Ц И К Л О Г Р А М М А Бекітемін _________
Мектепалды даярлық «А» сынып
Өтпелі тақырып «Біз еңбекқор баламыз»
|
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі 28.04 (30.04) |
Сәрсенбі 02.05 |
Бейсенбі 03.05 |
Жұма 04.05 |
|
|
|||||
|
«Сәлеметсіңдер ме, балалар!» Балаларды қабылдау,тексеру, Ойындар. Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
10.50 -11.00
11.00 11.05 |
|
|
|
|
|
Д/ойын: Қайысы қайда тіршілік етеді? Мақсаты: Суреттен көрген заттардын аттарын атап,олардың қайда өмір сүретінін айтқызу.Сөздік қорын молайту. Көрнекіліктер: теледидар,әр түрлі жануарлар,құстар суреттері. Ойын шарты: әр түрлі аңдар,құстарды көосетіп,олардың қайда өмір сүретінін сұралады.Олардын немен қоректенетінін айтқызады.Балалардын сөздік қорына жаңа сөздер енгізу үшін,тапсырманы түсіндіруге болады. Олар туралы баланың білетін өлең,жұмбақтарын айтады. |
Д\ойын Жалпы атауын ата. Мақсаты: балаларға заттарды жеке-жеке таныта келе,ең соңында заттардың жалпы атауын бір сөзбен ойлана отырып шешу арқылы тапқырлыққа,шапшаңдыққа баулу. Көрнекіліктер: жемістер,ойыншықтар,оқу құралдары,үй жиһаздары. Ойын шарты: Тәрбиеші балаларға хатқалтаның ішіне салынған жемістер ойыншықтар,оқу құрал дарының,үй иһаздарының суреттері бір-бірнеше сериялары дидактикалық материалдарды таратып береді. Осы материалдардың жалпы атауына сәйкес топтастыру қажет.Өзінің топтағанын дәлелдеп айтуы тиіс. |
Д/ойын: Жалпы атауын ата. Мақсаты: балаларға заттарды жеке-жеке таныта келе,ең соңында заттардың жалпы атауын бір сөзбен ойлана отырып шешу арқылы тапқырлыққа,шапшаңдық қа баулу. Көрнекіліктер: жемістер,ойыншықтар, оқу құралдары,үй жиһаздары. Ойын арты: Тәрбиеші балаларға хатқалтаның ішіне салынған жемістер ойыншықтар,оқу құралда рының,үй жиһаздарының суреттері бір-бірнеше сериялары дидактикалық материалдарды таратып береді.Осы материалдар- дың жалпы атауына сәйкес топтастыру қажет.Өзінің топтағанын дәлелдеп айтуы тиіс. |
Д\ойын «Суретті құрастыр» Мақсаты: Баланы бірнеше бөліктерден тұратын, бір тұтас суретті құрастыра білуге үйрету, төзімділікке, бастаған істі аяқтауға тәрбиелеу. Ойын шарты: Сурет бөліктерін таңдағанда қателеспеу, кім тез өз суретін құрастырып, дұрыс атайды сол жеңімпаз атанады. |
||
|
|
|
|
|
||
|
Қуаныш шеңбері! |
11-05 11-15 |
|
|
|
|
|
Аспан түрді түндігін, Жерге сәуле жайылды. Неткен ашық күн бүгін. Қайырлы таң, қайырлы күн! |
Көңілденіп күленіп, Бақытты боп жүремін. Бәрін біліп алатын, Мен ақылды баламын. |
Жер бетінде тыныштық |
Атамның алып күрегін, Ауланың қарын күредім. Әжеме мен құдықтан, Су әкеліп беремін. Еденді де жуамын, Шаң -тозаңды қуамын. |
||
|
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
11-15 13-45 |
