. Өз өміріңізді өзіңіз қалыптастырған, сізге ешкім тимесе сіз ешкімге тиіп кетпейтін сабырлы адамсыз. Тыныштықты жақсы көресіз. Айғай-шуда шаруаңыз жоқ, бастысы – амандығыңыз. 

    Сұрақтар:

    -Бүгінгі күн ұнады ма?_______________________________________________________________

    -Қандай көңіл күйдесіз?

    _______________________________________________________________

    -Тілегіңіз бар ма?

    _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    Сіздерге үлкен рахмет!

    Хош сау болыңыз!







    Марапаттау кезеңі




    Тренингтен алған әсеріңіз:

    -Бүгінгі күн ұнады ма?

    ________________________________________________________________


    -Қандай көңіл күйдесіз?

    _______________________________________________________________


    -Тілегіңіз бар ма?

    ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    Сіздерге үлкен рахмет!



    Тренингтен алған әсеріңіз:

    -Бүгінгі күн ұнады ма?

    ________________________________________________________________


    -Қандай көңіл күйдесіз?

    _______________________________________________________________


    -Тілегіңіз бар ма?

    ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    Сіздерге үлкен рахмет!



    Тренингтен алған әсеріңіз:

    -Бүгінгі күн ұнады ма?

    ________________________________________________________________


    -Қандай көңіл күйдесіз?

    _______________________________________________________________


    -Тілегіңіз бар ма?

    ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    Сіздерге үлкен рахмет!











    Бағалау парағы



    Кезеңдер



    1

    Топқа ат қойып таныстыру. (топтың атын қорғау, топ атына сай киім немесе эмблема сәйкес келу)



    2

    Топпен өз өнерлерін көрсету (жеке де болады, ән, би, қол өнер, мәнерлеп оқу тб)



    3

    Ана мен бала қарым-қатынасы (бейнеролик түсіру 3 мин)



    4

    Үй тапсырмасы (жарамсыз, кез-келген материалдан А3 көлемде картина құрастыру қалаған тақырыпқа)



    5

    «Бала көзімен» апликация құрастыру (жылдамдығына әдемілігіне мән беру)



    6

    «Түрлі бишілер».

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Байнаева Гулжайна Бахиткараевна
    06 Сәуір 2023
    925
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Біз біргеміз" ата-аналармен тренинг

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Біз біргеміз" ата-аналармен тренинг

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Балабақша мен ата-аналардың тығыз байланыста болуы үшін жасалатын жұмыс түрі. Бала тәрбиесі екі жаққа теңдей ортақ болғандықтан жұмыс түрлерін жиі өткізіп отыру қажет.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Шакен ауылы,

    №134 орта мектеп жанындағы «Балбөбек» шағын орталығы


    Тәрбиеші: Г.Байнаева

    Ортаңғы «Айгөлек» тобы

    Ата-аналарға арналған “Біз біргеміз” жарыс –тренингі.

    Мақсаты: ата-аналарды біріктіру

    Міндеті: -жағымды қарым-қатынас жасауға, түсінісуге жағдай жасау;

    -топтық ынтымақтастықты нығайту;

    -эмоциялық босансыту;

    -эмоциялық жағдайды жақсарту.

    Құрал-жабдықтар:

    - ақ қағаздар

    - қалам, қарындаштар,

    - “топ жүрегі” макет т.б

    - әсем әуендер жинағы

    Тренинг барысы:

    Ата – аналарды екі топқа бөлу.

    Бөлімдерімен таныстыру:

    1.Топқа ат қойып таныстыру. (топтың атын қорғау, топ атына сай киім немесе эмблема сәйкес келу)

    2.Топпен өз өнерлерін көрсету (жеке де болады, ән, би, қол өнер, мәнерлеп оқу тб)

    3.Ана мен бала қарым-қатынасы (бейнеролик түсіру 3 мин)

    4.Үй тапсырмасы (жарамсыз, кез-келген материалдан А3 көлемде картина құрастыру қалаған тақырыпқа)

    5. «Бала көзімен» апликация құрастыру (жылдамдығына әдемілігіне мән беру)

    6. «Түрлі бишілер».

    7. “Күтпеген суреттер”.(сурет жалғасын салу)

    8.Гүл құрастыру (мақал-мәтел жарысы)

    9.Сауалнама

    10.Психологиялық тест


    Тәрбиеші: Қайырлы күн, құрметті ата-аналар. Тренингке келгендеріңізге көп рахмет. Бәріміз осылай кездесіп, демалып, ойнап, бір-бірімізбен жақынырақ танысып, жақындасамыз деген үміттемін.

