Жамбыл облысы Тараз
қаласы
№13 балабақша тәрбиешісі
Инкарбаева Панза
Рахымжанқызы.
Білім беру саласы: «Коммуникация», «Шығармашылық», «Таным».
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Сөйлеуді дамыту, Құрастыру, Сурет.
Тақырыбы: «Біз мектепке барамыз»
Мақсаты: Балалардың білімдерін тиянақтау, берілген тапсырманы ынта- жігермен орындауға үйрету. Балалардың зейінін, есте сақтау қабілетін, ой- қиялын, сөздік қорын дамыту.
Сөздік жұмыс: Оқу құралдары
Билингвальды сыңары: кеме- коробль, мектеп- школа, қалам- қарындаш, қаламсап- ручка.
Заттық дамыту ортасы: түрлі- түсті бояулар, суреттер, үлестірмелі материалдар.
Мотивациялық-қозғаушылық:
Шаттық шеңбері
Армысың, шапағатты Күніміз!
Армысың, мейірімді Жеріміз!
Армысың, сүйікті Балабақшам!
Армысың, бірге ойнайтын Достарым!
Ұйымдастырушылық- ізденістік:
-Балалар, сендер мектепке баруға дайынсыңдар ма? (Иә)
-Мектепке барғанда сендерді кім деп атайды? (Оқушы)
-Мектепке бару үшін сендерге не қажет? (Дәптер, кітап, қаламсап, қарындаш, сызғаш, өшіргіш, т.б.)
-Бұларды бір сөзбен қалай атаймыз? (Мектеп құралдары)
Тосын сәт: Есіктен оқу құралы кіріп келеді.
-Сәлеметсіңдер ме, балалар. Мені шақырдыңдар ма? Өз есімімді естіп, сендерге қонақ болып келіп қалдым.
Тәрбиеші: Сәлеметсің бе, оқу құралы, кел, төрлет. Біздің балалар мектепке баруға дайындалып жатыр.
Оқу құралы: Жарайсыңдар, балалар! Мектеп- кеме, білім- теңіз. Мектепте білім алу өте қызықты, әрі жауапты іс. Олай болса, мектепке дайын болсаңдар, білімдеріңді тексеруге рұқсат етіңіздер.
1- тапсырма.
«Логикалық тапсырма»
-Әділ өзімен бірге мектепке не алып барады?
Балалар суретке назар салады, оқушыға қандай құралдың қажет екенін аңғарып, құралдарлы сызық арқылы Әділге қосаады.
2- тапсырма.
-Дыбыстар нешеге бөлінеді? (Екіге)
-Дауысты дыбысты қандай текшемен белгілейміз, дауыссыз дыбысты ше?
(Дауысты дыбысты қызыл текшемен, дауыссыз дыбысты көк текшемен белгілейміз).
Сөздік ойын: «Қай дыбыстан басталады?»
Балалар ойын шартын түсініп, қызыға ойнайды.
-Өшіргіш «ө» дыбысынан басталады.
-Көбелек «к» дыбысынан басталады.
-Алма «а» дыбысынан басталады.
-Қаламсап «қ» дыбысынан басталады.
-Асық «а» дыбысынан басталады.
-Жүзім «ж» дабасанан басталады.
-Кітап «к» дыбысынан басталады.
-Гүл «г» дыбысынан басталады.
3- тапсырма.
Сергіту сәті
Балалар би қимылдарын жасап, бойларын сергітеді.
4- тапсырма.
Пішіндерді еске түсірейік.
Шатасқан пішіндерді сана.
Шегелердің түстеріне қарай резіңкелерді орналастыр. Қандай геометриялық пішіндер шығады?
Ненің бейнесін құрастырдыңдар? (Кеменің)
5-
тапсырма.
Суреттегі ертегі бойынша атын табу.
Слайдтан түрлі ертегі кейіпкерлері шығады.
Балалар слайдтағы ертегі кейіпкерлеріне қарап, қай ертегі екенін
атайды.
6-
тапсырма.
Шығармашылық жұмыс.
Дәстүрден тыс әдіс тұзбен сурет салу. Алдын ала жүргізілген жұмысты
түрлі- түсті бояумен жалғастыру.
Тұзбен оқу құралдарын салу.
Қортынды:
Балалардың бүгінгі оқу
қызметінен алған сезімдерімен бөлісу.
Балаларды мақтап,
мадақтау.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: пішіндердің атауын атауды, сан
санауды, сөздің қай дыбыстан басталатынын, әріптерді танып, ажырта
біледі;
Меңгереді: жыл бойғы алған білімдерін
толық меңгереді;
Жасай алады: ойын тапсырмаларды түсініп
орындайды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Біз мектепке барамыз"
"Біз мектепке барамыз"
Жамбыл облысы Тараз
қаласы
№13 балабақша тәрбиешісі
Инкарбаева Панза
Рахымжанқызы.