Дене шынықтыру Шынықсаң шымыр боласың 0.2.1.2. Жүру мен жүгірудің негізгі түрлерін орындау, оларды алмастыру, қарапайым дене жаттығуларымен алмастыру 0.2.1.4 .Секірудің әртүрлі түрлерін орындау, өзгермелі жағдайлардағы секірулер 0.2.1.6.Қашықтыққа, көлденең және тік нысанға лақтыру 0.2.2.2.Құрдастарының шағын тобымен таныс ойындарды ұйымдастыруда дербестік пен бастамашылдықты дамыту 2.Орыс тілі 30.04 Пусть всегде будет солнце. 0.2.1.1 использовать в речи новые слова по лексическим темам 3. Сөйлеуді дамыту Наурыз-жыл басы 0.1.1.2.Шағын фальклор жанрларын,өлеңдерді жатқа айту 0.1.2.1. Шағын фальклор жанрларын жатқа айту 0.1.2.2.Өзінің эмоциялық күйін ауызша жеткізу. 0.1.3.1. Жанрларды ажырату (жұмбақ,ертегі,өлең және т.б.) 0.3.1.1.Тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет,сызба,белгілер қолданып жеткізу. Сурет салу Жайлауда 0.1.5.2 суреттегі бейненің көңіл-күйін беру үшін қағаз реңі мен түс үйлесімділігін таңдау 0.2.1.3 жапырақтарды, гүлдерді, т.б. салғанда қылқаламды қағаз бетіне сипай жанастыру әдісін қолдану Сөйлеуді дамыту 30.04 Атамның ауылында. 0.1.8.1.Берілген сюжетті иллюстрация ,бірнеше сурет,сызбанұсқа бойынша әңгіме құрап айту. 0.1.8.2. Өз тәжірбиесі негізінде әңгіме құрап айту. 0.1.9.1.Кейіпкердің іс-әрекетіне байланысты өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру 0.1.10.1.Кейіпкерге тән ерекшеліктерді жеткізу. 0.2.1.1.Иллюстрациялар бойынша сұрақтар қоя білу және оларға жауап беру. 0.2.2.1.Иллюстрацияларды ертегі бөлімімен сәйкестендіру. |
1. Музыка 02.05 «Алматының алмасы» 0.1.1.4. Таныс әннің, музыкалық шығарманың күшті және әлсіз бөліктерін ажырату. 0.2.1.1. Қарапайым әуендерді, тыныс әндерді сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз таза интонациялап, есту қабілетіне сүйеніп ән салу. 0.3.1.1. Музыкаға қосылып, оның сипатына сәйкес ырғақты, мәнерлі қозғалыстар жасау ҚМҰҚ 02.05 1. Мен санап үйренемін 0.1.1.4 Заттардың қолданылу аясы мен құрылуы арасындағы байланысты орнату. 0.3.1.1. Өз ойларынан әртүрлі материалдарды пайдаланып құрастыра алу. 0.3.2.2. Өзінің шығармашылық жұмысының нәтижесін сипаттау және бағалау. 0.1.2.3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру . 0.1.2.1. Материалдармен және құралдармен жұмыс жасау кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау. Жаратылыстану 1.Қызыл кітап не үшін қажет? 0.4.1.4. «Қызыл кітаптың» маңыздылығын түсіндіру Өзін-өзі тану 1. Қамқорлық жасай білу Адами құндылықтар туралы бастапқы түсініктерге ие: қайырымдылық, қамқорлық 4. Мүсіндеу Жылқы, қошақан 0.1.3.1.Пластикалық, конструктивтік және мүсіндеу техникаларын қолданып, түрлі пішіндегі кескіштерді пайдалана отырып, жасау 0.2.1.3.Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру |
1.Дене шынықтыру (01.05) Бейбіт елдің азаматымын 0.1.2.1.Организмнің төзімділігі мен жаттыққандығын жетілдіру үшін түрлі жүктемелерді біртіндеп үдетумен дене жаттығуларын орындау 0.2.2.1.Дене қуаты қасиеттерін көрсету: әртүрлі дене әрекеті түрлеріндегі ептілік, тепе теңдік, үйлесімдік, күш, жылдамдық пен реакция 0.3.1.1.Алуан түрлі ойын түрлерінде әртүрлі дене жаттығуларын орындау барысында басқа қатысушыларға тактикалық көмек көрсету. 2.Дене шынықтыру Бала тілегі 03.05 0.2.1.2. Жүру мен жүгірудің негізгі түрлерін орындау, оларды алмастыру, қарапайым дене жаттығуларымен алмастыру 0.2.2.2.