Күн тәртібі
|
уақыты
|
«Қатынас»
«Әлеумет»
«Денсаулық»
|
«Таным»
«Әлеумет»
«Шығармашылық»
|
«Әлеумет»
«Денсаулық»
"Таным"
|
«Әлеумет»
«Қатынас»
|
"Таным" «Шығармашылық»
«Әлеумет»
|
|
|
|
Балаларды қабылдау
Ата-аналармен және балалармен
әңгімелесу
Ойындар (үстел, саусақ және т.б..)
|
7.00-8.00
|
Тәрбиешінің балалармен әңгімесі: Балалармен әр ұлт
жайында әңгімелесу, бір шаңырақ астында қанша ұлт тұратыны жайлы
айту.
|
|
Балалар сендер қай мемлекетте тұрасыңдар?Сендер Қазақ
мемлекетінен басқа қандай мемлекеттер білесіңдер?
Балалар әрбір
халықтың бай мәдениеті бар. Ертегі, аңыз,салт-дәстүрлер
ұрпақтан-ұрпаққа беріліп отырады. Бірақ олардың бәріде бір атаның
баласындай бақыт, бейбітшілік, жарқын болашақ үшін өмір
сүреді. Бұл мақсат бәрінің басын біріктіреді.
Құрастыру ойыны: «Шаңырақ
».
М-ты: Балаларды
ұқыптылыққа тазалыққа тәрбиелеу.
|
Балалар сендер білесіндер ме Қазақстан
Республикасында қанша ұлт бар екенің? Сендер қай ұлтқа жатасындар?
Қай тілде сөйлейсіңдер? "Бір шаңырақ астында" дегенді қалай
түсінесіндер?
Суретпен жұмыс: "Бір шаңырақ
астында" (әр ұлттың суреттері) Мақсаты:Балаларға әр ұлт жайлы түсіндіру,
сөздік қорларын дамыту, сөйлем құрастыруға
үйрету.
|
Балалар әр ұлттың өз салты , өз мәдениеті болатының
білесіңдер ме? Сендер өз салттарынды білесіңдер ме? Біз қай ұлтқа
жатамыз? Өздеріннің салттарынды білесіңдер ме?
Құрастыру ойыны:
М-ты:логикалық ойлау
қабілеттерін дамыту,түстерді ажырата білуге үйрету.
|
Біз бір шаңырақ астында біз тату тәтті, ұлтқа бөлінбей дос
болуымыз керек,
Кім достық жайлы тақпақ, өлең біледі?
Дидактикалық ойын: Мынау
қай ұлт?
М-ты:
Балаларды аңғарпаздыққа, ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
|
Балалар біздің ұлттық би қандай? қай ұлттың ұлттық биін
білесіңдер? Қай ұлтың салтымен таныссындар?
Суретпен жұмыс:
Қазақтың ұлттық заттарын көрсету арқылы
балаларды сөздік қорларын дамытып, сөз құрастыра білуге
үйрету.
|
|
Таңғы
жаттығулар(10 мин)
|
|
Таңғы
жаттығу
Карточка №6
|
|
Таңғы ас/
|
8.32- 8.53
|
Ойын жаттығулар. "Әдемі сүлгі", "Суды
үнемдеу"
|
|
Ойындар, ұйымдастырылған оқу
қызметіне дайындық (ҰОҚ)
|
8.55
–
9.00
|
ҰОҚ-ны ұйымдастыруға арналған ойындар және ойындар
жаттығулары.
|
|
Суретпен жұмыс.
«Ұлттық заттар»
Мақсаты:балаларға ұлттық
заттардың суреттерін көрсете отырып сөздік қорларын
молайту.
Үстел басы ойындары. Сенсорикаға арналған тапсырмаларды орындатқызу.
|
Дидактикалық ойын:
«Бір шаңырақ астында»
Мақсаты: балалардың ұлт
жайлы білімдерін дамыту.
Дидактикалық ойын «Атауын
ата».
Мақсаты:Балаларды
аңғарпаздыққа дағдылау
|
Дидактикалық ойын:
«Қай
ұлт?»
Мақсаты: ойлау
қабілеттерін дамыту,шапшынды-лыққа баулу.
|
Суретпен жұмыс:
"Ұлттық заттар әлемі"
Балаларды қазақ халқының ұлттық көне заттарымен таныстыру
арқылы , балаларды тәрбиелеу.
|
Табиғат бұрышында еңбек: аквариумның суын ауыстыруды көрсету.
Мақсаты:еңбекқор-ға
баулу.
|
|
МДҰ кесте бойынша
ҰОҚ
|
9.00
11.20
|
Технологиялық карталар:
«Таным»
1.ҚМҰҚ
Тақырыбы: :
Реттік сандар туралы өткенді пысықтау. Заттың
саны мен цифры арасындағы сәйкестікті табу.
