Тақырыбы
«Біз кітаппен
доспыз»
Мақсаты: Балаларға кітапқа
деген қызығушылығын арттыру. Тақпақтарды мақал мәтелдерді жатқа
айтып сөздік қорын кеңейту. Ертегілермен таныстыру, берілген
тапсырмаларды орындау. Сахналық қойылымдарға қатысуға ,
кейіпкерлерге жанашырлық танытуға баулу. Орналастыру тәсілдерін
қолдану. Балаларға ұлттық құндылықтысанасына сіңіруӨзінің және
басқа балалардың жұмыстарын бағалау дағдыларын
қалыптастыру.
Көрнекілігі сиқырлы сандық,
кітаптардан көрме, бояу кітапшалары, күрішпен жапсыру, сиқырлы ойын
кілемшесі.
Әдіс
тәсілдері:
-
Сиқырлы
сандық
-
«Кітаптар
әлемі» әңгімелесу
-
Коммуникативтік іс-әрекет
(Тақпақтар, мақал мәтелдер)
-
Ғажайып
сәт «Алтын сандықша»
-
Ойын:
«Бұл қай
ертегі?»
-
Ойын:
«Кім
тапқыр?»
-
Ойын:
«Құрт жасап
үйренейік»
-
«Жылбасына таласқан
хайуанаттар» ертегісін сахналау
-
Әуенді қимыл қозғалыс «Әуенмен
қимылда»
-
Шығармашылық іс әрекет: «Қоян
мен Ұлуды» Жапсыру
Жүргізілу барысы: Кітап
бұрышына барады. Кітап бұрышы туралы әңгімелеу. Кітаптың түрлерін
айту. Ішінде не барын айту. Ертегі мақал мәтелдер сұрау балалардан.
Кітап адам ролінде аса маңызды роль атқарады. Отанды сүюге, талапты
кішіпейіл болуға, мейірімділікке, төзімділікке баулиды. Кітап жаман
әдеттерден аулақ болуға үндейді. Кітапты біздің қоғамымыздың әрбір
адамы күнделікті тұрмысында пайдаланады. Оны оқиды, одан
тәлім-тәрбие, үлгі өнеге алады. Сондықтан да бізкітапты сүйеміз.
Кітап – біздің досымыз!-дейміз. Кітаптың түрлері өте
көп.
3. Ал балалар сендер кітаптар
туралы не білесіңдер?
Балалардың
жауаптары.
Балалар тақпақтар мақал
мәтелдер айтады.
Ғажайып сәт сиқырлы сандық.
Сандықшаның ішінен жануарлардың дауысы естіледі. Балалар
жауарлардың даусы қайдан шығып жатқанын іздеп сандықшаның ішін
ашады. Сиқырлы сандықшадан тапсырма
шығады.
Ғажайып сәт сиқырлы сандық.
Сандық ішінен дыбыстар шығады. Жануарлардың. Балалар сиқырлы
сандықты ашып ішінен ойын табады.
Балалардың жауаптары
тыңдалады.
2. Балалар бұл ойын
екен.
Ойын «Бұл қай
ертегі?»
Шарты: Балалардың алдына
сиқырлы кілемше беріледі. Балалар кубикті лақтыру арқылы асықтың
астында жасырылған қандай ертегі екенін табады. Ертегілерден басқа
да тапсырмалар берілген. Ішінде санамақ та берілген. Балалар бірге
айтады.
Балалар Үй жануарлары ішіндегі
Қой ордасына барып, үй жануарларының мекенін, пайдасын
айтады.
Келесі Құрт жасап үйренейік.
Балаларға сүзбеден құрт жасатып. Кепкен құртты
көрсетеді.
Әуенді қимыл қозғалыс.
«Әуенмен қимылда» Балалар қимыл қозғалыс
жасайды.
Балалар осы ертегінің ішінен
шыққан «Жыл басына таласқан хайуанаттар» ертегісін сахналап
берейік. Балалар ертегіні орамал театры арқылы.«Жыл басына таласкан
хайуанаттар» ертегісін сахналау.
Жарайсыңдар балалар осы
ертегінің ішіндегі қай кейіпкер сендерге ұнады, және биыл қандай
жыл екенін білесіңдерме?
Балалар
жауабы.
Ендеше биыл қоян, келер жыл
ұлу жылын күрішті бояп жабыстырып алайық.
Күріштің ішіне бояулармен бояп
қағаздағы дайын қоян мен ұлудың үстіне
жабыстырады.
«Қоян, ұлу»
шығармашылық.
Балалар шығармашылығын
аяқтаған соң қорытынды жасалып балаларға мадақтама
беріледі.
№29«Нұрсая» бөбекжай
бақшасы
Бекітемін__________
Ашық іс
әрекет
Тақырыбы: «Кітап-біздің
досымыз!»
Тәрбиеші: «Аққоян»
мектепалды тобы
Шонтыбаева
А.А
Атырау 2023-2024
жыл