Құрдастарының шағын тобымен таныс ойындарды ұйымдастыруда дербестік пен бастамашылдықты дамыту 0.2.2.3. Кеңістікте, уақытта бағдарлануды, орындық\бөрене арқылы жоғары және төмен жүру барысында және берілген қалыпта тепе теңдікті сақтау ептілігін дамыту 2. Сауат ашу негіздері Достық менің қалауым. Ь жіңішкелік, Ъъ айыру белгісі 0.1.1.1.Сөздегі дыбыстарды,олардың түрлерін (дауысты,дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар)ажыратып,дұрыс дыбыстау 0.1.1.2.Сөзді буынға бөлу,сөздегі буын санын және орналасу ретін анықтау 0.1.2.1.Сөз бен сөйлемді ажыратып,сөздің,сөйлемнің мағынасын түсіну. 0.1.2.2.Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару Сауат ашу негіздері Экскурсияда . Э дыбысы 0.1.3.1.Тыңдалған мәлімет хабарламаны тірек сызба, иллюстрация көмегімен мазмұндау. 0.1.4.1.Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысу 0.1.5.1.Сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтап, вербалды емес қарым -қатынас құралдарын ( ым-ишара,қимыл),сөздерді (Кешіріңіз Тыңдаңызшы!және т.б) қолдану 0.3.1.1.Сөз,сөйлем сызбасын құру 0.2.1.2.Суретті кітаптардан ақпаратты табу (сурет арқылы) 0.3.1.1.Сөз,сөйлем сызбасын құру 0.3.2.1.Сөйлем сызбасының соңына тиісті тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі,леп белгісі. Аппликация Атамның ауылы 0.1.3.2 Қуыршақтар мен ойыншықтарға арнап ұлттық бұйымдарды, сондайақ қазақ ою-өрнектерінің желісімен балалардың ойдан шығаруы бойынша түрлі бұйымдары,шырша ойыншықтарын,құттықтау ашықхаттарын,ұжымдық панноларды сәндеу. 0.2.2.4 Жұмыс барысында жұмыс орнын,құралдарын ретке келтіру
Саябаққа саяхат.Заттың ұзындығын салыстыра мын.Ұзын,қысқа 0.2.4.3. Шартты өлшемнің көмегімен зхаттардың ұзындығы-салмағы бойынша салыстыру. 0.2.3.4. Заңдылықты талдап,бұзылысты мұғалімнің көмегімен табу. |
1. Музыка 04.05 «Алматының алмасы» 0.1.1.4. Таныс әннің, музыкалық шығарманың күшті және әлсіз бөліктерін ажырату. 0.2.1.1. Қарапайым әуендерді, тыныс әндерді сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз таза интонациялап, есту қабілетіне сүйеніп ән салу. 0.3.1.1. Музыкаға қосылып, оның сипатына сәйкес ырғақты, мәнерлі қозғалыстар жасау 2.Орыс тілі. 04.05 Пусть всегда будет солнце. 0.2.1.1 использовать в речи новые слова по лексическим темам 3. Экология негіздері Бес қажет 04.05 0.1.4.3. Адамның өмір сүруіне қажетті жағдайларды білу 4. Ағылшын тілі We are hardworking children 0.L2 begin to recognize with the considerable support a few basic personal questions spoken slowly and distinctly. 0.S1 begin to make the basic personal statements. 0.S3 pronounce the basic words and expressions with some mistakes. 0.S4 respond to the the very basic supported personal questions using short answers. |
|
Серуен: |
13.45 – 14.15 |
Картотека № 1 Бақылау:Көктемгі ауа райы өте құбылмалы,бі рақ күннен-күнге күн жылына бастайды.Ауа қысымы көтеріледі. Ашық күндер көп болып,күн сәулесін мол шашады.Аспан сұрғылт түсін ашық көк түске алмастырады. Ауа райының өзгерісін анықтап оны ажырата білуді жалғастыру. Балалардың байқампаздығын,табиғат пен қарым-қатынасын дамыту. Қимылды ойын: «Қасқыр мен лақтар» Еңбек іс-әрекеті Топырақты тұқым салуға дайындау. Еңбектенуге деген қабілетін дамыту.
