Материалдар / Біз және жақындарымыз
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Біз және жақындарымыз

Материал туралы қысқаша түсінік
Біз және жақындарымыз
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
277
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Біз және жақындарымыз

Мақсаты: Айналамыздағы жақындарымыздың ролі қолдау көзі екенін түсіну.Міндеттері:Адам өміріндегі жақындарының ролі ұғымын дамыту; жақын адамдар өмірдің тірегі болуын қалыптастыру; сонымен бірге оларға өзінің көмек беруге ұмтылысы; жақын адамдарға қолдау көрсетуге өз мүмкіншілігіңізді түсінуге көмектесу.Қажетті құрал:Жұмсақ ойыншық немесе доп, ватман қағаз, ақ қағаз, түрлі қарындаштар немесе қатысушылардың санына қарай фломастаелар.Сабақтың жүргізілуі:Кіріспе бөлім.Екінші сабақта қабылданған сәлемдесу салты. «Алтылық» ойыны; Әрбір қатысушы натурал сандарды ретімен атайды(1,2,3,4,...). Кімге алты саны немесе құрамында 6 цифры болатын болса, үндемей секіру керек және алақанымен шапалақтау қажет. Қате жіберген ойыншы ойыннан шығарылады. Ойын аяқталғаннан кейін «Ассосация» жаттығуы орындалады: қатысушылар шеңбер бойына отырады, бір-біріне допты жалғастырып ұсынылған сөзге ұқсас сөзді атайды.Үй тапсырмасын талқылау.Қатысушылар өз қалаулары бойынша өмірлік жағдайларда қандай көмек қажет екеніне жауап береді. Барлық айтылғандар тақтаның бір бөлігіне немесе параққа жазылады.Жетекші тақтадағы жазбаларды салыстыра келе, өмірдің кез келген жағдайында айналамыздағы адамдардан көмек алатындықтарына көңіл аударады. Әдетте көмекке бірнеше кезекте кімге хабарласатынын ойлану ұсынылады. Оқушылар ойланып болғанша, тақтаға немесе қағазға бірнеше айналадағылардың суреті шеңбер арқылы салынып қойылады. Ортадағы шеңберге «Мен» деп жазылады. Талқылау кезінде айналадағы шеңберлер толтырылады: екінші – жанұя (ата-ана), үшінші – достар (сыныптастары), төртінші – мұғалімдер (немесе сүйікті мұғалім). Талқылау уақытында қатысушылардың әрқайсысының өмірде қорғанысы мен тірегі бар екендігіне ойға келеді. Мұндай қорғаныс пен тірек – біздің жақындарымыз.Негізгі бөлім:Жетекші балаларға біздің жақындарымыздың кім екендігін ойлану ұсынылады. Қатысушылар өз ойларын бір-біріне ойыншықты жалғай отырып жеткізеді. Айтылғандарды жинақтай келе адам үшін жақындары – бұл оған үнемі көмек көрсетуге дайын адамдар. Олар көмекті адал ниетпен, жақын адамының табысына шын мәнінде қызығушылық көрсетіп, сәтсіздігіне қамығады. Әр адамның өзінің жақын адамдары бар. Жақын адамдардың ішінде, кіші іні-қарындастар, жасы келген апа, аталарымыз бар – бұл саған қорған болудан гөрі өздері көмек қажет етеді. Неге адам жақын адамдарына қолдау көрсете отырып, өзіде күшті болады деген түсінікті талқылайды. Бұл жағдайларда өз күшімізге, білімімізге және тәжірибемізге құптау аламыз.Қорытындылай келе, жетекші әрбір адамның өмірінде біреуге көмек көрсеткен және қолдау берген сәттері болған шығар.Қатысушыларға, кішкентай күндерінде жақындарына қандай көмек көрсеткені, ал қазір олар үшін не жасай алатындығын әңгімелеу ұсынылады.Қорытынды бөлім.Жетекші сабақтың басында жазылған жазбаларға назар аударуын ұсынады. Көптеген адамдардың көмектесуге деген ұмтылысы және өзгелерді қолдауға қабілеті бар екендігі айтылады.Қатысушыларға дәптердің екінші бетін аударуды ұсынады (егер кесте тұтас сызылса, барлғына бір парақ қағаз бен қарындаштар таратылады). Мұнан кейін «Күн сәулесіндегі менің кескінім» жаттығуы орындалады: қатысушылар парақтың ортаңғы тұсына шеңбер салады, «Менің қолымнан келеді» деп жазады.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!