Абай облысы білім басқармасының Семей қаласы білім бөлімінің
“Балалар мен жастардың шығармашылық сарайы” КМҚК
АШЫҚ САБАҚ
Тақырыбы: “Біз біргеміз!” - топтық бірлік пен қолдау

Әлеуметтік педагог:
Мұхаметжанова Әйгерім Қайратбекқызы
“Балалар мен жастардың шығармашылық сарайы” КМҚК
(ұйымның атауы)
Сабақтың тықырыбы :
“Біз біргеміз!” - топтық бірлік пен қолдау.
|
БӨЛІМ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты |
Мұхаметжанова Әйгерім Қайратбекқызы |
|
Күні |
25.11.2025 |
|
Тобы |
1 топ |
|
Сабақтың тақырыбы |
“Біз біргеміз!” - топтық бірлік пен қолдау. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар арасында бірлік, өзара қолдау және достық қарым-қатынасты нығайту; Өзара көмек көрсету мен топтық жұмыс мәдениетін қалыптастыру; Эмпатия, сенім және түсіністік сезімдерін дамыту. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
1. Психологиялық дайындық |
Психологиялық ахуал: “Шаттық шеңбері” Мақсаты – жағымды көңіл күй орнату. Балалар шеңберге тұрып, бір - біріне жылы сөз айтады: «Сен мейірімдісің!», «Сен ақылдысың!», «Сен біздің топтың қуанышысысың!» Фондық әуен: «Достық» немесе «Біз біргеміз» әні. |
Балалар шаттық шеңберіне тұрады. |
|
|
|
2. Кіріспе әңгіме |
Әлеуметтік педагог сөзі: Балалар, бүгін біз топтық бірлік пен қолдаудың қаншалықты маңызды екенін білеміз. Бірге жұмыс істеу, бір-бірімізді қолдау — бұл үлкен күш! Бірге болғанда біз бәрін жеңеміз! Слайдта: «Бірлік бар жерде – тірлік бар!» (сурет: балалар бірігіп сурет салып жатыр)
|
|
|
|
|
3. Негізгі бөлім |
1-тапсырма: «Біріміз бәріміз үшін!» Балалар 3 топқа бөлінеді. Әр топқа тапсырма беріледі: Топтық сурет салады («Бірлік», «Достық», «Көмек» тақырыптарында) Сурет астына ұран жазады. Талқылау сұрақтары:
2-тапсырма: «Көпір салу» (топтық ойын) Мақсаты – сенім мен бірлікті арттыру. Қатысушылар парақтар мен скотч арқылы «көпір» жасап, оның үстімен зат (доп, қағаз) өткізуі керек. Топтың міндеті – бірге жоспарлап, бірігіп орындау. 3-тапсырма: «Қолдау сөздері» Балалар жұппен жұмыс істейді. Бір бала жағымсыз жағдай айтады (мысалы, “Бүгін баға нашар алдым”), екіншісі оны жылы сөзбен қолдайды (“Келесіде бәрі жақсы болады, мен сенемін!”). → Эмпатия мен жанашырлықты дамыту. |
Салған суреттерін талқылайды. |
|
|
|
4. Қорытынды бөлім .
|
Рефлексия: Стикерге жауап жазады: Мен бүгін не үйрендім? Бірлік деген не? Мен достарыма қалай қолдау көрсете аламын? Стикерлерді “Жылулық жүрегі” плакатына жабыстырады ❤️ Бүгін біз достық пен бірліктің күшін сезіндік. Есіңізде болсын: Біз бірге болғанда – бәрін жеңеміз!
|
Бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Біз біргеміз!" топтық бірлік пен қолдау
"Біз біргеміз!" топтық бірлік пен қолдау
Абай облысы білім басқармасының Семей қаласы білім бөлімінің
“Балалар мен жастардың шығармашылық сарайы” КМҚК
АШЫҚ САБАҚ
Тақырыбы: “Біз біргеміз!” - топтық бірлік пен қолдау

Әлеуметтік педагог:
Мұхаметжанова Әйгерім Қайратбекқызы
“Балалар мен жастардың шығармашылық сарайы” КМҚК
(ұйымның атауы)
Сабақтың тықырыбы :
“Біз біргеміз!” - топтық бірлік пен қолдау.
|
БӨЛІМ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты |
Мұхаметжанова Әйгерім Қайратбекқызы |
|
Күні |
25.11.2025 |
|
Тобы |
1 топ |
|
Сабақтың тақырыбы |
“Біз біргеміз!” - топтық бірлік пен қолдау. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар арасында бірлік, өзара қолдау және достық қарым-қатынасты нығайту; Өзара көмек көрсету мен топтық жұмыс мәдениетін қалыптастыру; Эмпатия, сенім және түсіністік сезімдерін дамыту. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
1. Психологиялық дайындық |
Психологиялық ахуал: “Шаттық шеңбері” Мақсаты – жағымды көңіл күй орнату. Балалар шеңберге тұрып, бір - біріне жылы сөз айтады: «Сен мейірімдісің!», «Сен ақылдысың!», «Сен біздің топтың қуанышысысың!» Фондық әуен: «Достық» немесе «Біз біргеміз» әні. |
Балалар шаттық шеңберіне тұрады. |
|
|
|
2. Кіріспе әңгіме |
Әлеуметтік педагог сөзі: Балалар, бүгін біз топтық бірлік пен қолдаудың қаншалықты маңызды екенін білеміз. Бірге жұмыс істеу, бір-бірімізді қолдау — бұл үлкен күш! Бірге болғанда біз бәрін жеңеміз! Слайдта: «Бірлік бар жерде – тірлік бар!» (сурет: балалар бірігіп сурет салып жатыр)
|
|
|
|
|
3. Негізгі бөлім |
1-тапсырма: «Біріміз бәріміз үшін!» Балалар 3 топқа бөлінеді. Әр топқа тапсырма беріледі: Топтық сурет салады («Бірлік», «Достық», «Көмек» тақырыптарында) Сурет астына ұран жазады. Талқылау сұрақтары:
2-тапсырма: «Көпір салу» (топтық ойын) Мақсаты – сенім мен бірлікті арттыру. Қатысушылар парақтар мен скотч арқылы «көпір» жасап, оның үстімен зат (доп, қағаз) өткізуі керек. Топтың міндеті – бірге жоспарлап, бірігіп орындау. 3-тапсырма: «Қолдау сөздері» Балалар жұппен жұмыс істейді. Бір бала жағымсыз жағдай айтады (мысалы, “Бүгін баға нашар алдым”), екіншісі оны жылы сөзбен қолдайды (“Келесіде бәрі жақсы болады, мен сенемін!”). → Эмпатия мен жанашырлықты дамыту. |
Салған суреттерін талқылайды. |
|
|
|
4. Қорытынды бөлім .
|
Рефлексия: Стикерге жауап жазады: Мен бүгін не үйрендім? Бірлік деген не? Мен достарыма қалай қолдау көрсете аламын? Стикерлерді “Жылулық жүрегі” плакатына жабыстырады ❤️ Бүгін біз достық пен бірліктің күшін сезіндік. Есіңізде болсын: Біз бірге болғанда – бәрін жеңеміз!
|
Бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
|
|
шағым қалдыра аласыз