|
Картотека № 2 Бақылау: Балалардың назарын қардың алғашқы еріген тұстарына аудару, неліктен барлық жерде бірдей қар кетпейді.(ең алдымен жазық жерлер мен төбелердің қары ериді, себебі ол жерге күн көзі мол түседі.) Күн сәулесі мен жарық жердің тұстары тез еритіндігі туралы балалардың түйсігіне түю. Байқампаздықты дамыту. Қимылды ойын «Жүгір-отыр-жүгір!» Терезе алдындағы бақша (суару) Өз бетімен суару ережесін орындауды үйрету, топырақты қопсыту,су бүрку.Ұқыптылық пен еңбексүйгіштікті тәрбиелеу. Дидактикалық ойын. Тәжірибе мен сараптама. «Көктем ерекшеліктерін кім көп атайды?» |
Картотека № 4 Бақылау: Балалардың көктемгі аспанға назар аударуларын талап ету. Аспанның қыста қандай болатынын, қазіргі кезі қандай екенін нақтылау. (Қыста аспан- сұр,ал қазір -көкшіл) Бақылау барысында көркем сөзді қолдануды үйрету. Қимылды ойын: «Қазым,қазым қаңқылда!» Еңбек іс-әрекеті Тұқымды қарашірікке отырғызу. Топырақты жәшіктерге өз беттерімен салуды үйрету, оған тұқым себу. Құралдарға деген ұқыптылықты тәрбиелеу.
|
Картотека № 14 Бақылау: Күнді бақылау. Мақсаты: Тірі табиғат үшін күннің маңызы, пайдасы, қажеттілігі. Қыста күннің қызуы төмендейтіні туралы түсінік беру. Еңбек: «Қыс қызығы». Мақсаты: Балалар мен ата-аналар біріге отырып, ойын алаңын әшекейлеу, қардан сырғанақ жасау. Бірлесіп еңбек етуге үйрету, үлкендердің еңбегіне құрметпен қарауға тәрбиелеу. Жеке жұмыс: Ақ сандығым ашылды, Ішінен жібек шашылды. (Күн) Мақсаты: Балаларға жұмбақтарды жаттата отырып, тіл байлықта- рын дамыту, ойлау қабілеттерін арттыру. Қимылды ойын: «Айгөлек» |
|
Вариативті компонент |
14.15 14.45 |
|
«Ана тілім – дара тілім» Тақырыбы: Еңбек туралы мақал мәтел жарысы. [ У у Э э дыбыстары мен әріптері] Мақсаты: Еңбектің адам өміріндегі мәні туралы түсінік беру. Еңбек етуге қызығушылықтарын арттыру. Еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу. [ У у Э э дыбыстары мен әрпі мен таныстыру] Жазу жолын,жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төмен сызығын сақтап,әріп элементтерін жазу. |
«Қызықты математика» Тақырыбы: Ақшалар . «Жоғалған санды тап» ойыны Мақсаты: Теңге туралы түсінік беру. Баға және құн ұғымдарын біледі. |
«Мейірімділік пен әділдік мекені» «Ар деген не?» Мақсаты: Білімділік:Ар деген түсінікпен таныстыру.