Білім беру саласы: «Коммуникация», «Шығармашылық», «Таным».
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Сөйлеуді дамыту, Құрастыру, Сурет.
Тақырыбы: «Біз мектепке барамыз»
Мақсаты: Балалардың білімдерін тиянақтау, берілген тапсырманы ынта- жігермен орындауға үйрету. Балалардың зейінін, есте сақтау қабілетін, ой- қиялын, сөздік қорын дамыту.
Сөздік жұмыс: Оқу құралдары
Билингвальды сыңары: кеме- коробль, мектеп- школа, қалам- қарындаш, қаламсап- ручка.
Заттық дамыту ортасы: түрлі- түсті бояулар, суреттер, үлестірмелі материалдар.
Мотивациялық-қозғаушылық:
Шаттық шеңбері
Армысың, шапағатты Күніміз!
Армысың, мейірімді Жеріміз!
Армысың, сүйікті Балабақшам!
Армысың, бірге ойнайтын Достарым!
Ұйымдастырушылық- ізденістік:
-Балалар, сендер мектепке баруға дайынсыңдар ма? (Иә)
-Мектепке барғанда сендерді кім деп атайды? (Оқушы)
-Мектепке бару үшін сендерге не қажет? (Дәптер, кітап, қаламсап, қарындаш, сызғаш, өшіргіш, т.б.)
-Бұларды бір сөзбен қалай атаймыз? (Мектеп құралдары)
Тосын сәт: Есіктен оқу құралы кіріп келеді.
-Сәлеметсіңдер ме, балалар. Мені шақырдыңдар ма? Өз есімімді естіп, сендерге қонақ болып келіп қалдым.
Тәрбиеші: Сәлеметсің бе, оқу құралы, кел, төрлет. Біздің балалар мектепке баруға дайындалып жатыр.
Оқу құралы: Жарайсыңдар, балалар! Мектеп- кеме, білім- теңіз. Мектепте білім алу өте қызықты, әрі жауапты іс. Олай болса, мектепке дайын болсаңдар, білімдеріңді тексеруге рұқсат етіңіздер.
1- тапсырма.
«Логикалық тапсырма»
-Әділ өзімен бірге мектепке не алып барады?
Балалар суретке назар салады, оқушыға қандай құралдың қажет екенін аңғарып, құралдарлы сызық арқылы Әділге қосаады.
2- тапсырма.
-Дыбыстар нешеге бөлінеді? (Екіге)
-Дауысты дыбысты қандай текшемен белгілейміз, дауыссыз дыбысты ше?
(Дауысты дыбысты қызыл текшемен, дауыссыз дыбысты көк текшемен белгілейміз).
Сөздік ойын: «Қай дыбыстан басталады?»
Балалар ойын шартын түсініп, қызыға ойнайды.
-Өшіргіш «ө» дыбысынан басталады.
-Көбелек «к» дыбысынан басталады.
-Алма «а» дыбысынан басталады.
-Қаламсап «қ» дыбысынан басталады.
-Асық «а» дыбысынан басталады.
-Жүзім «ж» дабасанан басталады.
-Кітап «к» дыбысынан басталады.
-Гүл «г» дыбысынан басталады.
3- тапсырма.
Сергіту сәті
Балалар би қимылдарын жасап, бойларын сергітеді.
4- тапсырма.
Пішіндерді еске түсірейік.
Шатасқан пішіндерді сана.
Шегелердің түстеріне қарай резіңкелерді орналастыр. Қандай геометриялық пішіндер шығады?
Ненің бейнесін құрастырдыңдар? (Кеменің)
5-
тапсырма.
Суреттегі ертегі бойынша атын табу.
Слайдтан түрлі ертегі кейіпкерлері шығады.
Балалар слайдтағы ертегі кейіпкерлеріне қарап, қай ертегі екенін
атайды.
6-
тапсырма.
Шығармашылық жұмыс.
Дәстүрден тыс әдіс тұзбен сурет салу. Алдын ала жүргізілген жұмысты
түрлі- түсті бояумен жалғастыру.
Тұзбен оқу құралдарын салу.
Қортынды:
Балалардың бүгінгі оқу
қызметінен алған сезімдерімен бөлісу.
Балаларды мақтап,
мадақтау.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: пішіндердің атауын атауды, сан
санауды, сөздің қай дыбыстан басталатынын, әріптерді танып, ажырта
біледі;
Меңгереді: жыл бойғы алған білімдерін
толық меңгереді;
Жасай алады: ойын тапсырмаларды түсініп
орындайды.
шағым қалдыра аласыз