    «Сәлем сөздің анасы» демекші алдымен барлығымыз амандасып алайық. “Сәлемдесеміз”. Ата-аналар еркін жүріп алдына келген адаммен арнайы қимылмен сәлемдеседі. Сөйлесуге болмайды.

    Тәрбиеші: 1. Қол жұдырықтасып сәлемдесеміз

    2. Басымызды түйістіріп сәлемдесеміз

    3. Иықтарымызды тигізіп сәлемдесеміз

    4. Арқа тақап сәлемдесеміз

    5. Беттерімізді тақап сәлемдесеміз т.б .

    Сәлемдесіп болсақ өз орнымызға жайғасайық.

    Бүгінгі тамаша кешіміздің бағасын беретін әділқазы алқасымен таныс болыңыздар.

    1.Өзіміздің ата-ана Нұрсұлу апай

    2.Балабақша қызметкері Гүлшат апай

    3.Мектебіміздің кәсіопдағы Мейрамкул апай

    Бүгінгі тренингке уақыттарыңызды бөліп, ат салысып келгендеріңіз үшін алғыс айта отырып тамаша әнімізді қабыл алыңыздар.

    Айфара: Анашым әні

    Көңіл күйімізді көтеріп алсақ сайысымызды бастайық.

    І.Топқа ат қойып таныстыру. (топтың атын қорғау, топ атына сай киім немесе эмблема сәйкес келу)

    Бірінші тур бойынша ұпай сандары

    Келесі ІІ кезеңге кезек берсек. Мұнда топтар өз өнерлерін ортаға салады

    2.Топпен өз өнерлерін көрсету (жеке де болады, ән, би, қол өнер, мәнерлеп оқу тб)

    (топтар өнерін тамашалау)

    Өз өнерлерін тамашалап болсақ ұпай сандарына берейік.

    ІІІ кезең ата – аналардың дайындап келген бейнеролигіне кезек береміз. Бұл кезеңде бейнероликтің мағынасына сапасына мән беріп бағалаймыз.

    3.Ана мен бала қарым-қатынасы (бейнеролик түсіру 3 мин)

    Бейнеролик бағасын беру.


    4.Үй тапсырмасы (жарамсыз, кез-келген материалдан А3 көлемде картина құрастыру қалаған тақырыпқа)

    Жасап келген картинаның мағынасына, жасалу ретіне, әдемілігіне, фантазиясына қарап баға береміз.

    Келесі кезеңде балалық шаққа саяхат жасап қайтайық. Ол үші мен берген апликацияны 5 мин ішінде құрастырып болуларыңыз керек.

    5. «Бала көзімен» апликация құрастыру (жылдамдығына әдемілігіне мән беру)

    Апликация бағасын беру

    Келесі кезеңде ата – аналарымыздың бишілігін сынап көрейік

    6. «Түрлі бишілер».

    Бір әуенге түрлі кейіпте би билейміз.

    -тұйық, сабырлы адамның биі

    -жасқаншақ, ұялшақ адамның биі

    -батыл, өзіне сенімді адамның биі

    -өте көңілді, ашық адамның биі

    -жақсы дос, көпшіл адамның биі

    Биші топтың бағасы.

    Келесі кезекте

    7. “Күтпеген суреттер”.(сурет жалғасын салу)

    Бұл кезеңде мен берген суретті жалғастырамыз. Кім бірінші әдемі салып болады сол топты жоғары бағамен бағалаймыз

    Суреттер бағасын беру

    Келесі кезең

    8.Гүл құрастыру (мақал-мәтел жарысы)

    Аяқталмаған мақал-мәтелдерді аяқтау. Гүл күлтешелерін алып, ішіндегі жазылған аяқталмаған мақал-мәтелдерді дұрыс жалғап аяқтайсыздар. Сонда гүл құрастырылып шығады. Бір ғана жауап қабылданады. Жауап берілмеген гүл күлтешесі жапыстырылмайды. Гүлді толық құрастырған топ қана ұтысқа и болады

    1.Ата – асқар тау,

    Ана – (бауырындағы бұлақ)

    Бала – (жағасындағы құрақ)

    2.Ұлың өссе,

    Ұлы (үлгілімен ауылдас бол)

    Қызың өссе,

    Қыз (үлгілімен ауылдас бол)

    3.Бала жас шыбық сияқты (қалай исең солай иіледі)

    4.Бала жақсы болса – (қуаныш, жаман болса – қиналыс)

    5.Ерлі – зайыптылар тату болса (үйге береке, араз болса, елге келеке)

    6.Анасы қандай болса – (баласы сондай)

    7.Әкеге қарап ұл (өсер, шешеге қарап қыз өсер)

    8. Ақ шашты ана:
    «Жастығым — балам» дейді.
    Ақылды бала:
    «Ай-күнім — анам» дейді.