«Шығармашылық» 2.Сурет
Тақ: "Мерекелік шарлар"
«Шығармашылық»
3.Музыка
|
Технологиялық карталар:
"Қатынас"
1.Тіл дамыту
Тақырыбы:"Бір шаңырақ астында" Н.Айтов
Шығармашылық
2.Музыка
|
Технологиялық карталар:
"Таным"
1.Жаратылыстану
Тақ:Көп ұлтты Қазақстан
"Шығармашылық"
2.Мүсіндеу
Тақырыбы: Әдемі
кесе
|
Технологиялық карталар:
"Қатынас"
1.Орыс тілі
"Денсаулық"
2.Дене тәрбиесі
|
Технологиялық карталар:
"Қатынас"
1.Драма
Тақырыбы: "Дос іздеген бота"
Денсаулық
2.Дене тәрбиесі
|
|
Серуенге дайындық
|
11.20-
11.30
|
Киіну.Серуенге шығу
|
|
Серуен:
|
11.30-12.00
|
Карточка №1
|
Карточка №2
|
Карточка №3
|
Карточка №4
|
Карточка №5
|
|
Серуеннен қайту
|
|
Сырт
киімдерін шешу, топқа киімдерін киеді. Еркін ойын
ойнау.
|
|
Түскі ас
|
12.00-12.30
|
Балаларға ас мәзірін таныстыру, тамақтардың пайдасын айту,
балалар тамақ ішер алдында "Ас болсын!" деп айту.
|
|
Ұйқы
|
13.00-15.10
|
Балаларға жақсы, тәтті ұйқы тілеу.
|
|
Жайлап тұру, шыңықтыру
жаттығулары
|
15.10-15.30
|
Шынықтыру жаттығуларын жасау, гигеаналық
шаралар.
|
|
Түскі астан кейінгі
ас
|
15.42-16.00
|
Балалардың асқа деген тәбетін ашу, ас ішу мәдениетіне
дағдыландыруда жеке жұмыс жүргізу.
|
|
Ойындар, өздік қызмет
Баланың дербес даму картасына
сәйкес жеке жұмыстар
|
16.00-17.00
|
Дидактикалық ойын «Не
өзгерді?»
Мақсаты:сурет-терді
көрсете отырып балалардың аңғарпаздығын дамыту.
Ойын:«Оюларды жинаймыз».
Мақсаты:Бала-ларды
шапшандыққа баулу.
|
С.Р.О. «Дәрігер»
М-ты: балалға ақ халатты
жандардың еңбегі туралы түсінік беру.
Табиғат бұрышында еңбек: аквариумның суын ауыстыруды көрсету.
Мақсаты:еңбекқор-ға
баулу.
|
Суретпен жұмыс.
«Киіз үй »
Мақсаты:балаларға киіз үй
суреттерін көрсете отырып сөздік қорларын молайту.
Үстел басы ойындары. Сенсорикаға арналған тапсырмаларды орындатқызу.
|
Вариативтік бөлім:
Тақырыбы:Шар және
шаршы
Мақсаты:
5 көлемінде санау дағдысын бекіту. Заттардың
саны бойынш теңдік арақатынасын белгілеу,сөйлеуде (сонша,тең,қанша)
нәтижесін анықтауды білдіру. Заттарды көлемі бойынша салыстыруға,
қарама-қарсы көлемді заттарды...
|
Дидактикалық
ойын: "Қандай заьт"
Мақсаты: Ұлт-тық заттар
суреттерін ажырата таба білу, есте сақтау қабіліеттерін байқау.
|
|
"Түрлі - түсті шамдар"
Мақсаты:Балаларды
қауіпсіздікпен таныстыру.
|
«Абайлаңыз электор құралдары»
Мақсаты: Балалардың
қауіпсіздік жайлы ойларын кеңейту.
|
«Сиқырлы әліппе»
Мақсаты:сөздерді анық айтқызу.
|
"Орның тап"
Мақсаты:Әр затты дұрыс
орналастыруға дағдыландыру.
|
«Бұл қай зат?"
Мақсаты:Ұлттық заттарды
ажырата білуге дағдыландыру.
|
|
Кешкі ас
|
17.05-17.30
|
Балаларды ас мәзірімен таныстыру. Асқа деген тәбетін
ашу.
|
|
Серуенге дайындық
|
17.30-
17.45
|
Киіну,
серуенге шығу.
|
|
Серуен
|
17.45
18.25
|
Балалардың серуенге
қызығушылықтарын ояту. Балалармен жеке әңгімелесу; ұлттық заттар
туралы әңгіме айту; Қимылды ойындар.
|
|
Балалардың үйге қайтуы
Ата-аналармен жұмыс
|
18.25-19.00
|
Сау бол балабақша.
Балалардың тәртібі жайлы айту.
Ата-аналардан балаларын
балабақшадан шыққанда жүгіртпеуін Қауіпсіздік ережесін сақтауды айту.
|
Өз
беттерінше ойындар.
Ата-аналарға кеңес: "Балаға не керек?"
Сау бол балабақша
|
Балалардың еркін ойыны. Сау бол балабақша.
Ата - аналарға балаларын
қараусыз қалдырмауларын, жалғыз өздері далаға шықпауын
айту.
|
Сау бол балабақша.
Балалардың тәртібі жайлы айту.
"Тоқ көзі бізге қайдан
келеді"
|
Деммалыс күндерін сәтті өтсін.
Ата-аналарға кеңес:
Қауіпсіздікті
сақта!
|
|