Ар-ұждан намыс ұят абырой туралы дұрыс жағымды көзқарас
қалыптастыру. Әдіс-тәсіл: Ұйымдастыру кезеңі: Көркем сөз: «Әдептілік ар ұят адалдықтың белгісі», М. Қалдыбайдың «Көлеңке» шығармасынан үзінді оқып Ойын: «Менің досым» Қорытынды: Дамытушы ойын: «Нағыз дос болайық» |
|
Балалардың үйге қайтуы |
14.45 14.55 |
«Сау, болыңдар» Балалардың еркін ойындары. |
«Сау, болыңдар» Қимылды ойындар балалардың қалауы бойында. |
«Сау, болыңдар» Демалысты қалай өткіздіңдер? Әнгімеге тарту. |
«Сау, болыңдар» «Демалыс күнін қалай өткізесіз?» кеңес беру. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Біз еңбекқор баламыз (Циклограмма)
Біз еңбекқор баламыз (Циклограмма)
Ц И К Л О Г Р А М М А Бекітемін _________
Мектепалды даярлық «А» сынып
Өтпелі тақырып «Біз еңбекқор баламыз»
|
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі 28.04 (30.04) |
Сәрсенбі 02.05 |
Бейсенбі 03.05 |
Жұма 04.05 |
|
|
|||||
|
«Сәлеметсіңдер ме, балалар!» Балаларды қабылдау,тексеру, Ойындар. Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
10.50 -11.00
11.00 11.05 |
|
|
|
|
|
Д/ойын: Қайысы қайда тіршілік етеді? Мақсаты: Суреттен көрген заттардын аттарын атап,олардың қайда өмір сүретінін айтқызу.Сөздік қорын молайту. Көрнекіліктер: теледидар,әр түрлі жануарлар,құстар суреттері. Ойын шарты: әр түрлі аңдар,құстарды көосетіп,олардың қайда өмір сүретінін сұралады.Олардын немен қоректенетінін айтқызады.Балалардын сөздік қорына жаңа сөздер енгізу үшін,тапсырманы түсіндіруге болады. Олар туралы баланың білетін өлең,жұмбақтарын айтады. |
Д\ойын Жалпы атауын ата. Мақсаты: балаларға заттарды жеке-жеке таныта келе,ең соңында заттардың жалпы атауын бір сөзбен ойлана отырып шешу арқылы тапқырлыққа,шапшаңдыққа баулу. Көрнекіліктер: жемістер,ойыншықтар,оқу құралдары,үй жиһаздары. Ойын шарты: Тәрбиеші балаларға хатқалтаның ішіне салынған жемістер ойыншықтар,оқу құрал дарының,үй иһаздарының суреттері бір-бірнеше сериялары дидактикалық материалдарды таратып береді. Осы материалдардың жалпы атауына сәйкес топтастыру қажет.Өзінің топтағанын дәлелдеп айтуы тиіс. |
Д/ойын: Жалпы атауын ата. Мақсаты: балаларға заттарды жеке-жеке таныта келе,ең соңында заттардың жалпы атауын бір сөзбен ойлана отырып шешу арқылы тапқырлыққа,шапшаңдық қа баулу. Көрнекіліктер: жемістер,ойыншықтар, оқу құралдары,үй жиһаздары. Ойын арты: Тәрбиеші балаларға хатқалтаның ішіне салынған жемістер ойыншықтар,оқу құралда рының,үй жиһаздарының суреттері бір-бірнеше сериялары дидактикалық материалдарды таратып береді.Осы материалдар- дың жалпы атауына сәйкес топтастыру қажет.Өзінің топтағанын дәлелдеп айтуы тиіс. |
Д\ойын «Суретті құрастыр» Мақсаты: Баланы бірнеше бөліктерден тұратын, бір тұтас суретті құрастыра білуге үйрету, төзімділікке, бастаған істі аяқтауға тәрбиелеу. Ойын шарты: Сурет бөліктерін таңдағанда қателеспеу, кім тез өз суретін құрастырып, дұрыс атайды сол жеңімпаз атанады. |
||
|
|
|
|
|
||
|
Қуаныш шеңбері! |
11-05 11-15 |
|
|
|
|
|
Аспан түрді түндігін, Жерге сәуле жайылды. Неткен ашық күн бүгін. Қайырлы таң, қайырлы күн! |
Көңілденіп күленіп, Бақытты боп жүремін. Бәрін біліп алатын, Мен ақылды баламын. |
Жер бетінде тыныштық |
Атамның алып күрегін, Ауланың қарын күредім. Әжеме мен құдықтан, Су әкеліп беремін. Еденді де жуамын, Шаң -тозаңды қуамын. |
||
|
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
11-15 13-45 |
Дене шынықтыру Шынықсаң шымыр боласың 0.2.1.2. Жүру мен жүгірудің негізгі түрлерін орындау, оларды алмастыру, қарапайым дене жаттығуларымен алмастыру 0.2.1.4 .Секірудің әртүрлі түрлерін орындау, өзгермелі жағдайлардағы секірулер 0.2.1.6.Қашықтыққа, көлденең және тік нысанға лақтыру 0.2.2.2.Құрдастарының шағын тобымен таныс ойындарды ұйымдастыруда дербестік пен бастамашылдықты дамыту 2.Орыс тілі 30.04 Пусть всегде будет солнце. 0.2.1.1 использовать в речи новые слова по лексическим темам 3. Сөйлеуді дамыту Наурыз-жыл басы 0.1.1.2.Шағын фальклор жанрларын,өлеңдерді жатқа айту 0.1.2.1. Шағын фальклор жанрларын жатқа айту 0.1.2.2.Өзінің эмоциялық күйін ауызша жеткізу. 0.1.3.1. Жанрларды ажырату (жұмбақ,ертегі,өлең және т.б.) 0.3.1.1.Тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет,сызба,белгілер қолданып жеткізу. Сурет салу Жайлауда 0.1.5.2 суреттегі бейненің көңіл-күйін беру үшін қағаз реңі мен түс үйлесімділігін таңдау 0.2.1.3 жапырақтарды, гүлдерді, т.б. салғанда қылқаламды қағаз бетіне сипай жанастыру әдісін қолдану Сөйлеуді дамыту 30.04 Атамның ауылында. 0.1.8.1.Берілген сюжетті иллюстрация ,бірнеше сурет,сызбанұсқа бойынша әңгіме құрап айту. 0.1.8.2. Өз тәжірбиесі негізінде әңгіме құрап айту. 0.1.9.1.Кейіпкердің іс-әрекетіне байланысты өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру 0.1.10.1.Кейіпкерге тән ерекшеліктерді жеткізу. 0.2.1.1.Иллюстрациялар бойынша сұрақтар қоя білу және оларға жауап беру. 0.2.2.1.Иллюстрацияларды ертегі бөлімімен сәйкестендіру. |
1. Музыка 02.05 «Алматының алмасы» 0.1.1.4. Таныс әннің, музыкалық шығарманың күшті және әлсіз бөліктерін ажырату. 0.2.1.1. Қарапайым әуендерді, тыныс әндерді сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз таза интонациялап, есту қабілетіне сүйеніп ән салу. 0.3.1.1. Музыкаға қосылып, оның сипатына сәйкес ырғақты, мәнерлі қозғалыстар жасау ҚМҰҚ 02.05 1. Мен санап үйренемін 0.1.1.4 Заттардың қолданылу аясы мен құрылуы арасындағы байланысты орнату. 0.3.1.1. Өз ойларынан әртүрлі материалдарды пайдаланып құрастыра алу. 0.3.2.2. Өзінің шығармашылық жұмысының нәтижесін сипаттау және бағалау. 0.1.2.3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру . 0.1.2.1. Материалдармен және құралдармен жұмыс жасау кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау. Жаратылыстану 1.Қызыл кітап не үшін қажет? 0.4.1.4. «Қызыл кітаптың» маңыздылығын түсіндіру Өзін-өзі тану 1. Қамқорлық жасай білу Адами құндылықтар туралы бастапқы түсініктерге ие: қайырымдылық, қамқорлық 4. Мүсіндеу Жылқы, қошақан 0.1.3.1.Пластикалық, конструктивтік және мүсіндеу техникаларын қолданып, түрлі пішіндегі кескіштерді пайдалана отырып, жасау 0.2.1.3.Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру |
1.Дене шынықтыру (01.05) Бейбіт елдің азаматымын 0.1.2.1.Организмнің төзімділігі мен жаттыққандығын жетілдіру үшін түрлі жүктемелерді біртіндеп үдетумен дене жаттығуларын орындау 0.2.2.1.Дене қуаты қасиеттерін көрсету: әртүрлі дене әрекеті түрлеріндегі ептілік, тепе теңдік, үйлесімдік, күш, жылдамдық пен реакция 0.3.1.1.Алуан түрлі ойын түрлерінде әртүрлі дене жаттығуларын орындау барысында басқа қатысушыларға тактикалық көмек көрсету. 2.Дене шынықтыру Бала тілегі 03.05 0.2.1.2. Жүру мен жүгірудің негізгі түрлерін орындау, оларды алмастыру, қарапайым дене жаттығуларымен алмастыру 0.2.2.2.Құрдастарының шағын тобымен таныс ойындарды ұйымдастыруда дербестік пен бастамашылдықты дамыту 0.2.2.3. Кеңістікте, уақытта бағдарлануды, орындық\бөрене арқылы жоғары және төмен жүру барысында және берілген қалыпта тепе теңдікті сақтау ептілігін дамыту 2. Сауат ашу негіздері Достық менің қалауым. Ь жіңішкелік, Ъъ айыру белгісі 0.1.1.1.Сөздегі дыбыстарды,олардың түрлерін (дауысты,дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар)ажыратып,дұрыс дыбыстау 0.1.1.2.Сөзді буынға бөлу,сөздегі буын санын және орналасу ретін анықтау 0.1.2.1.Сөз бен сөйлемді ажыратып,сөздің,сөйлемнің мағынасын түсіну. 0.1.2.2.Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару Сауат ашу негіздері Экскурсияда . Э дыбысы 0.1.3.1.Тыңдалған мәлімет хабарламаны тірек сызба, иллюстрация көмегімен мазмұндау. 0.1.4.1.Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысу 0.1.5.1.Сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтап, вербалды емес қарым -қатынас құралдарын ( ым-ишара,қимыл),сөздерді (Кешіріңіз Тыңдаңызшы!және т.б) қолдану 0.3.1.1.Сөз,сөйлем сызбасын құру 0.2.1.2.Суретті кітаптардан ақпаратты табу (сурет арқылы) 0.3.1.1.Сөз,сөйлем сызбасын құру 0.3.2.1.Сөйлем сызбасының соңына тиісті тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі,леп белгісі. Аппликация Атамның ауылы 0.1.3.2 Қуыршақтар мен ойыншықтарға арнап ұлттық бұйымдарды, сондайақ қазақ ою-өрнектерінің желісімен балалардың ойдан шығаруы бойынша түрлі бұйымдары,шырша ойыншықтарын,құттықтау ашықхаттарын,ұжымдық панноларды сәндеу. 0.2.2.4 Жұмыс барысында жұмыс орнын,құралдарын ретке келтіру
Саябаққа саяхат.Заттың ұзындығын салыстыра мын.Ұзын,қысқа 0.2.4.3. Шартты өлшемнің көмегімен зхаттардың ұзындығы-салмағы бойынша салыстыру. 0.2.3.4. Заңдылықты талдап,бұзылысты мұғалімнің көмегімен табу. |
1. Музыка 04.05 «Алматының алмасы» 0.1.1.4. Таныс әннің, музыкалық шығарманың күшті және әлсіз бөліктерін ажырату. 0.2.1.1. Қарапайым әуендерді, тыныс әндерді сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз таза интонациялап, есту қабілетіне сүйеніп ән салу. 0.3.1.1. Музыкаға қосылып, оның сипатына сәйкес ырғақты, мәнерлі қозғалыстар жасау 2.Орыс тілі. 04.05 Пусть всегда будет солнце. 0.2.1.1 использовать в речи новые слова по лексическим темам 3. Экология негіздері Бес қажет 04.05 0.1.4.3. Адамның өмір сүруіне қажетті жағдайларды білу 4. Ағылшын тілі We are hardworking children 0.L2 begin to recognize with the considerable support a few basic personal questions spoken slowly and distinctly. 0.S1 begin to make the basic personal statements. 0.S3 pronounce the basic words and expressions with some mistakes. 0.S4 respond to the the very basic supported personal questions using short answers. |
|
Серуен: |
13.45 – 14.15 |
Картотека № 1 Бақылау:Көктемгі ауа райы өте құбылмалы,бі рақ күннен-күнге күн жылына бастайды.Ауа қысымы көтеріледі. Ашық күндер көп болып,күн сәулесін мол шашады.Аспан сұрғылт түсін ашық көк түске алмастырады. Ауа райының өзгерісін анықтап оны ажырата білуді жалғастыру. Балалардың байқампаздығын,табиғат пен қарым-қатынасын дамыту. Қимылды ойын: «Қасқыр мен лақтар» Еңбек іс-әрекеті Топырақты тұқым салуға дайындау. Еңбектенуге деген қабілетін дамыту.
|
Картотека № 2 Бақылау: Балалардың назарын қардың алғашқы еріген тұстарына аудару, неліктен барлық жерде бірдей қар кетпейді.(ең алдымен жазық жерлер мен төбелердің қары ериді, себебі ол жерге күн көзі мол түседі.) Күн сәулесі мен жарық жердің тұстары тез еритіндігі туралы балалардың түйсігіне түю. Байқампаздықты дамыту. Қимылды ойын «Жүгір-отыр-жүгір!» Терезе алдындағы бақша (суару) Өз бетімен суару ережесін орындауды үйрету, топырақты қопсыту,су бүрку.Ұқыптылық пен еңбексүйгіштікті тәрбиелеу. Дидактикалық ойын. Тәжірибе мен сараптама. «Көктем ерекшеліктерін кім көп атайды?» |
Картотека № 4 Бақылау: Балалардың көктемгі аспанға назар аударуларын талап ету. Аспанның қыста қандай болатынын, қазіргі кезі қандай екенін нақтылау. (Қыста аспан- сұр,ал қазір -көкшіл) Бақылау барысында көркем сөзді қолдануды үйрету. Қимылды ойын: «Қазым,қазым қаңқылда!» Еңбек іс-әрекеті Тұқымды қарашірікке отырғызу. Топырақты жәшіктерге өз беттерімен салуды үйрету, оған тұқым себу. Құралдарға деген ұқыптылықты тәрбиелеу.
|
Картотека № 14 Бақылау: Күнді бақылау. Мақсаты: Тірі табиғат үшін күннің маңызы, пайдасы, қажеттілігі. Қыста күннің қызуы төмендейтіні туралы түсінік беру. Еңбек: «Қыс қызығы». Мақсаты: Балалар мен ата-аналар біріге отырып, ойын алаңын әшекейлеу, қардан сырғанақ жасау. Бірлесіп еңбек етуге үйрету, үлкендердің еңбегіне құрметпен қарауға тәрбиелеу. Жеке жұмыс: Ақ сандығым ашылды, Ішінен жібек шашылды. (Күн) Мақсаты: Балаларға жұмбақтарды жаттата отырып, тіл байлықта- рын дамыту, ойлау қабілеттерін арттыру. Қимылды ойын: «Айгөлек» |
|
Вариативті компонент |
14.15 14.45 |
|
«Ана тілім – дара тілім» Тақырыбы: Еңбек туралы мақал мәтел жарысы. [ У у Э э дыбыстары мен әріптері] Мақсаты: Еңбектің адам өміріндегі мәні туралы түсінік беру. Еңбек етуге қызығушылықтарын арттыру. Еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу. [ У у Э э дыбыстары мен әрпі мен таныстыру] Жазу жолын,жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төмен сызығын сақтап,әріп элементтерін жазу. |
«Қызықты математика» Тақырыбы: Ақшалар . «Жоғалған санды тап» ойыны Мақсаты: Теңге туралы түсінік беру. Баға және құн ұғымдарын біледі. |
«Мейірімділік пен әділдік мекені» «Ар деген не?» Мақсаты: Білімділік:Ар деген түсінікпен таныстыру.
Ар-ұждан намыс ұят абырой туралы дұрыс жағымды көзқарас
қалыптастыру. Әдіс-тәсіл: Ұйымдастыру кезеңі: Көркем сөз: «Әдептілік ар ұят адалдықтың белгісі», М. Қалдыбайдың «Көлеңке» шығармасынан үзінді оқып Ойын: «Менің досым» Қорытынды: Дамытушы ойын: «Нағыз дос болайық» |
|
Балалардың үйге қайтуы |
14.45 14.55 |
«Сау, болыңдар» Балалардың еркін ойындары. |
«Сау, болыңдар» Қимылды ойындар балалардың қалауы бойында. |
«Сау, болыңдар» Демалысты қалай өткіздіңдер? Әнгімеге тарту. |
«Сау, болыңдар» «Демалыс күнін қалай өткізесіз?» кеңес беру. |
шағым қалдыра аласыз