    9. Ата-ананың қадірін балалы болғанда білерсің

    10 .Астың дәмін тұз келтірер,
    Ауылдың сәнін қыз келтірер..

    Гүлді жасап болсақ ұпай сандарына кезек берейік

    Әділ қазы алқасы сіздер барлық кезең бойынша ұпай санын есептеп болғанша ата – аналармен сауалнама жүргізе берсем.

    9.Сауалнама

    Мен оқыған сауалнамаға төмендегідей жауап беріп ұпай сандарын қосасыздар. Шыққан сан бойынша сіздердің баламен қарым қатынасыңыздың қандай екенін анықтаймыз.

    Әрқашан жасаймын, келісемін – 3 ұпай

    Кейде ғана келісемін – 2 ұпай

    Келіспеймін – 1 ұпай


    Сауалнама

    1.Кез-келген ісіңізді тастай салып, баламен айналыса аласыз ба?

    2.Балаңыздың жасына қарамай, онымен ақылдаса аласыз ба?

    3.Балаңызбен қарым-қатынас барысында жасаған қателеріңізді мойындайсыз ба?

    4.Өз қателігіңіз үшін балаңыздан кешірім сұрайсыз ба?

    5.Балаңыздың ісі ашуландырған кезде, өзіңізді ұстап, ашуды жеңе аласыз ба?

    6.Балаңыздың орнына өзіңізді қоя аласыз ба?

    7.Бір сәтте сізге мейірімді адам деп сенуге болады ма?

    8.Өзіңіздің басыңыздан өткен балалық шағыңыздан ескерілетін жағдай айтасыз ба?

    9.Балаңыздың жүрегін жарақаттайтын сөздерді, сөйлем тіркестерін атамауға тырысасыз ба?

    10.Балаңызға уәде беріп, жақсы мінез-құлқын ескере отырып, уәдеңізді орындайсыз ба?

    11.Балаға қалаған ісін жасауға, өзін ұстауға кедергі жасамай бір күн еркіндік бересіз бе?

    12.Басқа бала сіздің балаңызға дөрекілік көрсетсе, себепсіз ренжітсе көңіл аудармайсыз ба?

    13.Балаңыздың көз жасы, дөрекі еркелеуі уақытша екенін білесіз, соған қарсы тұра аласыз ба? 

    Жауабы:

    0-16 – Бала тәрбиесі – сіз үшін үлкен проблема. Бала тұлғасын дұрыс қалыптастыру үшін педагог немесе  психолог мамандардың көмегіне сүйеніңіз.

    17-30 – Балаға қамқорлық жасау – бірінші кезектегі маңызды іс. Сіздің бойыңызда тәрбиелік қабілет бар, Тәжірибеде әрқашан бір қалыпты, бір бағыттағы мақсатпен әрекет етесіз. Кейде қатал, кейде мүлдем жұмсақсыз. Сізге жауапкершілікпен ойлану керек.

    31-39 – Бала сіздің өміріңіз үшін ең құнды болғаны. Сіз балаңызды тек түсініп қана қоймай, әрі ойын тануға, сыйлы көзбен қарауға тырысасыз.


    10.Психологиялық тест


    Тек қана ата-аналармен бірге, жалпы күш-жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бағыт беруі мүмкін.       

                                             В. А. Сухомлинский

    №1 сурет

    Сіз – перфекционист екеніңізді білесіз бе?! Бұл негізінде өте ауыр мінездердің бірі. Себебі сіз үшін әр нәрсе орнында тұруы керек, өлшемдерін де есептейсіз. Өз жұмысыңызды керемет жасайсыз, жұмыстан кешігу деген жоқ. Сіз тоқтауы жоқ, жұмысбасты адамсыз. Бірақ сізге іштей демалыс керек. 

