Материалдар / «Біз ғарышкер боламыз»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Біз ғарышкер боламыз»

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа сабақ: «12 -сәір- ғарышкерлер күні» .Біздің мектебіміз де тұңғыш ғарышкер Ю.А.Гагариннің есімімен аталады, сондықтан да біз бұл күнді ерекше атап өтеміз. Ғарыш туралы түсінік беру. Слайдпен жұмыс Ғарышкер (фотосуретері) Ғарыш кемесі Жер серігі Орбиталдық станса Тапсырма -Суретте кім және не бейнеленген? Тапсырма: Әр топ өзіне жалпы аспан әлемі жайлы алған әсерлерін бейнелейді, Сәтті бейнеленген суреттерді марапаттау,.топтарға бал беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Сәуір 2018
430
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:Ю.Гагарин негізгі мектебі
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Тасыбаева Ғ.Е.
Сынып:4- сыныпҚатысқандар:18 Қатыспағандар саны:1
Сабақ тақырыбы:«Біз космонавт боламыз»
Оқу мақсаты:Космосқа қатысты суретер салу, оның маңызын білу.
Сабақтың мақсаты:Барлық оқушылар:- Жалпы космос туралы біледі.Оқушылардың басым бөлігі :-Космосқа қатысты ғарыкерлер жайлы, ғарыш кемесі, жер серігі,ғарыш стансасы туралы біледі. Жалпы айтқанда аспан әлемі жайлы түсініктерін кеңейтеді. Кейбір оқушылар :-Ғарыштың қоғаммен адам өміріндегі маңызыңа талдау жасап ,оған өзіндік пікір айта біледі.
Бағалау критерийі-Ғарыш, ғарыш кемелерінің суретін сала біледі, оны түсіндіре алады.-Ғарыштың адам өміріне келтіретін пайдасын, маңызын суреттей алады.
Тілдік мақсаттарҒарыш, ғарышкер, ғарыш кемесі, жер серігі, орбиталдық станса,
КұндылықтарҚоғамдағы ұлттық бірлік,бейбітшілік пен келісім, мәдениеттің дамуы.
Пәнаралық байланысКөркем еңбек, дүние тану пәнімен байланыс.
Алдыңғы білім Пейзаж Табиғат көрінісін бейнелеу
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы

Мұғалім оқушылармен амандасып ,түгелдеп оқушылардың назарын сабаққа аударып,«Бір тілек айту» әдісі (Оқушылар өз есімінен басталатын әріптен өз тілектерін білдіреді)

Үй тапсырмасын тексеру, «миға шабуыл» әдісі: Пейзаж,-деген не? Көктемде болатын өзгерістер. Көктемде табиғаттың түсі қандай болады.(сұрақтар қойылады, ал жауаптар қанағаттанарлық болмаса бірін-бірі толықтырады)

Жаңа сабақты жердің ғарыштан түсірілген суреті, ғарыш кемесі, ғарышкерлердің суреті, орбиталық станса, жер серігінің суреті, ұялы телефон суреттері арқылы анықтау түстер..


Әдіс: «Ой қозғау» Мұғалім сабақ барысында, Оқушылардың ойларын қозғау мақсатында шағын ғарыш тура лы бейне ролик көрсетіліп жаңа сабақтың тақырыбын анықтап талқылайды.Мұғалім оқушылардың не істеу керектігін айтып ,бағыт –бағдар береді

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ: «12 -сәір- ғарышкерлер күні» .Біздің мектебіміз де тұңғыш ғарышкер Ю.А.Гагариннің есімімен аталады, сондықтан да біз бұл күнді ерекше атап өтеміз. Ғарыш туралы түсінік беру. Слайдпен жұмыс Ғарыш кемесіЖер серігіОрбиталдық стансаТапсырма-Суретте кім және не бейнеленген?Тапсырма: Әр топ өзіне жалпы аспан әлемі жайлы алған әсерлерін бейнелейді, Сәтті бейнеленген суреттерді марапаттау,.топтарға бал беру.Жаңа сабақты бекіту.. Ғарыш деген не? Ғарышқа ұшатын адамды қалай атайды? Жер серігі деген не, ол қандай қызымет атқарады? Орбиталық станса дегеніміз не, ол не үшін қажет? Ұялы телефонның ғарышпен қандай байланысы бар: «Ғарышқа қатысты суреттерді көрсете отырып тез жауап аламын».Оқулық, жердің ғарыштан түсірілген суреті, ғарыш кемесі, ғарышкерлердің суреті, орбиталық станса, жер серігінің суреті, ұялы телефон суреті түрлі түсті қағаз, қарындаш, қайшы мен желім.Ю.Гагарин мен Т.Әубәкіровтың .Т.Мұсабаевтың портреттері.
Сабақтың соңы

Кері байланыс«Смайлик» әдісі стикер
Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?БағалауСіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойынша:Барлығы: жұппен ,топпен мәтінді талқылау арқылы сұрақтарға жауап бере отыра жұмыс жасай алады. сұрақтарға жауап бере алады.«Серпілген сауал» әдісі бойынша:Басым көпшілігі :Жұппен,топпен сұрақтарды талқылау арқылы бірінің ойын бірі толықтыра алады. «Тұжырым картасы»әдісі бойынша:Кейбір оқушылар: Оқушылар космостың адам мен қоғам өміріндегі маңыздылығына талдау жасайды. 1. Топтар бір-бірін бағалайды.2. Оқушылар өзара бағалайды.3. Смайликтер арқылы.Сыныптағы санитарлық –гигиеналық ережелерді сақтау қайшы және желіммен дұрыс жұмыс істеу.Оқушылар өзара қатынасын үнемі бақылау



Сабақ бойынша рефлексия

Сабағым өз деңгейінде өтті. Алға қойған мақсатыма жеттім деп ойлаймын. Дегенмен кейбір оқушылардың сабақ барысындағы белсенділігі баяу болып жатса , келесі сабақтарда сол оқушылардың белсенділігін арттыру мақсатында жұмыстар атқарамын.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!