    №2 сурет

    Сіз – қалжыңбассыз. Кез келген жағдайды, әңгімені әзілге айналдырып жібересіз. Сіз үшін өмірдегі басты құндылық – күліп өмір сүру. Бұл әрине керемет қасиеттердің бірі, дегенмен салмақты әңгіменің ажарын кетіріп алуыңыз мүмкін. Сақ болыңыз! 

    №3 сурет

    Сіз – шығармашылықтың адамысыз. Айналаңыздың бәрі сізді қанағаттандырады. Әр нәрседен ләззат ала білесіз. Ішіңізде жатқан өнерді сыртқа шығарыңыз. Ұялмаңыз. 

    №4 сурет

    Сіз – ләззат алудың шеберісіз. Тәтті тағамдар, керемет жерлер, самала желдің шашыңызды сипап өткені, денеңізге тиіп кеткен жапырақтың өзінен де ләззат аласыз. Сіз өмірді тек қана жақсы жағынан қабылдайсыз. Бірақ абай болыңыз, кез келген жүрекке тиетін жағдай көңіліңізді қалдыруы мүмкін. 

    № 5 сурет

    Сіз – романтиксіз. Нағыз шынайы сезім мен махаббат сіздің жүрегіңізде тоғысып жатыр. Сіз шынайлықты жақсы көресіз. Өмірді, ондағы әрбір құбылысты сүйесіз. 


    №6 сурет

    Сіз – ақкөңілсіз. Сіздің достарыңыз сізден кез келген жағдайда көмек сұрай алады. Себебі сіз адамдардың көңілін таба білесіз әрі адалсыз. Бірақ өзіңізді де ойлап тұрған дұрыс. Себебі сізге де көмек керек. 

    №7 сурет

    Сіз – тәуекелдің желкенісіз. Сіз үшін биіктен құлау, сүріну ештеңе емес. Алған бетіңізден қайтпайтын, намысшыл әрі қабілетті жансыз. Сіз үшін адреналин өмірдегі басты мақсат секілді. Тәуекелге барудан қорықпайсыз. 

    №8 сурет

    Сіз – тыныштықты қалайтын жансыз. Өз өміріңізді өзіңіз қалыптастырған, сізге ешкім тимесе сіз ешкімге тиіп кетпейтін сабырлы адамсыз. Тыныштықты жақсы көресіз. Айғай-шуда шаруаңыз жоқ, бастысы – амандығыңыз. 

    Сұрақтар:

    -Бүгінгі күн ұнады ма?_______________________________________________________________

    -Қандай көңіл күйдесіз?

    _______________________________________________________________

    -Тілегіңіз бар ма?

    _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    Сіздерге үлкен рахмет!

    Хош сау болыңыз!







    Марапаттау кезеңі




    Тренингтен алған әсеріңіз:

    -Бүгінгі күн ұнады ма?

    ________________________________________________________________


    -Қандай көңіл күйдесіз?

    _______________________________________________________________


    -Тілегіңіз бар ма?

    ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    Сіздерге үлкен рахмет!



    Тренингтен алған әсеріңіз:

    -Бүгінгі күн ұнады ма?

    ________________________________________________________________


    -Қандай көңіл күйдесіз?

    _______________________________________________________________


    -Тілегіңіз бар ма?

    ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    Сіздерге үлкен рахмет!



    Тренингтен алған әсеріңіз:

    -Бүгінгі күн ұнады ма?

    ________________________________________________________________


    -Қандай көңіл күйдесіз?

    _______________________________________________________________


    -Тілегіңіз бар ма?

    ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    Сіздерге үлкен рахмет!











    Бағалау парағы



    Кезеңдер



    1

    Топқа ат қойып таныстыру. (топтың атын қорғау, топ атына сай киім немесе эмблема сәйкес келу)



    2

    Топпен өз өнерлерін көрсету (жеке де болады, ән, би, қол өнер, мәнерлеп оқу тб)



    3

    Ана мен бала қарым-қатынасы (бейнеролик түсіру 3 мин)



    4

    Үй тапсырмасы (жарамсыз, кез-келген материалдан А3 көлемде картина құрастыру қалаған тақырыпқа)



    5

    «Бала көзімен» апликация құрастыру (жылдамдығына әдемілігіне мән беру)



    6

    «Түрлі бишілер».

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Баяндамалар, реферат 1 сынып
    06.04.2023
    925
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Байнаева Гулжайна Бахиткараевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации